Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

Customer Loyalty Software

Med Customer Loyalty Software kan virksomheder styrke forholdet til deres kunder på en række forskellige måder. Gavekort, point og belønningsprogrammer, e-mailopdateringer, incitamenter, VIP-programmer og meget mere kan altsammen hjælpe med at skabe en loyal kundebase. Følgende kataloger er relateret til Customer Loyalty Software: Customer Relationship Management Software, Customer Service Software, Marketing Automation Software og Software til PR-arbejde.

Danmark Vis lokale produkter

5 resultater

Yotpo, en e-handelsmarkedsføringsplatform, integrerer datadrevne løsninger til anmeldelser, loyalitet, SMS-markedsføring og meget mere.
Yotpo giver brands mulighed for at opbygge tilpassede belønnings- og henvisningsprogrammer, der engagerer eksisterende kunder og når ud til nye. Yotpo hjælper dig med at gøre tilfredse kunder til din konkurrencefordel med loyalitets- og henvisningsprogrammer, der passer til brandet. Belønning af dine kunder for de handlinger, der har størst indvirkning på din virksomhed, med en række kampagneprogrammer, der kan tilpasses. Læs mere om Yotpo

Egenskaber

  • Loyalitetskort
  • Gavekortstyring
  • CRM
  • Medlemskabsstyring
  • Henvisningssporing
  • Medlemsportal
  • Gamification
  • Multikanal-marketing
  • Kampagnestyring
  • Kundeundersøgelser
  • Styring af e-handel
  • Sporing af kundeaktivitet
Salgsstedet Oracle Simphony passer til alle restaurantstørrelser og -formater: afslappet, hurtig service, uafhængig, franchise, pubber, stadioner og mere.
Salgsstedet Oracle Simphony er bygget til restauranter med ambition. POS’en baseret i skyen forbinder alle aspekter af driften, så man nemt kan administrere onlineordrer, køkkendrift, lagerbeholdning, menuer, levering, loyalitet og meget mere. Analyser i realtid er inkluderet, så man altid har en finger på pulsen i forhold til salg, omkostninger og personaleperformance. Simphonys åbne API og omfattende markedsplads i skyen giver ubegrænset fleksibilitet, behændighed og skalering. Læs mere om Simphony POS

Egenskaber

  • Loyalitetskort
  • Gavekortstyring
  • CRM
  • Medlemskabsstyring
  • Henvisningssporing
  • Medlemsportal
  • Gamification
  • Multikanal-marketing
  • Kampagnestyring
  • Kundeundersøgelser
  • Styring af e-handel
  • Sporing af kundeaktivitet
Academy LMS leverer uimodståelige læringsoplevelser, hidtil uset engagement og utrolige forretningsresultater. Kan startes i dag!
Med Academy LMS fra Growth Engineering kan et teams performance forbedres med helt op til 75 % fra år til år. Styrkerne ved gamification, social læring og adfærdsvidenskab bruges til at skabe både engagement hos eleverne og reelle forretningsresultater. De prisbelønnede løsninger med læringsteknologi har hjulpet virksomheder som HP, BT, L'Oreal Travel Retail, Flight Centre og The Financial Times med at bekæmpe kedelig onlinelæring og få et bedre udbytte af undervisningsinvesteringen. Læs mere om Growth Engineering LMS

Egenskaber

  • Loyalitetskort
  • Gavekortstyring
  • CRM
  • Medlemskabsstyring
  • Henvisningssporing
  • Medlemsportal
  • Gamification
  • Multikanal-marketing
  • Kampagnestyring
  • Kundeundersøgelser
  • Styring af e-handel
  • Sporing af kundeaktivitet
Danmark Lokalt produkt
MyLoyal er loyalitets software (SaaS) løsninger til detail og hotel- og restaurationsbranchen.
MyLoyal udviklet loyalitets software (SaaS) løsninger til detail og hotel- og restaurationsbranchen. Det er en ‘alt-på-et-sted’ løsning for loyalitets administration og ledelse samt kundeengagement. MyLoyals SaaS baseret platform har det hele – fra oprettelsen af loyalitetsprogrammer og bedre kundeindsigter. MyLoyal loyalitetsløsninger er det mest avancerede loyalitets SaaS teknologi udviklet i Danmark og er sin markedsleder, der ekspederer mellemstore virksomheder i Danmark og i udlandet. Nuværende kunder i Danmark inkluderer The Old Irish Pub, Ole Lynggaard, Paradis, Letz Sushi, PetLux, Skagen Fiskerestaurant, Korn café og andre. Læs mere om MyLoyal

Egenskaber

  • Loyalitetskort
  • Gavekortstyring
  • CRM
  • Medlemskabsstyring
  • Henvisningssporing
  • Medlemsportal
  • Gamification
  • Multikanal-marketing
  • Kampagnestyring
  • Kundeundersøgelser
  • Styring af e-handel
  • Sporing af kundeaktivitet
Det nemmeste værktøj til sporing af kundetilfredshed i realtid baseret på NPS (Net Promoter Score).
RapidNPS tilbyder et enkelt dashboard til sporing af kundetilfredshed på tværs af forskellige lokationer pr. forskellige sporingskilder (medarbejdere, salgskanaler eller produktgrupper) udover at forbedre Google Anmeldelser-bedømmelsen. Det har nyttige funktioner, herunder standard flersproget NPS-undersøgelse, klar til at dele links og QR-koder, intelligent omdømmeforbedring og sporing af placering og kilde. Læs mere om RapidNPS

Egenskaber

  • Loyalitetskort
  • Gavekortstyring
  • CRM
  • Medlemskabsstyring
  • Henvisningssporing
  • Medlemsportal
  • Gamification
  • Multikanal-marketing
  • Kampagnestyring
  • Kundeundersøgelser
  • Styring af e-handel
  • Sporing af kundeaktivitet