8 resultater
monday.com Work OS muliggør nem oprettelse, centralisering, sporing og automatisering af alle dokumentprocesser i organisationen. Læs mere om monday.com
Med monday.com Work OS kan brugeren oprette, gemme og administrere alle dokumenter og formularer på ét sted. Det er muligt at automatisere oprettelse af dokumenter og godkendelser for at øge effektiviteten og minimere fejl, dele og samarbejde om dokumenter i realtid og maksimere sikkerheden ved at centralisere dem på ét sted. Brugeren kan spore og gennemgå tidligere redigeringer gennem dokumentsøgning og standardisere dokumentprocesser for at holde alle på teamet på samme side. monday.com giver mulighed for effektiv dokumenthåndtering i et samarbejdsbaseret arbejdsområde. Læs mere om monday.com

Egenskaber

  • Arkivering og opbevaring
Salgsteams bruger PandaDoc til at forbedre arbejdsgange, indsigt og hastighed forbundet med handlen, mens de leverer en god købsoplevelse. Læs mere om PandaDoc
PandaDoc har givet salgsteams mulighed for at forbedre arbejdsgange, indsigt og hastighed forbundet med handler, mens der leveres en god købsoplevelse. Over 35.000 kunder bruger PandaDocs' alt-i-en-s oftware til dokumentautomatisering, der strømliner processen med at oprette, godkende og e-signere forslag, tilbud og kontrakter. PandaDoc hjælper med at forenkle processer og øge effektiviteten på tværs af hele organisationen, når man integrerer sine eksisterende CRM-, betalings- og fillagringsapps i en enkelt arbejdsgang. Læs mere om PandaDoc

Egenskaber

  • Arkivering og opbevaring
Kan installeres i skyen eller på lokation til mere end 20 brugere. Versionskontrol, arbejdsgang, web, desktop- og mobilklar. Gratis API Læs mere om FileHold
FileHolds ”sky” eller ”lokation” er for store organisationer i brancher, der har brug for informationsforvaltning, dvs. produktions- og sundhedsbranchen. FileHold kan skaleres for at understøtte tusindvis af brugere og millioner af dokumenter. Desktop MS Office-integration, browser- og mobilklar. Man holder den intellektuelle ejendom sikker med tofaktorgodkendelse og e-signaturer med serviceorienteret arkitektur. Driften kan forbedres, tid og penge kan spares med dokumentscanning, versionskontrol, løsninger til OCR- og dokumentarbejdsgange. Læs mere om FileHold

Egenskaber

  • Arkivering og opbevaring
Arkitekter, ingeniører og byggefolk bruger software fra Bluebeam til at udføre projekter hurtigere, reducere risici og maksimere investeringsafkastet.
Revu er Bluebeams grundlæggende projekteffektivitets- og samarbejdsløsning til pc’er, der giver dig mulighed for at oprette, redigere, markere og organisere PDF-filer sammen med projektdeltagere. Revu indeholder også Studio, hvor du kan samarbejde sikkert i realtid med teammedlemmer hvor som helst i verden. Vores seneste version, Revu 21, er inkluderet i alle Bluebeam-abonnementer. Bluebeam Cloud er en ny pakke med skybaserede løsninger, der problemfrit kan forbindes til dine dokumenter og værktøjssæt i Revu. Med Cloud kan du arbejde hvor som helst via web- eller iOS-enhed – helt uden behov for opsætning eller installation. Læs mere om Bluebeam Revu

Egenskaber

  • Arkivering og opbevaring
Bitrix24 er en gratis dokumenthåndteringsplatform, der bruges af over otte millioner virksomheder verden over. Tilgængelig i skyen og lokalt.
Bitrix24 er en gratis dokumenthåndteringsplatform, der bruges af over otte millioner virksomheder verden over. Tilgængelig i skyen og lokalt (adgang til åben kildekode). Personlig, gruppe- og virksomhedsdrev, filsynkronisering, fildeling, mobiladgang, online og offline dokumentredigering, multibrugerredigering, mere. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Arkivering og opbevaring
Bynder er en cloud-baseret løsning til marketingprofessionelle, der gerne vil forenkle administration af digitalt indhold via én central portal.
Udnævnt til leder af rapporten "The Forrester Wave Digital Asset Management for Customer Experience" for 1. kvartal i 2022. Bynder er den nemmeste måde at professionelt administrere dine digitale aktiver på. Sørg for, at dine teams samarbejder i realtid med redigering og godkendelse, forenklet fildeling og lagring og automatisk formatering for forskellige kanaler og filtyper. Løsningen giver en central, cloud-baseret portal til alle virksomhedens marketingmaterialer og budskaber. Læs mere om Bynder

Egenskaber

  • Arkivering og opbevaring
En af de enkleste dokumentudfyldningsløsninger med elektronisk underskrift til virksomheder, der kræver hurtige underskrifter, formularopbygning og dokumentindsamling
***Ideel for virksomheder med fokus på forbrugere (B2C)*** *Kære studerende – der er desværre ikke programmer for studerende. Der leveres ikke affilierede links* En af de højeste automatiserede udfyldelsesgrader for elektronisk underskrift og elektronisk formular. Muligt straks at indsamle elektroniske underskrifter, oprette HTML-formularer (elektroniske formularer) og støttedokumenter, mens man er i gang med et opkald. Med ad hoc-dokumenter eller forudformaterede skabeloner. Via besked/SMS eller e-mail (eliminerer unødvendige udgifter til papir og post) – brugeren får elektroniske underskrifter på stedet. Kan anvendes via API eller selvstændigt. Integrationer, herunder Salesforce. Læs mere om Lightico

Egenskaber

  • Arkivering og opbevaring
Dokumentering af processer, uddannelse og onboarding. Brugervenligt værktøj med gratis rådgivning, der hjælper med at håndtere ens største udfordringer.
AirManual hjælper teams med at dokumentere deres processer, uddannelse og onboarding. For at gøre dette kombineres et brugervenligt værktøj med gratis rådgivning – der ydes hjælp til at prioritere og håndtere ens største udfordringer. Som følge heraf frigøres kunders tid, kvaliteten forbedres, der er hurtigere vækst, og det er muligt at tage længere ferier. Læs mere om AirManual

Egenskaber

  • Arkivering og opbevaring