Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

Projektstyringssoftware til byggeri

Projektstyringssoftware til byggeri og software til projektstyring af bygge- og anlægsarbejde koordinerer forretningsprocesser for entreprenører og bygherrer. Organisationer bruger projektstyringssystemer til at muliggøre samarbejde og adgang til data, integrere flere teams og kontorer i et fælles arbejdsmiljø. Disse byggerisoftwareløsninger giver også planlægningsdata og realtidsdata om færdiggørelse, herunder: overvågning af produktstatus, start- og slutdatoer, budgetter og udgifter. De tilbyder også typisk værktøjer til organisering af data og præsentation, såsom byggeriskabeloner. Projektstyringssoftware til byggeri er relateret til Regnskabssoftware til byggeri, Architectural Drafting Software, CRM-software til byggebranchen og Construction Estimating Software.

3 resultater

Nemt og let overblik over alle byggeprojekter i monday.coms enkle desktop- eller app-platform.
Styring af byggeprojekter med monday.com – fra planlægning til udførelse – i én software. Deling af filer, kommentarer, tjeklister og meget mere for at holde én opdateret om alle byggeprojekter. Forskellige visninger kan bruges til at overvåge alle projektaspekter, fra budgetter til leverancer, og så man kan se data, som det passer én. Man kan få opdateringer i feltet i realtid med mobilappen, og eksterne interessenter, designere og agenter kan inviteres til at følge projektets fremgang. Læs mere om monday.com

Egenskaber

  • Styring af underleverandører
  • Styring af tidsrapport
  • Mobil adgang
  • Budgetsporing
  • Opgavestyring
  • Lagerstyring
Håndtér projekter og forbedr arbejdsgange med Wrikes arbejdsstyringssoftware. Fjern barrierer, find klarhed og overgå mål.
Skab en bedre måde at arbejde på med Wrike arbejdsstyringssoftware. Automatiser tidskrævende administrative opgaver, så du kan fokusere på det arbejde, der betyder mest. Få projekter og arbejdsgange i gang med færdigbyggede skabeloner, øg samarbejdet med intuitive kommunikationsværktøjer og øg synligheden med forskellige projektvisninger. Visualiser projekter med Gantt-diagrammer eller Kanban-tavler og hold interessenter informeret med automatiseret rapportering og statusopdateringer. Alt er muligt med Wrike ved din fingerspids. Læs mere om Wrike

Egenskaber

  • Styring af underleverandører
  • Styring af tidsrapport
  • Mobil adgang
  • Budgetsporing
  • Opgavestyring
  • Lagerstyring
Arkitekter, ingeniører og byggefolk bruger software fra Bluebeam til at udføre projekter hurtigere, reducere risici og maksimere investeringsafkastet.
Revu er Bluebeams grundlæggende projekteffektivitets- og samarbejdsløsning til pc’er, der giver dig mulighed for at oprette, redigere, markere og organisere PDF-filer sammen med projektdeltagere. Revu indeholder også Studio, hvor du kan samarbejde sikkert i realtid med teammedlemmer hvor som helst i verden. Vores seneste version, Revu 21, er inkluderet i alle Bluebeam-abonnementer. Bluebeam Cloud er en ny pakke med skybaserede løsninger, der problemfrit kan forbindes til dine dokumenter og værktøjssæt i Revu. Med Cloud kan du arbejde hvor som helst via web- eller iOS-enhed – helt uden behov for opsætning eller installation. Læs mere om Bluebeam Revu

Egenskaber

  • Styring af underleverandører
  • Styring af tidsrapport
  • Mobil adgang
  • Budgetsporing
  • Opgavestyring
  • Lagerstyring