18 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software

POS systemer

POS-software (Point-of-Sale) automatiserer registreringen af finans- og salgstransaktioner. POS-systemer til detailbutikker er blandt de mest sofistikerede og kraftfulde computernetværk i kommerciel brug. POS-systemer integrerer centrale forretningsfunktioner såsom salgssporing, debitorbogholderi, indkøb og lagerstyring på tværs af forskellige butikker eller afdelinger. POS-software giver også adgang til infrastruktur til sammenkobling af butikslokationer med forsyningskæden og den øverste ledelse.

12 resultater
EasyWebshop er en brugervenlig og komplet webshop-pakke, som du selv kan bruge til at bygge en hjemmeside eller webshop uden nogen form for teknisk viden. Læs mere om EasyWebshop
EasyWebshop er specielt udviklet til det europæiske e-handelsmarked og har gennemgribende optimeringer for perfekt findbarhed i søgemaskiner. Webshoppen har et attraktivt design, en intuitiv navigationsstruktur og en optimeret bestillingsproces for maksimal konvertering. 1. Muligheder EasyWebshop tilbyder en stærk platform med mange muligheder, så du ikke løber ind i begrænsninger, når din webshop vokser. Vi tilbyder den bedste pris/kvalitet. 2. Service Ingen chatbots, AI og standardsvar hos os. Vores kunder kan stole på en hurtig, professionel og let tilgængelig support. 3. Overkommelige priser Alt er inkluderet i prisen, inklusive domænenavn, sikkerhedscertifikat, e-mail og webhosting. Der er ingen ubehagelige overraskelser som f.eks. transaktionsgebyrer og ekstra gebyrer for add-ons og design. Der er ingen obligatorisk kontrakt, som er svær at opsige. Det er ikke nødvendigt: Vores kunder er som regel tilfredse og loyale over for vores platform. Læs mere om EasyWebshop

Egenskaber

  • Elektroniske betalinger
  • Elektronisk signatur
  • Ordrestyring
  • Kundekonti
  • Gavekortstyring
  • Styring af e-handel
  • Multiplacering
  • Kontointegrering
  • Rabatstyring
  • Lagerstyring
  • Barcode/Ticket Scanning
NetSuite, der er blandt verdens førende skybaserede ERP'er, giver brugerne det overblik og den kontrol, de behøver for at kunne tage informerede beslutninger og være sikre i deres evne til at vækste.
NetSuite er en skybaseret alt-i-én-løsning til forretningsstyring, der hjælper mere end 32.000 organisationer med at styrke effektiviteten via automatisering af centrale processer og indsigt i realtid i operationelle og økonomiske resultater. Med én samlet, integreret pakke af applikationer til styring af regnskab, ordrebehandling, lagerbeholdning, produktion samt forsyningskæde og lageraktiviteter giver NetSuite virksomheder det fulde overblik og kontrol over deres forretningsaktiviteter. Læs mere om NetSuite

Egenskaber

  • Elektroniske betalinger
  • Elektronisk signatur
  • Ordrestyring
  • Kundekonti
  • Gavekortstyring
  • Styring af e-handel
  • Multiplacering
  • Kontointegrering
  • Rabatstyring
  • Lagerstyring
  • Barcode/Ticket Scanning
Designet til at hjælpe enhver restaurant eller detailforretning med at køre effektivt. Den er nem at bruge og fuldt integreret med andre Odoo-applikationer.
Odoos Point of Sale har en brugervenlig, intuitiv interface, som restauranter, butikker eller detailvirksomheder nemt kan udnytte. Denne løsning er kompatibel med alt hardware, fungerer online/offline, og Odoos integrerede lagerstyring giver mulighed for realtidsstyring og nøjagtige prognoser for mere effektiv styring af indkøb. Odoos Point of Sale hjælper også brugere med at belønne deres kunder med tilpassede loyalitetsprogrammer, der består af point, gaver og endda rabatter. Læs mere om Odoo

Egenskaber

  • Elektroniske betalinger
  • Elektronisk signatur
  • Ordrestyring
  • Kundekonti
  • Gavekortstyring
  • Styring af e-handel
  • Multiplacering
  • Kontointegrering
  • Rabatstyring
  • Lagerstyring
  • Barcode/Ticket Scanning
Fuldt fungerende POS-løsning til hurtig ind- og udtjekning hver gang og hurtig tilføjelse af varer til ordrer ved at scanne mærkater med mobilappsene.
EZRentOut er en samlet POS-løsning, der strømliner bestillings- og betalingsprocesser. Tid spares med EZRentOut. Varer kan føjes til ordrer med hurtig stregkode og QR-kodescanninger, og betalingsprocesser gøres hurtigere gennem integrationer med betalingsgateways som PayPal og Stripe. Med mobilappen kan data hentes direkte fra din smartphone. Integrerer også med QB og Xero for bogføringsbehov. Kundesuccesteamet står hele tiden til rådighed for at hjælpe. Læs mere om EZRentOut

Egenskaber

  • Elektroniske betalinger
  • Elektronisk signatur
  • Ordrestyring
  • Kundekonti
  • Gavekortstyring
  • Styring af e-handel
  • Multiplacering
  • Kontointegrering
  • Rabatstyring
  • Lagerstyring
  • Barcode/Ticket Scanning
Mulighed for at føje onlinebestillinger til restaurantens websted på få minutter. Brugeren kan administrere indgående bestillinger, afhentninger og leveringer fra en simpel mobilapp.
Mulighed for at tage imod onlinebestillinger til afhentning, levering og bordservice fra en enkel og elegant platform. Brugeren kan opdatere menuer og priser, se salgsrapporter, lancere markedsføringskampagner på tværs af flere restauranter fra enhver webbrowser og problemfrit integrere med salgsstedet Oracle Simphony Essentials for virkelig at få gang i forretningen. Det hele er gjort let og ligetil med GloriaFood. Brugeren kan oprette en gratis konto og føje onlinebestilling til restaurantens websted på få minutter. Læs mere om GloriaFood

Egenskaber

  • Elektroniske betalinger
  • Elektronisk signatur
  • Ordrestyring
  • Kundekonti
  • Gavekortstyring
  • Styring af e-handel
  • Multiplacering
  • Kontointegrering
  • Rabatstyring
  • Lagerstyring
  • Barcode/Ticket Scanning
Primaseller POS er komplet software baseret i skyen til styring af POS og inventar i flere butikker, der også synkroniseres med onlinekanalerne.
Primaseller POS omfatter funktioner såsom lagersynkronisering på tværs af flere butikker, flere registre, et digitalt katalog over produkter, stregkoder, fakturering, brugertilladelser, opdelte betalinger, beskatning, købsplanlægning og mere. Man kan også integrere Primaseller POS med onlinekanaler for at sælge på flere salgskanaler. Man kan besøge hjemmesiden, og en gratis prøveperiode eller demo kan tilmeldes i dag. Læs mere om Primaseller

Egenskaber

  • Elektroniske betalinger
  • Elektronisk signatur
  • Ordrestyring
  • Kundekonti
  • Gavekortstyring
  • Styring af e-handel
  • Multiplacering
  • Kontointegrering
  • Rabatstyring
  • Lagerstyring
  • Barcode/Ticket Scanning
Salgsstedet Oracle Simphony er et alt i ét-salgssted bygget til alle restauranter. POS-hardware kan opdateres for 1 $.
Oracle Simphony er restaurantens komplette salgssted. POS’en baseret i skyen forbinder alle aspekter af driften, så man nemt kan administrere onlineordrer, køkkendrift, lagerbeholdning, menuer, levering, loyalitet og meget mere. Analyser i realtid er inkluderet, så man altid har en finger på pulsen i forhold til salg, omkostninger og personaleperformance. Simphonys åbne API og omfattende markedsplads i skyen giver ubegrænset fleksibilitet og skalering. POS-hardware kan opdateres for 1 $. Læs mere om Simphony POS

Egenskaber

  • Elektroniske betalinger
  • Elektronisk signatur
  • Ordrestyring
  • Kundekonti
  • Gavekortstyring
  • Styring af e-handel
  • Multiplacering
  • Kontointegrering
  • Rabatstyring
  • Lagerstyring
  • Barcode/Ticket Scanning
Best-in-Class POS Solution: Flexible and Frictionless Point-of-Sale, backed by elite support.
Infrasys is an enterprise-level cloud point-of-sale system. With an eye for innovation, Infrasys has all of the features that you need to run a successful operation, and provides a platform to implement new technologies as they emerge. For convenience, Infrasys is designed to work on any hardware device and operating system. It is one of the most versatile, secure, and efficient POS systems on the market today. Læs mere om Infrasys Cloud POS

Egenskaber

  • Elektroniske betalinger
  • Elektronisk signatur
  • Ordrestyring
  • Kundekonti
  • Gavekortstyring
  • Styring af e-handel
  • Multiplacering
  • Kontointegrering
  • Rabatstyring
  • Lagerstyring
  • Barcode/Ticket Scanning
Viva.com er Europas første indløser til at tilbyde betalinger i 24 lande på mere end 1165 devices.
Viva.com er Europas første indløser, der tilbyder betalinger på tværs af 24 lande og på mere end 1165 devices. Viva.com tilbyder en innovativ omnichannel-løsning med viva.com terminal app til fysiske betalinger og viva.com smart checkout til onlinebetalinger. En betalingsløsning fra viva.com optimerer forretningsdriften, forbedrer kundeoplevelsen og øger omsætningen. Viva.com terminal app giver virksomheder mulighed for at tage imod kontaktløse betalinger med alle typer devices - herunder telefoner, tablets, kasseapparat, selvcheckout-kiosker og Android-terminaler. Betalingsappen er kompatibel med en lang række devices, og tilbyder mange fordele, som forenkler betalingsbehandlingen for alle involverede. viva.com-terminalen kan downloades på enhver telefon eller til enhver af de understøttede device-typer, hvilket giver fleksibilitet. Ønsker du at skabe bedre vækstvilkår for din virksomhed? Tilmeld dig på viva.com i dag. Læs mere om viva.com terminal app

Egenskaber

  • Elektroniske betalinger
  • Elektronisk signatur
  • Ordrestyring
  • Kundekonti
  • Gavekortstyring
  • Styring af e-handel
  • Multiplacering
  • Kontointegrering
  • Rabatstyring
  • Lagerstyring
  • Barcode/Ticket Scanning
PouchNATION er en alt-i-én-løsning til kontantløs administration og gæsteadministration til arrangementer ved hjælp af NFC-bærbar teknologi.
PouchNATION er en SaaS-baseret platform med NFC-bærbar teknologi og en samlet løsning til gæsteadministration, der fokuserer på lokaliteter og live events for at digitalisere drift og levere en bekymringsfri oplevelse til gæster, online og/eller offline, hvilket giver avanceret indsigt, der forbedrer omsætning og effektivitet. Der ses altid frem til at blive leveret bedre løsninger med den konstante udvikling af den interne teknologi. Læs mere om PouchNATION

Egenskaber

  • Elektroniske betalinger
  • Elektronisk signatur
  • Ordrestyring
  • Kundekonti
  • Gavekortstyring
  • Styring af e-handel
  • Multiplacering
  • Kontointegrering
  • Rabatstyring
  • Lagerstyring
  • Barcode/Ticket Scanning
Prodoge er en kryptopung til at sende betalinger og gøre forretninger.
Prodoge er en kryptopung for Bitcoin, Dogecoin, Digibyte og meget mere. Man kan begynde at sende eller modtage krypto- eller kredit- og debetkortbetalinger på få minutter. Prodoge-appen kan bruges som et mobilt salgssted. E-mailfakturaer eller betalingslinks, som kunderne kan betale online eller i Prodoge-appen, kan oprettes og sendes. Webwidgets kan oprettes med det samme for at begynde at acceptere krypto på ens websted. Læs mere om Prodoge

Egenskaber

  • Elektroniske betalinger
  • Elektronisk signatur
  • Ordrestyring
  • Kundekonti
  • Gavekortstyring
  • Styring af e-handel
  • Multiplacering
  • Kontointegrering
  • Rabatstyring
  • Lagerstyring
  • Barcode/Ticket Scanning
Behandlingsløsningen er en af de mest komplette og avancerede for alle online- og offline-forhandlere, der ønsker at acceptere kreditkortbetalinger.
Løsningen er ideel til alle online og offline forretningsdrivende (e-handel, detailhandlere, hotelkæder, markedspladser, SaaS, underholdning, mobilapps), der ønsker at acceptere betalinger. PayXpert-platformen forbinder forretningsdrivende direkte med Visa, MasterCard, WeChat Pay, AliPay og alle vigtige betalingsmetoder globalt, hvilket kan gøre det muligt for virksomheder at acceptere betalinger og optimere vækst på tværs af online-, app- og butikskanaler. Over 250 betalingsmetoder understøttes i 187 valutaer og 200 lande og områder. Læs mere om PayXpress

Egenskaber

  • Elektroniske betalinger
  • Elektronisk signatur
  • Ordrestyring
  • Kundekonti
  • Gavekortstyring
  • Styring af e-handel
  • Multiplacering
  • Kontointegrering
  • Rabatstyring
  • Lagerstyring
  • Barcode/Ticket Scanning