17 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software

Kundesupport Software

Customer Service-software gør det muligt for en organisation at administrere og spore kundeforhold og supporttjenester. Disse løsninger understøtter organisationer i alt lige fra sporing af oprettede fejlsager til rapportering om besvarede kundeklager. Denne software hjælper med at håndtere og styre kvaliteten af kundeinteraktioner. Applikationer i denne kategori hjælper også med administration og deling af viden, så kundeservicemedarbejdere får de rette informationer til at besvare kundeklager. Customer Service-software er relateret til Call Centre Software, Help Desk Software og Knowledge Management Software.

13 resultater

Zendesk er en alt i en-supportsoftware til kundeservice, der leverer enestående oplevelser.
Kundeservice får et boost med Zendesk, en alt i én-supportsoftware, der leverer enestående oplevelser. Med intuitive selvbetjeningsværktøjer og AI-chatfunktioner, der strømliner supporten, oplever 60 % af kunderne en stigning i CSAT, og 85 % får bedre overblik over deres interne drift efter implementeringen af Zendesk. Brugeren kan tilvejebringe selvbetjening og support på tværs af kanaler, så det er nemt for kunderne at få hurtigt de svar, de skal bruge, når de har brug for dem. Læs mere om Zendesk Suite

Egenskaber

  • Undersøgelser og feedback
  • Automatiseret ruteplanlægning
  • Kundecenterstyring
  • CRM
  • Håndtering af kø
  • Rapportering og statistik
  • Styring af vidensbase
  • Advarsler/eskalering
  • Samtaleintelligens
Fantastisk kundepleje starter med pålidelig kundeservicesoftware. Lever personlig service og opbyg en stærk kundebase.
LiveAgent er en fuldt udstyret kundesupportsoftware med over 200+ integrationer. Strømlin alle kundeinteraktioner og administrer dem fra en enkelt platform. Nyd integrationer med sociale medier, ubegrænset billethistorik, opkaldsoptagelser, selvbetjeningsmuligheder og mere avancerede funktioner. Virksomheder som BMW, Yamaha, Huawei, Orange og Forbesfone bruger LiveAgent til at levere overlegen kundeservice til 150 millioner brugere verden over. Start med en 30-dages gratis prøveperiode, uden brug af kreditkort. Læs mere om LiveAgent

Egenskaber

  • Undersøgelser og feedback
  • Automatiseret ruteplanlægning
  • Kundecenterstyring
  • CRM
  • Håndtering af kø
  • Rapportering og statistik
  • Styring af vidensbase
  • Advarsler/eskalering
  • Samtaleintelligens
NetSuite, der er blandt verdens førende skybaserede ERP'er, giver brugerne det overblik og den kontrol, de behøver for at kunne tage informerede beslutninger og være sikre i deres evne til at vækste.
NetSuite er en skybaseret alt-i-én-løsning til forretningsstyring, der hjælper mere end 32.000 organisationer med at styrke effektiviteten via automatisering af centrale processer og indsigt i realtid i operationelle og økonomiske resultater. Med én samlet, integreret pakke af applikationer til styring af regnskab, ordrebehandling, lagerbeholdning, produktion samt forsyningskæde og lageraktiviteter giver NetSuite virksomheder det fulde overblik og kontrol over deres forretningsaktiviteter. Læs mere om NetSuite

Egenskaber

  • Undersøgelser og feedback
  • Automatiseret ruteplanlægning
  • Kundecenterstyring
  • CRM
  • Håndtering af kø
  • Rapportering og statistik
  • Styring af vidensbase
  • Advarsler/eskalering
  • Samtaleintelligens
Zoho Assist giver en enkel og ligetil brugergrænseflade til at oprette forbindelse til fjerncomputere overalt på kloden.
Få adgang til din computer eller mobilenhed fra hvor som helst og når som helst ved hjælp af Zoho Assist; din one-stop-løsning til fjernsupport, skærmdeling og uovervåget adgang. Kom i gang i dag med en af branchens mest sikre, pålidelige og overkommelige software. Kræver ingen forudgående installation. Support på tværs af platforme tilgængelig. Fungerer på tværs af enheder. Understøtter alle større web-proxies og firewalls. Læs mere om Zoho Assist

Egenskaber

  • Undersøgelser og feedback
  • Automatiseret ruteplanlægning
  • Kundecenterstyring
  • CRM
  • Håndtering af kø
  • Rapportering og statistik
  • Styring af vidensbase
  • Advarsler/eskalering
  • Samtaleintelligens
En åben kildekode-pakke af integrerede apps til administration af CRM, POS, Websted, ehandel, Salg, Regnskab, Lager, HR, Marketing og mere.
Odoo er en fuldt integreret, brugerdefinerbar åben kildekode-software, der er fyldt med professionelt designede, brugervenlige forretningsprogrammer. Odoos intuitive database er i stand til at opfylde et flertal af forretningsbehov, såsom CRM, Salg, Projekt, Produktion, Lagerbeholdning og Regnskab, bare for at nævne nogle få. Odoo er en alt-i-en softwareløsning, der er designet til at opfylde behovene i enhver virksomhed, uanset størrelse (eller budget). Læs mere om Odoo

Egenskaber

  • Undersøgelser og feedback
  • Automatiseret ruteplanlægning
  • Kundecenterstyring
  • CRM
  • Håndtering af kø
  • Rapportering og statistik
  • Styring af vidensbase
  • Advarsler/eskalering
  • Samtaleintelligens
Bitrix24 er en de førende gratis CRM- og kundeserviceløsning, der bruges af otte millioner virksomheder verden over.
Bitrix24 er en de førende gratis CRM- og kundeserviceløsning, der bruges af otte millioner virksomheder verden over. Skybaserede/mobile/open source-udgaver er tilgængelige. Kundeservice på flere kanaler – e-mail, telefoni, livechat på nettet, Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype, Slack og andre mobile messagingtjenester understøttes. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Undersøgelser og feedback
  • Automatiseret ruteplanlægning
  • Kundecenterstyring
  • CRM
  • Håndtering af kø
  • Rapportering og statistik
  • Styring af vidensbase
  • Advarsler/eskalering
  • Samtaleintelligens
Agile CRM er en komplet salgs-, markedsførings- og servicepakke, der er designet til at lade SMB’er sælge og markedsføre som Fortune 500.
Agile CRM-kundeservicesoftware – Tilbyder kundeservice og bibeholdelse af tilfredse kunder på lang sigt. Agile CRM giver virksomheder mulighed for at levere en mere personlig kundesupportoplevelse. Med en række stærke funktioner til automatisering af helpdesk lige ved hånden, kan man bedre forstå kunden, så man kan være der for at hjælpe, når de har mest brug for det. Læs mere om Agile CRM

Egenskaber

  • Undersøgelser og feedback
  • Automatiseret ruteplanlægning
  • Kundecenterstyring
  • CRM
  • Håndtering af kø
  • Rapportering og statistik
  • Styring af vidensbase
  • Advarsler/eskalering
  • Samtaleintelligens
Bedre kundetilfredshed og CSAT-point kan fås ved at standardisere og automatisere dine kundeserviceaktiviteter med Pipefy.
Pipefy er én platform med alt, hvad du har brug for til en fantastisk kundeservicedrift. Bedre kundetilfredshed og CSAT-point kan fås med Pipefy ved at standardisere arbejdsgange, automatisere e-mails, strømline kundeanmodninger og optimere din onboarding-proces med en intuitiv, brugervenlig platform uden koder. Du kan følge i fodsporene på virksomheder som Visa, IBM, Volvo, Santander og Kraft Heinz. Hastigheden kan øges, resultater af højere kvalitet kan opnås, og datadrevne beslutninger kan træffes med Pipefy. Læs mere om Pipefy

Egenskaber

  • Undersøgelser og feedback
  • Automatiseret ruteplanlægning
  • Kundecenterstyring
  • CRM
  • Håndtering af kø
  • Rapportering og statistik
  • Styring af vidensbase
  • Advarsler/eskalering
  • Samtaleintelligens
IT Service Management-løsning, der kombinerer et ready-to-use ITSM-værktøj med interne eksperter – har hjulpet med at forbedre services siden 1993.
TOPdesk er det eneste ITSM-værktøj, der kombinerer en hurtig opsætning med personlig vejledning. Kom i gang med at anvende brugervenlige features og best practices til at håndtere sager, spore assets og dele viden, så dine slutbrugere oplever en 5-stjernede service hver dag. Takket være vores step-by-step tilgang kan selv travle serviceteams besejre kaosset og finde tid til forbedringer. Du behøver ikke en kodningsekspert for at vedligeholde værktøjet - det lover vi. Vil du have mere hjælp? Vores 900 interne specialister er kun et telefonopkald væk. Læs mere om TOPdesk

Egenskaber

  • Undersøgelser og feedback
  • Automatiseret ruteplanlægning
  • Kundecenterstyring
  • CRM
  • Håndtering af kø
  • Rapportering og statistik
  • Styring af vidensbase
  • Advarsler/eskalering
  • Samtaleintelligens
Europas mest fleksible CRM. Efficy er en komplet og fleksibel løsning til styring af kunderelationer, der styrker dine medarbejdere.
Endelig en CRM-løsning, der lever op til din virksomheds behov. Efficy er en stor spiller på det europæiske CRM-marked. Vi har et stort udvalg af fleksible løsninger og allerede 13.500 kunder og 330.000 brugere i 60 lande. Efficy CRM er let at bruge og tilpasse til virksomheder baseret på størrelse og behov. Det betyder, at du kan udvikle din forretning på en struktureret måde. Spild ikke tid på at systematisere data – styrk dine medarbejdere og få din forretning til at vokse med Efficy CRM. Læs mere om Efficy CRM

Egenskaber

  • Undersøgelser og feedback
  • Automatiseret ruteplanlægning
  • Kundecenterstyring
  • CRM
  • Håndtering af kø
  • Rapportering og statistik
  • Styring af vidensbase
  • Advarsler/eskalering
  • Samtaleintelligens
Multi-channel live chat løsning med chatbots, vidensbase, automatiske invitationer, gruppechats og meget mere.
Chaport er en moderne live chat-løsning med chatbots, auto-invitationer, vidensbase, integrationer med Facebook, Viber, Telegram, offline beskeder, gruppechats og meget mere. Den er designet som en moderne messenger for at gøre kommunikation med kunder lige så nem og behagelig som at chatte med venner. Desuden giver det web-, desktop- og mobilapps, så du kan chatte med kunder fra enhver enhed og placering. Læs mere om Chaport

Egenskaber

  • Undersøgelser og feedback
  • Automatiseret ruteplanlægning
  • Kundecenterstyring
  • CRM
  • Håndtering af kø
  • Rapportering og statistik
  • Styring af vidensbase
  • Advarsler/eskalering
  • Samtaleintelligens
Kom i kontakt med dine kunder gennem populære beskedtjenester, SMS og taleopkald ved hjælp af Communications Platform fra CM.com.
Med Communications Platform fra CM.com kan du nå ud til din målgruppe via mobilbeskeder og taleopkald. Communications Platform er nem at integrere og designet til skalering i vækstvirksomheder. Kom i kontakt med dine kunder gennem flere forskellige beskedtjenester ved hjælp af Business Messaging API, SMS-beskeder via SMS Gateway og taleopkald via Voice API eller SIP Trunk. Kommuniker for altid gennem én enkelt forbindelse. Læs mere om CM.com Communications Platform

Egenskaber

  • Undersøgelser og feedback
  • Automatiseret ruteplanlægning
  • Kundecenterstyring
  • CRM
  • Håndtering af kø
  • Rapportering og statistik
  • Styring af vidensbase
  • Advarsler/eskalering
  • Samtaleintelligens
Gør al kundeinteraktion bedre med Mobile Service Cloud. Nem håndtering af livechat, e-mail, WhatsApp og andre kanaler i én indbakke.
Gør din kundeservice bedre med Mobile Service Cloud, og hjælp kunderne via deres foretrukne kanaler. Al kundeinteraktion er samlet i én agent-indbakke og kan suppleres med værdifuld viden fra kundedata. Det gør det nemt for dine kunder at komme i kontakt med dig, mens du kan levere gnidningsløs, hurtig og personlig service via alle kanaler. Læs mere om Mobile Service Cloud

Egenskaber

  • Undersøgelser og feedback
  • Automatiseret ruteplanlægning
  • Kundecenterstyring
  • CRM
  • Håndtering af kø
  • Rapportering og statistik
  • Styring af vidensbase
  • Advarsler/eskalering
  • Samtaleintelligens