Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

Portal Software

Portal Software tilbyder sikker fællesadgang til virksomhedsdata og applikationer, hvilket muliggør større effektvitet i forbindelse med business-to-businness-, business-to-internal- og business-to-consumer-transaktioner for virksomheder, der arbejder med selvbetjenings- og on-demand-løsninger. En Portal Platform eller et Portal Program giver ofte adgang til robuste Content Management-systemer (CMS'er), der muliggør distribution og videreformidling af data på tværs af en virksomhed, mens brugerne også får mulighed for at bruge funktioner, der understøtter samarbejde og synkronisering af dokumenter. Et Portal System kan også integreres med eksterne databaser og tilbyder samtidig salgs- og CRM-værktøjer samt en række andre funktioner til ledelsesrapportering. Portal Software er relateret til Catalogue Management Software, Content Management-software, Knowledge Management Software og Web Collaboration Software. Brug Capterra til at finde den rette Portal Software til din forretning i Danmark.

Danmark Vis lokale produkter

7 resultater

Start for free with LiveAgent and boost customer loyalty with the best client portal all-in-one solution for companies of all sizes.
LiveAgent er en cloud-baseret sikker klientportalsoftware med mere end 200 integrationer. Strømlin alle kundeinteraktioner og administrer dem fra en enkelt brugergrænseflade. Nyd integration af sociale medier, ubegrænset billethistorik, en selvbetjeningsportal, billethåndtering, vidensbaser og mere. Virksomheder som BMW, Yamaha og Huawei bruger LiveAgent til at levere den bedste kundeoplevelse til 150 millioner slutbrugere verden over. Start med en 30-dages gratis prøveperiode, der kræves intet kreditkort. Læs mere om LiveAgent

Egenskaber

  • Dokumentstyring
  • Fildeling
  • Samarbejdsværktøjer
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Datasikkerhed
  • Kalenderstyring
  • Tilpasset branding
  • SSL-sikkerhed
  • Klientportal
  • Styring af vidensbase
Bitrix24 – gratis intranetportal med otte millioner virksomheder, der bruger det på verdensplan. Tilgængelig i skyen og lokalt med åben kildekode.
Bitrix24 – gratis intranetportal med otte millioner virksomheder, der bruger det på verdensplan. Sikker, nøglefærdig intranetportalløsning til små og mellemstore virksomheder designet til effektivt samarbejde, kommunikation, social netværksdannelse, forretningsproces og vidensstyring. Giver mulighed for bedre videnskontinuitet ved at flytte data fra netværkssiloer og lokale drev til ét beskyttet, centraliseret lager. Wikis, blogs og fora sikrer socialt aktiverede vidensbaser for forbedret teamwork. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Dokumentstyring
  • Fildeling
  • Samarbejdsværktøjer
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Datasikkerhed
  • Kalenderstyring
  • Tilpasset branding
  • SSL-sikkerhed
  • Klientportal
  • Styring af vidensbase
Kunderne kan selv planlægge, betale og foretage enhver handling online fra en venlig selvbetjeningsportal. En gratis prøveperiode kan startes i dag.
Mere magt til kunderne. Mere gang i forretningen Med en online selvbetjeningsportal lige ved hånden kan kunderne foretage enhver handling, når som helst. Kundernes liv gøres nemmere ved at lade dem booke aftaler, betale for tjenester, dele dokumenter og meget mere. Og der er ikke behov for teknologisk kyndighed, det er supernemt og venligt. Læs mere om vcita

Egenskaber

  • Dokumentstyring
  • Fildeling
  • Samarbejdsværktøjer
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Datasikkerhed
  • Kalenderstyring
  • Tilpasset branding
  • SSL-sikkerhed
  • Klientportal
  • Styring af vidensbase
Jostle is the only portal designed to simplify workplaces and keep it simple as you grow—so your employees and organization can flourish. Why? Because today's working world is more fragmented than ever: people are dispersed, there's more info, and more ways to communicate than ever. Many tools promise to solve this, but they eventually fail. They rely on an outdated design that makes them too noisy and finding information becomes a headache. We decided to fix this problem. Læs mere om Jostle

Egenskaber

  • Dokumentstyring
  • Fildeling
  • Samarbejdsværktøjer
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Datasikkerhed
  • Kalenderstyring
  • Tilpasset branding
  • SSL-sikkerhed
  • Klientportal
  • Styring af vidensbase
Mobile-first-portal til at styrke frontlinjeteams med effektiv opgavestyring, kommunikationsværktøjer og træning, alt sammen på ét sted.
YOOBIC er en mobile-first alt-i-en-portal til frontlinjemedarbejdere. Softwaren gør det muligt for virksomheder inden for detail, hotel- og restaurationsbranchen, produktion, oplagering, byggeri og meget mere at styrke deres medarbejdere, uanset hvor de er, gennem: digitalt optimeret kommunikation, mikrolæring og opgavestyring. YOOBIC bruges af mere end 150 brands og forhandlere over hele verden, herunder Boots, Halfords, Puma, Clarins, Mazda, Lacoste, The Kooples og Peugeot. Læs mere om YOOBIC

Egenskaber

  • Dokumentstyring
  • Fildeling
  • Samarbejdsværktøjer
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Datasikkerhed
  • Kalenderstyring
  • Tilpasset branding
  • SSL-sikkerhed
  • Klientportal
  • Styring af vidensbase
Claromentis empowers your intranet for a dynamic digital workplace with a fully integrated solution. Enjoy comprehensive intranet applications for seamless collaboration, e-forms and workflows for streamlined processes, and e-learning capabilities for continuous employee development. Stay organised with robust task management tools. Experience a versatile and interactive space for communication, collaboration, task management, and e-learning. Drive productivity and foster innovation Læs mere om Claromentis

Egenskaber

  • Dokumentstyring
  • Fildeling
  • Samarbejdsværktøjer
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Datasikkerhed
  • Kalenderstyring
  • Tilpasset branding
  • SSL-sikkerhed
  • Klientportal
  • Styring af vidensbase
Danmark Lokalt produkt
Verdens bedste intranet til komplekse organisationer Colibo – Intranettet, der forbinder og engagerer. Vores brugervenlige og inkluderende platform forener alle medarbejdere.
Colibo er et moderne intranet forener hele din digitale arbejdsplads, og sikrer at alle medarbejdere er informeret og involveret, på tværs af alle afdelinger og på tværs af alle enheder. Colibo er næste generations intranet, en integrationsplatform der giver jer én samlet indgang til alle jeres øvrige software systemer. Målrettet kommunikation og videndeling er hjørnestenene i Colibo. Vi sørger for at alle ser det der relevant, og kun dét - målrettet individ, departement og/eller geografi. Colibo intranet kan integrere fuldt og helt med eks. Microsoft 365 og Google Workspace, men kan også stå alene. Vi har desuden et hav af widgets. Læs mere om colibo

Egenskaber

  • Dokumentstyring
  • Fildeling
  • Samarbejdsværktøjer
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Datasikkerhed
  • Kalenderstyring
  • Tilpasset branding
  • SSL-sikkerhed
  • Klientportal
  • Styring af vidensbase