17 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software

Værktøjer til sociale netværk

Værktøjer til sociale netværk gør det muligt for kunder at interagere med hinanden og kan også bruges til intern virksomhedskommunikation. Søgemaskineoptimering, blogs, podcasts, nyhedsbreve, profilsider, kommunikationsfora, viralt indhold og medlemsregistre er alle kendetegn ved Værktøjer til sociale netværk, som kan øge webtrafikken, synligheden og interaktiviteten for virksomheder, der udfører webfokuserede aktiviteter. Værktøjer til sociale netværk er relateret til Contact Management Software, Content Management-software, Membership Management Software og Portal Software.

3 resultater
Trello kan bruges til at sikre problemfri lanceringer og tydelig kommunikation og se, hvilke opgaver der er på rette spor, og hvad det næste indhold er.
Trello hjælper marketingteams med at få mere fra hånden, lige fra planlægning af en lancering til indhold i redaktionskalenderen og mødedagsordener og alt derimellem. Trello er kommandocentralen, der forbinder alle opgaver og værktøjer for at vise statusopdateringer og forfaldsdatoer samt give mulighed for hurtigt at kommentere frem og tilbage med teammedlemmerne. Brugeren kan vedhæfte filer og billetter fra andre apps, som Google Docs og Salesforce, så alt holdes samlet. Softwaren hjælper til, at lanceringerne er problemfri, og at hele marketingteamet er på samme kurs. Læs mere om Trello

Egenskaber

  • Mobil adgang
  • Indholdsstyring
  • Engagementssporing
  • Mediebibliotek
  • Integration af sociale medier
  • Real-Time Notifications
  • Dashboard for aktivitet
  • Chat/beskeder
  • Social forfremmelse
  • @mentions
monday.com hjælper teams med at samarbejde på sociale medier med brugertilpassede, træk-og-slip-kontrolpaneler, fra idé til eksekvering.
På monday.coms åbne platform kan marketingteams opbygge tilpassede kontrolpaneler til at administrere sociale netværk mere effektivt end før. Nye ideer kan drøftes og opgaver kan tildeles forskellige kolleger. Planlægning af indhold til offentliggørelse på tidslinjevisninger. Data kan derefter importeres, så man kan analysere KPI’er på ét praktisk sted. Med træk- og-slip-kolonner kan man i sidste ende tilpasse det selv. monday.com viser alt, hvad ens teammedlemmer har brug for at se for at yde deres bedste. Læs mere om monday.com

Egenskaber

  • Mobil adgang
  • Indholdsstyring
  • Engagementssporing
  • Mediebibliotek
  • Integration af sociale medier
  • Real-Time Notifications
  • Dashboard for aktivitet
  • Chat/beskeder
  • Social forfremmelse
  • @mentions
Software til sociale intranet og privat social netværksdannelse til virksomheder, der bruges af mere end otte millioner virksomheder verden over.
Bitrix24 er gratis social intranetsoftware, der er tilgængelig både i skyen og lokalt. Det er 100 % gratis når det anvendes af små teams. Bitrix24 leveres med mere end 30 gratis intranetværktøjer, åben kildekode, mobilapps, API (applikationsprogrammeringsinterface), indholdsstyringssystemer, sociale og klassiske grænseflader og integrationer af Active Directory, SharePoint-lister, Outlook og MS Exchange. Ubegrænsede brugerplaner tilgængelige. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Mobil adgang
  • Indholdsstyring
  • Engagementssporing
  • Mediebibliotek
  • Integration af sociale medier
  • Real-Time Notifications
  • Dashboard for aktivitet
  • Chat/beskeder
  • Social forfremmelse
  • @mentions