Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

Contact Management Software

Contact Management Software giver kraftfulde værktøjer, der muliggør lagring, sporing og håndtering af kontaktoplysninger i hele organisationen. Contact Management-applikationer gør det muligt for organisationer at fungere mere effektivt ved at distribuere aktuelle kontaktoplysninger for kunder, entreprenører, leverandører og andre til alle niveauer og steder i en organisation. Contact Management-løsninger indeholder også ofte effektivitetsfremmende funktioner som f.eks. administrationsværktøjer, medarbejderopgavelogs og kundeinteraktionshistorik. Contact Management Software er relateret til Campaign Management Software, Lead Management Software og Sales Force Automation Software.

14 resultater

Håndtér projekter og forbedr arbejdsgange med Wrikes arbejdsstyringssoftware. Fjern barrierer, find klarhed og overgå mål.
Skab en bedre måde at arbejde på med Wrike arbejdsstyringssoftware. Automatiser tidskrævende administrative opgaver, så du kan fokusere på det arbejde, der betyder mest. Få projekter og arbejdsgange i gang med færdigbyggede skabeloner, øg samarbejdet med intuitive kommunikationsværktøjer og øg synligheden med forskellige projektvisninger. Visualiser projekter med Gantt-diagrammer eller Kanban-tavler og hold interessenter informeret med automatiseret rapportering og statusopdateringer. Alt er muligt med Wrike ved din fingerspids. Læs mere om Wrike

Egenskaber

  • Ledelse af salgsmoduler
  • Prospekteringsværktøjer
  • Tilpasselige felter
  • Kalender/påmindelsessystem
  • Delte kontakter
  • Segmentering
  • Registrering af kundeemne
  • CRM
  • Mærkning
  • Salgsprognose
NetSuite, der er blandt verdens førende skybaserede ERP'er, giver brugerne det overblik og den kontrol, de behøver for at kunne tage informerede beslutninger og være sikre i deres evne til at vækste.
NetSuite er en skybaseret alt-i-én-løsning til forretningsstyring, der hjælper mere end 32.000 organisationer med at styrke effektiviteten via automatisering af centrale processer og indsigt i realtid i operationelle og økonomiske resultater. Med én samlet, integreret pakke af applikationer til styring af regnskab, ordrebehandling, lagerbeholdning, produktion samt forsyningskæde og lageraktiviteter giver NetSuite virksomheder det fulde overblik og kontrol over deres forretningsaktiviteter. Læs mere om NetSuite

Egenskaber

  • Ledelse af salgsmoduler
  • Prospekteringsværktøjer
  • Tilpasselige felter
  • Kalender/påmindelsessystem
  • Delte kontakter
  • Segmentering
  • Registrering af kundeemne
  • CRM
  • Mærkning
  • Salgsprognose
Bitrix24 – gratis kontaktadministration og CRM-software med otte millioner kunder på verdensplan. Skybaserede, mobile og open source-udgaver tilgængelige
Hvis man er på udkig efter gratis online kontaktadministrationssoftware, der ikke begrænser, hvor mange kontakter man kan have, kommer med e-mailmarketing, fuldt udstyret CRM og kontaktstyring, så er Bitrix24 svaret. Bitrix24 er ekstremt nem at bruge og leveres med avancerede salgsværktøjer. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Ledelse af salgsmoduler
  • Prospekteringsværktøjer
  • Tilpasselige felter
  • Kalender/påmindelsessystem
  • Delte kontakter
  • Segmentering
  • Registrering af kundeemne
  • CRM
  • Mærkning
  • Salgsprognose
En åben kildekode-pakke af integrerede apps til administration af CRM, POS, Websted, ehandel, Salg, Regnskab, Lager, HR, Marketing og mere.
Odoo er en fuldt integreret, brugerdefinerbar åben kildekode-software, der er fyldt med professionelt designede, brugervenlige forretningsprogrammer. Odoos intuitive database er i stand til at opfylde et flertal af forretningsbehov, såsom CRM, Salg, Projekt, Produktion, Lagerbeholdning og Regnskab, bare for at nævne nogle få. Odoo er en alt-i-en softwareløsning, der er designet til at opfylde behovene i enhver virksomhed, uanset størrelse (eller budget). Læs mere om Odoo

Egenskaber

  • Ledelse af salgsmoduler
  • Prospekteringsværktøjer
  • Tilpasselige felter
  • Kalender/påmindelsessystem
  • Delte kontakter
  • Segmentering
  • Registrering af kundeemne
  • CRM
  • Mærkning
  • Salgsprognose
Agile CRM er en komplet salgs-, markedsførings- og servicepakke, der er designet til at lade SMB’er sælge og markedsføre som Fortune 500.
Agile CRM er en alt-i-en CRM med salgs-, markedsførings- og serviceautomatisering i en enkelt platform. Den har salgssporing, kontaktstyring, marketingautomatisering, webanalyse, tovejs-e-mails, telefoni og helpdesk med en enkel, ren og moderne interface. Læs mere om Agile CRM

Egenskaber

  • Ledelse af salgsmoduler
  • Prospekteringsværktøjer
  • Tilpasselige felter
  • Kalender/påmindelsessystem
  • Delte kontakter
  • Segmentering
  • Registrering af kundeemne
  • CRM
  • Mærkning
  • Salgsprognose
monday.com er en kontaktadministrationssoftware til at hjælpe med at spore, gemme og administrere alle kontaktoplysninger.
monday.com er en kontaktadministrationssoftware til at hjælpe med at spore, gemme og administrere alle kontaktoplysninger. Nem deling af kundernes kontaktoplysninger med relevante interessenter, og automatisk omdannelse af forretningskontaktlister til en organiseret adressebog i monday.com. Smarte og visuelle tavler kan bruges til at tildele elementer, automatisere e-mails, indstille påmindelser, styrer mål og dele filer. Læs mere om monday sales CRM

Egenskaber

  • Ledelse af salgsmoduler
  • Prospekteringsværktøjer
  • Tilpasselige felter
  • Kalender/påmindelsessystem
  • Delte kontakter
  • Segmentering
  • Registrering af kundeemne
  • CRM
  • Mærkning
  • Salgsprognose
Man kan styre virksomheden og få den til at vokse med én app, der klarer det hele. Farvel til endeløse telefonopkald og papirarbejde, goddag til kundeloyalitet!
Kunderelationer kan vokse med en effektiv CRM-app fra vcita: >> Opbevaring, administration og markering af kundeemner, kontakter og kunder i én centraliseret online hub. >> Et fugleperspektiv over dine kunders tidligere aftaler, betalinger, fakturaer, dokumenter og samtaler. >> Alle oplysningerne er ved hånden, uanset hvor man er, og hvornår man har brug for dem, med en venlig mobilapp. >> Man kan nemt samarbejde med et team og tildele kunder, aftaler og indkommende anmodninger til medarbejdere. Læs mere om vcita

Egenskaber

  • Ledelse af salgsmoduler
  • Prospekteringsværktøjer
  • Tilpasselige felter
  • Kalender/påmindelsessystem
  • Delte kontakter
  • Segmentering
  • Registrering af kundeemne
  • CRM
  • Mærkning
  • Salgsprognose
Caspio er en af verdens førende platforme, der ikke kræver meget kodning til opbygning af online databaseapplikationer.
Caspio er en af verdens førende lav-kodningsplatforme til opbygning af CRM-applikationer, såsom kontaktadministration, uden meget kodning. Alt-i-en-platformen har alt, hvad man behøver for at transformere forretningsdrift og arbejdsgange digitalt. Den omfatter en integreret database i skyen, en visuel applikationsbygger, sikkerhed i virksomhedsklassen, overholder lovgivning og har en skalerbar global infrastruktur. Se hvorfor over 15.000 virksomheder verden over stoler på Caspio. Det kan prøves gratis. Læs mere om Caspio

Egenskaber

  • Ledelse af salgsmoduler
  • Prospekteringsværktøjer
  • Tilpasselige felter
  • Kalender/påmindelsessystem
  • Delte kontakter
  • Segmentering
  • Registrering af kundeemne
  • CRM
  • Mærkning
  • Salgsprognose
Et intuitivt og brugervenligt CRM-system tilpasset dine behov for at gøre arbejdsdagen lettere.
Lime CRM er et markedsledende og brugervenligt system, der forenkler arbejdsdagen for dig og dine kollegaer. Lime CRM samler dine kunder, forretning og kampagner ét sted. Med smarte integrationer til dine øvrige systemer giver Lime CRM dig overblik over forretningen og forhindrer dobbeltarbejde. Lime CRM kan bruges i et cloud miljø eller egen server. Optimal for 10 brugere og opefter. Læs mere om Lime CRM

Egenskaber

  • Ledelse af salgsmoduler
  • Prospekteringsværktøjer
  • Tilpasselige felter
  • Kalender/påmindelsessystem
  • Delte kontakter
  • Segmentering
  • Registrering af kundeemne
  • CRM
  • Mærkning
  • Salgsprognose
Del kontakter og adresserbøger med dit hold i Google Workspace (G Suite), Gmail eller mobilkontakt-appen, præcis som du deler dokumenter!
Delte kontakter for Gmail gør det muligt for Google Workspace (G-Suite) & Gmail-brugere at oprette, administrere og dele holdadresserbøger fra hvor som helst (Gmail, Google Kontakter, mobiltelefoner). Definer adgangstilladelser som du ville gøre med et Google Doc. Få adgang til kontakter, der er delt med dig, fra hvor som helst i din arbejdsplads (Gmail, Google Kontakter, Kalender, mobiltelefoner). Når du opretter eller modtager en e-mail, kan du se oplysningerne om afsendere og modtagere (virksomhed, titel, noter...) og dele dem som en CRM. Læs mere om Shared Contacts for Gmail

Egenskaber

  • Ledelse af salgsmoduler
  • Prospekteringsværktøjer
  • Tilpasselige felter
  • Kalender/påmindelsessystem
  • Delte kontakter
  • Segmentering
  • Registrering af kundeemne
  • CRM
  • Mærkning
  • Salgsprognose
Et komplet værktøj til kundeengagement med livechat, sporing af besøgende på webstedet og analysefunktioner.
Zoho SalesIQ er en komplet, AI-drevet platform til livechat og analyse, der hjælper virksomheder med at styrke engagementet med deres kunder. Platformen leverer livechat, chatbots og integration med chatkanaler, CRM, helpdesk-software og meget mere for at kommunikere med alle besøgende på webstedet på ethvert trin i kundens livscyklus. Læs mere om Zoho SalesIQ

Egenskaber

  • Ledelse af salgsmoduler
  • Prospekteringsværktøjer
  • Tilpasselige felter
  • Kalender/påmindelsessystem
  • Delte kontakter
  • Segmentering
  • Registrering af kundeemne
  • CRM
  • Mærkning
  • Salgsprognose
Europas mest fleksible CRM. Efficy er en komplet og fleksibel løsning til styring af kunderelationer, der styrker dine medarbejdere.
Endelig en CRM-løsning, der lever op til din virksomheds behov. Efficy er en stor spiller på det europæiske CRM-marked. Vi har et stort udvalg af fleksible løsninger og allerede 13.500 kunder og 330.000 brugere i 60 lande. Efficy CRM er let at bruge og tilpasse til virksomheder baseret på størrelse og behov. Det betyder, at du kan udvikle din forretning på en struktureret måde. Spild ikke tid på at systematisere data – styrk dine medarbejdere og få din forretning til at vokse med Efficy CRM. Læs mere om Efficy CRM

Egenskaber

  • Ledelse af salgsmoduler
  • Prospekteringsværktøjer
  • Tilpasselige felter
  • Kalender/påmindelsessystem
  • Delte kontakter
  • Segmentering
  • Registrering af kundeemne
  • CRM
  • Mærkning
  • Salgsprognose
#1 Action-fokuseret salg CRM for små virksomheder. Fokuser på den næste handling, opfølgning med enhver føring og hold dig i kontrol over dit salg.
OnePageCRM er den første actionfokuserede salg CRM, der hjælper små og mellemstore virksomheder med at holde kontrol over deres salg. Fokuser på, hvad der skal gøres næste, opfølgning med enhver føring, hold teamet på samme side og luk flere tilbud, en salgsaktion ad gangen. Spar tid og automatiser din administrator og dataindtastning. Generer kundeemner i et klik fra hvor som helst på nettet. Høste CRM -fordelene på farten med iOS- og Android -mobile apps. Nogen spørgsmål? Vi tilbyder support via e -mail, telefon og chat. Læs mere om OnePageCRM

Egenskaber

  • Ledelse af salgsmoduler
  • Prospekteringsværktøjer
  • Tilpasselige felter
  • Kalender/påmindelsessystem
  • Delte kontakter
  • Segmentering
  • Registrering af kundeemne
  • CRM
  • Mærkning
  • Salgsprognose
Ens CRM (kunderelationsstyring) kan gøres enklere. Alle kontakter, tilbud, kalender, analyse af salgspipeline, alt sammen på ét sted.
Alle kontakter, tilbud, kalender, analyse af salgspipeline, alt sammen på ét sted. Perfekt organiserede data, der kan forenkle arbejde og giver et grundigt overblik over ens virksomhed. RAYNET CRM kan hjælpe sælgere og ledere: Det giver sælgere redskaberne til at vinde, og lederne får redskaberne til at overvåge virksomheden og dens fremtidige perspektiv. Læs mere om RAYNET CRM

Egenskaber

  • Ledelse af salgsmoduler
  • Prospekteringsværktøjer
  • Tilpasselige felter
  • Kalender/påmindelsessystem
  • Delte kontakter
  • Segmentering
  • Registrering af kundeemne
  • CRM
  • Mærkning
  • Salgsprognose