Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

Clocking Systems

Software til Clocking Systems, også kendt som timeseddel-software, automatiserer sporingen af medarbejdernes tilstedeværelse, skemaer og ferier. Software til Clocking Systems giver også organisationer overblikket over, hvordan medarbejderne bruger deres tid, samt adgang til analyser af arbejdsomkostninger for individuelle projekter. Software til Clocking Systems kan bruges alene, men integreres ofte med en organisations regnskabssoftware. Software til Clocking Systems er relateret til HR-software, Software til lønsystemer og Workforce Management Software.

Danmark Vis lokale produkter

11 resultater

Med BambooHRs tidssporingssoftware gøres tidsregistreringsoplevelsen enkel og nøjagtig for både medarbejdere og ledere
BambooHRs tidssporingssoftware kan gøre tidsindtastningsoplevelsen enkel og nøjagtig for både medarbejdere og ledere. Adgang til indbyggede rapporter for at forstå, hvor mange timer der arbejdes, hvilke projekter der arbejdes på og af hvem. Medarbejdere kan spore timer arbejdet på internettet eller i mobilappen for hurtig og nøjagtig tidsregistrering, og ledelsen kan se og få adgang døgnet rundt. Læs mere om BambooHR

Egenskaber

  • Medarbejderplanlægning
  • Lønstyring
  • Sporing af ferie/orlov
  • Mobil adgang
  • Kalenderstyring
  • Forespørgsler om afspadsering
Håndtér projekter og forbedr arbejdsgange med Wrikes arbejdsstyringssoftware. Fjern barrierer, find klarhed og overgå mål.
Skab en bedre måde at arbejde på med Wrike arbejdsstyringssoftware. Automatiser tidskrævende administrative opgaver, så du kan fokusere på det arbejde, der betyder mest. Få projekter og arbejdsgange i gang med færdigbyggede skabeloner, øg samarbejdet med intuitive kommunikationsværktøjer og øg synligheden med forskellige projektvisninger. Visualiser projekter med Gantt-diagrammer eller Kanban-tavler og hold interessenter informeret med automatiseret rapportering og statusopdateringer. Alt er muligt med Wrike ved din fingerspids. Læs mere om Wrike

Egenskaber

  • Medarbejderplanlægning
  • Lønstyring
  • Sporing af ferie/orlov
  • Mobil adgang
  • Kalenderstyring
  • Forespørgsler om afspadsering
NetSuite, der er blandt verdens førende skybaserede ERP'er, giver brugerne det overblik og den kontrol, de behøver for at kunne tage informerede beslutninger og være sikre i deres evne til at vækste.
NetSuite er en skybaseret alt-i-én-løsning til forretningsstyring, der hjælper mere end 32.000 organisationer med at styrke effektiviteten via automatisering af centrale processer og indsigt i realtid i operationelle og økonomiske resultater. Med én samlet, integreret pakke af applikationer til styring af regnskab, ordrebehandling, lagerbeholdning, produktion samt forsyningskæde og lageraktiviteter giver NetSuite virksomheder det fulde overblik og kontrol over deres forretningsaktiviteter. Læs mere om NetSuite

Egenskaber

  • Medarbejderplanlægning
  • Lønstyring
  • Sporing af ferie/orlov
  • Mobil adgang
  • Kalenderstyring
  • Forespørgsler om afspadsering
Bitrix24 er en af de førende løsninger til tids- og udgiftssporing: opgaver, projekter, CRM, tilbud og fakturaer – skybaseret, mobil og open source.
Ledes der efter gratis projektstyring med tids- og udgiftssporing? Man kan forelskes i Bitrix24. Gratis ubegrænsede opgaver, ubegrænsede projekter, ubegrænset tidssporing for op til 12 brugere og ikke bare hvilken som helst slags tidssporing. Man kan Indtaste estimater for hver opgave eller projekt og sammenligne dem med den faktiske tid, der bruges. Udstedelse af tilbud og fakturaer til kunder, og ja, det er helt gratis. Der er ikke meget, som Bitrix24 ikke gør. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Medarbejderplanlægning
  • Lønstyring
  • Sporing af ferie/orlov
  • Mobil adgang
  • Kalenderstyring
  • Forespørgsler om afspadsering
Calamari er integreret med Slack, JIRA, G Suite og Office 365. Styring af medarbejderes tid, og registrering af timesedler.
Calamari er HR-software, der kan gøre administration af timesedler nemmere. Det gøres muligt at planlægge og spore alle typer fravær. Sporing af deltagelse ved hjælp af QR-koder og iBeacons. Calamari støtter virksomheder med kontorer i flere lande og på flere lokaliteter og understøtter rollebaseret sikkerhed. Appen er integreret med projektstyringsværktøjer som JIRA, Slack, Office265, GSuite, Microsoft Teams, Basecamp og Asana. Læs mere om Calamari

Egenskaber

  • Medarbejderplanlægning
  • Lønstyring
  • Sporing af ferie/orlov
  • Mobil adgang
  • Kalenderstyring
  • Forespørgsler om afspadsering
Sage HR er en prisbelønnet HR-administrationsløsning, der forenkler HR.
Modernisering af stempelur for medarbejdere. Sage HRs tids-softwarefunktion til at stemple ind og ud fungerer sammen med brugeren for at hjælpe med at skabe en bedre fornemmelse af tid og fremmøde. Sage HRs brugervenlige navigation og brugerdefinerbare dashboard kan stoles på for problemfri automatisering af opgaver, eliminering af afhængighed af Excel-ark, fremmelse af softwareanvendelse og reducering af e-mailhyppighed. Android- og iOS-apps er tilgængelige. Læs mere om Sage HR

Egenskaber

  • Medarbejderplanlægning
  • Lønstyring
  • Sporing af ferie/orlov
  • Mobil adgang
  • Kalenderstyring
  • Forespørgsler om afspadsering
Fremmødeovervågnings- og tidssporingssoftware til virksomheder, teams og freelancere.
Monitask medarbejderdeltagerløsningen til forøgelse af produktiviteten, effektiviteten og ansvarligheden på tværs af teamet. Skærmbilledeovervågning og tidssporingsfunktioner holder teams fokuseret på den forhåndenværende opgave. Softwaren er effektiv, men alligevel let, hvilket gør den enkel og nem at bruge. Ledere kan også få adgang til deres dashboard på alle deres enheder for at holde styr på deres team, når som helst og hvor som helst. Monitask kan tilmeldes for at spare tid og penge i dag. Læs mere om Monitask

Egenskaber

  • Medarbejderplanlægning
  • Lønstyring
  • Sporing af ferie/orlov
  • Mobil adgang
  • Kalenderstyring
  • Forespørgsler om afspadsering
Onlinesystem til effektiv styring af medarbejderfravær, arbejdstider og personlige filer.
HRnest er en intuitiv software, der understøtter det daglige arbejde i HR-afdelingerne. Med det gøres det muligt for medarbejdere nemt at indsende deres ferieanmodninger, mens arbejdsgiveren kan overvåge brugen af orlov, registrere arbejdstid, oprette tidsplaner for hele virksomheden og administrere medarbejdernes personlige filer. Databasen er fuldt kompatibel med verdens førende datasikkerhedsstandarder (herunder GDPR) og kan tilgås døgnet rundt fra enhver lokation eller enhed. Læs mere om HRnest

Egenskaber

  • Medarbejderplanlægning
  • Lønstyring
  • Sporing af ferie/orlov
  • Mobil adgang
  • Kalenderstyring
  • Forespørgsler om afspadsering
Lanteria er et alt-i-et HR-administrationssystem, som integreres perfekt med Office 365 og SharePoint.
En af de bedst HR-softwarevalg for Lufthansa, Leica, Acronis, Sega, Lockheed Martin, Warner Bros. Lanteria HR er fokuseret på at levere administrationsløsninger til menneskelig kapital til mellemstore virksomheder, hvilket giver mulighed for at skabe et samarbejdsmiljø, hvor medarbejdere og ledere kan samarbejde. Lanteria HR håndterer alle HR-opgaver i en virksomhed med fem løsninger: kerne-HR, tid og deltagelse, rekruttering, performance og læring. Alle disse moduler kan bruges separat eller hele Lanteria HR-systemet kan fås. Læs mere om Lanteria HR

Egenskaber

  • Medarbejderplanlægning
  • Lønstyring
  • Sporing af ferie/orlov
  • Mobil adgang
  • Kalenderstyring
  • Forespørgsler om afspadsering
niikiis er en konfigurerbar alt-i-en-medarbejderoplevelsessoftware til små og mellemstore virksomheder.
niikiis er en konfigurerbar alt-i-en-software til medarbejderoplevelser for små og mellemstore virksomheder. Med den kan medarbejderens processer og tidsforbruget på timesedler til intern kommunikation strømlines. niikiis dækker alle SMV’ers behov for at håndtere folk, fra rekruttering til afslutningsinterviewet. niikiis kan gøre små og mellemstore virksomheder mere effektive med en intuitiv plug&play-løsning, der kan spare tid og penge både individuelt og på virksomhedsniveau. Læs mere om niikiis

Egenskaber

  • Medarbejderplanlægning
  • Lønstyring
  • Sporing af ferie/orlov
  • Mobil adgang
  • Kalenderstyring
  • Forespørgsler om afspadsering
Danmark Lokalt produkt
Smartplan

Smartplan

(0) Danmark Lokalt produkt
Smartplan hjælper virksomheder væk fra Excel og over i et online vagtplanlægningssystem. Derudover tilbyder Smartplan både kommunikation, tidsregistrering, lønkørsel og meget mere.
Smartplan er et intuitivt, cloud-baseret vagtplanlægningsværktøj med stor fokus på brugervenlighed. I Smartplan er der gode muligheder for kommunikation mellem medarbejdere og administratorer, fraværshåndtering i form af eksempelvis ferie, sygdom eller afspadsering samt lønkørsel til en række forskellige lønsystemer. Derudover giver Smartplans stempelur en sikkerhed i forhold til, at medarbejdernes tidsregistrering altid er korrekt. Medarbejderne stempler blot ind og ud, når de møder og går hjem. Læs mere om Smartplan

Egenskaber

  • Medarbejderplanlægning
  • Lønstyring
  • Sporing af ferie/orlov
  • Mobil adgang
  • Kalenderstyring
  • Forespørgsler om afspadsering