17 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software

Billing and Invoicing Software

Billing and Invoicing Software automatiserer processen med at producere og sende fakturaer og modtage betaling. Disse applikationer muliggør effektiv behandling af komplekse konti med flere kunder og produktlinjer og indeholder værktøj til håndtering af kontraktdata og kundrelationer. Faktureringsløsningen er designet til at fungere sammen med regnskabsprogrammer og levere forskellige virksomhedsrapporteringsværktøjer. Billing and Invoicing Software beslægtet med Procurement Software og Purchasing Software.

11 resultater
Optimer debitorprocesserne, og sæt fart under omsætningen ved at automatisere faktureringen med NetSuites skybaserede regnskabssoftware.
Med NetSuite er det hurtigt og nemt at generere og sende fakturaer. Konverter automatisk salgsordrer til fakturaer, når ordrer opfyldes. Brugerdefinerbare fakuraskabeloner gør det muligt at opfylde kunders unikke faktureringsbehov. Konsolider fakturaer, når flere ordrer indgives i én faktureringsperiode. Transaktionerne bogføres automatisk i hovedbogen, hvilket sparer tid, hjælper med at undgå fejl ved manuel dataindtastning og sikrer, at data om tilgodehavender altid er opdaterede. Administrer nemt fakturering i forbindelse med abonnementsordninger. Læs mere om NetSuite

Egenskaber

  • Betalingsbehandling
  • Mobilbetalinger
  • Tilpasselige fakturaer
  • Flere valutaer
  • Faktureringsportal
  • Skatteberegning
  • Fakturabehandling
  • Rapportering og statistik
  • Sporing af tid og omkostning
  • Kontraktdatabase
  • Citater/estimater
Frustrationer ved og fejl i traditionel faktureringssoftware kan fjernes ved hjælp af PandaDocs salgsfakturasoftware.
PandaDoc er brugervenligt software i skyen til virksomheder i alle størrelser og med alle former for forretningsbehov. Det består af ét dashboard til hurtig oprettelse, tilpasning, afgivelse af e-signatur og forsendelse af fakturaer. Det intuitive og brugervenlige interface hjælper med at spare tid og lukke aftaler hurtigere. PandaDoc er et godt værktøj til håndtering af dokumenter, som indgår i kundekontakt, herunder kontrakter, forslag og tilbud. Med iOS- og Android-apps kan kontakten holdes ved lige og virksomhed holdes i gang overalt. Læs mere om PandaDoc

Egenskaber

  • Betalingsbehandling
  • Mobilbetalinger
  • Tilpasselige fakturaer
  • Flere valutaer
  • Faktureringsportal
  • Skatteberegning
  • Fakturabehandling
  • Rapportering og statistik
  • Sporing af tid og omkostning
  • Kontraktdatabase
  • Citater/estimater
Man kan lave tilbud til fakturaer, administrere kontrakter, oprette tilbagevendende fakturaer og regningsoversigter, administrere onlinebetalinger og meget mere.
Man kan spare tid med automatiserede fakturaprocesser, der integrerer tilbud, leveringsordrer og kontrakter. Odoos intuitive faktureringsværktøjer fjerner frustrationen ved at sende påmindelser om forsinkede/udestående betalinger. Nem konfiguration af automatiske opfølgninger for mere effektiv strømlining af fakturering og håndtering af betalinger hurtigere end nogensinde før. Odoo tilbyder online betalinger med en række populære betalingsløsninger og er synkroniseret med 24.000 banker, hvilket gør det nemt at forbinde betalinger med opgørelser. Læs mere om Odoo

Egenskaber

  • Betalingsbehandling
  • Mobilbetalinger
  • Tilpasselige fakturaer
  • Flere valutaer
  • Faktureringsportal
  • Skatteberegning
  • Fakturabehandling
  • Rapportering og statistik
  • Sporing af tid og omkostning
  • Kontraktdatabase
  • Citater/estimater
Bitrix24 er en gratis CRM, der leveres med ubegrænsede gratis tilbud og fakturering. Tidssporing og onlinebetalinger er ligeledes gratis.
Bitrix24 er en gratis CRM, der leveres med ubegrænsede gratis tilbud og fakturering. Onlinebetalinger (PayPal, Braintree, Authorize.Net, Stripe osv.) understøttes også. Man kan blive en del af otte millioner virksomheder, der bruger Bitrix24’s gratis klientadministration, tidssporing, faktura- og faktureringsplatform. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Betalingsbehandling
  • Mobilbetalinger
  • Tilpasselige fakturaer
  • Flere valutaer
  • Faktureringsportal
  • Skatteberegning
  • Fakturabehandling
  • Rapportering og statistik
  • Sporing af tid og omkostning
  • Kontraktdatabase
  • Citater/estimater
Kunder kan betale online med ethvert kreditkort, Square eller PayPal, og fakturerings- og afregningsopgaver kommer af vejen. Gratis prøveperiode.
Fakturerings- og afregningsopgaver kommer af vejen, så man kan spare tid og fokus kan være på at styrke virksomheden. Man kan let udstede fakturaer fra desktop eller mobil, og gør betaling hurtigere med automatiske kundepåmindelser. Læs mere om vcita

Egenskaber

  • Betalingsbehandling
  • Mobilbetalinger
  • Tilpasselige fakturaer
  • Flere valutaer
  • Faktureringsportal
  • Skatteberegning
  • Fakturabehandling
  • Rapportering og statistik
  • Sporing af tid og omkostning
  • Kontraktdatabase
  • Citater/estimater
Enterprise-grade project management, resource planning & project accounting. Fair total cost of ownership & fast time to value.
Your self-made system is outdated. Your app spaghetti doesn’t produce the data you need. Or you’ve outgrown your product suite. You need VOGSY NOW! Rock solid project management, resource planning, time tracking, and invoicing. Project accounting, Integrated with your finance system. Reporting from lead to cash. Scalable software that you quickly adapt to your ever-changing needs. Enterprise-grade security and reliability. Smooth onboarding & fast time to value. Zero disruption to the business. Læs mere om VOGSY

Egenskaber

  • Betalingsbehandling
  • Mobilbetalinger
  • Tilpasselige fakturaer
  • Flere valutaer
  • Faktureringsportal
  • Skatteberegning
  • Fakturabehandling
  • Rapportering og statistik
  • Sporing af tid og omkostning
  • Kontraktdatabase
  • Citater/estimater
Abonnementsplatform til håndtering af betalinger, kundedata og planer. Vi supporterer på dansk og engelsk fra vores kontor i København.
Optimize: Abonnementsplatform til håndtering af betalinger, kundedata og planer. Særlige fokusområder: Tokens minimering af tid du bruger på support eller på at få opdaterede kortoplysninger fra dine kunder, men du får også: I gennemsnit 3% mindre churn 26% mindre svindel. Dette gælder for alle Visa og Mastercard. Vores API, som du kan trække og tilpasse til din egen tech stack baseret på OpenAPI 3. Fordele: Forbedret dokumentation, Forbedret schema support, Omfattende ecosystem. Med vores gateway kan du tilpasse dine betalingsmetoder til dit marked og din målgruppe. Privatsalg (B2C) er MobilePay Recurring en vigtig betalingsmetode på det danske marked. Erhvervssalg (B2B) hvor fakturabetaling, Mastercard, Visa, bank-til-bank er essentielle. Vi tilbyder en sikre, stabil og fleksibel løsning: 99.97% oppetid siden 2017. Altid opdateret PCI DSS certifikat. Og så er vi tidligere Reepay. Support på dansk og engelsk. Læs mere om Billwerk+

Egenskaber

  • Betalingsbehandling
  • Mobilbetalinger
  • Tilpasselige fakturaer
  • Flere valutaer
  • Faktureringsportal
  • Skatteberegning
  • Fakturabehandling
  • Rapportering og statistik
  • Sporing af tid og omkostning
  • Kontraktdatabase
  • Citater/estimater
EQUP er en software til kundestyring i skyen, der hjælper med at automatisere markedsføring, salg og fakturering.
EQUP er en software til kundestyring i skyen, der hjælper med at automatisere markedsføring, salg og fakturering. EQUP er designet til at bygge bro mellem nuværende tilgængelige løsninger og mindre virksomheders behov. Ting, som ikke almindeligvis tilbydes andetsteds: samkøring af lagerbeholdning, gratis version uden begrænsninger i funktionerne, dedikerede ressourcer til at administrere kontoen, branchespecifikke løsninger. Læs mere om EQUP

Egenskaber

  • Betalingsbehandling
  • Mobilbetalinger
  • Tilpasselige fakturaer
  • Flere valutaer
  • Faktureringsportal
  • Skatteberegning
  • Fakturabehandling
  • Rapportering og statistik
  • Sporing af tid og omkostning
  • Kontraktdatabase
  • Citater/estimater
Stop med at spilde tid på fakturering. Billit automatiserer din faktureringsproces fra tilbud til påmindelse. Send dine fakturaer sikkert via Peppol.
Billit er en digital faktureringsløsning, der automatiserer hele din faktureringsproces, lige fra tilbud til betalinger, og sender dem sikkert via Peppol. Med Billit kan du spare tid og penge ved at undgå manuelt arbejde og menneskelige fejl. Du kan også overvåge din virksomheds sundhedstilstand med dine finansielle data og sende e-fakturaer globalt gennem Peppol-netværket. Billit tilbyder mange funktioner for at gøre din fakturering nemmere og hurtigere, såsom: Oprettelse og afsendelse af personlige digitale dokumenter med få klik Scanning og upload af dine kvitteringer med vores app Automatisk behandling af dine udgiftsfakturaer med smart teknologi Forbindelse til din bank og sporing af din likviditet og betalinger Brug af automatiseringer som påmindelser for at reducere administration Tilpasning af din oplevelse med mere end 70 integrationer Forbindelse til din revisor og undgåelse af dataduplikering Prøv Billit gratis i 15 dage og skab mere tid til din virksomhed i dag. Læs mere om Billit

Egenskaber

  • Betalingsbehandling
  • Mobilbetalinger
  • Tilpasselige fakturaer
  • Flere valutaer
  • Faktureringsportal
  • Skatteberegning
  • Fakturabehandling
  • Rapportering og statistik
  • Sporing af tid og omkostning
  • Kontraktdatabase
  • Citater/estimater
Prodoge er en kryptopung til at sende betalinger og gøre forretninger.
Prodoge er en kryptopung for Bitcoin, Dogecoin, Digibyte og meget mere. Man kan begynde at sende eller modtage krypto- eller kredit- og debetkortbetalinger på få minutter. Prodoge-appen kan bruges som et mobilt salgssted. E-mailfakturaer eller betalingslinks, som kunderne kan betale online eller i Prodoge-appen, kan oprettes og sendes. Webwidgets kan oprettes med det samme for at begynde at acceptere krypto på ens websted. Læs mere om Prodoge

Egenskaber

  • Betalingsbehandling
  • Mobilbetalinger
  • Tilpasselige fakturaer
  • Flere valutaer
  • Faktureringsportal
  • Skatteberegning
  • Fakturabehandling
  • Rapportering og statistik
  • Sporing af tid og omkostning
  • Kontraktdatabase
  • Citater/estimater
Pivot er det ultimative moderne P2P-værktøj, der hjælper dig med at holde dine udgifter under kontrol og samtidig forbedre dine teams.
Pivot er en indkøbssoftware i forbrugerkvalitet, der hjælper virksomheder med at holde deres udgifter under kontrol og samtidig forbedre deres teams. Indbygget integration med ERP-systemer og virksomhedsværktøjer gør det muligt at implementere på få dage uden brug af en integrator. Intuitive grænseflader fremmer medarbejdernes accept, så der ikke er behov for oplæring. For teams inden for økonomi, jura, compliance og sikkerhed tilbyder Pivot automatiseringer, der dramatisk reducerer manuelt arbejde og endeløse e-mail-tråde. Læs mere om Pivot

Egenskaber

  • Betalingsbehandling
  • Mobilbetalinger
  • Tilpasselige fakturaer
  • Flere valutaer
  • Faktureringsportal
  • Skatteberegning
  • Fakturabehandling
  • Rapportering og statistik
  • Sporing af tid og omkostning
  • Kontraktdatabase
  • Citater/estimater