Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

Lead Management Software

Lead Management Software muliggør identifikationen, indsamlingen og sporingen af nye leads. Via disse løsninger kan organisationer automatisere og administrere deres database over kundeemner, mens de også kan dele og videresende information om leads til hele virksomheden. Organisationer bruger Lead Management Software til at spore fremgang i behandlingen af leads, analysere sælgeres performance og resultaterne af marketingkampagner samt afdække nye leads via deres eksisterende kundebase. Lead Management Software er relateret til Contact Management Software og Sales Force Automation Software.

14 resultater

Med NetSuite kan du styre kundecyklussen hele vejen fra lead til ordreopfyldelse og fremtidige kundeforhold, alt sammen på ét samlet sted.
NetSuite giver et samlet, altomfattende overblik over kunden, herunder præferencer, transaktioner og interaktioner for at understøtte salgs-, marketing- og supportteams. Via indsigt i realtid i hele kundecyklussen – lige fra lead og hele vejen til salgsmulighed, bestilling, opfyldelse, ordrefornyelse og support – får NetSuite-brugere alt det, de behøver for at kunne tilbyde ensartede og relevante kundeoplevelser på tværs af alle kontaktpunkter. Læs mere om NetSuite

Egenskaber

  • Segmentering af kundeemne
  • Registrering af kundeemne
  • Prospekteringsværktøjer
  • Kampagnestyring
  • Kontaktstyring
  • CRM
  • Styring af arbejdsgange
  • Opgavestyring
  • Rapportering/analyse
Bitrix24 er et gratis system til styring af kundeemner, der anvendes af otte millioner virksomheder. Skybaserede, mobile og lokale open source-versioner er tilgængelige
Bitrix24 er et gratis system til styring af kundeemner, der anvendes af otte millioner virksomheder. Skybaserede, mobile og lokale open source-versioner er tilgængelige. Bitrix24 er et fuldt udstyret CRM-system, der tilbyder værktøjer til registrering, kvalifikation, graduering og salgsautomatisering. Data kan hostes i USA, EU eller dit eget land. Tilgængelig på engelsk, tysk, spansk, portugisisk, kinesisk, russisk og andre sprog. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Segmentering af kundeemne
  • Registrering af kundeemne
  • Prospekteringsværktøjer
  • Kampagnestyring
  • Kontaktstyring
  • CRM
  • Styring af arbejdsgange
  • Opgavestyring
  • Rapportering/analyse
En åben kildekode-pakke af integrerede apps til administration af CRM, POS, Websted, ehandel, Salg, Regnskab, Lager, HR, Marketing og mere.
Odoo er en fuldt integreret, brugerdefinerbar åben kildekode-software, der er fyldt med professionelt designede, brugervenlige forretningsprogrammer. Odoos intuitive database er i stand til at opfylde et flertal af forretningsbehov, såsom CRM, Salg, Projekt, Produktion, Lagerbeholdning og Regnskab, bare for at nævne nogle få. Odoo er en alt-i-en softwareløsning, der er designet til at opfylde behovene i enhver virksomhed, uanset størrelse (eller budget). Læs mere om Odoo

Egenskaber

  • Segmentering af kundeemne
  • Registrering af kundeemne
  • Prospekteringsværktøjer
  • Kampagnestyring
  • Kontaktstyring
  • CRM
  • Styring af arbejdsgange
  • Opgavestyring
  • Rapportering/analyse
SharpSpring tilbyder effektiv, fleksibel styring af leads med fuldt integreret CRM og værktøjer til sociale medier for nem styring af leads.
SharpSpring er en omfattende platform til styring og automatisering af markedsføring med robuste funktioner, funktionalitet og performance. SharpSpring er en af markedets mest fleksible platforme, der tilbyder effektiv, adfærdsbaseret e-mailmarketing, indbygget eller tredjeparts CRM-integration, dynamiske formularer, fuldt integreret styring af sociale medier og universel CMS-kompatibilitet samt integration med hundredvis af applikationer. SharpSpring er normalt en tredjedel af prisen sammenlignet med konkurrenterne. Læs mere om Lead Gen & CRM (formerly SharpSpring)

Egenskaber

  • Segmentering af kundeemne
  • Registrering af kundeemne
  • Prospekteringsværktøjer
  • Kampagnestyring
  • Kontaktstyring
  • CRM
  • Styring af arbejdsgange
  • Opgavestyring
  • Rapportering/analyse
Automatisering af e-handelsmarketing for intelligente, salgsdrevne markedsføringsfolk, der er vokset fra de generiske e-mailmarketingplatforme.
Omnisend er en alt-i-en-platform til markedsføringsautomatisering af e-handel, der hjælper med at sælge mere ved at konvertere besøgende og bevare kunder. Man kan nå ud til kunder med personlige budskaber ved hjælp af effektiv automatisering af arbejdsgange, og derved styrke sit salg. Abonnentlisten kan udvides med et bredt udvalg af tilmeldingsformularer, og konverterende nyhedsbreve oprettes og sendes med den brugervenlige editor. Omnisend arbejder med alle e-handelsplatforme, herunder Shopify, BigCommerce, Magento, WooCommerce og andre. Læs mere om Omnisend

Egenskaber

  • Segmentering af kundeemne
  • Registrering af kundeemne
  • Prospekteringsværktøjer
  • Kampagnestyring
  • Kontaktstyring
  • CRM
  • Styring af arbejdsgange
  • Opgavestyring
  • Rapportering/analyse
Agile CRM er en komplet salgs-, markedsførings- og servicepakke, der er designet til at lade SMB’er sælge og markedsføre som Fortune 500.
Agile CRM er en alt-i-en CRM med salgs-, markedsførings- og serviceautomatisering i en enkelt platform. Den har salgssporing, kontaktstyring, marketingautomatisering, webanalyse, tovejs-e-mails, telefoni og helpdesk med en enkel, ren og moderne interface. Læs mere om Agile CRM

Egenskaber

  • Segmentering af kundeemne
  • Registrering af kundeemne
  • Prospekteringsværktøjer
  • Kampagnestyring
  • Kontaktstyring
  • CRM
  • Styring af arbejdsgange
  • Opgavestyring
  • Rapportering/analyse
monday.com, software til styring af kundeemner, forbedrer styringsprocessen for kundeemner og bygger bro mellem markedsføring og salg
monday.com er en effektiv løsning til styring af kundeemner, der gør det muligt for teams at fange kundeemner, fremme salgspipelines og bygge bro mellem markedsføring og salg. monday.com er designet til at hjælpe med at optimere salgspipelines og generere salg på én brugertilpasset platform, som er hurtig at opsætte og intuitiv at bruge. Effektiv administrering af kunderelationer med fleksible automatiseringer, integrationer, kontrolpaneler, brugerdefinerbare arbejdsgange og flere datavisninger. Læs mere om monday sales CRM

Egenskaber

  • Segmentering af kundeemne
  • Registrering af kundeemne
  • Prospekteringsværktøjer
  • Kampagnestyring
  • Kontaktstyring
  • CRM
  • Styring af arbejdsgange
  • Opgavestyring
  • Rapportering/analyse
Et intuitivt og brugervenligt CRM-system tilpasset dine behov for at gøre arbejdsdagen lettere.
Lime CRM er et markedsledende og brugervenligt system, der forenkler arbejdsdagen for dig og dine kollegaer. Lime CRM samler dine kunder, forretning og kampagner ét sted. Med smarte integrationer til dine øvrige systemer giver Lime CRM dig overblik over forretningen og forhindrer dobbeltarbejde. Lime CRM kan bruges i et cloud miljø eller egen server. Optimal for 10 brugere og opefter. Læs mere om Lime CRM

Egenskaber

  • Segmentering af kundeemne
  • Registrering af kundeemne
  • Prospekteringsværktøjer
  • Kampagnestyring
  • Kontaktstyring
  • CRM
  • Styring af arbejdsgange
  • Opgavestyring
  • Rapportering/analyse
Del kontakter og adresserbøger med dit hold i Google Workspace (G Suite), Gmail eller mobilkontakt-appen, præcis som du deler dokumenter!
Delte kontakter for Gmail gør det muligt for Google Workspace (G-Suite) & Gmail-brugere at oprette, administrere og dele holdadresserbøger fra hvor som helst (Gmail, Google Kontakter, mobiltelefoner). Definer adgangstilladelser som du ville gøre med et Google Doc. Få adgang til kontakter, der er delt med dig, fra hvor som helst i din arbejdsplads (Gmail, Google Kontakter, Kalender, mobiltelefoner). Når du opretter eller modtager en e-mail, kan du se oplysningerne om afsendere og modtagere (virksomhed, titel, noter...) og dele dem som en CRM. Læs mere om Shared Contacts for Gmail

Egenskaber

  • Segmentering af kundeemne
  • Registrering af kundeemne
  • Prospekteringsværktøjer
  • Kampagnestyring
  • Kontaktstyring
  • CRM
  • Styring af arbejdsgange
  • Opgavestyring
  • Rapportering/analyse
Europas mest fleksible CRM. Efficy er en komplet og fleksibel løsning til styring af kunderelationer, der styrker dine medarbejdere.
Endelig en CRM-løsning, der lever op til din virksomheds behov. Efficy er en stor spiller på det europæiske CRM-marked. Vi har et stort udvalg af fleksible løsninger og allerede 13.500 kunder og 330.000 brugere i 60 lande. Efficy CRM er let at bruge og tilpasse til virksomheder baseret på størrelse og behov. Det betyder, at du kan udvikle din forretning på en struktureret måde. Spild ikke tid på at systematisere data – styrk dine medarbejdere og få din forretning til at vokse med Efficy CRM. Læs mere om Efficy CRM

Egenskaber

  • Segmentering af kundeemne
  • Registrering af kundeemne
  • Prospekteringsværktøjer
  • Kampagnestyring
  • Kontaktstyring
  • CRM
  • Styring af arbejdsgange
  • Opgavestyring
  • Rapportering/analyse
OnePageCRM er den enkle, blystyringssoftware til konvertering af kundeemner til kunder, når salgsmål og voksende din virksomhed.
OnePageCRM er den enkle, hovedstyringssoftware, der er bygget til små virksomheder. Vi har konverteret CRM's kompleksitet til en enkel og fokuseret huskeliste. Ved hjælp af vores næste action-opfølgningsmetode kan du sikre, at dit salgsteam aldrig dropper bolden på en føring. Optagelsesledere fra Gmail, Outlook, Twitter, Facebook & Xing og opret en kontakt i OnePageCRM i kun et enkelt klik. Administrer tilbud og spore dine salgsmål ved hjælp af vores intuitive salgsrørledning. Spørgsmål? Vi er tilgængelige via telefon, chat og e -mail. Læs mere om OnePageCRM

Egenskaber

  • Segmentering af kundeemne
  • Registrering af kundeemne
  • Prospekteringsværktøjer
  • Kampagnestyring
  • Kontaktstyring
  • CRM
  • Styring af arbejdsgange
  • Opgavestyring
  • Rapportering/analyse
Indsamling af mere kundefeedback med spørgeundersøgelse for levering af en bedre kundeoplevelse. Mere end 20 indbyggede integrationer kan bruges.
Undersøgelser kan sendes ud – indsigter kan registreres. Med Survicate kan brandspecifikke spørgeundersøgelser foretages på få minutter, og viden kan indsamles fra kunder og abonnenter. E-mail-, link-, internet- og mobilundersøgelser kan køres. Undersøgelsesresultater kan analyseres i realtid. Handling kan foretages baseret på kundefeedback. – Integrerede undersøgelser i e-mails får en svarprocent på op til 58 %.. – Nem integration med Intercom, HubSpot og mere (integreret, kodningsfri.). – Mere end 100 forskellige undersøgelsesskabeloner til fri brug. Man kan prøve at spørge. Læs mere om Survicate

Egenskaber

  • Segmentering af kundeemne
  • Registrering af kundeemne
  • Prospekteringsværktøjer
  • Kampagnestyring
  • Kontaktstyring
  • CRM
  • Styring af arbejdsgange
  • Opgavestyring
  • Rapportering/analyse
Ens CRM (kunderelationsstyring) kan gøres enklere. Alle kontakter, tilbud, kalender, analyse af salgspipeline, alt sammen på ét sted.
Alle kontakter, tilbud, kalender, analyse af salgspipeline, alt sammen på ét sted. Perfekt organiserede data, der kan forenkle arbejde og giver et grundigt overblik over ens virksomhed. RAYNET CRM kan hjælpe sælgere og ledere: Det giver sælgere redskaberne til at vinde, og lederne får redskaberne til at overvåge virksomheden og dens fremtidige perspektiv. Læs mere om RAYNET CRM

Egenskaber

  • Segmentering af kundeemne
  • Registrering af kundeemne
  • Prospekteringsværktøjer
  • Kampagnestyring
  • Kontaktstyring
  • CRM
  • Styring af arbejdsgange
  • Opgavestyring
  • Rapportering/analyse
Zoho Marketing Automation er en alt-i-én marketingautomatiseringssoftware, der bruges til at styre marketingaktiviteter på tværs af flere kanaler
Zoho Marketing Automation er en cloud-baseret software udviklet specifikt til virksomheder, der leder efter en marketing automation-løsning. Denne software fungerer som et vigtigt hverdagsmarkedsføringsværktøj, der tilbyder marketing- og salgsfunktioner såsom generering af leads og kvalificering. Det tilbyder også omfattende funktioner til dataanalyse og webadfærdsmarkedsføring samt forskellige marketingkampagnestrategier fra SMS-marketing til sociale kampagner. Læs mere om Zoho Marketing Automation

Egenskaber

  • Segmentering af kundeemne
  • Registrering af kundeemne
  • Prospekteringsværktøjer
  • Kampagnestyring
  • Kontaktstyring
  • CRM
  • Styring af arbejdsgange
  • Opgavestyring
  • Rapportering/analyse