17 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software

POS systemer

POS-software (Point-of-Sale) automatiserer registreringen af finans- og salgstransaktioner. POS-systemer til detailbutikker er blandt de mest sofistikerede og kraftfulde computernetværk i kommerciel brug. POS-systemer integrerer centrale forretningsfunktioner såsom salgssporing, debitorbogholderi, indkøb og lagerstyring på tværs af forskellige butikker eller afdelinger. POS-software giver også adgang til infrastruktur til sammenkobling af butikslokationer med forsyningskæden og den øverste ledelse.

11 resultater

NetSuite, der er blandt verdens førende skybaserede ERP'er, giver brugerne det overblik og den kontrol, de behøver for at kunne tage informerede beslutninger og være sikre i deres evne til at vækste.
NetSuite er en skybaseret alt-i-én-løsning til forretningsstyring, der hjælper mere end 32.000 organisationer med at styrke effektiviteten via automatisering af centrale processer og indsigt i realtid i operationelle og økonomiske resultater. Med én samlet, integreret pakke af applikationer til styring af regnskab, ordrebehandling, lagerbeholdning, produktion samt forsyningskæde og lageraktiviteter giver NetSuite virksomheder det fulde overblik og kontrol over deres forretningsaktiviteter. Læs mere om NetSuite

Egenskaber

  • Elektroniske betalinger
  • Elektronisk signatur
  • Ordrestyring
  • Kundekonti
  • Gavekortstyring
  • Styring af e-handel
  • Multiplacering
  • Kontointegrering
  • Rabatstyring
  • Lagerstyring
  • Stregkodescanning/billetscanning
Designet til at hjælpe enhver restaurant eller detailforretning med at køre effektivt. Den er nem at bruge og fuldt integreret med andre Odoo-applikationer.
Odoos Point of Sale har en brugervenlig, intuitiv interface, som restauranter, butikker eller detailvirksomheder nemt kan udnytte. Denne løsning er kompatibel med alt hardware, fungerer online/offline, og Odoos integrerede lagerstyring giver mulighed for realtidsstyring og nøjagtige prognoser for mere effektiv styring af indkøb. Odoos Point of Sale hjælper også brugere med at belønne deres kunder med tilpassede loyalitetsprogrammer, der består af point, gaver og endda rabatter. Læs mere om Odoo

Egenskaber

  • Elektroniske betalinger
  • Elektronisk signatur
  • Ordrestyring
  • Kundekonti
  • Gavekortstyring
  • Styring af e-handel
  • Multiplacering
  • Kontointegrering
  • Rabatstyring
  • Lagerstyring
  • Stregkodescanning/billetscanning
Fuldt fungerende POS-løsning til hurtig ind- og udtjekning hver gang og hurtig tilføjelse af varer til ordrer ved at scanne mærkater med mobilappsene.
EZRentOut er en samlet POS-løsning, der strømliner bestillings- og betalingsprocesser. Tid spares med EZRentOut. Varer kan føjes til ordrer med hurtig stregkode og QR-kodescanninger, og betalingsprocesser gøres hurtigere gennem integrationer med betalingsgateways som PayPal og Stripe. Med mobilappen kan data hentes direkte fra din smartphone. Integrerer også med QB og Xero for bogføringsbehov. Kundesuccesteamet står hele tiden til rådighed for at hjælpe. Læs mere om EZRentOut

Egenskaber

  • Elektroniske betalinger
  • Elektronisk signatur
  • Ordrestyring
  • Kundekonti
  • Gavekortstyring
  • Styring af e-handel
  • Multiplacering
  • Kontointegrering
  • Rabatstyring
  • Lagerstyring
  • Stregkodescanning/billetscanning
Mulighed for at føje onlinebestillinger til restaurantens websted på få minutter. Brugeren kan administrere indgående bestillinger, afhentninger og leveringer fra en simpel mobilapp.
Mulighed for at tage imod onlinebestillinger til afhentning, levering og bordservice fra en enkel og elegant platform. Brugeren kan opdatere menuer og priser, se salgsrapporter, lancere markedsføringskampagner på tværs af flere restauranter fra enhver webbrowser og problemfrit integrere med salgsstedet Oracle Simphony Essentials for virkelig at få gang i forretningen. Det hele er gjort let og ligetil med GloriaFood. Brugeren kan oprette en gratis konto og føje onlinebestilling til restaurantens websted på få minutter. Læs mere om GloriaFood

Egenskaber

  • Elektroniske betalinger
  • Elektronisk signatur
  • Ordrestyring
  • Kundekonti
  • Gavekortstyring
  • Styring af e-handel
  • Multiplacering
  • Kontointegrering
  • Rabatstyring
  • Lagerstyring
  • Stregkodescanning/billetscanning
Primaseller POS er komplet software baseret i skyen til styring af POS og inventar i flere butikker, der også synkroniseres med onlinekanalerne.
Primaseller POS omfatter funktioner såsom lagersynkronisering på tværs af flere butikker, flere registre, et digitalt katalog over produkter, stregkoder, fakturering, brugertilladelser, opdelte betalinger, beskatning, købsplanlægning og mere. Man kan også integrere Primaseller POS med onlinekanaler for at sælge på flere salgskanaler. Man kan besøge hjemmesiden, og en gratis prøveperiode eller demo kan tilmeldes i dag. Læs mere om Primaseller

Egenskaber

  • Elektroniske betalinger
  • Elektronisk signatur
  • Ordrestyring
  • Kundekonti
  • Gavekortstyring
  • Styring af e-handel
  • Multiplacering
  • Kontointegrering
  • Rabatstyring
  • Lagerstyring
  • Stregkodescanning/billetscanning
Salgsstedet Oracle Simphony er et alt i ét-salgssted bygget til alle restauranter. POS-hardware kan opdateres for 1 $.
Oracle Simphony er restaurantens komplette salgssted. POS’en baseret i skyen forbinder alle aspekter af driften, så man nemt kan administrere onlineordrer, køkkendrift, lagerbeholdning, menuer, levering, loyalitet og meget mere. Analyser i realtid er inkluderet, så man altid har en finger på pulsen i forhold til salg, omkostninger og personaleperformance. Simphonys åbne API og omfattende markedsplads i skyen giver ubegrænset fleksibilitet og skalering. POS-hardware kan opdateres for 1 $. Læs mere om Simphony POS

Egenskaber

  • Elektroniske betalinger
  • Elektronisk signatur
  • Ordrestyring
  • Kundekonti
  • Gavekortstyring
  • Styring af e-handel
  • Multiplacering
  • Kontointegrering
  • Rabatstyring
  • Lagerstyring
  • Stregkodescanning/billetscanning
Best-in-Class POS Solution: Flexible and Frictionless Point-of-Sale, backed by elite support.
Infrasys is an enterprise-level cloud point-of-sale system. With an eye for innovation, Infrasys has all of the features that you need to run a successful operation, and provides a platform to implement new technologies as they emerge. For convenience, Infrasys is designed to work on any hardware device and operating system. It is one of the most versatile, secure, and efficient POS systems on the market today. Læs mere om Infrasys Cloud POS

Egenskaber

  • Elektroniske betalinger
  • Elektronisk signatur
  • Ordrestyring
  • Kundekonti
  • Gavekortstyring
  • Styring af e-handel
  • Multiplacering
  • Kontointegrering
  • Rabatstyring
  • Lagerstyring
  • Stregkodescanning/billetscanning
Viva.com er Europas første indløser til at tilbyde betalinger i 24 lande på mere end 1165 devices.
Viva.com er Europas første betalingsudbyder, der tilbyder indløsning på mere end 1165+ devices og på tværs af 24 lande. Viva.com har en ECB-godkendt banklicens, og hjælper europæiske virksomheder af enhver størrelse med at modtage og administrere betalinger efter deres behov. Med ’Tap on Any Device’-teknologi til fysiske betalinger, betalingsgatewayen Smart Checkout til onlinebetalinger, og en betalingsløsning til marketplaces understøtter viva.com alle betalingsrejser. Viva.com tilbyder en innovativ og konverteringsfremmende omnichannel-betalingsplatform, der tager imod mere end 40+ betalingsmetoder på tværs af 17 sprog og 9 valutaer. Viva.coms stadigt voksende udvalg af finansielle services inkluderer værdiskabende funktioner såsom Real-Time Settlement og offline betalinger, der sikrer at alle transaktioner altid behandles, og med viva.coms firmakort kan man håndtere firmaudgifter og samtidig sænke transaktionsgebyrer ned til 0%. Læs mere om Viva.com

Egenskaber

  • Elektroniske betalinger
  • Elektronisk signatur
  • Ordrestyring
  • Kundekonti
  • Gavekortstyring
  • Styring af e-handel
  • Multiplacering
  • Kontointegrering
  • Rabatstyring
  • Lagerstyring
  • Stregkodescanning/billetscanning
PouchNATION er en alt-i-én-løsning til kontantløs administration og gæsteadministration til arrangementer ved hjælp af NFC-bærbar teknologi.
PouchNATION er en SaaS-baseret platform med NFC-bærbar teknologi og en samlet løsning til gæsteadministration, der fokuserer på lokaliteter og live events for at digitalisere drift og levere en bekymringsfri oplevelse til gæster, online og/eller offline, hvilket giver avanceret indsigt, der forbedrer omsætning og effektivitet. Der ses altid frem til at blive leveret bedre løsninger med den konstante udvikling af den interne teknologi. Læs mere om PouchNATION

Egenskaber

  • Elektroniske betalinger
  • Elektronisk signatur
  • Ordrestyring
  • Kundekonti
  • Gavekortstyring
  • Styring af e-handel
  • Multiplacering
  • Kontointegrering
  • Rabatstyring
  • Lagerstyring
  • Stregkodescanning/billetscanning
Prodoge er en kryptopung til at sende betalinger og gøre forretninger.
Prodoge er en kryptopung for Bitcoin, Dogecoin, Digibyte og meget mere. Man kan begynde at sende eller modtage krypto- eller kredit- og debetkortbetalinger på få minutter. Prodoge-appen kan bruges som et mobilt salgssted. E-mailfakturaer eller betalingslinks, som kunderne kan betale online eller i Prodoge-appen, kan oprettes og sendes. Webwidgets kan oprettes med det samme for at begynde at acceptere krypto på ens websted. Læs mere om Prodoge

Egenskaber

  • Elektroniske betalinger
  • Elektronisk signatur
  • Ordrestyring
  • Kundekonti
  • Gavekortstyring
  • Styring af e-handel
  • Multiplacering
  • Kontointegrering
  • Rabatstyring
  • Lagerstyring
  • Stregkodescanning/billetscanning
Behandlingsløsningen er en af de mest komplette og avancerede for alle online- og offline-forhandlere, der ønsker at acceptere kreditkortbetalinger.
Løsningen er ideel til alle online og offline forretningsdrivende (e-handel, detailhandlere, hotelkæder, markedspladser, SaaS, underholdning, mobilapps), der ønsker at acceptere betalinger. PayXpert-platformen forbinder forretningsdrivende direkte med Visa, MasterCard, WeChat Pay, AliPay og alle vigtige betalingsmetoder globalt, hvilket kan gøre det muligt for virksomheder at acceptere betalinger og optimere vækst på tværs af online-, app- og butikskanaler. Over 250 betalingsmetoder understøttes i 187 valutaer og 200 lande og områder. Læs mere om PayXpress

Egenskaber

  • Elektroniske betalinger
  • Elektronisk signatur
  • Ordrestyring
  • Kundekonti
  • Gavekortstyring
  • Styring af e-handel
  • Multiplacering
  • Kontointegrering
  • Rabatstyring
  • Lagerstyring
  • Stregkodescanning/billetscanning