Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

Fundraising Software

Fundraising Software gør det muligt at håndtere donor- og donationsoplysninger i forbindelse med fundraising-kampagner. Organisationer bruger disse applikationer til bedre at kunne lokalisere og administrere eksisterende donorer samt finde nye. Denne software muliggør målretning mod sandsynlige donorer, sporing og administration af donationer og styring af donorrelationer. Applikationer i denne kategori indeholder også en række værktøjer, som gør arrangører af fundraising-kampagner i stand til at spore effektiviteten af disse. Fundraising Software er relateret til Church Management Software, Event Management-software og Kampagnesoftware.

2 resultater

monday.coms gratis software kan anvendes til end-to-end fundraising og er udviklet til nonprofit-teams til at strømline alle fundraising-aktiviteter på ét sted.
monday.coms gratis software kan anvendes til end-to-end fundraising og er unikt udviklet til nonprofit-teams til at strømline alle fundraising-aktiviteter på ét sted. Med forudindstillede og tilpassede skabeloner kan teams samarbejde om at opnå og opbygge stærkere relationer til bidragydere, rejse flere midler og aldrig overskride deadline for tilskud. Med dashboards af de samlede data på højt niveau, app-integration, problemfri dataimport, automatisering af opgaver og nem rapportering samt døgnsupport får brugeren mulighed for at nå større mål og skabe varig effekt Læs mere om monday.com

Egenskaber

  • Kampagnestyring
  • CRM
  • Pantstyring
  • Ledelse af frivillige
  • Medlemskabsstyring
  • Arrangementsstyring
  • Tilbagevendende donation
  • Mobil donation
  • Administration af registrering
  • Rapportering og statistik
  • Kvitteringshåndtering
  • Til nonprofit-organisationer
Accelevents er den eneste platform til administration af arrangementer og fundraising på virksomhedsniveau, som er let at tilpasse og bruge.
Platformen tilbyder administration af arrangementer og fundraising, der er så let og ligetil at opsætte og tilpasse, at man med fordel kan bruge den til at administrere alle sine virtuelle, hybride og personlige arrangementer. Softwaren understøtter fundraisers, auktioner og velgørenhedsarrangementer af enhver størrelse. Mulighed for at booke en demo, der giver en introduktion til, hvordan man administrerer hele eventporteføljen med én enkelt kraftfuld platform til arrangementstyring. Læs mere om Accelevents

Egenskaber

  • Kampagnestyring
  • CRM
  • Pantstyring
  • Ledelse af frivillige
  • Medlemskabsstyring
  • Arrangementsstyring
  • Tilbagevendende donation
  • Mobil donation
  • Administration af registrering
  • Rapportering og statistik
  • Kvitteringshåndtering
  • Til nonprofit-organisationer