4 resultater
Et ultimativt markedsundersøgelsesværktøj: 95 % af brugerne får mere data nemt, når de skifter til Typeform. Læs mere om Typeform
Bedre indsigt i markedsundersøgelser kan fås med interaktive formularer, der faktisk er sjove at udfylde og nemme at lave. Typeforms kan tilpasses helt til ens eget brand, med et flot interface, der reagerer og stiller ét spørgsmål ad gangen – ligesom en rigtig samtale. Nyttige indsigter og rapporter kan fås på ens dashboard, og mere end 120 integrationer giver mulighed for at integrere Typeform med ens foretrukne apps, så man automatisk kan sende svar, hvorhen man ønsker, i takt med at de kommer ind. Læs mere om Typeform

Egenskaber

  • Forvaltning af undersøgelsesprøver
  • Undersøgelsesbygger
  • Benchmark
  • Panelledelse
  • Rapportering/analyse
  • Statistisk analyse
Indgående kendskab til målmarkedet kan fås med det samme. Markedstendenser kan måles, konkurrencen vurderes, og man kan holde trit med de svingende markedstendenser. Læs mere om SurveySparrow
SurveySparrows markedsundersøgelsessoftware hjælper med at styre markedsføringsstrategierne i den rigtige retning. Målrettelse mod den rette målgruppe på tværs af kanalerne dvs. web, mobil, social og e-mail. Markedstendenser kan regelmæssigt måles med planlagte undersøgelser og rapporter. Med avancerede rapporteringsfiltre kan man afdække kritiske undersøgelsesindsigter, så man kan beholde forspringet til konkurrenterne. Integration med de bedste markedsføringsværktøjer og opnåelse af en problemfri arbejdsgang. Oplevelse af ægte automatisering. Læs mere om SurveySparrow

Egenskaber

  • Forvaltning af undersøgelsesprøver
  • Undersøgelsesbygger
  • Benchmark
  • Panelledelse
  • Rapportering/analyse
  • Statistisk analyse
Zonka Feedback CX-platformen er en undersøgelses- og feedbacksoftware med flere kanalerSoftwaren gør det muligt at måle, forbedre og transformere medarbejder- og kundeoplevelser.
Zonka Feedback CX-platformen er en undersøgelses- og feedbacksoftware med flere kanaler til at forandre den måde, medarbejder- og kundeoplevelsen administreres på. Softwaren gør det enkelt at foretage de korrekte CX-målinger, herunder Net Promoter Score, Customer Effort Score og Customer Satisfaction Score. Brugeren kan få feedback og foretage undersøgelser på tværs af flere kanaler: iPads, android-tablets, smartphones, e-mail og sms. Det er muligt at holde teamet opdateret, se svar og samarbejde for at lukke feedback-loopet. Brugeren kan se indsigtsfulde rapporter med henblik på kundetilfredshed og vækst Læs mere om Zonka Feedback

Egenskaber

  • Forvaltning af undersøgelsesprøver
  • Undersøgelsesbygger
  • Benchmark
  • Panelledelse
  • Rapportering/analyse
  • Statistisk analyse
Indsamling af mere kundefeedback med spørgeundersøgelse for levering af en bedre kundeoplevelse. Mere end 20 indbyggede integrationer kan bruges.
Undersøgelser kan sendes ud – indsigter kan registreres. Med Survicate kan brandspecifikke spørgeundersøgelser foretages på få minutter, og viden kan indsamles fra kunder og abonnenter. E-mail-, link-, internet- og mobilundersøgelser kan køres. Undersøgelsesresultater kan analyseres i realtid. Handling kan foretages baseret på kundefeedback. – Integrerede undersøgelser i e-mails får en svarprocent på op til 58 %.. – Nem integration med Intercom, HubSpot og mere (integreret, kodningsfri.). – Mere end 100 forskellige undersøgelsesskabeloner til fri brug. Man kan prøve at spørge. Læs mere om Survicate

Egenskaber

  • Forvaltning af undersøgelsesprøver
  • Undersøgelsesbygger
  • Benchmark
  • Panelledelse
  • Rapportering/analyse
  • Statistisk analyse