10 resultater
Asana hjælper mere end 11.000 kunder med at organisere og planlægge deres arbejde på tværs af teams via bl.a. vores værktøj til kampagnestyring. Læs mere om Asana
Asana er et værktøj til kampagnestyring, der hjælper teams med at organisere deres arbejde, lige fra daglige opgaver til strategiske initiativer. Med Asana er det muligt at samle alt arbejdet og alle teams på ét sted, uanset hvor man er. Mulighed for at organisere arbejdet som man helst vil have det, lige fra lister til tavler, kalendere og gantt-diagrammer. Brugeren slutter sig til mere end 135.000 betalende organisationer og millioner af teams i 190 lande, der bruger Asana til at få mere fra hånden. Det tager blot et par minutter at komme i gang med at prøve Asana. Læs mere om Asana

Egenskaber

  • Kontraktdatabase
  • E-mailmarketing
  • Begivenhedsudløste handlinger
  • Styring af kundeemner
  • Flere kampagner
  • Kanalstyring
  • Indholdsstyring
  • Kampagneanalyse
Et visuelt samarbejdsværktøj, der skaber et fælles perspektiv for teamet på et hvilket som helst projekt på en sjov, fleksibel og givende måde.
Fra salg og marketing til HR og drift kan teams designe og tilpasse Trello til deres unikke behov og arbejdsmetoder. Og med mere end 100 integrationer med andre vigtige værktøjer som Google Drive, Slack, Jira og meget mere er Trello et levende projektcenter for samarbejde på tværs af teamet, uanset hvor arbejdet foregår. Trello bringer glæde til teamsamarbejdet ved at gøre det åbent og nemt at dele på tværs af tavler og teams. Læs mere om Trello

Egenskaber

  • Kontraktdatabase
  • E-mailmarketing
  • Begivenhedsudløste handlinger
  • Styring af kundeemner
  • Flere kampagner
  • Kanalstyring
  • Indholdsstyring
  • Kampagneanalyse
På monday.coms alt-i-en-platform kan kampagneledere opbygge brugerdefinerede løsninger til at overvåge fremgang på alle igangværende opgaver.
En enkel måde at administrere flere kampagner på, med monday.coms træk-og-slip-platform gøres det muligt for teammedlemmer at samarbejde ubesværet uden endeløse e-mailtråde eller synkroniseringsmøder. Tilpasning af tavler for at understøtte ens unikke arbejdsgange, så teammedlemmer kan lade softwaren tage sig af automatiske statusnotifikationer og give dem den plads, de har brug for til at fokusere på produktivt arbejde. Læs mere om monday.com

Egenskaber

  • Kontraktdatabase
  • E-mailmarketing
  • Begivenhedsudløste handlinger
  • Styring af kundeemner
  • Flere kampagner
  • Kanalstyring
  • Indholdsstyring
  • Kampagneanalyse
SharpSpring tilbyder effektiv kampagnestyring med fuldt integreret CRM og værktøjer til sociale medier for nem styring af kampagner.
SharpSpring er en omfattende kampagnestyringsplatform med robuste funktioner, funktionalitet og performance. Det er en af markedets mest fleksible platforme, der tilbyder adfærdsbaseret e-mailmarketin g, indbygget eller tredjeparts CRM-integration (kunderelationsstyring), styring af sociale medier, værktøjer til opsætning af landingssider og blogs, universel CMS-kompatibilitet og integration med hundredvis af apps. SharpSpring er normalt en tredjedel af prisen sammenlignet med andre platforme, og tilbyder marketingbureauer et særligt partnerprogram. Læs mere om SharpSpring from Constant Contact

Egenskaber

  • Kontraktdatabase
  • E-mailmarketing
  • Begivenhedsudløste handlinger
  • Styring af kundeemner
  • Flere kampagner
  • Kanalstyring
  • Indholdsstyring
  • Kampagneanalyse
Automatisering af e-handelsmarketing for intelligente, salgsdrevne markedsføringsfolk, der er vokset fra de generiske e-mailmarketingplatforme.
Omnisend er en alt-i-en-platform til markedsføringsautomatisering af e-handel, der hjælper med at sælge mere ved at konvertere besøgende og bevare kunder. Man kan nå ud til kunder med personlige budskaber ved hjælp af effektiv automatisering af arbejdsgange, og derved styrke sit salg. Abonnentlisten kan udvides med et bredt udvalg af tilmeldingsformularer, og konverterende nyhedsbreve oprettes og sendes med den brugervenlige editor. Omnisend arbejder med alle e-handelsplatforme, herunder Shopify, BigCommerce, Magento, WooCommerce og andre. Læs mere om Omnisend

Egenskaber

  • Kontraktdatabase
  • E-mailmarketing
  • Begivenhedsudløste handlinger
  • Styring af kundeemner
  • Flere kampagner
  • Kanalstyring
  • Indholdsstyring
  • Kampagneanalyse
Bitrix24 er gratis CRM med kampagnestyring og automatisering af markedsføring. Over otte millioner kunder. Skybaseret, mobil, open source.
På udkig efter en af de bedste CRM med kampagnestyring og markedsføringsautomatisering? Bitrix24 kan med fordel overvejes. Men først lidt om prisen. Bitrix24 er gratis med mange automatiseringsmulighe der, der er tilgængelige uden beregning. Automatisering af kundeemner koster kun 39 $/md. Nej, nej, det koster ikke 39 $ pr. bruger pr. måned, det koster 39 $ pr. måned i alt, fordi i modsætning til konkurrenterne, opkræves der ikke pr. bruger. Hvis man ønsker automatisering for hver CRM-enhed, ubegrænsede brugere og online lager, er det i alt 199 $/md. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Kontraktdatabase
  • E-mailmarketing
  • Begivenhedsudløste handlinger
  • Styring af kundeemner
  • Flere kampagner
  • Kanalstyring
  • Indholdsstyring
  • Kampagneanalyse
Agile CRM er en komplet salgs-, markedsførings- og servicepakke, der er designet til at lade SMB’er sælge og markedsføre som Fortune 500.
Agile CRMs kampagnestyringsfunktionssæt, nem oprettelse af automatiserede kampagner til en række forskellige formål. Automatisering af salgs- og flerkanalsmarkedsføringskampagner, håndtering af kundeemner og analysering af resultater. Læs mere om Agile CRM

Egenskaber

  • Kontraktdatabase
  • E-mailmarketing
  • Begivenhedsudløste handlinger
  • Styring af kundeemner
  • Flere kampagner
  • Kanalstyring
  • Indholdsstyring
  • Kampagneanalyse
En del af tusindvis af e-handelsbrands, der ønsker at slippe kraften af deres kundedata løs, kan tilmeldes for at øge omsætningen med markedsføring via e-mail og SMS.
Styrken ved e-handelskundedata kan slippes løs for at levere perfekt tilpassede e-mail- og SMS-marketingstrategier, der fungerer – såsom at målrette kunder mod det, de køber, browser og klikker på i hele butikken. Tusindvis af e-handelsbrands over hele verden bruger Drip til at engagere kunder med forudbyggede playbooks – som velkomstserie, forladt indkøbsvogn og e-mails efter køb. En gratis prøveperiode kan tilmeldes i dag – kreditkort er ikke påkrævet. Læs mere om Drip

Egenskaber

  • Kontraktdatabase
  • E-mailmarketing
  • Begivenhedsudløste handlinger
  • Styring af kundeemner
  • Flere kampagner
  • Kanalstyring
  • Indholdsstyring
  • Kampagneanalyse
Marketingautomatiseringsplatform med flere kanaler (e-mail, SMS) – brugervenlig og med god leveringsdygtighed
Maropost er designet til medie-, forlags- og e-handelsvirksomheder og er en robust platform til marketingautomatisering, der giver mulighed for at erhverve, engagere og konvertere leads og kunder på tværs af flere marketingkanaler (f.eks. e-mails, SMS). Nogle af de bedste leveringsrater på markedet (98 %) sikres med et dedikeret team, der tager sig af e-mailmarketingsbehovene. Læs mere om Maropost

Egenskaber

  • Kontraktdatabase
  • E-mailmarketing
  • Begivenhedsudløste handlinger
  • Styring af kundeemner
  • Flere kampagner
  • Kanalstyring
  • Indholdsstyring
  • Kampagneanalyse
EQUP er en software til kundestyring i skyen, der hjælper med at automatisere markedsføring, salg og fakturering.
EQUP er en software til kundestyring i skyen, der hjælper med at automatisere markedsføring, salg og fakturering. EQUP er designet til at bygge bro mellem nuværende tilgængelige løsninger og mindre virksomheders behov. Ting, som ikke almindeligvis tilbydes andetsteds: samkøring af lagerbeholdning, gratis version uden begrænsninger i funktionerne, dedikerede ressourcer til at administrere kontoen, branchespecifikke løsninger. Læs mere om EQUP

Egenskaber

  • Kontraktdatabase
  • E-mailmarketing
  • Begivenhedsudløste handlinger
  • Styring af kundeemner
  • Flere kampagner
  • Kanalstyring
  • Indholdsstyring
  • Kampagneanalyse