18 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software

Software til leverandørstyring

Software til leverandørstyring hjælper med at styre udgifter, spore fremgang samt rapportere om forhold til tredjeparter og kvaliteten af disse produkter. Når en organisation gør brug af forskellige leverandører, kan Software til leverandørstyring forbedre produktiviteten og styrke samarbejdet i forbindelse med projekter, som involverer leverandører. Denne software indeholder ofte funktioner til databasestyring, rangering af leverandører, styring af prisforslag og budgivning samt sporing af performance. Software til leverandørstyring er relateret til Software til kontraktstyring, Proposal Management Software, Procurement Software og Purchasing Software.

4 resultater
Pivot er den ultimative Source-to-Pay bygget til mellemstore og store organisationer (300-5000+) i alle brancher. Læs mere om Pivot
Pivot er en indkøbssoftware i forbrugerklassen, som hjælper virksomheder med at holde deres udgifter under kontrol og samtidig forbedre deres teams. Native integrationer med ERP'er og virksomhedsværktøjer giver mulighed for implementering på bare et par uger. Intuitive grænseflader fremmer medarbejdernes accept, så der ikke er behov for oplæring. For økonomi-, jurist-, compliance- og sikkerhedsteams tilbyder Pivot automatiseringer, der dramatisk reducerer manuelt arbejde og endeløse e-mail-tråde. Læs mere om Pivot

Egenskaber

  • Offboarding
  • Transaktionshistorik
  • Selvbetjeningsportal
  • Styring af overholdelse
  • Præstationsmåling
  • Leverandørbetaling
  • Fakturabehandling
  • Kildestyring
  • Dokumentstyring
  • Onboarding
NetSuites indkøbsløsning hjælper virksomheder med rettidigt at indkøbe forsyninger og tjenester til den bedste pris.
Indkøb kan være en tidskrævende og ineffektiv proces – særligt når anmodninger om forsyninger og tjenester skal behandles manuelt gennem en kombination af telefonopkald, e-mails, trykte kataloger og faxbeskeder. NetSuites indkøbsløsning hjælper virksomheder med rettidigt at indkøbe forsyninger og tjenester ved at spare medarbejderne tid via brugervenlige funktioner, mens omkostningerne reduceres via forhåndsindgåede kontrakter samt kanalisering af indkøb til godkendte leverandører. Læs mere om NetSuite

Egenskaber

  • Offboarding
  • Transaktionshistorik
  • Selvbetjeningsportal
  • Styring af overholdelse
  • Præstationsmåling
  • Leverandørbetaling
  • Fakturabehandling
  • Kildestyring
  • Dokumentstyring
  • Onboarding
StandardFusion is a leading Vendor Risk Management solution built to mitigate risks from vendors and third-parties across your company.
StandardFusion’s GRC software simplifies third-party risk management by centralizing vendor data, due diligence, and compliance tracking in one platform. Organizations can assess vendor risks, automate evaluations, and ensure alignment with frameworks like ISO 27001 and NIST. With automated workflows, structured risk assessments, and integrated reporting, StandardFusion reduces manual effort and enhances vendor oversight. Teams can efficiently monitor third-party risks, track contract compliance, and make informed decisions to protect business operations. Læs mere om StandardFusion

Egenskaber

  • Offboarding
  • Transaktionshistorik
  • Selvbetjeningsportal
  • Styring af overholdelse
  • Præstationsmåling
  • Leverandørbetaling
  • Fakturabehandling
  • Kildestyring
  • Dokumentstyring
  • Onboarding
Worksome kan gøre det nemt for virksomheder at administrere store mængder af freelancere og entreprenører, fra ansættelse til kontrakter og lønningslister.
Worksome er en af bedste måde at centralisere sine freelancere på globalt. Interne talentpuljer kan opbygges, kontrakter og lønningslister kan automatiseres med komplette omkostningsoversigter – international skatteoverholdelse garanteret. På verdensbasis har 31.000 virksomheder tiltro til, at der endelig er et centralt værktøj til at forsyne og administrere hele ens midlertidige arbejdsstyrke. Læs mere om Worksome

Egenskaber

  • Offboarding
  • Transaktionshistorik
  • Selvbetjeningsportal
  • Styring af overholdelse
  • Præstationsmåling
  • Leverandørbetaling
  • Fakturabehandling
  • Kildestyring
  • Dokumentstyring
  • Onboarding