17 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software

Projektstyringssoftware

Projektstyringssoftware automatiserer opgavetildeling, ressourceallokering og sporing af delmål for alle faser i et projekt. Projektstyringsværktøjer og -systemer kan tage en af flere tilgange: samarbejde, når flere mennesker arbejder på et projekt; top-down, når én person arbejder på et projekt ad gangen; eller integreret, når flere dele af organisationen er involveret. Der er en række forskellige projektstyringssystemer og -værktøjer, der er designet til at passe til dine projektbehov. Projektstyringssoftware er relateret til Software til automatisering af professionelle tjenester, Time and Expense software, Web Collaboration software og Workforce Management software. Find den bedste projektstyringssoftware til din organisation.

Danmark Vis lokale produkter

21 resultater

Asana til projektledelse. Spor arbejdet fra start til slut, så dit team forbliver synkroniseret med tidsplanen for at nå deres mål. Læs mere om Asana
Asana er et projektstyringsværktøj, der hjælper teams med at organisere deres arbejde, lige fra daglige opgaver til strategiske initiativer. Med Asana er det muligt at samle alt arbejdet og alle teams på ét sted, uanset hvor man er. Mulighed for at organisere arbejdet som man helst vil have det, lige fra lister til tavler, kalendere og gantt-diagrammer. Brugeren slutter sig til mere end 135.000 betalende organisationer og millioner af teams i 190 lande, der bruger Asana til at få mere fra hånden. Det tager blot et par minutter at komme i gang med at prøve Asana. Læs mere om Asana

Egenskaber

  • Sporing af milepæle
  • Visning af Gantt/tidslinje
  • Ressourcestyring
  • Flere projekter
  • Håndtering af problemer
  • Fildeling
  • Sporing af tid og omkostning
  • Fakturering og regninger
  • Kanban-tavle
  • Budgetstyring
  • Prioritering
  • Dokumentstyring
Trello er et intuitivt projektstyringsværktøj, der skaber et fælles perspektiv for teamet på tværs af hele projektet.
Trello er et intuitivt og enkelt projektstyringsværktøj, der er udviklet, så brugerne kan bruge mere tid på at få tingene gjort og mindre tid på at lære at bruge værktøjet. Teams, der bruger Trello, kan nemt organisere deres arbejde og administrere projekter fra start til slut: tildele opgaver, administrere forfaldsdatoer, vedhæfte filer, oprette tjeklister og meget mere. Med mere end 100 integrationer med andre vigtige værktøjer som Google Drive, Slack, Jira m.m. er Trello et levende projektcenter for samarbejde på tværs af teamet. Læs mere om Trello

Egenskaber

  • Sporing af milepæle
  • Visning af Gantt/tidslinje
  • Ressourcestyring
  • Flere projekter
  • Håndtering af problemer
  • Fildeling
  • Sporing af tid og omkostning
  • Fakturering og regninger
  • Kanban-tavle
  • Budgetstyring
  • Prioritering
  • Dokumentstyring
Fra basale projekter til kompleks porteføljestyring – teams kan leverer bedre arbejde, når de bruger monday.coms åbne platform.
monday.com Work OS er en åben platform, der bringer teams sammen med kundetilpassede løsninger for at bryde kommunikationsbarrierer, flytte projekter fremad og få alle involverede på samme side. Man kan få nem adgang til alle statusopdateringer, budgetgodkendelser og mere på én platform, hvor man også kan se, hvordan hele teamets arbejde står til med et hurtigt blik. Uanset om man er hjemme, på kontoret eller på farten uden wifi, giver monday.com mulighed for hurtigt at få adgang til vigtige oplysninger og træffe bedre datadrevne beslutninger. Læs mere om monday.com

Egenskaber

  • Sporing af milepæle
  • Visning af Gantt/tidslinje
  • Ressourcestyring
  • Flere projekter
  • Håndtering af problemer
  • Fildeling
  • Sporing af tid og omkostning
  • Fakturering og regninger
  • Kanban-tavle
  • Budgetstyring
  • Prioritering
  • Dokumentstyring
Håndtér projekter og forbedr arbejdsgange med Wrikes arbejdsstyringssoftware. Fjern barrierer, find klarhed og overgå mål.
Skab en bedre måde at arbejde på med Wrike arbejdsstyringssoftware. Automatiser tidskrævende administrative opgaver, så du kan fokusere på det arbejde, der betyder mest. Få projekter og arbejdsgange i gang med færdigbyggede skabeloner, øg samarbejdet med intuitive kommunikationsværktøjer og øg synligheden med forskellige projektvisninger. Visualiser projekter med Gantt-diagrammer eller Kanban-tavler og hold interessenter informeret med automatiseret rapportering og statusopdateringer. Alt er muligt med Wrike ved din fingerspids. Læs mere om Wrike

Egenskaber

  • Sporing af milepæle
  • Visning af Gantt/tidslinje
  • Ressourcestyring
  • Flere projekter
  • Håndtering af problemer
  • Fildeling
  • Sporing af tid og omkostning
  • Fakturering og regninger
  • Kanban-tavle
  • Budgetstyring
  • Prioritering
  • Dokumentstyring
Man kan indsamle og organisere projektdata med tilpassede onlineformularer, der fungerer med mere end 100 apps og en alt i én-regnearksdrevet database.
Med softwaren overholdes mål og deadlines hurtigere med onlineformularer og -undersøgelser, som kan tildeles teammedlemmerne direkte. Jotform gør det nemmere end nogensinde at indsamle vigtige data, projektfiler, interne anmodninger og meget mere uden at skulle sende e-mails frem og tilbage. Brugeren kan automatisere arbejdsgangen ved at forbinde sine formularer til mere end 100 apps og skabe et automatiseret godkendelsesflow, så det er hurtigt og enkelt at svare på indsendelser. Med Jotform øges teamets effektivitet, mens der spares tid og papir. Læs mere om Jotform

Egenskaber

  • Sporing af milepæle
  • Visning af Gantt/tidslinje
  • Ressourcestyring
  • Flere projekter
  • Håndtering af problemer
  • Fildeling
  • Sporing af tid og omkostning
  • Fakturering og regninger
  • Kanban-tavle
  • Budgetstyring
  • Prioritering
  • Dokumentstyring
NetSuites funktioner til projektledelse automatiserer oprettelsen og sporingen af projekter, hvilket sikrer brugerne større effektivitet og kontrol, så de kan levere deres projekter til tiden.
NetSuite Project Management centraliserer al projektinformation, så projektledere og deres teams nemt kan samarbejde og sikre en opdateret og præcis projektstatus. Automatiser oprettelsen af projekter, spor den procentvise færdiggørelse, og hold styr på tiden, der bruges på projektopgaver. Få nemt styr på statussen for et projekt via rapporter om projektrentabilitet. Regnskaber og fakturering i forbindelse med projekter strømlines, da projektaktiviteterne forbindes med NetSuites funktioner til økonomistyring. Læs mere om NetSuite

Egenskaber

  • Sporing af milepæle
  • Visning af Gantt/tidslinje
  • Ressourcestyring
  • Flere projekter
  • Håndtering af problemer
  • Fildeling
  • Sporing af tid og omkostning
  • Fakturering og regninger
  • Kanban-tavle
  • Budgetstyring
  • Prioritering
  • Dokumentstyring
Nå milepæle i projekter med Miro, en af de førende samarbejdsbaserede whiteboard-platforme online, hvor teams får klaret arbejdet.
Miro er en af de førende platforme med samarbejdsorienterede whiteboards til teams af enhver størrelse og anvendes af mere end 30 millioner brugere verden over. Softwaren giver brugeren mulighed for selvsikkert at administrere komplekse projekter og interessenter. Brugeren kan skabe samordning i processer og fælles forståelse mellem tværfaglige teams med et samarbejdsbaseret online whiteboard. Mulighed for at afprøve de dybe integrationer med Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch og meget mere for at gøre teamsamarbejdet mere produktivt. Læs mere om Miro

Egenskaber

  • Sporing af milepæle
  • Visning af Gantt/tidslinje
  • Ressourcestyring
  • Flere projekter
  • Håndtering af problemer
  • Fildeling
  • Sporing af tid og omkostning
  • Fakturering og regninger
  • Kanban-tavle
  • Budgetstyring
  • Prioritering
  • Dokumentstyring
MeisterTask er et enkelt og sikkert opgave- og projektstyringsværktøj, der er perfekt til agile projektledelsesteams af enhver størrelse.
MeisterTask er et webbaseret opgave- og projektstyringsværktøj, der er perfekt til agil projektledelse. En smukt designet grænseflade, intuitiv funktionalitet, indbygget projektdokumentation og problemfri integration med andre forretningsværktøjer gør det til et logisk valg for projektteams, der ønsker at få mere gjort sammen. MeisterTask er en Trusted Cloud-certificeret tjeneste og overholder strenge standarder for privatliv og online datasikkerhed: GDPR i Europa og CCPA i USA. Læs mere om MeisterTask

Egenskaber

  • Sporing af milepæle
  • Visning af Gantt/tidslinje
  • Ressourcestyring
  • Flere projekter
  • Håndtering af problemer
  • Fildeling
  • Sporing af tid og omkostning
  • Fakturering og regninger
  • Kanban-tavle
  • Budgetstyring
  • Prioritering
  • Dokumentstyring
En åben kildekode-pakke af integrerede apps til administration af CRM, POS, Websted, ehandel, Salg, Regnskab, Lager, HR, Marketing og mere.
Odoo er en fuldt integreret, brugerdefinerbar åben kildekode-software, der er fyldt med professionelt designede, brugervenlige forretningsprogrammer. Odoos intuitive database er i stand til at opfylde et flertal af forretningsbehov, såsom CRM, Salg, Projekt, Produktion, Lagerbeholdning og Regnskab, bare for at nævne nogle få. Odoo er en alt-i-en softwareløsning, der er designet til at opfylde behovene i enhver virksomhed, uanset størrelse (eller budget). Læs mere om Odoo

Egenskaber

  • Sporing af milepæle
  • Visning af Gantt/tidslinje
  • Ressourcestyring
  • Flere projekter
  • Håndtering af problemer
  • Fildeling
  • Sporing af tid og omkostning
  • Fakturering og regninger
  • Kanban-tavle
  • Budgetstyring
  • Prioritering
  • Dokumentstyring
Bitrix24 er en af de førende, gratis skybaserede, mobile og lokale (åben kildekode) projektstyringsløsninger med over otte millioner brugere.
Bitrix24 er en gratis skybaseret, mobil og lokal (åben kildekode) projektstyringsløsning, der bruges af mere end otte millioner virksomheder verden over. Ubegrænsede opgaver, projekter, Gantt-skemaer, opgaveafhængigheder, tidssporing, ressourceplanlægning, tilbud, faktureringsstyring – gratis. Engelsk, tysk, portugisisk, spansk, kinesisk, russisk og mange andre sprog understøttes. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Sporing af milepæle
  • Visning af Gantt/tidslinje
  • Ressourcestyring
  • Flere projekter
  • Håndtering af problemer
  • Fildeling
  • Sporing af tid og omkostning
  • Fakturering og regninger
  • Kanban-tavle
  • Budgetstyring
  • Prioritering
  • Dokumentstyring
Agile CRM er en komplet salgs-, markedsførings- og servicepakke, der er designet til at lade SMB’er sælge og markedsføre som Fortune 500.
Agile CRMs software styrer projekter effektivt med strømlinet træk-og-slip projektstyringsværktøj. Det er nemt at administrere opgaver mellem salgs- og marketingteams. Projektstyringssoftwaren omfatter forskellige muligheder for at kontrollere og spore status for projekter. Læs mere om Agile CRM

Egenskaber

  • Sporing af milepæle
  • Visning af Gantt/tidslinje
  • Ressourcestyring
  • Flere projekter
  • Håndtering af problemer
  • Fildeling
  • Sporing af tid og omkostning
  • Fakturering og regninger
  • Kanban-tavle
  • Budgetstyring
  • Prioritering
  • Dokumentstyring
Caspio er en af verdens førende platforme, der ikke kræver meget kodning til opbygning af online databaseapplikationer.
Caspio er en af verdens førende lav-kodningsplatforme til bygning af projektledelsesapplikationer uden meget kodning. Alt-i-en-platformen har alt, hvad man behøver for at transformere forretningsdrift og arbejdsgange digitalt. Den omfatter en integreret database i skyen, en visuel applikationsbygger, sikkerhed i virksomhedsklassen, overholder lovgivning og har en skalerbar global infrastruktur. Se hvorfor over 15.000 virksomheder verden over stoler på Caspio. Det kan prøves gratis. Læs mere om Caspio

Egenskaber

  • Sporing af milepæle
  • Visning af Gantt/tidslinje
  • Ressourcestyring
  • Flere projekter
  • Håndtering af problemer
  • Fildeling
  • Sporing af tid og omkostning
  • Fakturering og regninger
  • Kanban-tavle
  • Budgetstyring
  • Prioritering
  • Dokumentstyring
Europas mest fleksible CRM. Efficy er en komplet og fleksibel løsning til styring af kunderelationer, der styrker dine medarbejdere.
Endelig en CRM-løsning, der lever op til din virksomheds behov. Efficy er en stor spiller på det europæiske CRM-marked. Vi har et stort udvalg af fleksible løsninger og allerede 13.500 kunder og 330.000 brugere i 60 lande. Efficy CRM er let at bruge og tilpasse til virksomheder baseret på størrelse og behov. Det betyder, at du kan udvikle din forretning på en struktureret måde. Spild ikke tid på at systematisere data – styrk dine medarbejdere og få din forretning til at vokse med Efficy CRM. Læs mere om Efficy CRM

Egenskaber

  • Sporing af milepæle
  • Visning af Gantt/tidslinje
  • Ressourcestyring
  • Flere projekter
  • Håndtering af problemer
  • Fildeling
  • Sporing af tid og omkostning
  • Fakturering og regninger
  • Kanban-tavle
  • Budgetstyring
  • Prioritering
  • Dokumentstyring
Cloud project management software for any business size. Simple. Flexible. Scalable. Setup in minutes. Start a Free Trial.
All-in-one project management software for any business size. 100% cloud-based solution. QT9 QMS makes it easy to manage everything in one central place with real-time data. Includes automated e-mail alerts, FDA compliant electronic signature approvals, unlimited file attachments and full document control system that can connect your data to other business processes. Track time and costs by monitoring actual vs. budgeted hours and costs. Get a free product tour and start a free trial. Læs mere om QT9 QMS

Egenskaber

  • Sporing af milepæle
  • Visning af Gantt/tidslinje
  • Ressourcestyring
  • Flere projekter
  • Håndtering af problemer
  • Fildeling
  • Sporing af tid og omkostning
  • Fakturering og regninger
  • Kanban-tavle
  • Budgetstyring
  • Prioritering
  • Dokumentstyring
Danmark Lokalt produkt
State-of-the-art Professional Services Automation: Projektstyring, fakturering, rapportering og fremragende tidsregistrering.
Er du på udkig efter en løsning, der løfter dine forretningsprocesser fra aftale til faktura? TimeLog er den førende PSA-software til projektbaserede virksomheder. Den kombinerer den mest brugervenlige tidsregistrering med avanceret projektstyring, fakturering, ressourcestyring, skudsikker rapportering og meget mere. TimeLog er den mest effektive løsning for konsulentvirksomheder, der er på udkig efter den bedste software med integrationer til førende løn- og økonomisystemer. Læs mere om TimeLog

Egenskaber

  • Sporing af milepæle
  • Visning af Gantt/tidslinje
  • Ressourcestyring
  • Flere projekter
  • Håndtering af problemer
  • Fildeling
  • Sporing af tid og omkostning
  • Fakturering og regninger
  • Kanban-tavle
  • Budgetstyring
  • Prioritering
  • Dokumentstyring
Baserow er et open source-databaseværktøj uden kode, der hjælper virksomheder med at administrere data og samarbejde med lethed.
Baserow er et open source-databaseværktøj uden kode, som hjælper virksomheder med nemt at håndtere data. Den intuitive brugerflade giver dig mulighed for at oprette og automatisere databaseapplikationer uden kodning, mens dens samarbejdsfunktioner i realtid giver mulighed for problemfrit teamwork. Baserow tilbyder kraftfulde datastyringsfunktioner, herunder flere tabeller, visninger og relationer. Dets open source-natur giver dig mulighed for selv at hoste og have total kontrol over dine data, så du slipper for bekymringer om jura og dataoverholdelse. Læs mere om Baserow

Egenskaber

  • Sporing af milepæle
  • Visning af Gantt/tidslinje
  • Ressourcestyring
  • Flere projekter
  • Håndtering af problemer
  • Fildeling
  • Sporing af tid og omkostning
  • Fakturering og regninger
  • Kanban-tavle
  • Budgetstyring
  • Prioritering
  • Dokumentstyring
NetSuite OpenAir PSA kører alle dine serviceleverings- og projektstyringsprocesser på en enkelt realtidsplatform i skyen.
Fra ressourcestyring og projektstyring til tids- og udgiftssporing, projektregnskab og fakturering giver NetSuite OpenAir Professional Services Automation-software (PSA) hele din professionelle servicevirksomhed mulighed for at opnå indsigt i realtid, øge projektrentabiliteten og maksimere udnyttelsen af fakturerbare ressourcer til at træffe underbyggede, datadrevne beslutninger fra en enkelt, cloud-baseret platform. Læs mere om NetSuite OpenAir

Egenskaber

  • Sporing af milepæle
  • Visning af Gantt/tidslinje
  • Ressourcestyring
  • Flere projekter
  • Håndtering af problemer
  • Fildeling
  • Sporing af tid og omkostning
  • Fakturering og regninger
  • Kanban-tavle
  • Budgetstyring
  • Prioritering
  • Dokumentstyring
Business Plan Software til Windows. Generer din komplette økonomiske fremskrivning efter land og økonomisk sektor. Sprog: Engelsk, fransk, spansk.
Business Plan Software. Det genererer den finansielle prognose fremskrivning, herunder budgetter, finansiel evaluering og pengestrøm efter land og økonomisk sektor. Den bruger Excel og Word og har en online manual med eksempler, cases og referencer. Dit projekt er på din pc og ikke i skyen. Intet abonnement, kun én betaling. Lande: alle, Valuta: alle, grænseflade- og rapporteringssprog: engelsk, fransk, spansk, italiensk, o portugisisk. Læs mere om Intecplan

Egenskaber

  • Sporing af milepæle
  • Visning af Gantt/tidslinje
  • Ressourcestyring
  • Flere projekter
  • Håndtering af problemer
  • Fildeling
  • Sporing af tid og omkostning
  • Fakturering og regninger
  • Kanban-tavle
  • Budgetstyring
  • Prioritering
  • Dokumentstyring
Danmark Lokalt produkt
Brancheledende Marketing Work Management-løsninger (MWM), der hjælper interessenter i marketingværdikæden med at samarbejde effektivt.
Encodify er førende inden for marketing work management (MWM). Vi pionerede MarTech i 2001 med en enkel, men genial idé, der banede vej for MWM-kategorien. Baseret på vores no-code-teknologi har vi siden da bygget brancheførende best-practice MWM-løsninger, der hjælper alle interessenter i marketingværdikæden med at samarbejde effektivt. I dag sætter vi nye standarder ved at konvergere DAM/PIM, workflow, korrekturlæsning og projektstyring for at hjælpe kunderne med at innovere og optimere deres måde at arbejde på. Læs mere om Encodify

Egenskaber

  • Sporing af milepæle
  • Visning af Gantt/tidslinje
  • Ressourcestyring
  • Flere projekter
  • Håndtering af problemer
  • Fildeling
  • Sporing af tid og omkostning
  • Fakturering og regninger
  • Kanban-tavle
  • Budgetstyring
  • Prioritering
  • Dokumentstyring
Kelloo er den nemme måde at administrere dine ressourcer, teams, projekter og portefølje på ét sted. Understøtter også lean PPM og agile i skala.
Kelloo gør ressourcestyring, ressourceplanlægning og porteføljestyring enkel. Med Kelloo får du realistiske planer og ingen overraskelser. Planlæg projekter, administrer teamkapacitet og spor din portefølje. Find ressourceflaskehalse, projekter i problemer og efterspurgte færdigheder. Brug kapacitetsplanlægning og scenariemodellering til at løse ressource- og planlægningsproblemer. Funktioner såsom agil planlægning, produktkøreplaner, porteføljeprioritering og dashboards hjælper dine teams med at opnå resultater. Hurtig ombord. Læs mere om Kelloo

Egenskaber

  • Sporing af milepæle
  • Visning af Gantt/tidslinje
  • Ressourcestyring
  • Flere projekter
  • Håndtering af problemer
  • Fildeling
  • Sporing af tid og omkostning
  • Fakturering og regninger
  • Kanban-tavle
  • Budgetstyring
  • Prioritering
  • Dokumentstyring
Danmark Lokalt produkt
ProjectFlow 365

ProjectFlow 365

(0) Danmark Lokalt produkt
Ved behov for en enkel løsning til projektstyring og porteføljestyring. ProjectFlow 365 – effektivt, enkelt og skalerbart.
Dansk: ProjectFlow 365 er et fleksibelt værktøj til projekt- og porteføljestyring med tæt kobling til Microsoft Office 365. Softwaren giver overblik og gør det nemt at træffe bedre beslutninger om nye projekter. Værktøjet støtter projektlederne og skaber værdi i deres dagligdag. Ressourcestyring i ProjectFlow 365 giver kontrol med kapaciteten og ressourceanvendelsen på projekter og drift. Engelsk: ProjectFlow 365 er et værktøj til projekt- og porteføljestyring med Microsoft Office-integration. Læs mere om ProjectFlow 365

Egenskaber

  • Sporing af milepæle
  • Visning af Gantt/tidslinje
  • Ressourcestyring
  • Flere projekter
  • Håndtering af problemer
  • Fildeling
  • Sporing af tid og omkostning
  • Fakturering og regninger
  • Kanban-tavle
  • Budgetstyring
  • Prioritering
  • Dokumentstyring