Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

Task Management Software

Task Management Software lader brugergrupper arbejde tættere sammen, så de hurtigt og grundigt kan færdiggøre projekter. Funktioner såsom tids- og projektsporing sikrer, at alle projektopgaver medtages, og at fremskridtsrapporterne altid er opdaterede. Andre funktioner inkluderer automatisk tidsplanlægning og tidslinjer, synkronisering af e-mails, oprettelse af opgavelister, samarbejdsfokuserede interfaces for alle brugere samt opgavepåmindelser. Task Management Software er relateret til Projektstyringssoftware, Idea Management Software, Software til automatisering af professionelle tjenester, Time and Expense Software og Workflow Management Software.

Danmark Vis lokale produkter

18 resultater

Asana til opgavestyring. Track dit arbejde på ét sted, så du aldrig mister overblikket over, hvad der er vigtigst for din virksomhed. Læs mere om Asana
Asana er et værktøj til opgavestyring, der hjælper teams med at organisere deres arbejde, lige fra daglige opgaver til strategiske initiativer. Med Asana er det muligt at samle alt arbejdet og alle teams på ét sted, uanset hvor man er. Mulighed for at organisere arbejdet som man helst vil have det, lige fra lister til tavler, kalendere og gantt-diagrammer. Brugeren slutter sig til mere end 135.000 betalende organisationer og millioner af teams i 190 lande, der bruger Asana til at få mere fra hånden. Det tager blot et par minutter at komme i gang med at prøve Asana. Læs mere om Asana

Egenskaber

  • Samarbejdsværktøjer
  • Opgaveliste
  • Sub-Task Management
  • Tilbagevendende opgaver
  • Tildelingsstyring
  • Styring af arbejdsgange
  • Projektsporing
  • Prioritering
  • Planlægning af projekt
  • Dokumentstyring
Mere end 1.000.000 teams bruger Trello verden over som et værktøj til opgavestyring til at planlægge, organisere og nå mål fra enhver enhed.
Værktøjer hylder sjældent den rejse, som teams tager for at løse opgaver og nå deres mål, men det gør Trello ved at belønne og lette opgavestyringsprocessen. Teams kan fejre deres resultater med sjove og fleksible funktioner, der er intuitive og enkle og opfordrer til et personligt præg. Teams kan gemme og spore oplysninger på en gennemsigtig måde, afholde bedre møder og automatisere gentagne opgaver med en intuitiv interface, der gør det nemt for alle at deltage. Alt sammen fra den samme platform. Læs mere om Trello

Egenskaber

  • Samarbejdsværktøjer
  • Opgaveliste
  • Sub-Task Management
  • Tilbagevendende opgaver
  • Tildelingsstyring
  • Styring af arbejdsgange
  • Projektsporing
  • Prioritering
  • Planlægning af projekt
  • Dokumentstyring
Tildeling og prioritering af opgaver på monday.coms åbne platform, hvor som helst og når som helst, og det kan sikres at hele teamet altid er opdateret.
monday.com Work OS er en åben platform, der bringer teams sammen med brugertilpassede løsninger for at bryde kommunikationsbarriererne, så alle er enige om alt fra den enkelte opgave til komplekse projekter. Man kan få nem adgang til alle statusopdateringer, budgetgodkendelser og mere på én platform, hvor man også kan se, hvordan hele teamets arbejde står til med et hurtigt blik. Uanset om man er hjemme eller på farten uden wifi, giver monday.com mulighed for at få adgang til vigtige oplysninger og træffe bedre datadrevne beslutninger hurtigt. Læs mere om monday.com

Egenskaber

  • Samarbejdsværktøjer
  • Opgaveliste
  • Sub-Task Management
  • Tilbagevendende opgaver
  • Tildelingsstyring
  • Styring af arbejdsgange
  • Projektsporing
  • Prioritering
  • Planlægning af projekt
  • Dokumentstyring
Håndtér projekter og forbedr arbejdsgange med Wrikes arbejdsstyringssoftware. Fjern barrierer, find klarhed og overgå mål.
Skab en bedre måde at arbejde på med Wrike arbejdsstyringssoftware. Automatiser tidskrævende administrative opgaver, så du kan fokusere på det arbejde, der betyder mest. Få projekter og arbejdsgange i gang med færdigbyggede skabeloner, øg samarbejdet med intuitive kommunikationsværktøjer og øg synligheden med forskellige projektvisninger. Visualiser projekter med Gantt-diagrammer eller Kanban-tavler og hold interessenter informeret med automatiseret rapportering og statusopdateringer. Alt er muligt med Wrike ved din fingerspids. Læs mere om Wrike

Egenskaber

  • Samarbejdsværktøjer
  • Opgaveliste
  • Sub-Task Management
  • Tilbagevendende opgaver
  • Tildelingsstyring
  • Styring af arbejdsgange
  • Projektsporing
  • Prioritering
  • Planlægning af projekt
  • Dokumentstyring
En af de førende onlineplatforme med samarbejdsorienterede whiteboards til planlægning, sporing og visualisering af projekter og afhængigheder
Miro er en af de førende platforme med samarbejdsorienterede whiteboards til teams af enhver størrelse og anvendes af mere end 30 millioner brugere verden over. Softwaren hjælper til at forenkle arbejdsgangene, optimere daglige rutiner og holde fokus på resultaterne ved at spore fremgang i Miro board. Miro gør det hurtigt at organisere opgaver fra forskellige kanaler og kortlægge dem på et digitalt whiteboard. Brugeren kan drage fordel af effektive integrationer med Jira, Asana, Monday, Trello, Airtable og meget mere. Mere end 250 færdige skabeloner hjælper brugeren godt i gang på et øjeblik! Læs mere om Miro

Egenskaber

  • Samarbejdsværktøjer
  • Opgaveliste
  • Sub-Task Management
  • Tilbagevendende opgaver
  • Tildelingsstyring
  • Styring af arbejdsgange
  • Projektsporing
  • Prioritering
  • Planlægning af projekt
  • Dokumentstyring
MeisterTask er et enkelt og sikkert opgave- og projektstyringsværktøj, der er perfekt til agile projektledelsesteams af enhver størrelse.
MeisterTask er et webbaseret opgave- og projektstyringsværktøj, der er perfekt til agil projektledelse. En smukt designet grænseflade, intuitiv funktionalitet, indbygget projektdokumentation og problemfri integration med andre forretningsværktøjer gør det til et logisk valg for projektteams, der ønsker at få mere gjort sammen. MeisterTask er en Trusted Cloud-certificeret tjeneste og overholder strenge standarder for privatliv og online datasikkerhed: GDPR i Europa og CCPA i USA. Læs mere om MeisterTask

Egenskaber

  • Samarbejdsværktøjer
  • Opgaveliste
  • Sub-Task Management
  • Tilbagevendende opgaver
  • Tildelingsstyring
  • Styring af arbejdsgange
  • Projektsporing
  • Prioritering
  • Planlægning af projekt
  • Dokumentstyring
Bitrix24 er en gratis løsning til opgave- og projektstyring af teamopgaver, der bruges af mere end otte millioner teams over hele verden. Skybaserede, mobile, open source-udgaver.
På udkig efter en af de bedste, gratis software til teamopgavestyring? Bitrix24 kan imponere. Ja, gratis, ubegrænsede teams og opgaver. Stadig ikke imponeret? Hvad hvis det også gælder gratis tidssporing, underopgaver, opgaveskabeloner og opgaveroller. Endnu mere? OK, Gantt-skemaer, delte kalendere, opgaveuddelegering, opgaverapporter, supervisorvisning er alle medfølgende. Ønsker man superenkel teamopgavestyring? Forstået. Er man superbruger? Ikke et problem. Otte millioner teams bruger Bitrix24. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Samarbejdsværktøjer
  • Opgaveliste
  • Sub-Task Management
  • Tilbagevendende opgaver
  • Tildelingsstyring
  • Styring af arbejdsgange
  • Projektsporing
  • Prioritering
  • Planlægning af projekt
  • Dokumentstyring
Agile CRM er en komplet salgs-, markedsførings- og servicepakke, der er designet til at lade SMB’er sælge og markedsføre som Fortune 500.
Agile CRMs software styrer projekter effektivt med strømlinet træk-og-slip projektstyringsværktøj. Det er nemt at administrere opgaver mellem salgs- og marketingteams. Projektstyringssoftwaren omfatter forskellige muligheder for at kontrollere og spore status for projekter. Læs mere om Agile CRM

Egenskaber

  • Samarbejdsværktøjer
  • Opgaveliste
  • Sub-Task Management
  • Tilbagevendende opgaver
  • Tildelingsstyring
  • Styring af arbejdsgange
  • Projektsporing
  • Prioritering
  • Planlægning af projekt
  • Dokumentstyring
Pipefy er software til processtyring uden kode, der sætter alle i stand til selv at skabe og automatisere effektive arbejdsgange.
Pipefy er en kodnings-fri software til styring af arbejdsgange, der gør forretningsprocesser såsom indkøb, onboarding og rekruttering problemfri, så rekvirenter, udførende og ledere er mere effektive. Ved at give ikke-tekniske medarbejdere mulighed for at skabe og automatisere arbejdsgange uden IT-support, øger Pipefy hastigheden og giver resultater af højere kvalitet. Pipefy bruges nu i mere end 150 lande, og af virksomheder i alle størrelser og ledende virksomheder som Visa, IBM, Volvo, Santander og Kraft Heinz. Læs mere om Pipefy

Egenskaber

  • Samarbejdsværktøjer
  • Opgaveliste
  • Sub-Task Management
  • Tilbagevendende opgaver
  • Tildelingsstyring
  • Styring af arbejdsgange
  • Projektsporing
  • Prioritering
  • Planlægning af projekt
  • Dokumentstyring
Opgavestyrings- og tidssporingssoftware til virksomheder, teams og freelancere.
Monitask opgavestyringsfunktioner, der kan øge produktiviteten, effektiviteten og ansvarligheden på tværs af teamet. Styring af og opgavetildeling til geografisk spredte teams samt tidssporingsfunktioner sikrer, at teams har fokuseret på den forhåndenværende opgave. Softwaren er effektiv, men alligevel let, hvilket gør den enkel og nem at bruge. Ledere kan også få adgang til deres dashboard på alle deres enheder for at holde styr på deres team, når som helst og hvor som helst. Monitask kan tilmeldes for at spare tid og penge i dag. Læs mere om Monitask

Egenskaber

  • Samarbejdsværktøjer
  • Opgaveliste
  • Sub-Task Management
  • Tilbagevendende opgaver
  • Tildelingsstyring
  • Styring af arbejdsgange
  • Projektsporing
  • Prioritering
  • Planlægning af projekt
  • Dokumentstyring
Cloud task management software for any business size. Simple. Flexible. Scalable. Setup in minutes. Start a Free Trial.
Task management software made easy. 100% cloud-based solution. Setup in minutes. QT9 QMS enables you to collaborate with anyone, anytime and anywhere. Integrate tasks with document control, employee training and more all in one place. Receive email alerts and automated reminders when tasks are due. eSignatures make approvals easier. Real-time dashboards show data anyway you want. Includes unlimited file attachments. Simplifies ISO & FDA Compliance. Try for Free. Læs mere om QT9 QMS

Egenskaber

  • Samarbejdsværktøjer
  • Opgaveliste
  • Sub-Task Management
  • Tilbagevendende opgaver
  • Tildelingsstyring
  • Styring af arbejdsgange
  • Projektsporing
  • Prioritering
  • Planlægning af projekt
  • Dokumentstyring
Mobile-first platform til opgavestyring til at strømline processer, få fuld synlighed i opgaveudførelsen og øge produktiviteten.
YOOBIC er en mobile-first løsning til opgavestyring til frontlinjemedarbejdere. Brugeren kan strømline alle sine processer, få fuld indsigt i opgaveudførelsen gennem kraftfulde analyser, styrke samarbejdet og gøre sine frontlinjemedarbejdere mere produktive. YOOBIC bruges af mere end 200 virksomheder over hele verden, herunder Boots, Halfords, Lloyds Pharmacy, Peloton, Domino's Pizza, Puma, Lacoste og Sanofi. Læs mere om YOOBIC

Egenskaber

  • Samarbejdsværktøjer
  • Opgaveliste
  • Sub-Task Management
  • Tilbagevendende opgaver
  • Tildelingsstyring
  • Styring af arbejdsgange
  • Projektsporing
  • Prioritering
  • Planlægning af projekt
  • Dokumentstyring
#1 Action-fokuseret salg CRM for små virksomheder. Fokuser på den næste handling, opfølgning med enhver føring og hold dig i kontrol over dit salg.
OnePageCRM er den første actionfokuserede salg CRM, der hjælper små og mellemstore virksomheder med at holde kontrol over deres salg. Fokuser på, hvad der skal gøres næste, opfølgning med enhver føring, hold teamet på samme side og luk flere tilbud, en salgsaktion ad gangen. Spar tid og automatiser din administrator og dataindtastning. Generer kundeemner i et klik fra hvor som helst på nettet. Høste CRM -fordelene på farten med iOS- og Android -mobile apps. Nogen spørgsmål? Vi tilbyder support via e -mail, telefon og chat. Læs mere om OnePageCRM

Egenskaber

  • Samarbejdsværktøjer
  • Opgaveliste
  • Sub-Task Management
  • Tilbagevendende opgaver
  • Tildelingsstyring
  • Styring af arbejdsgange
  • Projektsporing
  • Prioritering
  • Planlægning af projekt
  • Dokumentstyring
Danmark Lokalt produkt
En integreret platform med de værktøjer, der er brug for til at håndtere regelmæssige opgaver.
Gluu hjælper virksomheder med at få kontrol over deres kompleksitet, før den slår vækst ihjel. Med Gluu får hver medarbejder et enkelt interface til de rigtige opgaver og instruktioner på det rigtige tidspunkt. Det giver mulighed for at undgå nye systemer for hver nye forretningsproces, så tid og energi kan frigøres til vækst. Gluu kombinerer alle de bevægelige elementer i opgavestyring. På få minutter kan et flow kortlægges, opgaver kan tilføjes og udføres af frontline-medarbejdere via Android- og iOS-apps. Læs mere om Gluu

Egenskaber

  • Samarbejdsværktøjer
  • Opgaveliste
  • Sub-Task Management
  • Tilbagevendende opgaver
  • Tildelingsstyring
  • Styring af arbejdsgange
  • Projektsporing
  • Prioritering
  • Planlægning af projekt
  • Dokumentstyring
Enterprise-grade project management, resource planning & project accounting. Fair total cost of ownership & fast time to value.
Your self-made system is outdated. Your app spaghetti doesn’t produce the data you need. Or you’ve outgrown your product suite. You need VOGSY NOW! Rock solid project management, resource planning, time tracking, and invoicing. Project accounting, Integrated with your finance system. Reporting from lead to cash. Scalable software that you quickly adapt to your ever-changing needs. Enterprise-grade security and reliability. Smooth onboarding & fast time to value. Zero disruption to the business. Læs mere om VOGSY

Egenskaber

  • Samarbejdsværktøjer
  • Opgaveliste
  • Sub-Task Management
  • Tilbagevendende opgaver
  • Tildelingsstyring
  • Styring af arbejdsgange
  • Projektsporing
  • Prioritering
  • Planlægning af projekt
  • Dokumentstyring
Danmark Lokalt produkt
Brancheledende Marketing Work Management-løsninger (MWM), der hjælper interessenter i marketingværdikæden med at samarbejde effektivt.
Encodify er førende inden for marketing work management (MWM). Vi pionerede MarTech i 2001 med en enkel, men genial idé, der banede vej for MWM-kategorien. Baseret på vores no-code-teknologi har vi siden da bygget brancheførende best-practice MWM-løsninger, der hjælper alle interessenter i marketingværdikæden med at samarbejde effektivt. I dag sætter vi nye standarder ved at konvergere DAM/PIM, workflow, korrekturlæsning og projektstyring for at hjælpe kunderne med at innovere og optimere deres måde at arbejde på. Læs mere om Encodify

Egenskaber

  • Samarbejdsværktøjer
  • Opgaveliste
  • Sub-Task Management
  • Tilbagevendende opgaver
  • Tildelingsstyring
  • Styring af arbejdsgange
  • Projektsporing
  • Prioritering
  • Planlægning af projekt
  • Dokumentstyring
Danmark Lokalt produkt
Verdens bedste intranet til komplekse organisationer Colibo – Intranettet, der forbinder og engagerer. Vores brugervenlige og inkluderende platform forener alle medarbejdere.
Colibo er et moderne intranet forener hele din digitale arbejdsplads, og sikrer at alle medarbejdere er informeret og involveret, på tværs af alle afdelinger og på tværs af alle enheder. Colibo er næste generations intranet, en integrationsplatform der giver jer én samlet indgang til alle jeres øvrige software systemer. Målrettet kommunikation og videndeling er hjørnestenene i Colibo. Vi sørger for at alle ser det der relevant, og kun dét - målrettet individ, departement og/eller geografi. Colibo intranet kan integrere fuldt og helt med eks. Microsoft 365 og Google Workspace, men kan også stå alene. Vi har desuden et hav af widgets. Læs mere om colibo

Egenskaber

  • Samarbejdsværktøjer
  • Opgaveliste
  • Sub-Task Management
  • Tilbagevendende opgaver
  • Tildelingsstyring
  • Styring af arbejdsgange
  • Projektsporing
  • Prioritering
  • Planlægning af projekt
  • Dokumentstyring
Danmark Lokalt produkt
ProjectFlow

ProjectFlow

(0) Danmark Lokalt produkt
Ved behov for en enkel løsning til projektstyring og porteføljestyring. ProjectFlow 365 – effektivt, enkelt og skalerbart.
Dansk: ProjectFlow 365 er et fleksibelt værktøj til projekt- og porteføljestyring med tæt kobling til Microsoft Office 365. Softwaren giver overblik og gør det nemt at træffe bedre beslutninger om nye projekter. Værktøjet støtter projektlederne og skaber værdi i deres dagligdag. Ressourcestyring i ProjectFlow 365 giver kontrol med kapaciteten og ressourceanvendelsen på projekter og drift. Engelsk: ProjectFlow 365 er et værktøj til projekt- og porteføljestyring med Microsoft Office-integration. Læs mere om ProjectFlow

Egenskaber

  • Samarbejdsværktøjer
  • Opgaveliste
  • Sub-Task Management
  • Tilbagevendende opgaver
  • Tildelingsstyring
  • Styring af arbejdsgange
  • Projektsporing
  • Prioritering
  • Planlægning af projekt
  • Dokumentstyring