17 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software

Venue Management Software

Event Management-software automatiserer aktiviteter i forbindelse med markedsføring, registrering, koordinering og planlægning af events. Koordinatorer bruger disse applikationer til at administrere planlægningen og gennemførelsen af møder og events, da de får adgang til funktioner til markedsføring, registrering af deltagere, produktion af badges, kalenderplanlægning og styring af pladsudnyttelse. Disse applikationer tilbyder også en lang række selvbetjeningsmuligheder, som gør det muligt at lade deltagere registrere sig, levere indhold til disse og tage imod betaling. Event Management-software er relateret til Registreringssoftware og Billetsystemer.

Danmark Vis lokale produkter

19 resultater

På monday.com kan teams organisere alle aspekter af kommende arrangementer fra registrering til feedback på én fleksibel, kode-fri platform.
På monday.coms træk-og-slip åbne platform kan marketingsteams opbygge værktøjer til at administrere begivenheder på en fleksibel kode-fri platform. Tilsynsføring af budgettering, leverandører, driftsstyring, kampagnestyring og markedsføring af events på ét praktisk sted. Jobs kan derefter tildeles forskellige kolleger, så alle ved præcis, hvad de skal gøre med hvilken prioritet. Organisationer kan overvåge konferencer, virksomhedsevents og webinarer i realtid, fra tilmelding før eventet til feedback efter eventet. Læs mere om monday.com

Egenskaber

  • Undersøgelser og feedback
  • Kontaktstyring
  • Billetering
  • Rapportering/analyse
  • Styring af udstillinger/leverandører
Håndtér projekter og forbedr arbejdsgange med Wrikes arbejdsstyringssoftware. Fjern barrierer, find klarhed og overgå mål.
Skab en bedre måde at arbejde på med Wrike arbejdsstyringssoftware. Automatiser tidskrævende administrative opgaver, så du kan fokusere på det arbejde, der betyder mest. Få projekter og arbejdsgange i gang med færdigbyggede skabeloner, øg samarbejdet med intuitive kommunikationsværktøjer og øg synligheden med forskellige projektvisninger. Visualiser projekter med Gantt-diagrammer eller Kanban-tavler og hold interessenter informeret med automatiseret rapportering og statusopdateringer. Alt er muligt med Wrike ved din fingerspids. Læs mere om Wrike

Egenskaber

  • Undersøgelser og feedback
  • Kontaktstyring
  • Billetering
  • Rapportering/analyse
  • Styring af udstillinger/leverandører
En åben kildekode-pakke af integrerede apps til administration af CRM, POS, Websted, ehandel, Salg, Regnskab, Lager, HR, Marketing og mere.
Odoo er en fuldt integreret, brugerdefinerbar åben kildekode-software, der er fyldt med professionelt designede, brugervenlige forretningsprogrammer. Odoos intuitive database er i stand til at opfylde et flertal af forretningsbehov, såsom CRM, Salg, Projekt, Produktion, Lagerbeholdning og Regnskab, bare for at nævne nogle få. Odoo er en alt-i-en softwareløsning, der er designet til at opfylde behovene i enhver virksomhed, uanset størrelse (eller budget). Læs mere om Odoo

Egenskaber

  • Undersøgelser og feedback
  • Kontaktstyring
  • Billetering
  • Rapportering/analyse
  • Styring af udstillinger/leverandører
En komplet platform til markedsføring og styring af arrangementer, der håndterer hele arrangementslivscyklussen (personligt og virtuelt) fra start til slut.
Cvent leverer en alt i en-platform til alle tænkelige arrangementer. Platformen forenkler forvaltningen af hver fase af arrangementets livscyklus og giver brugeren de data og den indsigt, der er brug for for at maksimere værdi. Uanset om det er personligt, virtuelt eller hybrid, tilbyder Cvent én enkelt platform med alt det, der er brug for til at finde leverandører, engagere deltagere, maksimere sponsorværdi og indsamle vigtige arrangementsdata. Læs mere om Cvent Event Management

Egenskaber

  • Undersøgelser og feedback
  • Kontaktstyring
  • Billetering
  • Rapportering/analyse
  • Styring af udstillinger/leverandører
En række virksomheder bruger Bitrix24 som gratis event management software, da den leveres med alle de nødvendige værktøjer til jobbet.
En række virksomheder bruger Bitrix24 som gratis event management software, da den leveres med alle de nødvendige værktøjer til jobbet. For det første er der CRM og et kundestyringsmodul, som giver mulighed for at oprette tilbud og fakturaer, sende e-mails og administrere leverandører. For det andet er der delte kalendere, hvor man kan planlægge og booke flere lokationer. For det tredje er der et projektledelsesmodul og opgaveskabeloner, som arrangørerne bruger til at styre begivenhedspersonalet. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Undersøgelser og feedback
  • Kontaktstyring
  • Billetering
  • Rapportering/analyse
  • Styring af udstillinger/leverandører
Hold engagementsdrevne webinarer, begivenheder, konferencer, messer og møder, der skiller sig ud.
Hold engagementsdrevne webinarer, hybridbegivenheder, konferencer, messer og møder, der skiller sig ud. Med Airmeet kan du nemt afholde og tjene penge på dine begivenheder, men der kommer også fokus på dit publikum gennem dedikerede samtale- og engagementsrum, der kan tilpasses. Over 2500 mærker som Walmart, Volvo, Accenture, HackerRank, University of Toronto afholder tusindvis af begivenheder hver måned på Airmeet over hele kloden. Læs mere om Airmeet

Egenskaber

  • Undersøgelser og feedback
  • Kontaktstyring
  • Billetering
  • Rapportering/analyse
  • Styring af udstillinger/leverandører
Prisvenlig alt i én-eventplatform. Øjeblikkeligt udbytte og livesupport døgnet rundt. For kun 1 $ pr. billet plus 1 % af billetsalget.
Platformen til eventbilletter giver deltagerne en gennemført oplevelse fra ende til anden. Den kan bruges som en selvstændig tjeneste eller kombineres med mobile tavse auktioner for at skabe en problemfri overgang fra billetkøb til donation til donorer. Accelevents' billetsalg koster kun 1 $ pr. billet plus 1 % af billetsalgsbeløbet (alle gebyrer kan dækkes af billetkøberne). Brugeren kan oprette brugerdefinerede billettyper og starte onlinesalget på få minutter. Læs mere om Accelevents

Egenskaber

  • Undersøgelser og feedback
  • Kontaktstyring
  • Billetering
  • Rapportering/analyse
  • Styring af udstillinger/leverandører
Highered er betroet af mere end 700 skoler i 91 lande og bruges af arbejdsgivere inden for alle brancher til at afholde virtuelle arrangementer.
Highered Virtual Events er en skybaseret platform, der gør det lettere for arbejdsgivere og universiteter at afholde virtuelle begivenheder. Løsningen er betroet af mere end 700 skoler og universiteter i 91 lande og bruges af organisationer inden for alle brancher. Her findes alle de funktioner, man kan få brug for, herunder fleksibel opsætning, standard- og videochat, livesupport, liveanalyse og kampagne for begivenheder. Brugeren kan afholde webinarer i løbet af begivenheden med sit fortrukne webkonferenceværktøj. Læs mere om Highered

Egenskaber

  • Undersøgelser og feedback
  • Kontaktstyring
  • Billetering
  • Rapportering/analyse
  • Styring af udstillinger/leverandører
Her er der mulighed for at dele interesser med et globalt publikum. Her mødes man af en alt-i-en-platformen, der bringer virtuelle og fysiske arrangementer til live.
Med HeySummit er interessen i centrum. Her mødes man af en alt-i-en-platform, der giver liv til virtuelle, hybride og fysiske arrangementer. Det er tid til at udvide publikummet og omsætte interesser til penge. Til store og små begivenheder og alt derimellem. Skal der afholdes et enkeltstående webinar, en månedlig uformel snak eller en større opsætning over flere dage eller med flere talere? HeySummit huser arrangementer af enhver type. Den kraftfulde alt-i-en-platform understøtter møder af enhver størrelse, hyppighed og kompleksitet. Læs mere om HeySummit

Egenskaber

  • Undersøgelser og feedback
  • Kontaktstyring
  • Billetering
  • Rapportering/analyse
  • Styring af udstillinger/leverandører
Kaltura Video Experience Cloud tilbyder live-, realtids- og on-demand-videoprodukter til tusindvis af organisationer i hele verden.
Kalturas mission er at give mulighed for enhver videooplevelse for enhver organisation. Vores Video Experience Cloud tilbyder live-, realtids- og on-demand-videoprodukter samt specialiserede brancheløsninger til uddannelse samt medier og telekommunikation. Andre platforme i skyen og virksomheder bruger også vores medietjenester til at give mulighed for videooplevelser og arbejdsgange for deres egne produkter. Førende brands bruger Kalturas Video Experience Cloud til at nå millioner af brugere, uanset hvor de er, med enhver slags videooplevelse. Læs mere om Kaltura Video Platform

Egenskaber

  • Undersøgelser og feedback
  • Kontaktstyring
  • Billetering
  • Rapportering/analyse
  • Styring af udstillinger/leverandører
Ens CRM (kunderelationsstyring) kan gøres enklere. Alle kontakter, tilbud, kalender, analyse af salgspipeline, alt sammen på ét sted.
Alle kontakter, tilbud, kalender, analyse af salgspipeline, alt sammen på ét sted. Perfekt organiserede data, der kan forenkle arbejde og giver et grundigt overblik over ens virksomhed. RAYNET CRM kan hjælpe sælgere og ledere: Det giver sælgere redskaberne til at vinde, og lederne får redskaberne til at overvåge virksomheden og dens fremtidige perspektiv. Læs mere om RAYNET CRM

Egenskaber

  • Undersøgelser og feedback
  • Kontaktstyring
  • Billetering
  • Rapportering/analyse
  • Styring af udstillinger/leverandører
Markedsføringsplatform for B2B-events med værktøjet og mulighederne for at opbygge fantastiske kunderelationer.
SpotMe er en B2B-event-marketingplatform med værktøjerne og egenskaberne til at opbygge fantastiske kunderelationer. Fra live til on-demand – arrangører kan nemt levere hybride, virtuelle og onsite events, digitale oplevelser og event-apps, som deres publikum elsker. Planlæggere har værktøjerne til at opbygge et blomstrende fællesskab online og offline, lige fra udbrydersessioner til personlige dagsordener til tovejskommunikation og gamification. SpotMe leverer brandede virksomhedsløsninger til mere end 250 globale brands på tværs af internettet. Læs mere om SpotMe

Egenskaber

  • Undersøgelser og feedback
  • Kontaktstyring
  • Billetering
  • Rapportering/analyse
  • Styring af udstillinger/leverandører
InviteDesk er en online platform, hvor man kan få de rigtige gæster til at deltage i events gennem marketingautomatisering, teamwork og indsigt.
InviteDesk er et markedsføringssoftware til events, der hjælper organisationer med at forbedre arrangementers ROI (investeringsafkast). Med InviteDesk får man de gæster, man ønsker, ved at give marketing- og salgsteams mulighed for at samarbejde om gæstelister og prioritering af førstevalggæster med fuld gennemsigtighed. Man kan oprette alt, hvad man har bruge for, for at gennemføre invitationer til arrangementer, landingssider, registreringssider og hele e-mailsekvenser. InviteDesk integreres nemt i ens CRM (kunderelationsstyring) for at sikre, at man kan få styr på effektivitetscyklussen af events. Læs mere om InviteDesk

Egenskaber

  • Undersøgelser og feedback
  • Kontaktstyring
  • Billetering
  • Rapportering/analyse
  • Styring af udstillinger/leverandører
EQUP er en software til kundestyring i skyen, der hjælper med at automatisere markedsføring, salg og fakturering.
EQUP er en software til kundestyring i skyen, der hjælper med at automatisere markedsføring, salg og fakturering. EQUP er designet til at bygge bro mellem nuværende tilgængelige løsninger og mindre virksomheders behov. Ting, som ikke almindeligvis tilbydes andetsteds: samkøring af lagerbeholdning, gratis version uden begrænsninger i funktionerne, dedikerede ressourcer til at administrere kontoen, branchespecifikke løsninger. Læs mere om EQUP

Egenskaber

  • Undersøgelser og feedback
  • Kontaktstyring
  • Billetering
  • Rapportering/analyse
  • Styring af udstillinger/leverandører
PouchNATION er en alt-i-én-løsning til kontantløs administration og gæsteadministration til arrangementer ved hjælp af NFC-bærbar teknologi.
PouchNATION er en SaaS-baseret platform med NFC-bærbar teknologi og en samlet løsning til gæsteadministration, der fokuserer på lokaliteter og live events for at digitalisere drift og levere en bekymringsfri oplevelse til gæster, online og/eller offline, hvilket giver avanceret indsigt, der forbedrer omsætning og effektivitet. Der ses altid frem til at blive leveret bedre løsninger med den konstante udvikling af den interne teknologi. Læs mere om PouchNATION

Egenskaber

  • Undersøgelser og feedback
  • Kontaktstyring
  • Billetering
  • Rapportering/analyse
  • Styring af udstillinger/leverandører
Designet til at imponere – Jugo er en skalerbar, enestående virtuel mødeplatform, bygget til møder, der virkelig betyder noget.
Nu er det slut med kedelige onlinemøder. Det er tid til at bringe rigtige mennesker ind i fordybende virtuelle 3D-mødelokaler, uden VR-headset, uden avatarer og uden downloads. Jugo er en enestående oplevelse af et mødelokale – designet til at imponere. Det er nemt og enkelt at bytte roller – værtsrolle, præsentationsrolle og deltagerrolle. Den virkelige verdens mødedynamik er tilbage. Jugo. Bygget til møder, der betyder noget. Læs mere om Jugo

Egenskaber

  • Undersøgelser og feedback
  • Kontaktstyring
  • Billetering
  • Rapportering/analyse
  • Styring af udstillinger/leverandører
Hubb genopfinder den måde, folk oplever begivenheder på. Hubb er bygget af professionelle til arrangementer, og leverer fordybende, meningsfulde digitale
Hubb genopfinder den måde, folk oplever begivenheder på. Hubb-platformen laver virtuelle-, lokale- og hybridevents med effektive værktøjer til deltagerengagement, der giver liv til brands. Hubb underbygger mange af verdens største konferencer. Hubb er bygget af veteraner indenfor event-administration til event-fagfolk, og giver event-arrangører hidtil uset kontrol og agilitet. Læs mere om Hubb

Egenskaber

  • Undersøgelser og feedback
  • Kontaktstyring
  • Billetering
  • Rapportering/analyse
  • Styring af udstillinger/leverandører
Workshop Butler er en uddannelsesadministrationssoftware, der er specielt designet til at strømline uddannelsesvirksomheders virksomhedsprocesser.
Workshop Butler er et uddannelsesadministrationssoftwaresystem til administration og markedsføring af alle typer uddannelsesevents. Den leverer onlineregistreringer, deltagerstyring, fakturering, planlægningsværktøjer til arrangementer, analyseværktøjer, udstedelse af certifikater, og alt hvad der er brug for til at strømline uddannelsesprocesser. WSB kan nemt integreres med websteder for at sikre den bedste oplevelse for brugeren og dennes kunder. Læs mere om Workshop Butler

Egenskaber

  • Undersøgelser og feedback
  • Kontaktstyring
  • Billetering
  • Rapportering/analyse
  • Styring af udstillinger/leverandører
Danmark Lokalt produkt
Conferize

Conferize

(0) Danmark Lokalt produkt
0 % gebyr på billetter online, hjælp og support online, hybridbegivenheder og begivenheder på stedet, designsupport, strømlinet begivenhedsproces både integreret og åben
Conferize er den komplette Event Management Platform, der gør det muligt for teamet at planlægge, promovere og levere fantastiske events til målgruppen med stor effekt. Én platform, alle slags begivenheder. Én enkelt platform til personlige, virtuelle eller hybride arrangementer. Alt-i-en-håndtering af begivenheder er inkluderet. Muligt at organisere begivenheder på få minutter. Brugeren kan afholde små webinarer/seminarer eller daglange arrangementer med flere spor og sessioner. Branded brugeroplevelse, én begivenhedshub døgnet rundt til alle handlinger i forbindelse med begivenheden. Læs mere om Conferize

Egenskaber

  • Undersøgelser og feedback
  • Kontaktstyring
  • Billetering
  • Rapportering/analyse
  • Styring af udstillinger/leverandører