10 resultater
Slack samler al kommunikation på ét sted. Moderne teams får beskeder, arkivering og søgning i realtid.
Slack er en samarbejdshub, der gør det lettere at få arbejdet gjort ved at sørge for, at de rette oplysninger sendes til de rette personer. Når teamet skal sparke et projekt i gang, ansætte nye medarbejdere, implementere kode, gennemgå salgskontrakter, færdiggøre næste års budget, måle A/B-test, planlægge den næste kontoråbning og meget mere, dækker Slack alle behov. Teamet har mulighed for at prøve Slack gratis. Læs mere om Slack

Egenskaber

  • Advarsler/eskalering
  • Live chat
  • Styring af vidensbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Håndtering af kø
  • Præstationsmåling
Zendesk er en alt i en-supportsoftware til kundeservice, der leverer enestående oplevelser.
Kundeservice får et boost med Zendesk, en alt i én-supportsoftware, der leverer enestående oplevelser. Med intuitive selvbetjeningsværktøjer og AI-chatfunktioner, der strømliner supporten, oplever 60 % af kunderne en stigning i CSAT, og 85 % får bedre overblik over deres interne drift efter implementeringen af Zendesk. Brugeren kan tilvejebringe selvbetjening og support på tværs af kanaler, så det er nemt for kunderne at få hurtigt de svar, de skal bruge, når de har brug for dem. Læs mere om Zendesk Suite

Egenskaber

  • Advarsler/eskalering
  • Live chat
  • Styring af vidensbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Håndtering af kø
  • Præstationsmåling
Zoho Assist giver en enkel og ligetil brugergrænseflade til at oprette forbindelse til fjerncomputere overalt på kloden.
Få adgang til din computer eller mobilenhed fra hvor som helst og når som helst ved hjælp af Zoho Assist; din one-stop-løsning til fjernsupport, skærmdeling og uovervåget adgang. Kom i gang i dag med en af branchens mest sikre, pålidelige og overkommelige software. Kræver ingen forudgående installation. Support på tværs af platforme tilgængelig. Fungerer på tværs af enheder. Understøtter alle større web-proxies og firewalls. Læs mere om Zoho Assist

Egenskaber

  • Advarsler/eskalering
  • Live chat
  • Styring af vidensbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Håndtering af kø
  • Præstationsmåling
Bitrix24 er en de førende gratis CRM- og kundeserviceløsning, der bruges af otte millioner virksomheder verden over.
Bitrix24 er en de førende gratis CRM- og kundeserviceløsning, der bruges af otte millioner virksomheder verden over. Skybaserede/mobile/open source-udgaver er tilgængelige. Kundeservice på flere kanaler – e-mail, telefoni, livechat på nettet, Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype, Slack og andre mobile messagingtjenester understøttes. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Advarsler/eskalering
  • Live chat
  • Styring af vidensbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Håndtering af kø
  • Præstationsmåling
En åben kildekode-pakke af integrerede apps til administration af CRM, POS, Websted, ehandel, Salg, Regnskab, Lager, HR, Marketing og mere.
Odoo er en fuldt integreret, brugerdefinerbar åben kildekode-software, der er fyldt med professionelt designede, brugervenlige forretningsprogrammer. Odoos intuitive database er i stand til at opfylde et flertal af forretningsbehov, såsom CRM, Salg, Projekt, Produktion, Lagerbeholdning og Regnskab, bare for at nævne nogle få. Odoo er en alt-i-en softwareløsning, der er designet til at opfylde behovene i enhver virksomhed, uanset størrelse (eller budget). Læs mere om Odoo

Egenskaber

  • Advarsler/eskalering
  • Live chat
  • Styring af vidensbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Håndtering af kø
  • Præstationsmåling
Agile CRM er en komplet salgs-, markedsførings- og servicepakke, der er designet til at lade SMB’er sælge og markedsføre som Fortune 500.
Agile CRM-kundeservicesoftware – Tilbyder kundeservice og bibeholdelse af tilfredse kunder på lang sigt. Agile CRM giver virksomheder mulighed for at levere en mere personlig kundesupportoplevelse. Med en række stærke funktioner til automatisering af helpdesk lige ved hånden, kan man bedre forstå kunden, så man kan være der for at hjælpe, når de har mest brug for det. Læs mere om Agile CRM

Egenskaber

  • Advarsler/eskalering
  • Live chat
  • Styring af vidensbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Håndtering af kø
  • Præstationsmåling
Bedre kundetilfredshed og CSAT-point kan fås ved at standardisere og automatisere dine kundeserviceaktiviteter med Pipefy.
Pipefy er én platform med alt, hvad du har brug for til en fantastisk kundeservicedrift. Bedre kundetilfredshed og CSAT-point kan fås med Pipefy ved at standardisere arbejdsgange, automatisere e-mails, strømline kundeanmodninger og optimere din onboarding-proces med en intuitiv, brugervenlig platform uden koder. Du kan følge i fodsporene på virksomheder som Visa, IBM, Volvo, Santander og Kraft Heinz. Hastigheden kan øges, resultater af højere kvalitet kan opnås, og datadrevne beslutninger kan træffes med Pipefy. Læs mere om Pipefy

Egenskaber

  • Advarsler/eskalering
  • Live chat
  • Styring af vidensbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Håndtering af kø
  • Præstationsmåling
Multi-channel live chat løsning med chatbots, vidensbase, automatiske invitationer, gruppechats og meget mere.
Chaport er en moderne live chat-løsning med chatbots, auto-invitationer, vidensbase, integrationer med Facebook, Viber, Telegram, offline beskeder, gruppechats og meget mere. Den er designet som en moderne messenger for at gøre kommunikation med kunder lige så nem og behagelig som at chatte med venner. Desuden giver det web-, desktop- og mobilapps, så du kan chatte med kunder fra enhver enhed og placering. Læs mere om Chaport

Egenskaber

  • Advarsler/eskalering
  • Live chat
  • Styring af vidensbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Håndtering af kø
  • Præstationsmåling
Kom i kontakt med dine kunder gennem populære beskedtjenester, SMS og taleopkald ved hjælp af Communications Platform fra CM.com.
Med Communications Platform fra CM.com kan du nå ud til din målgruppe via mobilbeskeder og taleopkald. Communications Platform er nem at integrere og designet til skalering i vækstvirksomheder. Kom i kontakt med dine kunder gennem flere forskellige beskedtjenester ved hjælp af Business Messaging API, SMS-beskeder via SMS Gateway og taleopkald via Voice API eller SIP Trunk. Kommuniker for altid gennem én enkelt forbindelse. Læs mere om CM.com Communications Platform

Egenskaber

  • Advarsler/eskalering
  • Live chat
  • Styring af vidensbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Håndtering af kø
  • Præstationsmåling
Gør al kundeinteraktion bedre med Mobile Service Cloud. Nem håndtering af livechat, e-mail, WhatsApp og andre kanaler i én indbakke.
Gør din kundeservice bedre med Mobile Service Cloud, og hjælp kunderne via deres foretrukne kanaler. Al kundeinteraktion er samlet i én agent-indbakke og kan suppleres med værdifuld viden fra kundedata. Det gør det nemt for dine kunder at komme i kontakt med dig, mens du kan levere gnidningsløs, hurtig og personlig service via alle kanaler. Læs mere om Mobile Service Cloud

Egenskaber

  • Advarsler/eskalering
  • Live chat
  • Styring af vidensbase
  • Selvbetjeningsportal
  • Håndtering af kø
  • Præstationsmåling