17 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software

Maintenance Management Software

Maintenance Management Software automatiserer sporingen og planlægningen af serviceringsaktiviteter, hvilket gør servicevirksomheder i stand til at handle proaktvitet, mens perioder med inaktivitet reduceres, og driftseffektiviteten øges. Disse applikationer kan automatisere rutineopgaver og gør det samtidig muligt at holde styr på planlagte kundebesøg samt direkte at konvertere færdige arbejdsopgaver til fakturaer. Maintenance Management Software er relateret til Field Service Management Software og Dispatch Software.

5 resultater
En åben kildekode-pakke af integrerede apps til administration af CRM, POS, Websted, ehandel, Salg, Regnskab, Lager, HR, Marketing og mere.
Odoo er en fuldt integreret, brugerdefinerbar åben kildekode-software, der er fyldt med professionelt designede, brugervenlige forretningsprogrammer. Odoos intuitive database er i stand til at opfylde et flertal af forretningsbehov, såsom CRM, Salg, Projekt, Produktion, Lagerbeholdning og Regnskab, bare for at nævne nogle få. Odoo er en alt-i-en softwareløsning, der er designet til at opfylde behovene i enhver virksomhed, uanset størrelse (eller budget). Læs mere om Odoo

Egenskaber

  • Kalenderstyring
  • Planlægning
  • Ledelse af tekniker
  • Styring af leverandører
  • Servicehistorik
  • Inspektionsstyring
  • Fakturering og regninger
  • Dokumentstyring
  • Lagerstyring
  • Third-Party Integrations
eMaint CMMS hjælper vedligeholdelsesteams med at forbedre effektiviteten og reducere omkostningerne til vedligeholdelsesdrift. Planlæg en gratis demo online i dag.
Konfigurer det skybaserede eMaint CMMS, så det passer til din organisations unikke behov. Optimer arbejdsgange, automatiser PM'er, og sørg for tilgængelighed af reservedele til kommende arbejdsordrer. Generer reguleringsrapporter hurtigt, og brug eMaint-dashboardet til at se arbejdsordrestatus og backlog på en enkelt skærm. Dokumenter løbende forbedringsmilepæle og øget aktivpålidelighed. Få fjernadgang til aktivdata fra hvor som helst ved hjælp af en pc, bærbar computer eller mobilenhed. Læs mere om eMaint CMMS

Egenskaber

  • Kalenderstyring
  • Planlægning
  • Ledelse af tekniker
  • Styring af leverandører
  • Servicehistorik
  • Inspektionsstyring
  • Fakturering og regninger
  • Dokumentstyring
  • Lagerstyring
  • Third-Party Integrations
IT Service Management-løsning, der kombinerer et ready-to-use ITSM-værktøj med interne eksperter – har hjulpet med at forbedre services siden 1993.
TOPdesk er det eneste ITSM-værktøj, der kombinerer en hurtig opsætning med personlig vejledning. Kom i gang med at anvende brugervenlige features og best practices til at håndtere sager, spore assets og dele viden, så dine slutbrugere oplever en 5-stjernede service hver dag. Takket være vores step-by-step tilgang kan selv travle serviceteams besejre kaosset og finde tid til forbedringer. Du behøver ikke en kodningsekspert for at vedligeholde værktøjet - det lover vi. Vil du have mere hjælp? Vores 900 interne specialister er kun et telefonopkald væk. Læs mere om TOPdesk

Egenskaber

  • Kalenderstyring
  • Planlægning
  • Ledelse af tekniker
  • Styring af leverandører
  • Servicehistorik
  • Inspektionsstyring
  • Fakturering og regninger
  • Dokumentstyring
  • Lagerstyring
  • Third-Party Integrations
Maintenance management software made easy. Centrally manage maintenance activities with a flexible web-based solution.
Digitally transform maintenance management. Centrally manage maintenance activities with a web-based solution. End-to-end traceability for ISO 9001, AS9100, ISO 13485 & FDA software with 21 CFR part 11 compliance for electronic signatures. Track maintenance history & preventive maintenance scheduling. Includes email alerts, document control & calibration module too. Dynamic dashboards give you a quick view of equipment due for maintenance by 10, 30, 45, 60, 120, 180, & 360 days out. Læs mere om QT9 QMS

Egenskaber

  • Kalenderstyring
  • Planlægning
  • Ledelse af tekniker
  • Styring af leverandører
  • Servicehistorik
  • Inspektionsstyring
  • Fakturering og regninger
  • Dokumentstyring
  • Lagerstyring
  • Third-Party Integrations
Den bedste app til restaureringsentreprenører. Mulighed for at dokumentere og rapportere hele historien om tab af ejendom hurtigt og nemt direkte fra lokationen.
Encircle gør dokumentation af lokation hurtig og nem for restaureringsentreprenører. Mobilappen er designet til at blive brugt ved kilden til en ejendomsskade – uanset omstændighederne – med få klik og nem navigation. Brugeren kan registrere billeder, videoer, noter, plantegninger, fugtmålinger, tørrelog, indholdsoversigter, e-signaturer og meget mere – og samle det hele i en professionel rapport på få minutter. Læs mere om Encircle

Egenskaber

  • Kalenderstyring
  • Planlægning
  • Ledelse af tekniker
  • Styring af leverandører
  • Servicehistorik
  • Inspektionsstyring
  • Fakturering og regninger
  • Dokumentstyring
  • Lagerstyring
  • Third-Party Integrations