17 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software

detailstyring

Software til styring af detailbutikker administrerer finansiel rapportering, bogføring og drift af detailbutikker ved at integrere centrale forretningsprocesser såsom salgssted (POS), administration af kunderelationer (CRM), lagerstyring, bogføring, HR, markedsføring og eCommerce. Ved at implementere et system til styring af detailbutikker kan organisationer øge salget, reducere omkostningerne og maksimere deres konkurrencemæssige fordel. Disse applikationer muliggør distribution af centrale data i hele virksomheden og tilvejebringer den infrastruktur, der er nødvendig til nøjagtig salgsrapportering og indtægtsprognoser.

1 resultater
Tilbyd en uovertruffen kundeoplevelse på tværs af alle salgskanaler med én samlet platform takket være NetSuites løsning til detailvirksomheder.
NetSuite giver brugerne et skybaseret end-to-end-system til styring af detailvirksomheder, som understøtter bogføring, lager- og ordrestyring, CRM, point-of-sale-aktiviteter, og e-handel. Via én samlet adgang til data fra alle virksomhedens aktiviteter inden for produktion samt engros- og detailhandel. NetSuite gør det muligt for virksomheder at administrere hele organisationen via én samlet, skybaseret platform, der er tilgængelig når som helst og hvor som helst. Læs mere om NetSuite

Egenskaber

  • Medarbejderstyring
  • Administration af indkøbsordre
  • Detaillagerstyring
  • Ordrestyring
  • Varehåndtering
  • Styring af e-handel
  • Multiplacering
  • CRM
  • Returneringsstyring
  • Kontointegrering
  • Rapportering/analyse
  • Loyalitetsprogram