12 resultater
Man kan holde styr på de bedste kundeemner og muligheder, tilpasse salgscyklusser, styre statistikker/prognoser og meget mere med Odoo CRM. Læs mere om Odoo
Med over 5 millioner brugere er Odoo blandt de førende CRM-software med åben kildekode. Salgsteams kan nemmere holde styr på topemner og muligheder. Brugere kan tilpasse deres salgscyklus, tage kontrol over deres statistikker/prognoser og skabe automatisering af markedsføringskampagner for at øge deres overordnede salgspræstation. Salgsteams kan analysere kvaliteten af deres kundeemner, træffe hurtigere beslutninger og spare tid ved at integrere e-mails fra alle kontakter direkte i den fuldt integrerede app. Læs mere om Odoo

Egenskaber

  • Kontaktstyring
  • Integration af intern chat
  • E-mailmarketing
  • Styring af kundeemner
  • Områdestyring
  • Opgavestyring
  • Markedsføringsautomatisering
  • Kalender/påmindelsessystem
  • Sporing af interaktion
Zendesk Sell er en salgs-CRM-software, der hjælper med at lukke flere aftaler.
Zendesk Sell er en salgs-CRM-software, der hjælper med at lukke flere aftaler. Denne salgsplatform registrerer alle kundeinteraktioner i én samlet interface. Den er hurtig at implementere og nem at bruge: 70 % af virksomhederne får Sell op at køre på 7 dage eller mindre. Teams vil kunne fokusere på salg og ikke på administrativt arbejde og kan bruge mindre tid på dataindtastning. 80 % af kunderne er enige i, at Zendesk har gjort deres teams mere effektive. Læs mere om Zendesk Suite

Egenskaber

  • Kontaktstyring
  • Integration af intern chat
  • E-mailmarketing
  • Styring af kundeemner
  • Områdestyring
  • Opgavestyring
  • Markedsføringsautomatisering
  • Kalender/påmindelsessystem
  • Sporing af interaktion
NetSuite CRM tilbyder virksomheder effektive front-office-funktioner i én samlet, skybaseret CRM-løsning.
Det er det første og sidste system til virksomhedsstyring, du nogensinde får brug for. NetSuite muliggør et gnidningsfrit flow af information i hele kundecyklussen – lige fra lead og hele vejen til salgsmulighed, bestilling, levering, genbestilling, opsalg, krydssalg og support. Integrer vigtige kundemålinger med økonomien i ét samlet system for at få det fulde overblik, så du kan gøre komplekse udfordringer til intelligente løsninger. Læs mere om NetSuite

Egenskaber

  • Kontaktstyring
  • Integration af intern chat
  • E-mailmarketing
  • Styring af kundeemner
  • Områdestyring
  • Opgavestyring
  • Markedsføringsautomatisering
  • Kalender/påmindelsessystem
  • Sporing af interaktion
SharpSpring tilbyder effektiv, fleksibel markedsføringsautomatisering med fuldt integreret CRM og styring af sociale medier til bureauer og SMV'er.
SharpSpring, en virksomhed med konstant kontakt, er en marketingplatform til omsætningsvækst, der hjælper små virksomheder med at generere leads, forbedre konverteringer til salg og opnå højere afkast på markedsføringsinvestering. Den innovative platform, åbne arkitektur og gratis kundeservice samt fleksible kontrakter skaber reelle resultater for voksende virksomheder eller digitale marketingbureauer. Man kan finde yderligere oplysninger på Sharpsprings officielle hjemmeside. Læs mere om SharpSpring from Constant Contact

Egenskaber

  • Kontaktstyring
  • Integration af intern chat
  • E-mailmarketing
  • Styring af kundeemner
  • Områdestyring
  • Opgavestyring
  • Markedsføringsautomatisering
  • Kalender/påmindelsessystem
  • Sporing af interaktion
Automatisering af e-handelsmarketing for intelligente, salgsdrevne markedsføringsfolk, der er vokset fra de generiske e-mailmarketingplatforme.
Omnisend er en alt-i-en-platform til markedsføringsautomatisering af e-handel, der hjælper med at sælge mere ved at konvertere besøgende og bevare kunder. Man kan nå ud til kunder med personlige budskaber ved hjælp af effektiv automatisering af arbejdsgange, og derved styrke sit salg. Abonnentlisten kan udvides med et bredt udvalg af tilmeldingsformularer, og konverterende nyhedsbreve oprettes og sendes med den brugervenlige editor. Omnisend arbejder med alle e-handelsplatforme, herunder Shopify, BigCommerce, Magento, WooCommerce og andre. Læs mere om Omnisend

Egenskaber

  • Kontaktstyring
  • Integration af intern chat
  • E-mailmarketing
  • Styring af kundeemner
  • Områdestyring
  • Opgavestyring
  • Markedsføringsautomatisering
  • Kalender/påmindelsessystem
  • Sporing af interaktion
Bitrix24 er en hurtigst voksende gratis CRM-software, der bruges af over otte millioner virksomheder verden over. E-mailmarketing, tilbud og fakturering.
Bitrix24 er gratis online CRM-software, der bruges af over otte millioner virksomheder verden over. Den er tilgængelig i skyen eller lokalt med åben kildekode-adgang. Ubegrænsede kundeemner, aftaler, kontakter, virksomheder, tilbud, fakturaer og aftaleplanlægning. Der følger også e-mailmarketing og telefoni med i det gratis abonnement. Avancerede versioner har salgs- og marketingautomatisering, masse-SMS, kampagnestyring og support til flere pipelines. Fås på 18 forskellige sprog. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Kontaktstyring
  • Integration af intern chat
  • E-mailmarketing
  • Styring af kundeemner
  • Områdestyring
  • Opgavestyring
  • Markedsføringsautomatisering
  • Kalender/påmindelsessystem
  • Sporing af interaktion
Agile CRM er en komplet salgs-, markedsførings- og servicepakke, der er designet til at lade SMB’er sælge og markedsføre som Fortune 500.
Agile CRM er en alt-i-en CRM med salgs-, markedsførings- og serviceautomatisering i en enkelt platform. Den har salgssporing, kontaktstyring, marketingautomatisering, webanalyse, tovejs-e-mails, telefoni og helpdesk med en enkel, ren og moderne interface. Læs mere om Agile CRM

Egenskaber

  • Kontaktstyring
  • Integration af intern chat
  • E-mailmarketing
  • Styring af kundeemner
  • Områdestyring
  • Opgavestyring
  • Markedsføringsautomatisering
  • Kalender/påmindelsessystem
  • Sporing af interaktion
Man kan styre virksomheden og få den til at vokse med én app, der klarer det hele. Farvel til endeløse telefonopkald og papirarbejde, goddag til kundeloyalitet!
Fakturerings- og afregningsopgaver kommer af vejen, så man kan spare tid og fokus kan være på at styrke virksomheden. Man kan let udstede fakturaer fra desktop eller mobil, og gør betaling hurtigere med automatiske kundepåmindelser. Læs mere om vcita

Egenskaber

  • Kontaktstyring
  • Integration af intern chat
  • E-mailmarketing
  • Styring af kundeemner
  • Områdestyring
  • Opgavestyring
  • Markedsføringsautomatisering
  • Kalender/påmindelsessystem
  • Sporing af interaktion
Caspio er en af verdens førende platforme, der ikke kræver meget kodning til opbygning af online databaseapplikationer.
Caspio er en af verdens førende lav-kodningsplatforme til opbygning af tilpassede CRM-applikationer (kunderelationsstyringsapplikationer) uden meget kodning. Alt-i-en-platformen har alt, hvad man behøver for at transformere forretningsdrift og arbejdsgange digitalt. Den omfatter en integreret database i skyen, en visuel applikationsbygger, sikkerhed i virksomhedsklassen, overholder lovgivning og har en skalerbar global infrastruktur. Se hvorfor over 15.000 virksomheder verden over stoler på Caspio. Det kan prøves gratis. Læs mere om Caspio

Egenskaber

  • Kontaktstyring
  • Integration af intern chat
  • E-mailmarketing
  • Styring af kundeemner
  • Områdestyring
  • Opgavestyring
  • Markedsføringsautomatisering
  • Kalender/påmindelsessystem
  • Sporing af interaktion
Ens CRM (kunderelationsstyring) kan gøres enklere. Alle kontakter, tilbud, kalender, analyse af salgspipeline, alt sammen på ét sted.
Alle kontakter, tilbud, kalender, analyse af salgspipeline, alt sammen på ét sted. Perfekt organiserede data, der kan forenkle arbejde og giver et grundigt overblik over ens virksomhed. RAYNET CRM kan hjælpe sælgere og ledere: Det giver sælgere redskaberne til at vinde, og lederne får redskaberne til at overvåge virksomheden og dens fremtidige perspektiv. Læs mere om RAYNET CRM

Egenskaber

  • Kontaktstyring
  • Integration af intern chat
  • E-mailmarketing
  • Styring af kundeemner
  • Områdestyring
  • Opgavestyring
  • Markedsføringsautomatisering
  • Kalender/påmindelsessystem
  • Sporing af interaktion
EQUP er en software til kundestyring i skyen, der hjælper med at automatisere markedsføring, salg og fakturering.
EQUP er en software til kundestyring i skyen, der hjælper med at automatisere markedsføring, salg og fakturering. EQUP er designet til at bygge bro mellem nuværende tilgængelige løsninger og mindre virksomheders behov. Ting, som ikke almindeligvis tilbydes andetsteds: samkøring af lagerbeholdning, gratis version uden begrænsninger i funktionerne, dedikerede ressourcer til at administrere kontoen, branchespecifikke løsninger. Læs mere om EQUP

Egenskaber

  • Kontaktstyring
  • Integration af intern chat
  • E-mailmarketing
  • Styring af kundeemner
  • Områdestyring
  • Opgavestyring
  • Markedsføringsautomatisering
  • Kalender/påmindelsessystem
  • Sporing af interaktion
PouchNATION er en alt-i-én-løsning til kontantløs administration og gæsteadministration til arrangementer ved hjælp af NFC-bærbar teknologi.
PouchNATION er en SaaS-baseret platform med NFC-bærbar teknologi og en samlet løsning til gæsteadministration, der fokuserer på lokaliteter og live events for at digitalisere drift og levere en bekymringsfri oplevelse til gæster, online og/eller offline, hvilket giver avanceret indsigt, der forbedrer omsætning og effektivitet. Der ses altid frem til at blive leveret bedre løsninger med den konstante udvikling af den interne teknologi. Læs mere om PouchNATION

Egenskaber

  • Kontaktstyring
  • Integration af intern chat
  • E-mailmarketing
  • Styring af kundeemner
  • Områdestyring
  • Opgavestyring
  • Markedsføringsautomatisering
  • Kalender/påmindelsessystem
  • Sporing af interaktion