Danmark Vis lokale produkter
18 resultater
monday.com, en stærk samarbejdsbaseret arbejdsstyringsplatform, der forbedrer kommunikationen og øger produktiviteten for teams i alle størrelser. Læs mere om monday.com
monday.com, en fleksibel software til fjernsamarbejde, der fremmer effektivt teamwork, forbedrer kommunikationen og øger produktiviteten i én central hub. Man kan let komme i gang med én af de færdiglavede skabeloner for hurtigt at få teamet onboardede. Deling af filer, feedback og ideer, @-tagging af teammedlemmer, tildeling af ejere, opdateringer i realtid, og mulighed for at se hvem, der gør hvad og hvornår. Man kan blive en del af mere end 100.000 teams, der samarbejder med monday.com. Læs mere om monday.com

Egenskaber

  • Kontaktstyring
  • Dokumentstyring
  • Kalenderstyring
  • Projektledelse
  • Redigering i realtid
  • Videokonference
  • Opgavestyring
En af de førende platforme til visuelt samarbejde, hvor teams får klaret arbejdet! Læs mere om Miro
Miro er en af de førende visuelle samarbejdsplatforme for teams af enhver størrelse og anvendes af mere end 30 millioner brugere verden over. Miro er perfekt til brainstorming, ideudvikling, holdmøder og interaktive workshops, kortlægning og diagrammering. Med over 300 færdige skabeloner kan teamet begynde at samarbejde på ingen tid. Mere end 100 kraftfulde integrationer som Jira, Asana, Monday.com, MS Teams og Google Workspace kan bruges til at gøre Miro til det centrale samarbejdscenter, hvor alle data samles (SSOT). Læs mere om Miro

Egenskaber

  • Kontaktstyring
  • Dokumentstyring
  • Kalenderstyring
  • Projektledelse
  • Redigering i realtid
  • Videokonference
  • Opgavestyring
Asana hjælper mere end 11.000 kunder med at organisere og planlægge deres arbejde på tværs af teams via bl.a. vores samarbejdsværktøj. Læs mere om Asana
Asana er et samarbejdsværktøj, der hjælper teams med at organisere deres arbejde, lige fra daglige opgaver til strategiske initiativer. Med Asana er det muligt at samle alt arbejdet og alle teams på ét sted, uanset hvor man er. Mulighed for at organisere arbejdet som man helst vil have det, lige fra lister til tavler, kalendere og gantt-diagrammer. Brugeren slutter sig til mere end 135.000 betalende organisationer og millioner af teams i 190 lande, der bruger Asana til at få mere fra hånden. Det tager blot et par minutter at komme i gang med at prøve Asana. Læs mere om Asana

Egenskaber

  • Kontaktstyring
  • Dokumentstyring
  • Kalenderstyring
  • Projektledelse
  • Redigering i realtid
  • Videokonference
  • Opgavestyring
Slack samler al kommunikation på ét sted. Moderne teams får beskeder, arkivering og søgning i realtid.
Slack er der, hvor samarbejde sker. Når teamet skal sparke et projekt i gang, ansætte nye medarbejdere, implementere kode, gennemgå salgskontrakter, færdiggøre næste års budget, måle A/B-test, planlægge den næste kontoråbning og meget mere, dækker Slack alle behov. Læs mere om Slack

Egenskaber

  • Kontaktstyring
  • Dokumentstyring
  • Kalenderstyring
  • Projektledelse
  • Redigering i realtid
  • Videokonference
  • Opgavestyring
Et visuelt samarbejdsværktøj, der skaber et fælles perspektiv for teamet på et hvilket som helst projekt på en sjov, fleksibel og givende måde.
Fra salg og marketing til HR og drift kan teams designe og tilpasse Trello til deres unikke behov og arbejdsmetoder. Og med mere end 100 integrationer med andre vigtige værktøjer som Google Drive, Slack, Jira og meget mere er Trello et levende projektcenter for samarbejde på tværs af teamet, uanset hvor arbejdet foregår. Trello bringer glæde til teamsamarbejdet ved at gøre det åbent og nemt at dele på tværs af tavler og teams. Læs mere om Trello

Egenskaber

  • Kontaktstyring
  • Dokumentstyring
  • Kalenderstyring
  • Projektledelse
  • Redigering i realtid
  • Videokonference
  • Opgavestyring
TeamViewers alt i én-tilgang sikrer, at brugeren har alt, hvad der er brug for til både effektiv kommunikation og samarbejde.
TeamViewers mangesidige funktionalitet gør det til den ideelle alt i én-løsning til forretningssamarbejde til fjernarbejde på fælles projekter, uanset om brugeren arbejder hjemmefra eller samarbejder med kolleger andre steder. Ud over onlinekonferencerne, der gør det nemt at deltage i videoopkald, kan TeamViewer Chat bruges til at diskutere vigtige emner på farten uden at skulle gennemse komplekse e-mailtråde. Læs mere om TeamViewer

Egenskaber

  • Kontaktstyring
  • Dokumentstyring
  • Kalenderstyring
  • Projektledelse
  • Redigering i realtid
  • Videokonference
  • Opgavestyring
Arkitekter, ingeniører og byggefolk bruger software fra Bluebeam til at udføre projekter hurtigere, reducere risici og maksimere investeringsafkastet.
Revu er Bluebeams grundlæggende projekteffektivitets- og samarbejdsløsning til pc’er, der giver dig mulighed for at oprette, redigere, markere og organisere PDF-filer sammen med projektdeltagere. Revu indeholder også Studio, hvor du kan samarbejde sikkert i realtid med teammedlemmer hvor som helst i verden. Vores seneste version, Revu 21, er inkluderet i alle Bluebeam-abonnementer. Bluebeam Cloud er en ny pakke med skybaserede løsninger, der problemfrit kan forbindes til dine dokumenter og værktøjssæt i Revu. Med Cloud kan du arbejde hvor som helst via web- eller iOS-enhed – helt uden behov for opsætning eller installation. Læs mere om Bluebeam Revu

Egenskaber

  • Kontaktstyring
  • Dokumentstyring
  • Kalenderstyring
  • Projektledelse
  • Redigering i realtid
  • Videokonference
  • Opgavestyring
En webkonferenceløsning, der giver mulighed for at afholde interaktive onlinemøder, videokonferencer og organisere engagerende webinarer.
Zoho Meeting er en robust webkonferenceløsning, der er bygget til online møde- og webinarbehov. Den er fuldstændig browserbaseret, og deltagere behøver ikke at downloade nogen applikation for at deltage i et møde eller webinar. Møder kan holdes praktiske ved hjælp af et skrivebords-plugin til Windows, Linux og Mac, iOS-app, android-app, Google Chrome-udvidelse, Firefox-udvidelse samt integration af indlejringswidget og kalender. Indlejret webinarregistrering, meningsmålinger, vanlige spørgsmål, mulighed for at tale, optage, dybdegående analyse osv. Læs mere om Zoho Meeting

Egenskaber

  • Kontaktstyring
  • Dokumentstyring
  • Kalenderstyring
  • Projektledelse
  • Redigering i realtid
  • Videokonference
  • Opgavestyring
Bitrix24 er en platform for samarbejde, kommunikation, social netværksdannelse, workflow- og vidensstyring med otte millioner klienter.
Bitrix24 er en gratis samarbejdsplatform, der bruges af mere end otte millioner organisationer verden over. Den er tilgængelig i skyen og lokalt, og tilbyder kommunikationsværktøjer, opgave- og projektstyring, værktøjer til socialt samarbejde, medarbejderengagement, gruppechat, delte kalendere og meget mere. Bitrix24 er helt gratis for teams op til 12 medarbejdere, og kan købes med et ubegrænset antal brugere for kun 199 $ pr. måned. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Kontaktstyring
  • Dokumentstyring
  • Kalenderstyring
  • Projektledelse
  • Redigering i realtid
  • Videokonference
  • Opgavestyring
Pipefy er software til processtyring uden kode, der sætter alle i stand til selv at skabe og automatisere effektive arbejdsgange.
Pipefy er en kodnings-fri software til styring af arbejdsgange, der gør forretningsprocesser såsom indkøb, onboarding og rekruttering problemfri, så rekvirenter, udførende og ledere er mere effektive. Ved at give ikke-tekniske medarbejdere mulighed for at skabe og automatisere arbejdsgange uden IT-support, øger Pipefy hastigheden og giver resultater af højere kvalitet. Pipefy bruges nu i mere end 150 lande, og af virksomheder i alle størrelser og ledende virksomheder som Visa, IBM, Volvo, Santander og Kraft Heinz. Læs mere om Pipefy

Egenskaber

  • Kontaktstyring
  • Dokumentstyring
  • Kalenderstyring
  • Projektledelse
  • Redigering i realtid
  • Videokonference
  • Opgavestyring
En af de mest avancerede og brugerdefinerbare webinarplatforme
LiveWebinar er webinarsoftware baseret i skyen, der hjælper både små teams og virksomheder med at administrere webinarer og onlinemøder. Det gør det nemt for ethvert salgs-, HR- eller marketingsteam at gennemføre online-events for målgrupperne. Funktionerne spænder fra mulighed for live streaming, præsentation og skærmdeling, og fuldt brugerdefinerbar brandingmulighed, til brugerengagementsfunktioner såsom meningsmålinger og spørgeundersøgelser, afstemning og kald til handling. LiveWebinar kan også gøre det muligt for organisationer at analysere publikumsengagement. Læs mere om LiveWebinar

Egenskaber

  • Kontaktstyring
  • Dokumentstyring
  • Kalenderstyring
  • Projektledelse
  • Redigering i realtid
  • Videokonference
  • Opgavestyring
Softwaren giver mulighed for at løfte teamsamarbejdet til et højere niveau med et intuitivt digitalt whiteboard, designet så teams kan udføre deres bedste arbejde sammen.
Softwaren giver mulighed for at løfte teamsamarbejdet til et højere niveau med et intuitivt digitalt whiteboard, designet så teams kan udføre deres bedste arbejde sammen. Læs mere om Mural

Egenskaber

  • Kontaktstyring
  • Dokumentstyring
  • Kalenderstyring
  • Projektledelse
  • Redigering i realtid
  • Videokonference
  • Opgavestyring
GoBrunch er en alsidig webinar- og mødeplatform med et unikt interface, der skaber positivt engagement blandt deltagerne.
GoBrunch er en alsidig webinar- og mødeplatform med et unikt interface, der skaber positivt engagement blandt deltagerne. Et webinar eller virtuelt klasseværelse kan oprettes, ens kamera tændes, skærmen og videoer deles, andre præsentationsværter kan vises og optages. Ligesom ved en personlig begivenhed kan man have flere gruppelokaler samtidig med forskellige facilitatorer tildelt hver session. Der kræves ingen installation. Sessioner kan gøres mere engagerende. Læs mere om GoBrunch

Egenskaber

  • Kontaktstyring
  • Dokumentstyring
  • Kalenderstyring
  • Projektledelse
  • Redigering i realtid
  • Videokonference
  • Opgavestyring
Mulighed for at booste fjern- og hybridsamarbejde i virksomheden med ClickMeeting. Kolleger eller studerende får let og enkel adgang til eventlokalet
Mulighed for at booste fjern- og hybridsamarbejde i virksomheden med ClickMeeting. Kolleger eller studerende får let og enkel adgang til eventlokalet. Det eneste, de behøver, er en opdateret browser eller mobilenhed. De kan således deltage i interaktive møder med op til 40 personer, der alle kan se og høre hinanden, og samarbejde på én og samme tid. Præsentationstilstand, skærmdeling eller et virtuelt whiteboard gør det helt sikkert nemmere at dele viden. Det er også muligt at oprette engagerende webinarer på en enkelt konto. Læs mere om ClickMeeting

Egenskaber

  • Kontaktstyring
  • Dokumentstyring
  • Kalenderstyring
  • Projektledelse
  • Redigering i realtid
  • Videokonference
  • Opgavestyring
Få bedre samarbejde med permanente møderum, grupperum, digitale whiteboards, delte noter, chat og multimedieafspilningslister.
Tusindvis af førende brands bruger Kalturas Video Experience Cloud til at fremme samarbejde, med permanente møderum, grupperum, digitale whiteboards, delte noter, chat og multimedieafspilningslister. Fra onlinemøder til webinarer, virtuelle klasseværelser og virksomhedsmøder holder Kaltura forbindelsen mellem mennesker i centrum, i onlinesamarbejde og på fjernarbejdspladser. Læs mere om Kaltura Video Platform

Egenskaber

  • Kontaktstyring
  • Dokumentstyring
  • Kalenderstyring
  • Projektledelse
  • Redigering i realtid
  • Videokonference
  • Opgavestyring
Online oversættelsesstyringssystem og lokaliseringsplatform, der er perfekt til teams og arbejdsgange i alle størrelser.
POEditor er et oversættelsesstyringssystem og en lokaliseringsplatform på tværs af platforme. Vi tilbyder skalerbare online samarbejds- og automatiseringsværktøjer til teams, der kan forbedre deres oversættelses- og l10n-arbejdsgange. Nøglefunktioner: API, Integration med GitHub, Bitbucket, GitLab, Azure Repos, Oversættelseshukommelse, Collaborative Translation Editor, Automatisk oversættelse, Oversættelsesordrer, Automatiseret kvalitetssikring, Tags, Skærmbilleder. POEditor understøtter mere end 20 filformater til lokalisering. Læs mere om POEditor

Egenskaber

  • Kontaktstyring
  • Dokumentstyring
  • Kalenderstyring
  • Projektledelse
  • Redigering i realtid
  • Videokonference
  • Opgavestyring
Danmark Lokalt produkt
ProjectFlow

ProjectFlow

(0) Danmark Lokalt produkt
Ved behov for en enkel løsning til projektstyring og porteføljestyring. ProjectFlow 365 – effektivt, enkelt og skalerbart.
Dansk: ProjectFlow 365 er et fleksibelt værktøj til projekt- og porteføljestyring med tæt kobling til Microsoft Office 365. Softwaren giver overblik og gør det nemt at træffe bedre beslutninger om nye projekter. Værktøjet støtter projektlederne og skaber værdi i deres dagligdag. Ressourcestyring i ProjectFlow 365 giver kontrol med kapaciteten og ressourceanvendelsen på projekter og drift. Engelsk: ProjectFlow 365 er et værktøj til projekt- og porteføljestyring med Microsoft Office-integration. Læs mere om ProjectFlow

Egenskaber

  • Kontaktstyring
  • Dokumentstyring
  • Kalenderstyring
  • Projektledelse
  • Redigering i realtid
  • Videokonference
  • Opgavestyring
Hybrid- og fjernarbejdsløsning med morgendagens kontor i dag. Et digitalt hjem til din virksomhed, der tilpasser sig den nye arbejdstid.
ivCAMPUS tilbyder alle former for interaktion på kontoret i et smukt virtuelt sted, der hjælper dig med at få en god arbejdsdag. Alt, hvad der betyder noget, sker her! Dagligt samarbejde, møder, peer support, 1-on-1's & social interaktion, interne arrangementer, konferencer, samarbejde på tværs af virksomheden, seminarer osv. Uanset hvor du arbejder. Du befinder dig midt imellem. Læs mere om ivCAMPUS

Egenskaber

  • Kontaktstyring
  • Dokumentstyring
  • Kalenderstyring
  • Projektledelse
  • Redigering i realtid
  • Videokonference
  • Opgavestyring