Danmark Vis lokale produkter
10 resultater
Tildeling og prioritering af opgaver på monday.coms åbne platform, hvor som helst og når som helst, og det kan sikres at hele teamet altid er opdateret. Læs mere om monday.com
monday.com Work OS er en åben platform, der bringer teams sammen med brugertilpassede løsninger for at bryde kommunikationsbarriererne, så alle er enige om alt fra den enkelte opgave til komplekse projekter. Man kan få nem adgang til alle statusopdateringer, budgetgodkendelser og mere på én platform, hvor man også kan se, hvordan hele teamets arbejde står til med et hurtigt blik. Uanset om man er hjemme eller på farten uden wifi, giver monday.com mulighed for at få adgang til vigtige oplysninger og træffe bedre datadrevne beslutninger hurtigt. Læs mere om monday.com

Egenskaber

  • Samarbejdsværktøjer
  • Opret underopgaver
Asana hjælper mere end 11.000 kunder med at organisere og planlægge deres arbejde på tværs af teams via bl.a. vores værktøj til opgavestyring. Læs mere om Asana
Asana er et værktøj til opgavestyring, der hjælper teams med at organisere deres arbejde, lige fra daglige opgaver til strategiske initiativer. Med Asana er det muligt at samle alt arbejdet og alle teams på ét sted, uanset hvor man er. Mulighed for at organisere arbejdet som man helst vil have det, lige fra lister til tavler, kalendere og gantt-diagrammer. Brugeren slutter sig til mere end 135.000 betalende organisationer og millioner af teams i 190 lande, der bruger Asana til at få mere fra hånden. Det tager blot et par minutter at komme i gang med at prøve Asana. Læs mere om Asana

Egenskaber

  • Samarbejdsværktøjer
  • Opret underopgaver
Danmark Lokalt produkt
ProjectFlow

ProjectFlow

(0) Danmark Lokalt produkt
Ved behov for en enkel løsning til projektstyring og porteføljestyring. ProjectFlow 365 – effektivt, enkelt og skalerbart. Læs mere om ProjectFlow
Dansk: ProjectFlow 365 er et fleksibelt værktøj til projekt- og porteføljestyring med tæt kobling til Microsoft Office 365. Softwaren giver overblik og gør det nemt at træffe bedre beslutninger om nye projekter. Værktøjet støtter projektlederne og skaber værdi i deres dagligdag. Ressourcestyring i ProjectFlow 365 giver kontrol med kapaciteten og ressourceanvendelsen på projekter og drift. Engelsk: ProjectFlow 365 er et værktøj til projekt- og porteføljestyring med Microsoft Office-integration. Læs mere om ProjectFlow

Egenskaber

  • Samarbejdsværktøjer
  • Opret underopgaver
Mere end 1.000.000 teams bruger Trello verden over som et værktøj til opgavestyring til at planlægge, organisere og nå mål fra enhver enhed.
Værktøjer hylder sjældent den rejse, som teams tager for at løse opgaver og nå deres mål, men det gør Trello ved at belønne og lette opgavestyringsprocessen. Teams kan fejre deres resultater med sjove og fleksible funktioner, der er intuitive og enkle og opfordrer til et personligt præg. Teams kan gemme og spore oplysninger på en gennemsigtig måde, afholde bedre møder og automatisere gentagne opgaver med en intuitiv interface, der gør det nemt for alle at deltage. Alt sammen fra den samme platform. Læs mere om Trello

Egenskaber

  • Samarbejdsværktøjer
  • Opret underopgaver
En af de førende onlineplatforme med samarbejdsorienterede whiteboards til planlægning, sporing og visualisering af projekter og afhængigheder
Miro er en af de førende platforme med samarbejdsorienterede whiteboards til teams af enhver størrelse og anvendes af mere end 30 millioner brugere verden over. Softwaren hjælper til at forenkle arbejdsgangene, optimere daglige rutiner og holde fokus på resultaterne ved at spore fremgang i Miro board. Miro gør det hurtigt at organisere opgaver fra forskellige kanaler og kortlægge dem på et digitalt whiteboard. Brugeren kan drage fordel af effektive integrationer med Jira, Asana, Monday, Trello, Airtable og meget mere. Mere end 250 færdige skabeloner hjælper brugeren godt i gang på et øjeblik! Læs mere om Miro

Egenskaber

  • Samarbejdsværktøjer
  • Opret underopgaver
Bitrix24 er en gratis løsning til opgave- og projektstyring af teamopgaver, der bruges af mere end otte millioner teams over hele verden. Skybaserede, mobile, open source-udgaver.
På udkig efter en af de bedste, gratis software til teamopgavestyring? Bitrix24 kan imponere. Ja, gratis, ubegrænsede teams og opgaver. Stadig ikke imponeret? Hvad hvis det også gælder gratis tidssporing, underopgaver, opgaveskabeloner og opgaveroller. Endnu mere? OK, Gantt-skemaer, delte kalendere, opgaveuddelegering, opgaverapporter, supervisorvisning er alle medfølgende. Ønsker man superenkel teamopgavestyring? Forstået. Er man superbruger? Ikke et problem. Otte millioner teams bruger Bitrix24. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Samarbejdsværktøjer
  • Opret underopgaver
Agile CRM er en komplet salgs-, markedsførings- og servicepakke, der er designet til at lade SMB’er sælge og markedsføre som Fortune 500.
Agile CRMs software styrer projekter effektivt med strømlinet træk-og-slip projektstyringsværktøj. Det er nemt at administrere opgaver mellem salgs- og marketingteams. Projektstyringssoftwaren omfatter forskellige muligheder for at kontrollere og spore status for projekter. Læs mere om Agile CRM

Egenskaber

  • Samarbejdsværktøjer
  • Opret underopgaver
Pipefy er software til processtyring uden kode, der sætter alle i stand til selv at skabe og automatisere effektive arbejdsgange.
Pipefy er en kodnings-fri software til styring af arbejdsgange, der gør forretningsprocesser såsom indkøb, onboarding og rekruttering problemfri, så rekvirenter, udførende og ledere er mere effektive. Ved at give ikke-tekniske medarbejdere mulighed for at skabe og automatisere arbejdsgange uden IT-support, øger Pipefy hastigheden og giver resultater af højere kvalitet. Pipefy bruges nu i mere end 150 lande, og af virksomheder i alle størrelser og ledende virksomheder som Visa, IBM, Volvo, Santander og Kraft Heinz. Læs mere om Pipefy

Egenskaber

  • Samarbejdsværktøjer
  • Opret underopgaver
Opgavestyrings- og tidssporingssoftware til virksomheder, teams og freelancere.
Monitask opgavestyringsfunktioner, der kan øge produktiviteten, effektiviteten og ansvarligheden på tværs af teamet. Styring af og opgavetildeling til geografisk spredte teams samt tidssporingsfunktio ner sikrer, at teams har fokuseret på den forhåndenværende opgave. Softwaren er effektiv, men alligevel let, hvilket gør den enkel og nem at bruge. Ledere kan også få adgang til deres dashboard på alle deres enheder for at holde styr på deres team, når som helst og hvor som helst. Monitask kan tilmeldes for at spare tid og penge i dag. Læs mere om Monitask

Egenskaber

  • Samarbejdsværktøjer
  • Opret underopgaver
Danmark Lokalt produkt
Gluu

Gluu

4,6 (25) Danmark Lokalt produkt
En integreret platform med de værktøjer, der er brug for til at håndtere regelmæssige opgaver.
Gluu hjælper virksomheder med at få kontrol over deres kompleksitet, før den slår vækst ihjel. Med Gluu får hver medarbejder et enkelt interface til de rigtige opgaver og instruktioner på det rigtige tidspunkt. Det giver mulighed for at undgå nye systemer for hver nye forretningsproces, så tid og energi kan frigøres til vækst. Gluu kombinerer alle de bevægelige elementer i opgavestyring. På få minutter kan et flow kortlægges, opgaver kan tilføjes og udføres af frontline-medarbejdere via Android- og iOS-apps. Læs mere om Gluu

Egenskaber

  • Samarbejdsværktøjer
  • Opret underopgaver