17 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software

Business Process Management Software

Business Process Management Software gør det muligt for virksomheder at modellere, implementere, optimere og administrere forretningsprocesser. Business Process Management Software tilbyder brugerne samarbejdsfokuserede og fuldt integrerede værktøjer, der lader dem gennemføre ændringer og distribuere information på tværs af deres virksomheder. Organisationer bruger disse applikationer til at koordinere forretningsaktiviteter, planlægge og synkronisere forandringer, teste effektiviteten af nye strategier samt sikre, at standarder for bedste virksomhedspraksis overholdes. Business Process Management Software er relateret til System- og dataintegrationssoftware samt Workflow Management Software.

Danmark Vis lokale produkter
18 resultater
Et visuelt samarbejdsværktøj, der skaber et fælles perspektiv for teamet på et hvilket som helst projekt på en sjov, fleksibel og givende måde.
Fra salg og marketing til HR og drift kan teams designe og tilpasse Trello til deres unikke behov og arbejdsmetoder. Og med mere end 100 integrationer med andre vigtige værktøjer som Google Drive, Slack, Jira og meget mere er Trello et levende projektcenter for samarbejde på tværs af teamet, uanset hvor arbejdet foregår. Trello bringer glæde til teamsamarbejdet ved at gøre det åbent og nemt at dele på tværs af tavler og teams. Læs mere om Trello

Egenskaber

  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Samarbejdsværktøjer
  • Import/eksport af data
  • Styring af arbejdsgange
  • Automatisering af forretningsproces
  • Rapportering/analyse
  • Træk og slip
  • Dokumentstyring
  • Opgavestyring
  • Tredjepartsintegrationer
Asana til styring af virksomhedsprocesser. Det har aldrig været nemmere at skalere fejlsikrede processer på tværs af din organisation.
Asana er et værktøj til styring af forretningsprocesser, der hjælper teams med at organisere deres arbejde, lige fra daglige opgaver til strategiske initiativer. Med Asana er det muligt at samle alt arbejdet og alle teams på ét sted, uanset hvor man er. Mulighed for at organisere arbejdet som man helst vil have det, lige fra lister til tavler, kalendere og gantt-diagrammer. Brugeren slutter sig til mere end 135.000 betalende organisationer og millioner af teams i 190 lande, der bruger Asana til at få mere fra hånden. Det tager blot et par minutter at komme i gang med at prøve Asana. Læs mere om Asana

Egenskaber

  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Samarbejdsværktøjer
  • Import/eksport af data
  • Styring af arbejdsgange
  • Automatisering af forretningsproces
  • Rapportering/analyse
  • Træk og slip
  • Dokumentstyring
  • Opgavestyring
  • Tredjepartsintegrationer
monday.com er en intuitiv platform, der giver mulighed for at skabe unikke løsninger til alle aspekter af virksomheden på ét sted.
monday.com er en intuitiv platform, der giver mulighed for at skabe unikke løsninger til alle aspekter af virksomheden på ét sted. Man kan begynde med færdiglavede skabeloner og tilpasse dem fuldt ud til ens egne arbejdsgange. Så hele teamet kan spore lagerbeholdningen, onboarde nye medarbejdere, føre tilsyn med projekter, opdatere statusser på vigtige opgaver og administrere salgs- og marketingkampagner. Man kan slippe af med irriterende lange e-mailtråde og skære ned på møder, og samtidig få endnu mere lavet med denne samarbejdende løsning. Læs mere om monday.com

Egenskaber

  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Samarbejdsværktøjer
  • Import/eksport af data
  • Styring af arbejdsgange
  • Automatisering af forretningsproces
  • Rapportering/analyse
  • Træk og slip
  • Dokumentstyring
  • Opgavestyring
  • Tredjepartsintegrationer
Håndtér projekter og forbedr arbejdsgange med Wrikes arbejdsstyringssoftware. Fjern barrierer, find klarhed og overgå mål.
Skab en bedre måde at arbejde på med Wrike arbejdsstyringssoftware. Automatiser tidskrævende administrative opgaver, så du kan fokusere på det arbejde, der betyder mest. Få projekter og arbejdsgange i gang med færdigbyggede skabeloner, øg samarbejdet med intuitive kommunikationsværktøjer og øg synligheden med forskellige projektvisninger. Visualiser projekter med Gantt-diagrammer eller Kanban-tavler og hold interessenter informeret med automatiseret rapportering og statusopdateringer. Alt er muligt med Wrike ved din fingerspids. Læs mere om Wrike

Egenskaber

  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Samarbejdsværktøjer
  • Import/eksport af data
  • Styring af arbejdsgange
  • Automatisering af forretningsproces
  • Rapportering/analyse
  • Træk og slip
  • Dokumentstyring
  • Opgavestyring
  • Tredjepartsintegrationer
En af de førende onlineplatforme med samarbejdsbaserede whiteboards, hvor teams får klaret arbejdet.
Miro er en af de førende platforme med samarbejdsorienterede whiteboards til teams af enhver størrelse og anvendes af mere end 30 millioner brugere verden over. Det er nemt og enkelt at samarbejde, idéudvikle og centralisere kommunikationen for alt det tværfaglige teamarbejde. Mulighed for at afprøve de dybe integrationer med Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch og meget mere for at gøre teamsamarbejdet mere produktivt. Brugeren kan udforske mere end 250 skabeloner og interaktive rammer og hurtigt komme i gang med teamsamarbejdet Læs mere om Miro

Egenskaber

  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Samarbejdsværktøjer
  • Import/eksport af data
  • Styring af arbejdsgange
  • Automatisering af forretningsproces
  • Rapportering/analyse
  • Træk og slip
  • Dokumentstyring
  • Opgavestyring
  • Tredjepartsintegrationer
Enkel og økonomisk software til administration af forretningsprocesser, som er tilgængelig i skyen og lokalt med åben kildekode-adgang.
Hvis man er på udkig efter gratis eller prisbillig software til BPM (forretningsprocesstyring), er man kommet til det rette sted. Prisen er ikke den eneste fordel ved Bitrix24. Man får et sæt standard forretningsprocesser, der ikke kræver opsætning: orlovsanmodninger, forretningsrejser, udgifter, køb, generelle anmodninger (intern helpdesk). Disse er baseret på ens egen virksomhedsstruktur og kan let ændres, hvis det er nødvendigt. Med forretningsprocesdesigneren kan enhver brugerdefineret forretningsproces skabes. Skybaseret og open source. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Samarbejdsværktøjer
  • Import/eksport af data
  • Styring af arbejdsgange
  • Automatisering af forretningsproces
  • Rapportering/analyse
  • Træk og slip
  • Dokumentstyring
  • Opgavestyring
  • Tredjepartsintegrationer
Pipefy forandrer den måde, hvorpå forretningsprocesstyring fungerer. Du kan bygge fejlsikre processer i dag.
Pipefy er en BPM-software, der understøtter teams til at forbedre resultater og starte en ægte digital transformation. Værktøjet gør det muligt for operatører at standardisere og automatisere udførelse, sikre ansvarlighed og håndhæve virksomhedspolitikker fra start til slut, hvilket resulterer i fejlfri processer, tid sparet og ikke mere repetitivt og manuelt arbejde. Over 50.000 fagfolk forbedrer resultaterne med Pipefy. Du kan blive en del af dem, og lave om på din forretning i dag. Læs mere om Pipefy

Egenskaber

  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Samarbejdsværktøjer
  • Import/eksport af data
  • Styring af arbejdsgange
  • Automatisering af forretningsproces
  • Rapportering/analyse
  • Træk og slip
  • Dokumentstyring
  • Opgavestyring
  • Tredjepartsintegrationer
Caspio er en af verdens førende platforme, der ikke kræver meget kodning til opbygning af online databaseapplikationer.
Caspio er en af verdens førende lav-kodningsplatform til opbygning af online databaseapplikationer uden meget kodning. Alt-i-en-platformen har alt, hvad man behøver for at transformere forretningsdrift og arbejdsgange digitalt. Den omfatter en integreret database i skyen, en visuel applikationsbygger, sikkerhed i virksomhedsklassen, overholder lovgivning og har en skalerbar global infrastruktur. Se hvorfor over 15.000 virksomheder verden over stoler på Caspio. Det kan prøves gratis. Læs mere om Caspio

Egenskaber

  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Samarbejdsværktøjer
  • Import/eksport af data
  • Styring af arbejdsgange
  • Automatisering af forretningsproces
  • Rapportering/analyse
  • Træk og slip
  • Dokumentstyring
  • Opgavestyring
  • Tredjepartsintegrationer
Brugeren kan starte en GRATIS PRØVEPERIODE og slutte sig til 25.000 organisationer, der bruger den kodefri formularbygger til at automatisere vigtige arbejdsgange. Abonnementer starter ved 50 $/måned.
Brugeren kan slutte sig til mere end 25.000 virksomheder med en GRATIS PRØVEPERIODE på Formstack Forms, en online træk og slip-formularbygger, og opnå optimal digital modenhed som beskrevet i State of Digital Maturity 2022: Rapport om fremme af automatisering af arbejdsgange. Der kan spares op til 18 timer om ugen ved at give alle i organisationen mulighed for at oprette onlineformularer, indsamle data og automatisere processer uden kode. Softwaren understøtter HIPAA-overholdelse og tilbyder hundredevis af skabeloner og integrationer til apps som Salesforce, MailChimp og PayPal. Abonnementer starter ved 50 $/mdr. Læs mere om Formstack Forms

Egenskaber

  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Samarbejdsværktøjer
  • Import/eksport af data
  • Styring af arbejdsgange
  • Automatisering af forretningsproces
  • Rapportering/analyse
  • Træk og slip
  • Dokumentstyring
  • Opgavestyring
  • Tredjepartsintegrationer
Process mining-værktøjer, der er direkte integreret i BI-systemer som f.eks. Microsoft Power BI og Qlik Sense.
process.science leverer out-of-the-box proces mining-værktøjer direkte integreret i Microsoft Power BI og Qlik Sense. process.science er ikke en kompliceret stand-alone-løsning, der skal sættes op som supplement til dine systemer. Implementeringen indebærer absolut ingen risiko for systemfejl, da process.science ikke griber ind i dine softwaresystemer. process.science giver din BI-organisation mulighed for automatiseret procesanalyse i realtid ved at bruge de data, der allerede findes i dit ERP-system. Translated with www.DeepL.com/Translator (free version) Læs mere om process.science

Egenskaber

  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Samarbejdsværktøjer
  • Import/eksport af data
  • Styring af arbejdsgange
  • Automatisering af forretningsproces
  • Rapportering/analyse
  • Træk og slip
  • Dokumentstyring
  • Opgavestyring
  • Tredjepartsintegrationer
Danmark Lokalt produkt
Gluu er en processuccesplatform, der er bygget til mellemstore virksomheder, og som kombinerer alle de værktøjer, der er brug for, på ÉT sted.
Gluu er platformen til din styring af forretningsprocessen. Den giver dig mulighed for at standardisere, hvordan arbejdet udføres, automatisere tilbagevendende opgaver, instruktioner og rapporter og indsamle ideer, problemer og løsninger gennem ét kommunikationsflow. Gluu sikrer, at dine processer er både virksomme og effektive til at holde din virksomhed omkostningseffektiv. Du kan på få minutter dele processen med dit team via Android- eller iOS-appen og derved vise dem vej til de rigtige opgaver og instruktioner på det rigtige tidspunkt. Læs mere om Gluu

Egenskaber

  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Samarbejdsværktøjer
  • Import/eksport af data
  • Styring af arbejdsgange
  • Automatisering af forretningsproces
  • Rapportering/analyse
  • Træk og slip
  • Dokumentstyring
  • Opgavestyring
  • Tredjepartsintegrationer
Brugeren kan strømline sine processer, oprette smarte skabeloner, og indsætte dem hvor som helst med en tastaturgenvej
Text Blaze giver brugerne mulighed for at gemme smarte udsnit og indsætte dem hvor som helst ved hjælp af tastaturgenveje. Text Blaze er praktisk for alle, der før har været nødt til at gentage den samme besked eller arbejdsgang (takke-e-mails, feedback, svar på spørgsmål osv.). Det er blot at skrive den relevante genvej, og så klarer Text Blaze resten. Deling af skabeloner er med til at sikre ensartet kommunikation. Skabeloner kan indeholde dynamisk indhold (f.eks. dags dato), pladsholdere, formler, betinget tekst og meget mere. Mulighed for at prøve det allerede i dag. Læs mere om Text Blaze

Egenskaber

  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Samarbejdsværktøjer
  • Import/eksport af data
  • Styring af arbejdsgange
  • Automatisering af forretningsproces
  • Rapportering/analyse
  • Træk og slip
  • Dokumentstyring
  • Opgavestyring
  • Tredjepartsintegrationer
Dokumentering af processer, uddannelse og onboarding. Brugervenligt værktøj med gratis rådgivning, der hjælper med at håndtere ens største udfordringer.
AirManual hjælper teams med at dokumentere deres processer, uddannelse og onboarding. For at gøre dette kombineres et brugervenligt værktøj med gratis rådgivning – der ydes hjælp til at prioritere og håndtere ens største udfordringer. Som følge heraf frigøres kunders tid, kvaliteten forbedres, der er hurtigere vækst, og det er muligt at tage længere ferier. Læs mere om AirManual

Egenskaber

  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Samarbejdsværktøjer
  • Import/eksport af data
  • Styring af arbejdsgange
  • Automatisering af forretningsproces
  • Rapportering/analyse
  • Træk og slip
  • Dokumentstyring
  • Opgavestyring
  • Tredjepartsintegrationer
Ægte Low-code værktøj, der bruges til at definere, implementere, udføre, overvåge og vedligeholde mange forskellige og komplekse beslutningslogikker.
Low-Code software, der bruges til at automatisere forretningsprocesser (RPA-værktøj), opbygge strategier og risikomodeller (Decisions engine), overholdelse (AML, KYC osv.), som et Business Rule Management System (BRMS) og som et low-code backend-udviklingsværktøj til applikationslogik. Læs mere om ProcessMIX

Egenskaber

  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Samarbejdsværktøjer
  • Import/eksport af data
  • Styring af arbejdsgange
  • Automatisering af forretningsproces
  • Rapportering/analyse
  • Træk og slip
  • Dokumentstyring
  • Opgavestyring
  • Tredjepartsintegrationer
Software til kvalitetsstyring, dokumentstyring, workflowstyring, risikostyring, capa-styring og processtyring.
ManualMaster hjælper organisationer med effektivt at skabe, administrere og distribuere deres politikker, procedurer, processer og andre dokumenter. Dens brugervenlige grænseflade giver brugerne mulighed for nemt at oprette og redigere dokumenter og arbejdsgange, hvilket sikrer konsistens og compliance på tværs af organisationen. Det tilbyder avancerede funktioner såsom versionskontrol, automatiserede meddelelser og rapporteringsmuligheder, hvilket gør det nemt at spore dokumentrevisioner og sikre overholdelse af lovgivningen. Læs mere om ManualMaster

Egenskaber

  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Samarbejdsværktøjer
  • Import/eksport af data
  • Styring af arbejdsgange
  • Automatisering af forretningsproces
  • Rapportering/analyse
  • Træk og slip
  • Dokumentstyring
  • Opgavestyring
  • Tredjepartsintegrationer
Danmark Lokalt produkt
CleanManager hjælper din rengøringsvirksomhed med at automatisere administrativt arbejde, hæve produktiviteten og øge omsætningen.
Et samlet overblik og en organiseret kalender er afgørende for at administrere og vækste et professionelt rengøringsfirma. CleanManager er udviklet eksklusivt til rengøringsbranchen og er et værktøj, der kan hjælpe dig med at øge din omsætning og gøre din rengøringsvirksomhed til en succes. Glem ringbind og regneark, og administrer alle dine data i den cloud-baserede software, der er tilgængelig når som helst og hvor som helst. Selv når du ikke er på kontoret, kan du holde styr på tingene. Læs mere om CleanManager

Egenskaber

  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Samarbejdsværktøjer
  • Import/eksport af data
  • Styring af arbejdsgange
  • Automatisering af forretningsproces
  • Rapportering/analyse
  • Træk og slip
  • Dokumentstyring
  • Opgavestyring
  • Tredjepartsintegrationer
formsflow.ai er en automatiseringsplatform med lav kode til hurtig opbygning af forretningsapplikationer, der integrerer formularer, arbejdsgange og analyser
formsflow.ai er en open source-formularautomatiseringsplatform med lav kode til hurtig opbygning af virksomhedsapplikationer. formsflow.ai integrerer førende open source-applikationer, herunder form.io Form Builder, Camundas Process Orchestrator, Keycloak's Identity and Access Management og Redashs analytics, i en sømløs og kraftfuld løsning. Læs mere om formsflow.ai

Egenskaber

  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Samarbejdsværktøjer
  • Import/eksport af data
  • Styring af arbejdsgange
  • Automatisering af forretningsproces
  • Rapportering/analyse
  • Træk og slip
  • Dokumentstyring
  • Opgavestyring
  • Tredjepartsintegrationer
Danmark Lokalt produkt
ProjectFlow 365

ProjectFlow 365

(0) Danmark Lokalt produkt
Ved behov for en enkel løsning til projektstyring og porteføljestyring. ProjectFlow 365 – effektivt, enkelt og skalerbart.
Dansk: ProjectFlow 365 er et fleksibelt værktøj til projekt- og porteføljestyring med tæt kobling til Microsoft Office 365. Softwaren giver overblik og gør det nemt at træffe bedre beslutninger om nye projekter. Værktøjet støtter projektlederne og skaber værdi i deres dagligdag. Ressourcestyring i ProjectFlow 365 giver kontrol med kapaciteten og ressourceanvendelsen på projekter og drift. Engelsk: ProjectFlow 365 er et værktøj til projekt- og porteføljestyring med Microsoft Office-integration. Læs mere om ProjectFlow 365

Egenskaber

  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Samarbejdsværktøjer
  • Import/eksport af data
  • Styring af arbejdsgange
  • Automatisering af forretningsproces
  • Rapportering/analyse
  • Træk og slip
  • Dokumentstyring
  • Opgavestyring
  • Tredjepartsintegrationer