17 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software
detailstyring
Software til styring af detailbutikker administrerer finansiel rapportering, bogføring og drift af detailbutikker ved at integrere centrale forretningsprocesser såsom salgssted (POS), administration af kunderelationer (CRM), lagerstyring, bogføring, HR, markedsføring og eCommerce. Ved at implementere et system til styring af detailbutikker kan organisationer øge salget, reducere omkostningerne og maksimere deres konkurrencemæssige fordel. Disse applikationer muliggør distribution af centrale data i hele virksomheden og tilvejebringer den infrastruktur, der er nødvendig til nøjagtig salgsrapportering og indtægtsprognoser. Læs mere Læs mindre
Egenskaber
- Medarbejderstyring
- Administration af indkøbsordre
- Detaillagerstyring
- Ordrestyring
- Varehåndtering
- Styring af e-handel
- Multiplacering
- CRM
- Returneringsstyring
- Kontointegrering
- Rapportering/analyse
- Loyalitetsprogram