Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

Restaurant Management Software

Restaurant Management Software integrerer og automatiserer bogholderi, planlægning og lagerstyring for restauranter. Restaurant Management-applikationer tilbyder typisk en bred vifte af funktioner, der dækker traditionelle forretningsmæssige fornødenheder såsom bogholderi, administration af kundeoplysninger, håndtering af leverandørdata og løn samt restaurantspecifikke krav som f.eks. bordreservation, administration af besøgende og fastlæggelse af menupriser. Disse applikationer kan også integreres med Point of Sale-løsninger samt både onsite- og online-betalingskortsystemer. Restaurant Management Software er relateret til Food Service Distribution Software og Food Service Management Software.

2 resultater

Brugeren får let kontrol over restaurantadministrationen. Det er muligt at føje onlinebestilling til restaurantens websted på få minutter og ganske gratis.
Med den enkle og elegante platform er det nemt at styre restaurantadministrationen. Det er muligt at opdatere menuer og priser, administrere onlinebestilling, se salgsrapporter, starte markedsføringskampagner på tværs af flere restauranter fra enhver webbrowser og problemfrit integrere med salgsstedet Oracle Simphony Essentials for virkelig at få gang i forretningen. Det hele er gjort let og ligetil med GloriaFood. Brugeren kan oprette en gratis konto og føje onlinebestilling til restaurantens websted på få minutter. Læs mere om GloriaFood

Egenskaber

  • Lagerstyring
  • Køkken-/menustyring
  • POS (salgssted)
  • Administration af venteliste
  • Medarbejderstyring
  • Rapportering/analyse
  • Køkken-/menustyring
  • Online bestilling
  • Ordreindtastning
  • Salgsrapporter
  • Notifikationer i realtid
Salgsstedet Simphony er bygget til komplet restaurantadministration for virksomheder af alle baggrunde og størrelser. POS-hardware kan opdateres for 1 $.
Salgsstedet Oracle Simphony tilbyder komplet administration af restauranten. POS’en baseret i skyen forbinder alle aspekter af driften, så man nemt kan administrere onlineordrer, køkkendrift, lagerbeholdning og menuer, levering, loyalitet og meget mere. Analyser i realtid er inkluderet, så man altid har en finger på pulsen i forhold til salg, omkostninger og personaleperformance. Simphonys åbne API og omfattende markedsplads i skyen giver ubegrænset skalering. POS-hardware kan opdateres for 1 $. Læs mere om Simphony POS

Egenskaber

  • Lagerstyring
  • Køkken-/menustyring
  • POS (salgssted)
  • Administration af venteliste
  • Medarbejderstyring
  • Rapportering/analyse
  • Køkken-/menustyring
  • Online bestilling
  • Ordreindtastning
  • Salgsrapporter
  • Notifikationer i realtid