8 resultater
Med NetSuite kan du styre kundecyklussen hele vejen fra lead til ordreopfyldelse og fremtidige kundeforhold, alt sammen på ét samlet sted.
NetSuite giver et samlet, altomfattende overblik over kunden, herunder præferencer, transaktioner og interaktioner for at understøtte salgs-, marketing- og supportteams. Via indsigt i realtid i hele kundecyklussen – lige fra lead og hele vejen til salgsmulighed, bestilling, opfyldelse, ordrefornyelse og support – får NetSuite-brugere alt det, de behøver for at kunne tilbyde ensartede og relevante kundeoplevelser på tværs af alle kontaktpunkter. Læs mere om NetSuite

Egenskaber

  • Kildesporing
  • Registrering af kundeemne
  • Distribution af kundeemner
  • Rørledningsstyring
  • Kvalificering af kundeemne
  • Pleje af kundeemner
  • Kampagnestyring
SharpSpring tilbyder effektiv, fleksibel styring af leads med fuldt integreret CRM og værktøjer til sociale medier for nem styring af leads.
SharpSpring er en omfattende platform til styring og automatisering af markedsføring med robuste funktioner, funktionalitet og performance. SharpSpring er en af markedets mest fleksible platforme, der tilbyder effektiv, adfærdsbaseret e-mailmarketing, indbygget eller tredjeparts CRM-integration, dynamiske formularer, fuldt integreret styring af sociale medier og universel CMS-kompatibilitet samt integration med hundredvis af applikationer. SharpSpring er normalt en tredjedel af prisen sammenlignet med konkurrenterne. Læs mere om SharpSpring from Constant Contact

Egenskaber

  • Kildesporing
  • Registrering af kundeemne
  • Distribution af kundeemner
  • Rørledningsstyring
  • Kvalificering af kundeemne
  • Pleje af kundeemner
  • Kampagnestyring
Automatisering af e-handelsmarketing for intelligente, salgsdrevne markedsføringsfolk, der er vokset fra de generiske e-mailmarketingplatforme.
Omnisend er en alt-i-en-platform til markedsføringsautomatisering af e-handel, der hjælper med at sælge mere ved at konvertere besøgende og bevare kunder. Man kan nå ud til kunder med personlige budskaber ved hjælp af effektiv automatisering af arbejdsgange, og derved styrke sit salg. Abonnentlisten kan udvides med et bredt udvalg af tilmeldingsformularer, og konverterende nyhedsbreve oprettes og sendes med den brugervenlige editor. Omnisend arbejder med alle e-handelsplatforme, herunder Shopify, BigCommerce, Magento, WooCommerce og andre. Læs mere om Omnisend

Egenskaber

  • Kildesporing
  • Registrering af kundeemne
  • Distribution af kundeemner
  • Rørledningsstyring
  • Kvalificering af kundeemne
  • Pleje af kundeemner
  • Kampagnestyring
Bitrix24 er et gratis system til styring af kundeemner, der anvendes af otte millioner virksomheder. Skybaserede, mobile og lokale open source-versioner er tilgængelige
Bitrix24 er et gratis system til styring af kundeemner, der anvendes af otte millioner virksomheder. Skybaserede, mobile og lokale open source-versioner er tilgængelige. Bitrix24 er et fuldt udstyret CRM-system, der tilbyder værktøjer til registrering, kvalifikation, graduering og salgsautomatisering. Data kan hostes i USA, EU eller dit eget land. Tilgængelig på engelsk, tysk, spansk, portugisisk, kinesisk, russisk og andre sprog. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Kildesporing
  • Registrering af kundeemne
  • Distribution af kundeemner
  • Rørledningsstyring
  • Kvalificering af kundeemne
  • Pleje af kundeemner
  • Kampagnestyring
En åben kildekode-pakke af integrerede apps til administration af CRM, POS, Websted, ehandel, Salg, Regnskab, Lager, HR, Marketing og mere.
Odoo er en fuldt integreret, brugerdefinerbar åben kildekode-software, der er fyldt med professionelt designede, brugervenlige forretningsprogrammer. Odoos intuitive database er i stand til at opfylde et flertal af forretningsbehov, såsom CRM, Salg, Projekt, Produktion, Lagerbeholdning og Regnskab, bare for at nævne nogle få. Odoo er en alt-i-en softwareløsning, der er designet til at opfylde behovene i enhver virksomhed, uanset størrelse (eller budget). Læs mere om Odoo

Egenskaber

  • Kildesporing
  • Registrering af kundeemne
  • Distribution af kundeemner
  • Rørledningsstyring
  • Kvalificering af kundeemne
  • Pleje af kundeemner
  • Kampagnestyring
Agile CRM er en komplet salgs-, markedsførings- og servicepakke, der er designet til at lade SMB’er sælge og markedsføre som Fortune 500.
Agile CRM er en alt-i-en CRM med salgs-, markedsførings- og serviceautomatisering i en enkelt platform. Den har salgssporing, kontaktstyring, marketingautomatisering, webanalyse, tovejs-e-mails, telefoni og helpdesk med en enkel, ren og moderne interface. Læs mere om Agile CRM

Egenskaber

  • Kildesporing
  • Registrering af kundeemne
  • Distribution af kundeemner
  • Rørledningsstyring
  • Kvalificering af kundeemne
  • Pleje af kundeemner
  • Kampagnestyring
Indsamling af mere kundefeedback med spørgeundersøgelse for levering af en bedre kundeoplevelse. Mere end 20 indbyggede integrationer kan bruges.
Undersøgelser kan sendes ud – indsigter kan registreres. Med Survicate kan brandspecifikke spørgeundersøgelser foretages på få minutter, og viden kan indsamles fra kunder og abonnenter. E-mail-, link-, internet- og mobilundersøgelser kan køres. Undersøgelsesresultater kan analyseres i realtid. Handling kan foretages baseret på kundefeedback. – Integrerede undersøgelser i e-mails får en svarprocent på op til 58 %.. – Nem integration med Intercom, HubSpot og mere (integreret, kodningsfri.). – Mere end 100 forskellige undersøgelsesskabeloner til fri brug. Man kan prøve at spørge. Læs mere om Survicate

Egenskaber

  • Kildesporing
  • Registrering af kundeemne
  • Distribution af kundeemner
  • Rørledningsstyring
  • Kvalificering af kundeemne
  • Pleje af kundeemner
  • Kampagnestyring
Ens CRM (kunderelationsstyring) kan gøres enklere. Alle kontakter, tilbud, kalender, analyse af salgspipeline, alt sammen på ét sted.
Alle kontakter, tilbud, kalender, analyse af salgspipeline, alt sammen på ét sted. Perfekt organiserede data, der kan forenkle arbejde og giver et grundigt overblik over ens virksomhed. RAYNET CRM kan hjælpe sælgere og ledere: Det giver sælgere redskaberne til at vinde, og lederne får redskaberne til at overvåge virksomheden og dens fremtidige perspektiv. Læs mere om RAYNET CRM

Egenskaber

  • Kildesporing
  • Registrering af kundeemne
  • Distribution af kundeemner
  • Rørledningsstyring
  • Kvalificering af kundeemne
  • Pleje af kundeemner
  • Kampagnestyring