Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

CRM-system

Et CRM-system muliggør kundeinteraktion og -support samt styring af kundeforhold. Formålet med CRM-systemer er at gøre organisationer bedre i stand til at administrere deres kunder gennem implementering af pålidelige processer og procedurer i CRM-software. Denne software, som er det samme som et CRM-program, integreres med organisationens processer på tværs af marketing, salg og kundeservice. En CRM-platform er relateret til Software til kontraktstyring og Online CRM-værktøj. Brug Capterra til at finde det rette CRM-system til din forretning i Danmark.

16 resultater

Et intuitivt og brugervenligt CRM-system tilpasset dine behov for at gøre arbejdsdagen lettere. Læs mere om Lime CRM
Lime CRM er et markedsledende og brugervenligt system, der forenkler arbejdsdagen for dig og dine kollegaer. Lime CRM samler dine kunder, forretning og kampagner ét sted. Med smarte integrationer til dine øvrige systemer giver Lime CRM dig overblik over forretningen og forhindrer dobbeltarbejde. Lime CRM kan bruges i et cloud miljø eller egen server. Optimal for 10 brugere og opefter. Læs mere om Lime CRM

Egenskaber

  • Integration af intern chat
  • Segmentering
  • Styring af arbejdsgange
  • Ledelse af salgsmoduler
  • E-mailstyring
  • Rapportering/analyse
  • Områdestyring
  • Opgavestyring
  • Markedsføringsautomatisering
  • Kalender/påmindelsessystem
  • Kontraktdatabase
Zendesk Sell er en salgs-CRM-software, der hjælper med at lukke flere aftaler.
Zendesk Sell er en salgs-CRM-software, der hjælper med at lukke flere aftaler. Denne salgsplatform registrerer alle kundeinteraktioner i én samlet interface. Den er hurtig at implementere og nem at bruge: 70 % af virksomhederne får Sell op at køre på 7 dage eller mindre. Teams vil kunne fokusere på salg og ikke på administrativt arbejde og kan bruge mindre tid på dataindtastning. 80 % af kunderne er enige i, at Zendesk har gjort deres teams mere effektive. Læs mere om Zendesk Suite

Egenskaber

  • Integration af intern chat
  • Segmentering
  • Styring af arbejdsgange
  • Ledelse af salgsmoduler
  • E-mailstyring
  • Rapportering/analyse
  • Områdestyring
  • Opgavestyring
  • Markedsføringsautomatisering
  • Kalender/påmindelsessystem
  • Kontraktdatabase
NetSuite CRM tilbyder virksomheder effektive front-office-funktioner i én samlet, skybaseret CRM-løsning.
Det er det første og sidste system til virksomhedsstyring, du nogensinde får brug for. NetSuite muliggør et gnidningsfrit flow af information i hele kundecyklussen – lige fra lead og hele vejen til salgsmulighed, bestilling, levering, genbestilling, opsalg, krydssalg og support. Integrer vigtige kundemålinger med økonomien i ét samlet system for at få det fulde overblik, så du kan gøre komplekse udfordringer til intelligente løsninger. Læs mere om NetSuite

Egenskaber

  • Integration af intern chat
  • Segmentering
  • Styring af arbejdsgange
  • Ledelse af salgsmoduler
  • E-mailstyring
  • Rapportering/analyse
  • Områdestyring
  • Opgavestyring
  • Markedsføringsautomatisering
  • Kalender/påmindelsessystem
  • Kontraktdatabase
Bitrix24 er en hurtigst voksende gratis CRM-software, der bruges af over otte millioner virksomheder verden over. E-mailmarketing, tilbud og fakturering.
Bitrix24 er gratis online CRM-software, der bruges af over otte millioner virksomheder verden over. Den er tilgængelig i skyen eller lokalt med åben kildekode-adgang. Ubegrænsede kundeemner, aftaler, kontakter, virksomheder, tilbud, fakturaer og aftaleplanlægning. Der følger også e-mailmarketing og telefoni med i det gratis abonnement. Avancerede versioner har salgs- og marketingautomatisering, masse-SMS, kampagnestyring og support til flere pipelines. Fås på 18 forskellige sprog. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Integration af intern chat
  • Segmentering
  • Styring af arbejdsgange
  • Ledelse af salgsmoduler
  • E-mailstyring
  • Rapportering/analyse
  • Områdestyring
  • Opgavestyring
  • Markedsføringsautomatisering
  • Kalender/påmindelsessystem
  • Kontraktdatabase
Man kan holde styr på de bedste kundeemner og muligheder, tilpasse salgscyklusser, styre statistikker/prognoser og meget mere med Odoo CRM.
Med over 5 millioner brugere er Odoo blandt de førende CRM-software med åben kildekode. Salgsteams kan nemmere holde styr på topemner og muligheder. Brugere kan tilpasse deres salgscyklus, tage kontrol over deres statistikker/prognoser og skabe automatisering af markedsføringskampagner for at øge deres overordnede salgspræstation. Salgsteams kan analysere kvaliteten af deres kundeemner, træffe hurtigere beslutninger og spare tid ved at integrere e-mails fra alle kontakter direkte i den fuldt integrerede app. Læs mere om Odoo

Egenskaber

  • Integration af intern chat
  • Segmentering
  • Styring af arbejdsgange
  • Ledelse af salgsmoduler
  • E-mailstyring
  • Rapportering/analyse
  • Områdestyring
  • Opgavestyring
  • Markedsføringsautomatisering
  • Kalender/påmindelsessystem
  • Kontraktdatabase
SharpSpring tilbyder effektiv, fleksibel markedsføringsautomatisering med fuldt integreret CRM og styring af sociale medier til bureauer og SMV'er.
SharpSpring, en virksomhed med konstant kontakt, er en marketingplatform til omsætningsvækst, der hjælper små virksomheder med at generere leads, forbedre konverteringer til salg og opnå højere afkast på markedsføringsinvestering. Den innovative platform, åbne arkitektur og gratis kundeservice samt fleksible kontrakter skaber reelle resultater for voksende virksomheder eller digitale marketingbureauer. Man kan finde yderligere oplysninger på Sharpsprings officielle hjemmeside. Læs mere om Lead Gen & CRM (formerly SharpSpring)

Egenskaber

  • Integration af intern chat
  • Segmentering
  • Styring af arbejdsgange
  • Ledelse af salgsmoduler
  • E-mailstyring
  • Rapportering/analyse
  • Områdestyring
  • Opgavestyring
  • Markedsføringsautomatisering
  • Kalender/påmindelsessystem
  • Kontraktdatabase
Agile CRM er en komplet salgs-, markedsførings- og servicepakke, der er designet til at lade SMB’er sælge og markedsføre som Fortune 500.
Agile CRM er en alt-i-en CRM med salgs-, markedsførings- og serviceautomatisering i en enkelt platform. Den har salgssporing, kontaktstyring, marketingautomatisering, webanalyse, tovejs-e-mails, telefoni og helpdesk med en enkel, ren og moderne interface. Læs mere om Agile CRM

Egenskaber

  • Integration af intern chat
  • Segmentering
  • Styring af arbejdsgange
  • Ledelse af salgsmoduler
  • E-mailstyring
  • Rapportering/analyse
  • Områdestyring
  • Opgavestyring
  • Markedsføringsautomatisering
  • Kalender/påmindelsessystem
  • Kontraktdatabase
monday.com, en robust CRM-software, ideel til styring af kunderelationer med et meget sikkert miljø til kundedata.
monday.com er en kraftfuld CRM-platform, der giver mulighed for problemfrit at administrere alt CRM på ét meget sikkert sted. Dens nemme opsætning og intuitive interface betyder problemfri onboarding og hurtig implementering for teamet. Nem administration af kunderelationer med effektive automatiseringer, integrationer, kontrolpaneler, brugerdefinerbare arbejdsgange og flere datavisninger. Tidsbesparelse, forøgelse af effektiviteten, og forbinding af alt fra salgspipelines til kundeprojekter direkte til en CRM-platform, der opfylder ens unikke behov. Læs mere om monday sales CRM

Egenskaber

  • Integration af intern chat
  • Segmentering
  • Styring af arbejdsgange
  • Ledelse af salgsmoduler
  • E-mailstyring
  • Rapportering/analyse
  • Områdestyring
  • Opgavestyring
  • Markedsføringsautomatisering
  • Kalender/påmindelsessystem
  • Kontraktdatabase
Man kan styre virksomheden og få den til at vokse med én app, der klarer det hele. Farvel til endeløse telefonopkald og papirarbejde, goddag til kundeloyalitet!
Fakturerings- og afregningsopgaver kommer af vejen, så man kan spare tid og fokus kan være på at styrke virksomheden. Man kan let udstede fakturaer fra desktop eller mobil, og gør betaling hurtigere med automatiske kundepåmindelser. Læs mere om vcita

Egenskaber

  • Integration af intern chat
  • Segmentering
  • Styring af arbejdsgange
  • Ledelse af salgsmoduler
  • E-mailstyring
  • Rapportering/analyse
  • Områdestyring
  • Opgavestyring
  • Markedsføringsautomatisering
  • Kalender/påmindelsessystem
  • Kontraktdatabase
Caspio er en af verdens førende platforme, der ikke kræver meget kodning til opbygning af online databaseapplikationer.
Caspio er en af verdens førende lav-kodningsplatforme til opbygning af tilpassede CRM-applikationer (kunderelationsstyringsapplikationer) uden meget kodning. Alt-i-en-platformen har alt, hvad man behøver for at transformere forretningsdrift og arbejdsgange digitalt. Den omfatter en integreret database i skyen, en visuel applikationsbygger, sikkerhed i virksomhedsklassen, overholder lovgivning og har en skalerbar global infrastruktur. Se hvorfor over 15.000 virksomheder verden over stoler på Caspio. Det kan prøves gratis. Læs mere om Caspio

Egenskaber

  • Integration af intern chat
  • Segmentering
  • Styring af arbejdsgange
  • Ledelse af salgsmoduler
  • E-mailstyring
  • Rapportering/analyse
  • Områdestyring
  • Opgavestyring
  • Markedsføringsautomatisering
  • Kalender/påmindelsessystem
  • Kontraktdatabase
Europas mest fleksible CRM. Efficy er en komplet og fleksibel løsning til styring af kunderelationer, der styrker dine medarbejdere.
Endelig en CRM-løsning, der lever op til din virksomheds behov. Efficy er en stor spiller på det europæiske CRM-marked. Vi har et stort udvalg af fleksible løsninger og allerede 13.500 kunder og 330.000 brugere i 60 lande. Efficy CRM er let at bruge og tilpasse til virksomheder baseret på størrelse og behov. Det betyder, at du kan udvikle din forretning på en struktureret måde. Spild ikke tid på at systematisere data – styrk dine medarbejdere og få din forretning til at vokse med Efficy CRM. Læs mere om Efficy CRM

Egenskaber

  • Integration af intern chat
  • Segmentering
  • Styring af arbejdsgange
  • Ledelse af salgsmoduler
  • E-mailstyring
  • Rapportering/analyse
  • Områdestyring
  • Opgavestyring
  • Markedsføringsautomatisering
  • Kalender/påmindelsessystem
  • Kontraktdatabase
#1 Action-fokuseret salg CRM for små virksomheder. Fokuser på den næste handling, opfølgning med enhver føring og hold dig i kontrol over dit salg.
OnePageCRM er den første actionfokuserede salg CRM, der hjælper små og mellemstore virksomheder med at holde kontrol over deres salg. Fokuser på, hvad der skal gøres næste, opfølgning med enhver føring, hold teamet på samme side og luk flere tilbud, en salgsaktion ad gangen. Spar tid og automatiser din administrator og dataindtastning. Generer kundeemner i et klik fra hvor som helst på nettet. Høste CRM -fordelene på farten med iOS- og Android -mobile apps. Nogen spørgsmål? Vi tilbyder support via e -mail, telefon og chat. Læs mere om OnePageCRM

Egenskaber

  • Integration af intern chat
  • Segmentering
  • Styring af arbejdsgange
  • Ledelse af salgsmoduler
  • E-mailstyring
  • Rapportering/analyse
  • Områdestyring
  • Opgavestyring
  • Markedsføringsautomatisering
  • Kalender/påmindelsessystem
  • Kontraktdatabase
Ens CRM (kunderelationsstyring) kan gøres enklere. Alle kontakter, tilbud, kalender, analyse af salgspipeline, alt sammen på ét sted.
Alle kontakter, tilbud, kalender, analyse af salgspipeline, alt sammen på ét sted. Perfekt organiserede data, der kan forenkle arbejde og giver et grundigt overblik over ens virksomhed. RAYNET CRM kan hjælpe sælgere og ledere: Det giver sælgere redskaberne til at vinde, og lederne får redskaberne til at overvåge virksomheden og dens fremtidige perspektiv. Læs mere om RAYNET CRM

Egenskaber

  • Integration af intern chat
  • Segmentering
  • Styring af arbejdsgange
  • Ledelse af salgsmoduler
  • E-mailstyring
  • Rapportering/analyse
  • Områdestyring
  • Opgavestyring
  • Markedsføringsautomatisering
  • Kalender/påmindelsessystem
  • Kontraktdatabase
Enterprise-grade project management, resource planning & project accounting. Fair total cost of ownership & fast time to value.
Your self-made system is outdated. Your app spaghetti doesn’t produce the data you need. Or you’ve outgrown your product suite. You need VOGSY NOW! Rock solid project management, resource planning, time tracking, and invoicing. Project accounting, Integrated with your finance system. Reporting from lead to cash. Scalable software that you quickly adapt to your ever-changing needs. Enterprise-grade security and reliability. Smooth onboarding & fast time to value. Zero disruption to the business. Læs mere om VOGSY

Egenskaber

  • Integration af intern chat
  • Segmentering
  • Styring af arbejdsgange
  • Ledelse af salgsmoduler
  • E-mailstyring
  • Rapportering/analyse
  • Områdestyring
  • Opgavestyring
  • Markedsføringsautomatisering
  • Kalender/påmindelsessystem
  • Kontraktdatabase
EQUP er en software til kundestyring i skyen, der hjælper med at automatisere markedsføring, salg og fakturering.
EQUP er en software til kundestyring i skyen, der hjælper med at automatisere markedsføring, salg og fakturering. EQUP er designet til at bygge bro mellem nuværende tilgængelige løsninger og mindre virksomheders behov. Ting, som ikke almindeligvis tilbydes andetsteds: samkøring af lagerbeholdning, gratis version uden begrænsninger i funktionerne, dedikerede ressourcer til at administrere kontoen, branchespecifikke løsninger. Læs mere om EQUP

Egenskaber

  • Integration af intern chat
  • Segmentering
  • Styring af arbejdsgange
  • Ledelse af salgsmoduler
  • E-mailstyring
  • Rapportering/analyse
  • Områdestyring
  • Opgavestyring
  • Markedsføringsautomatisering
  • Kalender/påmindelsessystem
  • Kontraktdatabase
PouchNATION er en alt-i-én-løsning til kontantløs administration og gæsteadministration til arrangementer ved hjælp af NFC-bærbar teknologi.
PouchNATION er en SaaS-baseret platform med NFC-bærbar teknologi og en samlet løsning til gæsteadministration, der fokuserer på lokaliteter og live events for at digitalisere drift og levere en bekymringsfri oplevelse til gæster, online og/eller offline, hvilket giver avanceret indsigt, der forbedrer omsætning og effektivitet. Der ses altid frem til at blive leveret bedre løsninger med den konstante udvikling af den interne teknologi. Læs mere om PouchNATION

Egenskaber

  • Integration af intern chat
  • Segmentering
  • Styring af arbejdsgange
  • Ledelse af salgsmoduler
  • E-mailstyring
  • Rapportering/analyse
  • Områdestyring
  • Opgavestyring
  • Markedsføringsautomatisering
  • Kalender/påmindelsessystem
  • Kontraktdatabase