Danmark Vis lokale produkter
9 resultater
Calamari er integreret med Slack, JIRA, G Suite og Office 365. Styring af medarbejderes tid, og registrering af timesedler. Læs mere om Calamari
Calamari er HR-software, der kan gøre administration af timesedler nemmere. Det gøres muligt at planlægge og spore alle typer fravær. Sporing af deltagelse ved hjælp af QR-koder og iBeacons. Calamari støtter virksomheder med kontorer i flere lande og på flere lokaliteter og understøtter rollebaseret sikkerhed. Appen er integreret med projektstyringsværktøjer som JIRA, Slack, Office265, GSuite, Microsoft Teams, Basecamp og Asana. Læs mere om Calamari

Egenskaber

  • Biometrisk genkendelse
  • Styring af tidsrapport
  • Sporing af ferie/orlov
  • Online hulkort
  • Mobil adgang
Onlinesystem til effektiv styring af medarbejderfravær, arbejdstider og personlige filer. Læs mere om HRnest
HRnest er en intuitiv software, der understøtter det daglige arbejde i HR-afdelingerne. Med det gøres det muligt for medarbejdere nemt at indsende deres ferieanmodninger, mens arbejdsgiveren kan overvåge brugen af orlov, registrere arbejdstid, oprette tidsplaner for hele virksomheden og administrere medarbejdernes personlige filer. Databasen er fuldt kompatibel med verdens førende datasikkerhedsstandarder (herunder GDPR) og kan tilgås døgnet rundt fra enhver lokation eller enhed. Læs mere om HRnest

Egenskaber

  • Biometrisk genkendelse
  • Styring af tidsrapport
  • Sporing af ferie/orlov
  • Online hulkort
  • Mobil adgang
Med BambooHRs tidssporingssoftware gøres tidsregistreringsoplevelsen enkel og nøjagtig for både medarbejdere og ledere
BambooHRs tidssporingssoftware kan gøre tidsindtastningsoplevelsen enkel og nøjagtig for både medarbejdere og ledere. Adgang til indbyggede rapporter for at forstå, hvor mange timer der arbejdes, hvilke projekter der arbejdes på og af hvem. Medarbejdere kan spore timer arbejdet på internettet eller i mobilappen for hurtig og nøjagtig tidsregistrering, og ledelsen kan se og få adgang døgnet rundt. Læs mere om BambooHR

Egenskaber

  • Biometrisk genkendelse
  • Styring af tidsrapport
  • Sporing af ferie/orlov
  • Online hulkort
  • Mobil adgang
Bitrix24 er en af de førende løsninger til tids- og udgiftssporing: opgaver, projekter, CRM, tilbud og fakturaer – skybaseret, mobil og open source.
Ledes der efter gratis projektstyring med tids- og udgiftssporing? Man kan forelskes i Bitrix24. Gratis ubegrænsede opgaver, ubegrænsede projekter, ubegrænset tidssporing for op til 12 brugere og ikke bare hvilken som helst slags tidssporing. Man kan Indtaste estimater for hver opgave eller projekt og sammenligne dem med den faktiske tid, der bruges. Udstedelse af tilbud og fakturaer til kunder, og ja, det er helt gratis. Der er ikke meget, som Bitrix24 ikke gør. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Biometrisk genkendelse
  • Styring af tidsrapport
  • Sporing af ferie/orlov
  • Online hulkort
  • Mobil adgang
Sage HR er en prisbelønnet HR-administrationsløsning, der forenkler HR.
Modernisering af stempelur for medarbejdere. Sage HRs tids-softwarefunktion til at stemple ind og ud fungerer sammen med brugeren for at hjælpe med at skabe en bedre fornemmelse af tid og fremmøde. S age HRs brugervenlige navigation og brugerdefinerbare dashboard kan stoles på for problemfri automatisering af opgaver, eliminering af afhængighed af Excel-ark, fremmelse af softwareanvendelse og reducering af e-mailhyppighed. Android- og iOS-apps er tilgængelige. Læs mere om Sage HR

Egenskaber

  • Biometrisk genkendelse
  • Styring af tidsrapport
  • Sporing af ferie/orlov
  • Online hulkort
  • Mobil adgang
Fremmødeovervågnings- og tidssporingssoftware til virksomheder, teams og freelancere.
Monitask medarbejderdeltagerløsningen til forøgelse af produktiviteten, effektiviteten og ansvarligheden på tværs af teamet. Skærmbilledeovervågning og tidssporingsfunktioner holder teams fokuseret på den forhåndenværende opgave. Softwaren er effektiv, men alligevel let, hvilket gør den enkel og nem at bruge. Ledere kan også få adgang til deres dashboard på alle deres enheder for at holde styr på deres team, når som helst og hvor som helst. Monitask kan tilmeldes for at spare tid og penge i dag. Læs mere om Monitask

Egenskaber

  • Biometrisk genkendelse
  • Styring af tidsrapport
  • Sporing af ferie/orlov
  • Online hulkort
  • Mobil adgang
Lanteria er et alt-i-et HR-administrationssystem, som integreres perfekt med Office 365 og SharePoint.
En af de bedst HR-softwarevalg for Lufthansa, Leica, Acronis, Sega, Lockheed Martin, Warner Bros. Lanteria HR er fokuseret på at levere administrationsløsninger til menneskelig kapital til mellemstor e virksomheder, hvilket giver mulighed for at skabe et samarbejdsmiljø, hvor medarbejdere og ledere kan samarbejde. Lanteria HR håndterer alle HR-opgaver i en virksomhed med fem løsninger: kerne-HR, tid og deltagelse, rekruttering, performance og læring. Alle disse moduler kan bruges separat eller hele Lanteria HR-systemet kan fås. Læs mere om Lanteria HR

Egenskaber

  • Biometrisk genkendelse
  • Styring af tidsrapport
  • Sporing af ferie/orlov
  • Online hulkort
  • Mobil adgang
niikiis er en konfigurerbar alt-i-en-medarbejderoplevelsessoftware til små og mellemstore virksomheder.
niikiis er en konfigurerbar alt-i-en-software til medarbejderoplevelser for små og mellemstore virksomheder. Med den kan medarbejderens processer og tidsforbruget på timesedler til intern kommunikatio n strømlines. niikiis dækker alle SMV’ers behov for at håndtere folk, fra rekruttering til afslutningsinterviewet. niikiis kan gøre små og mellemstore virksomheder mere effektive med en intuitiv plug&play-løsning, der kan spare tid og penge både individuelt og på virksomhedsniveau. Læs mere om niikiis

Egenskaber

  • Biometrisk genkendelse
  • Styring af tidsrapport
  • Sporing af ferie/orlov
  • Online hulkort
  • Mobil adgang
Danmark Lokalt produkt
Smartplan

Smartplan

(0) Danmark Lokalt produkt
Smartplan hjælper virksomheder væk fra Excel og over i et online vagtplanlægningssystem. Derudover tilbyder Smartplan både kommunikation, tidsregistrering, lønkørsel og meget mere.
Smartplan er et intuitivt, cloud-baseret vagtplanlægningsværktøj med stor fokus på brugervenlighed. I Smartplan er der gode muligheder for kommunikation mellem medarbejdere og administratorer, fraværshåndtering i form af eksempelvis ferie, sygdom eller afspadsering samt lønkørsel til en række forskellige lønsystemer. Derudover giver Smartplans stempelur en sikkerhed i forhold til, at medarbejdernes tidsregistrering altid er korrekt. Medarbejderne stempler blot ind og ud, når de møder og går hjem. Læs mere om Smartplan

Egenskaber

  • Biometrisk genkendelse
  • Styring af tidsrapport
  • Sporing af ferie/orlov
  • Online hulkort
  • Mobil adgang