18 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software

Dispatch software

Dispatch Software hjælper med opgaveplanægning og udsendelse af feltpersonale. Disse applikationer styrker effektviteten og produktiviteten ved at muliggøre løbende kontakt mellem den ansvarlige afdeling og feltpersonalet. Løsninger i denne kategori giver også feltpersonale adgang til servicehistorikker, kontrakter, ruteplanlægning, opgavestyring og -planlægning, fremrykning af arbejdsordrer og andre værktøjer til reduktion af nedetid. Dispatch Software er relateret til Field Service Management Software og Maintenance Management Software.

2 resultater
En åben kildekode-pakke af integrerede apps til administration af CRM, POS, Websted, ehandel, Salg, Regnskab, Lager, HR, Marketing og mere.
Odoo er en fuldt integreret, brugerdefinerbar åben kildekode-software, der er fyldt med professionelt designede, brugervenlige forretningsprogrammer. Odoos intuitive database er i stand til at opfylde et flertal af forretningsbehov, såsom CRM, Salg, Projekt, Produktion, Lagerbeholdning og Regnskab, bare for at nævne nogle få. Odoo er en alt-i-en softwareløsning, der er designet til at opfylde behovene i enhver virksomhed, uanset størrelse (eller budget). Læs mere om Odoo

Egenskaber

  • Jobstyring
  • Kalenderstyring
  • Mobil adgang
  • Routing
  • Real-Time Data
  • Servicehistorik
  • Håndtering af arbejdsordre
  • Fakturering og regninger
  • Kontointegrering
  • GPS
  • Citater/estimater
  • Real-Time Updates
An expert software designed to automate and optimize transport and logistics operations in any industry.
AMCS Transport software is designed to fully automate planning, optimization and execution of transport and logistic operations in any industry. Our platform helps over 1,200 customers and manages more than 700,000 trucks to enhance efficiency, reduce costs and lower carbon emissions. Whether your operations involve deliveries, collections, or a combination of both, our advanced software can improve your transport efficiency. By mitigating the impact of rising fuel costs and driver shortages, our solution ensures more sustainable and cost-effective transport operations. Læs mere om AMCS

Egenskaber

  • Jobstyring
  • Kalenderstyring
  • Mobil adgang
  • Routing
  • Real-Time Data
  • Servicehistorik
  • Håndtering af arbejdsordre
  • Fakturering og regninger
  • Kontointegrering
  • GPS
  • Citater/estimater
  • Real-Time Updates