17 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software

Online booking systemer

Software til onlinereservation hjælper med styringen af reservationer i hotel- og restaurationsbranchen og omfatter både webbaserede og fysiske produktløsninger. Disse applikationer tilbyder en række brugerdefinerbare muligheder, som gør det muligt at tilpasse dem til brug i alt lige fra administrationen af hoteller, moteller, ferielejligheder og herberger til styringen af rejsevirksomheder og organisationer, som arrangerer byrundvisninger. Organisationer bruger Software til onlinereservation til at fremskynde viderebringelsen af information og effektivisere udnyttelsen af plads. Disse løsninger indeholder typisk integrerede værktøjer til en bred vifte af forretningsaktiviteter lige fra bogholderi og indtægtsrapportering til administration af vedligeholdelse og rengøring. Software til onlinereservation er relateret til Hospitality Property Management Software, Rental Software, Tour Operator Software og Travel Agency Software.

6 resultater

Verdens bedste software til onlinebooking inden for skønheds- og wellnessbranchen. Ubegrænsede muligheder uden et abonnement.
Fresha er den eneste bookingsoftware til skønheds- og wellnessbranchen uden et abonnement. Alle får et ubegrænset antal bookinger, placeringer, teammedlemmer og notifikationer. Øg dit salg, og tiltræk nye kunder ved at tage imod onlinebookinger direkte via Google-søgning, dine Facebook- og Instagram-sider og dit websted. Kunderne kan let få de seneste nyheder via automatiske sms'er, e-mails og appen. Fresha har ingen månedlige gebyrer og valgfrie betalingsfunktioner, herunder integreret behandling af kortbetaling. Læs mere om Fresha

Egenskaber

  • Kalenderstyring
  • Styring af kampagner
  • Kundesupport
  • CRM
  • Mobil adgang
  • Styring af bookinger
  • Ratestyring
  • Gruppereservationer
  • Rapportering/analyse
  • Lagerstyring
Man kan styre virksomheden og få den til at vokse med én app, der klarer det hele. Farvel til endeløse telefonopkald og papirarbejde, goddag til kundeloyalitet!
Fakturerings- og afregningsopgaver kommer af vejen, så man kan spare tid og fokus kan være på at styrke virksomheden. Man kan let udstede fakturaer fra desktop eller mobil, og gør betaling hurtigere med automatiske kundepåmindelser. Læs mere om vcita

Egenskaber

  • Kalenderstyring
  • Styring af kampagner
  • Kundesupport
  • CRM
  • Mobil adgang
  • Styring af bookinger
  • Ratestyring
  • Gruppereservationer
  • Rapportering/analyse
  • Lagerstyring
Accelevents er en alt i én-eventplatform, der giver mulighed for at nå længere og drive bæredygtig vækst.
Brugeren vil opleve en platform til arrangementstyring på virksomhedsniveau, der er så let og ligetil at opsætte og tilpasse, at man med fordel kan bruge den til at administrere alle sine arrangementer. Softwaren understøtter virtuelle og hybride konferencer samt konferencer på stedet, messer, workshops, seminarer og meget mere. Arrangementplanlæggere sætter pris på problemfri registrering og check-in, indbygget badgeudskrivning og robuste værktøjer til indsamling af leads. Mulighed for at booke en demo, der giver en introduktion til, hvordan man administrerer hele eventporteføljen med én enkelt kraftfuld softwareløsning. Læs mere om Accelevents

Egenskaber

  • Kalenderstyring
  • Styring af kampagner
  • Kundesupport
  • CRM
  • Mobil adgang
  • Styring af bookinger
  • Ratestyring
  • Gruppereservationer
  • Rapportering/analyse
  • Lagerstyring
Brugeren kan oprette en gratis konto og føje bordreservationer til restaurantens websted på få minutter.
Med produktets funktioner "Bordreservation" og "Bestil på forhånd" kan gæsterne nu booke og et bord og bestille maden på forhånd. Det hele er gjort let og ligetil med GloriaFood. Brugeren kan oprette en gratis konto og føje bordreservationer til restaurantens websted på få minutter. Læs mere om GloriaFood

Egenskaber

  • Kalenderstyring
  • Styring af kampagner
  • Kundesupport
  • CRM
  • Mobil adgang
  • Styring af bookinger
  • Ratestyring
  • Gruppereservationer
  • Rapportering/analyse
  • Lagerstyring
Salgsstedet Oracle Simphony passer til alle restaurantstørrelser og -formater: afslappet, hurtig service, uafhængig, franchise, pubber, stadioner og mere.
Salgsstedet Oracle Simphony er bygget til restauranter med ambition. POS’en baseret i skyen forbinder alle aspekter af driften, så man nemt kan administrere onlineordrer, køkkendrift, lagerbeholdning, menuer, levering, loyalitet og meget mere. Analyser i realtid er inkluderet, så man altid har en finger på pulsen i forhold til salg, omkostninger og personaleperformance. Simphonys åbne API og omfattende markedsplads i skyen giver ubegrænset fleksibilitet, behændighed og skalering. Læs mere om Simphony POS

Egenskaber

  • Kalenderstyring
  • Styring af kampagner
  • Kundesupport
  • CRM
  • Mobil adgang
  • Styring af bookinger
  • Ratestyring
  • Gruppereservationer
  • Rapportering/analyse
  • Lagerstyring
BeMyGuest® er en komplet cloud-baseret suite til uafhængige hoteller, restauranter og spillesteder, der har brug for at sælge billetter online.
BeMyGuest® er en komplet cloud-baseret suite til uafhængige hoteller, restauranter og spillesteder, der har brug for at sælge billetter online. Bookingmotor for værelser og ekstraudstyr. Channel Manager forbundet til over 500 OTA'er og GDS'er. CRO. Business intelligence, åbne API'er og forbindelse til PMS og andre platforme. BeMyGuest Restaurant er en bordreservationsplatform for restauranter. BeMyGuest Experience er løsningen til køb af online-billetter til forlystelsesparker, kurbade, ture, arrangementer og gavekort. Læs mere om BeMyGuest

Egenskaber

  • Kalenderstyring
  • Styring af kampagner
  • Kundesupport
  • CRM
  • Mobil adgang
  • Styring af bookinger
  • Ratestyring
  • Gruppereservationer
  • Rapportering/analyse
  • Lagerstyring