Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

Benefits Administration Software

Benefits Administration Software hjælper HR-professionelle med at organisere medarbejderoplysninger i forhold til sundhedsydelser, tandpleje, pensionsordning, handicapydelser og tjenestemandspension. Softwaren sørger for overensstemmelse med ydelsesberettigelse og COBRA-standarder og sporer virksomhedens ydelsesudgifter i næsten enhver branche. Disse løsninger omfatter også ydelsesoversigtssoftware og ydelsesordningssoftware. Benefits Administration Software er beslægtet med HR Software, software til lønsystemer og Workforce Management Software.

5 resultater

Stimulering og fastholdelse af globalt talent ved at tilbyde de mest konkurrencedygtige pakkefordele, der er skræddersyet til deres land. Læs mere om Remote
Remote forstår, at forskellige mennesker værdsætter forskellige ting, så der tilbydes brugerdefinerede fordelspakker, der er skræddersyet til hvert land. Virksomheder gives mulighed for at levere fordele i verdensklasse, som ikke blot overholder lokale love, men også opfylder medarbejdernes høje standarder. Nem administration af ydelser lige fra betalte fridage og helligdage til sundheds- og livsforsikring er blot én del af Remote-platformen. Læs mere om Remote

Egenskaber

  • Fradragsstyring
  • Administration af personalegoder
  • Sygesikringsadministration
  • Udbyderstyring
  • ACA-rapportering
  • Selvbetjeningsportal
  • Styring af overholdelse
  • Medarbejderdatabase
  • Lønstyring
Administration af personalegoder er blot en af mange funktioner inkluderet i den prisbelønnede BambooHR-platform til HR-administration.
Administration af personalegoder er blot én af funktionerne i det prisvindende kerne-HR-pakke. Med BambooHR får man ansøgersporing, onboarding-værktøjer, e-signatur, styring af ferieafholdelse og tilgængelig performance-administration samt nem rapportering og en praktisk mobilapp. Med BambooHR frigøres HR fra datastyringsspiralen for at blive mere effektive, mere virkningsfulde og mere menneskelig. For at se en demo og starte en gratis prøveperiode kan man ringe til os. Læs mere om BambooHR

Egenskaber

  • Fradragsstyring
  • Administration af personalegoder
  • Sygesikringsadministration
  • Udbyderstyring
  • ACA-rapportering
  • Selvbetjeningsportal
  • Styring af overholdelse
  • Medarbejderdatabase
  • Lønstyring
Løn og ansættelsesadministration bygget til den globale arbejdsstyrke.
Deel er et globalt løn- og ansættelsesadministrationssystem bygget til geografisk spredte teams, hvor alle, overalt, kan blive ansat og betalt. Øjeblikkelig ansættelse af fuldtidsansatte eller uafhængige kontrahenter over hele verden på få minutter. Med Deel tager virksomheder sig af lønudbetalinger og opretter lokale juridiske kontrakter i over 150 lande ved hjælp af en teknologiaktiveret selvbetjeningsproces. Deel betjener mere end 3.500 kunder, fra SMV’er til børsnoterede virksomheder. Læs mere om Deel

Egenskaber

  • Fradragsstyring
  • Administration af personalegoder
  • Sygesikringsadministration
  • Udbyderstyring
  • ACA-rapportering
  • Selvbetjeningsportal
  • Styring af overholdelse
  • Medarbejderdatabase
  • Lønstyring
Omfattende HCM-system med fordele, uddannelse, rekruttering, løn- og ansættelsesløsninger samt komplette rapporterings- og analysemuligheder.
Sage People gør det muligt for mellemstore virksomheder at administrere deres højt værdsatte arbejdsstyrker gennem det omfattende HCM-systemet (menneskelig kapitalstyring) i skyen. Det gør det muligt for organisationer at transformere den måde, de erhverver, engagerer, administrerer og udvikler deres medarbejdere på, fra en lokal til en multinational skala. Sage People er bygget på en stærk Salesforce-platform og bakket op af mere end 30 års Sage-erfaring inden for HR-IT-administration. Det kan hurtigt implementeres – typisk på ca. 90 dage – og er nemt at bruge og tilpasse. Læs mere om Sage People

Egenskaber

  • Fradragsstyring
  • Administration af personalegoder
  • Sygesikringsadministration
  • Udbyderstyring
  • ACA-rapportering
  • Selvbetjeningsportal
  • Styring af overholdelse
  • Medarbejderdatabase
  • Lønstyring
niikiis er en konfigurerbar alt-i-en-medarbejderoplevelsessoftware til små og mellemstore virksomheder.
niikiis er en konfigurerbar alt-i-en-software til medarbejderoplevelser for små og mellemstore virksomheder. Med den kan medarbejderens processer og tidsforbruget på timesedler til intern kommunikation strømlines. niikiis dækker alle SMV’ers behov for at håndtere folk, fra rekruttering til afslutningsinterviewet. niikiis kan gøre små og mellemstore virksomheder mere effektive med en intuitiv plug&play-løsning, der kan spare tid og penge både individuelt og på virksomhedsniveau. Læs mere om niikiis

Egenskaber

  • Fradragsstyring
  • Administration af personalegoder
  • Sygesikringsadministration
  • Udbyderstyring
  • ACA-rapportering
  • Selvbetjeningsportal
  • Styring af overholdelse
  • Medarbejderdatabase
  • Lønstyring