Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

Software til dokumentstyring

Software til dokumentstyring automatiserer processen med håndtering af dokumenter – lige fra oprettelse til lagring og distribution på tværs af en virksomhed – hvilket øger effektiviteten og reducerer omkostningerne samt det rod, der er forbundet med papirdokumenter. Disse applikationer indeholder løsninger, som hjælper med en lang række dokumentrelaterede behov, der strækker sig lige fra administration af ofte anvendte, generelle dokumenter, som f.eks. standardformularer, til håndtering af meget specifikke, enkeltstående dokumenter i forbindelse med korrespondance og andre aktiviteter. Document Management-software er relateret til IT Asset Management Software og Knowledge Management Software. Brug Capterra til at finde den rette Software til dokumentstyring til din forretning i Danmark.

13 resultater

PandaDoc er et alt-i-ét-værktøj til at oprette, redigere, sende, spore og e-signere alle forretningsdokumenter hurtigt og nemt. Læs mere om PandaDoc
PandaDoc er et alt-i-ét-værktøj til at oprette, redigere, spore og e-signere dokumenter hurtigt og nemt. Brugeren vil opleve en bedre måde at generere dokumenter i professionel kvalitet på. Med ubegrænsede e-signaturer, genanvendelige skabeloner, redigering i appen, CRM-integration og live døgnsupport får brugeren flere aftaler i hus. Den gennemsnitlige bruger opretter et dokument på mindre end fire minutter og rapporterer en stigning på 20 % i antallet af lukkede aftaler. Mulighed for at gøre som de 50.000 virksomheder, der automatiserer dokumentarbejdsgange, fremskynder pipelinen og får flere aftaler i hus. Læs mere om PandaDoc

Egenskaber

  • Samarbejdsværktøjer
  • Fildeling
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Versionskontrol
  • Arkivering og opbevaring
  • Klassifikation af dokumenter
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk signatur
  • Filgendannelse
  • Sporing af overholdelse
  • Sikker datalagring
monday.com Work OS muliggør nem oprettelse, centralisering, sporing og automatisering af alle dokumentprocesser i organisationen.
Med monday.com Work OS kan brugeren oprette, gemme og administrere alle dokumenter og formularer på ét sted. Det er muligt at automatisere oprettelse af dokumenter og godkendelser for at øge effektiviteten og minimere fejl, dele og samarbejde om dokumenter i realtid og maksimere sikkerheden ved at centralisere dem på ét sted. Brugeren kan spore og gennemgå tidligere redigeringer gennem dokumentsøgning og standardisere dokumentprocesser for at holde alle på teamet på samme side. monday.com giver mulighed for effektiv dokumenthåndtering i et samarbejdsbaseret arbejdsområde. Læs mere om monday.com

Egenskaber

  • Samarbejdsværktøjer
  • Fildeling
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Versionskontrol
  • Arkivering og opbevaring
  • Klassifikation af dokumenter
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk signatur
  • Filgendannelse
  • Sporing af overholdelse
  • Sikker datalagring
Håndtér projekter og forbedr arbejdsgange med Wrikes arbejdsstyringssoftware. Fjern barrierer, find klarhed og overgå mål.
Skab en bedre måde at arbejde på med Wrike arbejdsstyringssoftware. Automatiser tidskrævende administrative opgaver, så du kan fokusere på det arbejde, der betyder mest. Få projekter og arbejdsgange i gang med færdigbyggede skabeloner, øg samarbejdet med intuitive kommunikationsværktøjer og øg synligheden med forskellige projektvisninger. Visualiser projekter med Gantt-diagrammer eller Kanban-tavler og hold interessenter informeret med automatiseret rapportering og statusopdateringer. Alt er muligt med Wrike ved din fingerspids. Læs mere om Wrike

Egenskaber

  • Samarbejdsværktøjer
  • Fildeling
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Versionskontrol
  • Arkivering og opbevaring
  • Klassifikation af dokumenter
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk signatur
  • Filgendannelse
  • Sporing af overholdelse
  • Sikker datalagring
Den er ideel til virksomheder i alle størrelser og er et formularværktøj, der hjælper brugerne med at oprette undersøgelsesformularer, mens de også gennemgår indsendelser.
Over 18 millioner brugere har tillid til Jotforms formulargenerator, som er en enkel måde til at oprette og udgive onlineformularer fra enhver enhed. Virksomheden tilbyder over 10.000 færdige formularskabeloner, mere end 100 integrationer til tredjepartsapps samt avancerede designfunktioner, der gør den til en af de førende online formulargeneratorer for organisationer verden over. Softwaren anvendes ofte til at oprette betalingsformularer, formularer til generering af kundeemner, registreringsformularer, kontaktformularer, ansøgningsformularer og meget mere. Læs mere om Jotform

Egenskaber

  • Samarbejdsværktøjer
  • Fildeling
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Versionskontrol
  • Arkivering og opbevaring
  • Klassifikation af dokumenter
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk signatur
  • Filgendannelse
  • Sporing af overholdelse
  • Sikker datalagring
Arkitekter, ingeniører og byggefolk bruger software fra Bluebeam til at udføre projekter hurtigere, reducere risici og maksimere investeringsafkastet.
Revu er Bluebeams grundlæggende projekteffektivitets- og samarbejdsløsning til pc’er, der giver dig mulighed for at oprette, redigere, markere og organisere PDF-filer sammen med projektdeltagere. Revu indeholder også Studio, hvor du kan samarbejde sikkert i realtid med teammedlemmer hvor som helst i verden. Vores seneste version, Revu 21, er inkluderet i alle Bluebeam-abonnementer. Bluebeam Cloud er en ny pakke med skybaserede løsninger, der problemfrit kan forbindes til dine dokumenter og værktøjssæt i Revu. Med Cloud kan du arbejde hvor som helst via web- eller iOS-enhed – helt uden behov for opsætning eller installation. Læs mere om Bluebeam Revu

Egenskaber

  • Samarbejdsværktøjer
  • Fildeling
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Versionskontrol
  • Arkivering og opbevaring
  • Klassifikation af dokumenter
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk signatur
  • Filgendannelse
  • Sporing af overholdelse
  • Sikker datalagring
Bitrix24 er en gratis dokumenthåndteringsplatform, der bruges af over otte millioner virksomheder verden over. Tilgængelig i skyen og lokalt.
Bitrix24 er en gratis dokumenthåndteringsplatform, der bruges af over otte millioner virksomheder verden over. Tilgængelig i skyen og lokalt (adgang til åben kildekode). Personlig, gruppe- og virksomhedsdrev, filsynkronisering, fildeling, mobiladgang, online og offline dokumentredigering, multibrugerredigering, mere. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Samarbejdsværktøjer
  • Fildeling
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Versionskontrol
  • Arkivering og opbevaring
  • Klassifikation af dokumenter
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk signatur
  • Filgendannelse
  • Sporing af overholdelse
  • Sikker datalagring
Bynder er en cloud-baseret løsning til marketingprofessionelle, der gerne vil forenkle administration af digitalt indhold via én central portal.
Udnævnt til leder af rapporten "The Forrester Wave Digital Asset Management for Customer Experience" for 1. kvartal i 2022. Bynder er den nemmeste måde at professionelt administrere dine digitale aktiver på. Sørg for, at dine teams samarbejder i realtid med redigering og godkendelse, forenklet fildeling og lagring og automatisk formatering for forskellige kanaler og filtyper. Løsningen giver en central, cloud-baseret portal til alle virksomhedens marketingmaterialer og budskaber. Læs mere om Bynder

Egenskaber

  • Samarbejdsværktøjer
  • Fildeling
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Versionskontrol
  • Arkivering og opbevaring
  • Klassifikation af dokumenter
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk signatur
  • Filgendannelse
  • Sporing af overholdelse
  • Sikker datalagring
Europas mest fleksible CRM. Efficy er en komplet og fleksibel løsning til styring af kunderelationer, der styrker dine medarbejdere.
Endelig en CRM-løsning, der lever op til din virksomheds behov. Efficy er en stor spiller på det europæiske CRM-marked. Vi har et stort udvalg af fleksible løsninger og allerede 13.500 kunder og 330.000 brugere i 60 lande. Efficy CRM er let at bruge og tilpasse til virksomheder baseret på størrelse og behov. Det betyder, at du kan udvikle din forretning på en struktureret måde. Spild ikke tid på at systematisere data – styrk dine medarbejdere og få din forretning til at vokse med Efficy CRM. Læs mere om Efficy CRM

Egenskaber

  • Samarbejdsværktøjer
  • Fildeling
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Versionskontrol
  • Arkivering og opbevaring
  • Klassifikation af dokumenter
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk signatur
  • Filgendannelse
  • Sporing af overholdelse
  • Sikker datalagring
Kan installeres i skyen eller på lokation til mere end 20 brugere. Versionskontrol, arbejdsgang, web, desktop- og mobilklar. Gratis API
FileHolds ”sky” eller ”lokation” er for store organisationer i brancher, der har brug for informationsforvaltning, dvs. produktions- og sundhedsbranchen. FileHold kan skaleres for at understøtte tusindvis af brugere og millioner af dokumenter. Desktop MS Office-integration, browser- og mobilklar. Man holder den intellektuelle ejendom sikker med tofaktorgodkendelse og e-signaturer med serviceorienteret arkitektur. Driften kan forbedres, tid og penge kan spares med dokumentscanning, versionskontrol, løsninger til OCR- og dokumentarbejdsgange. Læs mere om FileHold

Egenskaber

  • Samarbejdsværktøjer
  • Fildeling
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Versionskontrol
  • Arkivering og opbevaring
  • Klassifikation af dokumenter
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk signatur
  • Filgendannelse
  • Sporing af overholdelse
  • Sikker datalagring
FORDATA Virtual Data Room giver mulighed for hurtig, sikker og exceptionelt velunderstøttet dataudveksling, hvilket resulterer i bedre transaktioner.
Vi er den mest betroede udbyder af virtuelle datarum i Europa. FORDATA er mere end bare en platform til sikkert deling af fortrolige dokumenter. Vores ekspertise og vellykkede gennemførelse af over 1200 projekter har indbragt anerkendelse og støtte fra investeringsbankfolk, investeringsmedarbejdere og advokater. Vi ønsker, at hver eneste af dine transaktioner skal være nøjagtigt som du har planlagt det. Ved at bruge vores tjenester lover vi dig arbejdskomfort, ro i sindet og absolut sikkerhed. #FORDATAteam er her for DIG. Læs mere om FORDATA VDR

Egenskaber

  • Samarbejdsværktøjer
  • Fildeling
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Versionskontrol
  • Arkivering og opbevaring
  • Klassifikation af dokumenter
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk signatur
  • Filgendannelse
  • Sporing af overholdelse
  • Sikker datalagring
En af de enkleste dokumentudfyldningsløsninger med elektronisk underskrift til virksomheder, der kræver hurtige underskrifter, formularopbygning og dokumentindsamling
***Ideel for virksomheder med fokus på forbrugere (B2C)*** *Kære studerende – der er desværre ikke programmer for studerende. Der leveres ikke affilierede links* En af de højeste automatiserede udfyldelsesgrader for elektronisk underskrift og elektronisk formular. Muligt straks at indsamle elektroniske underskrifter, oprette HTML-formularer (elektroniske formularer) og støttedokumenter, mens man er i gang med et opkald. Med ad hoc-dokumenter eller forudformaterede skabeloner. Via besked/SMS eller e-mail (eliminerer unødvendige udgifter til papir og post) – brugeren får elektroniske underskrifter på stedet. Kan anvendes via API eller selvstændigt. Integrationer, herunder Salesforce. Læs mere om Lightico

Egenskaber

  • Samarbejdsværktøjer
  • Fildeling
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Versionskontrol
  • Arkivering og opbevaring
  • Klassifikation af dokumenter
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk signatur
  • Filgendannelse
  • Sporing af overholdelse
  • Sikker datalagring
Dokumentering af processer, uddannelse og onboarding. Brugervenligt værktøj med gratis rådgivning, der hjælper med at håndtere ens største udfordringer.
AirManual hjælper teams med at dokumentere deres processer, uddannelse og onboarding. For at gøre dette kombineres et brugervenligt værktøj med gratis rådgivning – der ydes hjælp til at prioritere og håndtere ens største udfordringer. Som følge heraf frigøres kunders tid, kvaliteten forbedres, der er hurtigere vækst, og det er muligt at tage længere ferier. Læs mere om AirManual

Egenskaber

  • Samarbejdsværktøjer
  • Fildeling
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Versionskontrol
  • Arkivering og opbevaring
  • Klassifikation af dokumenter
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk signatur
  • Filgendannelse
  • Sporing af overholdelse
  • Sikker datalagring
Software til kvalitetsstyring, dokumentstyring, workflowstyring, risikostyring, capa-styring og processtyring.
ManualMaster hjælper organisationer med effektivt at skabe, administrere og distribuere deres politikker, procedurer, processer og andre dokumenter. Dens brugervenlige grænseflade giver brugerne mulighed for nemt at oprette og redigere dokumenter og arbejdsgange, hvilket sikrer konsistens og compliance på tværs af organisationen. Det tilbyder avancerede funktioner såsom versionskontrol, automatiserede meddelelser og rapporteringsmuligheder, hvilket gør det nemt at spore dokumentrevisioner og sikre overholdelse af lovgivningen. Læs mere om ManualMaster

Egenskaber

  • Samarbejdsværktøjer
  • Fildeling
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Versionskontrol
  • Arkivering og opbevaring
  • Klassifikation af dokumenter
  • Dokumentgenerering
  • Filkonvertering
  • Elektronisk signatur
  • Filgendannelse
  • Sporing af overholdelse
  • Sikker datalagring