17 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software

Online CRM software

Online CRM Software muliggør webbaseret kundeinteraktion og -support samt styring af kundeforhold. Disse applikationer giver kunder adgang til en organisations vidensbase, så de via selvbetjening kan løse produktrelaterede problemer på egen hånd – enten via nettet eller over telefonen. Løsninger i denne kategori kan hjælpe med at øge effektiviteten og produktiviteten i et callcenter eller en helpdesk-afdeling samt af websteder, da kunderne får evnen til selv at løse problemer uden at skulle kontakte virksomhedens kundeservice. Online CRM Software er relateret til CRM Software.

12 resultater

Et intuitivt og brugervenligt CRM-system tilpasset dine behov for at gøre arbejdsdagen lettere. Læs mere om Lime CRM
Lime CRM er et markedsledende og brugervenligt system, der forenkler arbejdsdagen for dig og dine kollegaer. Lime CRM samler dine kunder, forretning og kampagner ét sted. Med smarte integrationer til dine øvrige systemer giver Lime CRM dig overblik over forretningen og forhindrer dobbeltarbejde. Lime CRM kan bruges i et cloud miljø eller egen server. Optimal for 10 brugere og opefter. Læs mere om Lime CRM

Egenskaber

  • Rørledningsstyring
  • Kalenderstyring
  • Kontaktstyring
  • Styring af muligheder
  • Markedsføringsautomatisering
  • Styring af arbejdsgange
  • E-mailstyring
  • Segmentering
  • Påmindelser
  • Rapportering/analyse
  • Kvalificering af kundeemne
  • Opgavestyring
Zendesk er en komplet kundeserviceløsning, der er nem at bruge og kan tilpasses den enkelte virksomhed.
Zendesk Suite er en kundeserviceløsning, der er nem at bruge og kan tilpasses den enkelte virksomhed. Virksomheder, der bruger Zendesk, øger i gennemsnit kundetilfredsheden med 25 % og repræsentanternes produktivitet med 30 % – uanset skala. Kundeinteraktionerne foregår i en enkelt interface med funktioner som webwidgets, foruddefinerede svar på anmodninger og meget mere. Det er hurtigt at oprette og komme i gang. Zendesk Suite omfatter anmodningssystem, hjælpecenter, fællesskabsforum, messaging, samtale, Explore og Sunshine Conversations. Læs mere om Zendesk Suite

Egenskaber

  • Rørledningsstyring
  • Kalenderstyring
  • Kontaktstyring
  • Styring af muligheder
  • Markedsføringsautomatisering
  • Styring af arbejdsgange
  • E-mailstyring
  • Segmentering
  • Påmindelser
  • Rapportering/analyse
  • Kvalificering af kundeemne
  • Opgavestyring
En åben kildekode-pakke af integrerede apps til administration af CRM, POS, Websted, ehandel, Salg, Regnskab, Lager, HR, Marketing og mere.
Odoo er en fuldt integreret, brugerdefinerbar åben kildekode-software, der er fyldt med professionelt designede, brugervenlige forretningsprogrammer. Odoos intuitive database er i stand til at opfylde et flertal af forretningsbehov, såsom CRM, Salg, Projekt, Produktion, Lagerbeholdning og Regnskab, bare for at nævne nogle få. Odoo er en alt-i-en softwareløsning, der er designet til at opfylde behovene i enhver virksomhed, uanset størrelse (eller budget). Læs mere om Odoo

Egenskaber

  • Rørledningsstyring
  • Kalenderstyring
  • Kontaktstyring
  • Styring af muligheder
  • Markedsføringsautomatisering
  • Styring af arbejdsgange
  • E-mailstyring
  • Segmentering
  • Påmindelser
  • Rapportering/analyse
  • Kvalificering af kundeemne
  • Opgavestyring
Ved en afstemning blev Bitrix24 kåret som en af de bedste, gratis online CRM-software i 2016, 2017 og 2018. 100 % gratis med ubegrænsede optegnelser, salgsautomatisering, e-mailmarketing.
Ved en afstemning blev Bitrix24 kåret som en af de bedste online CRM-software i 2016, 2017 og 2018. 100 % gratis med ubegrænsede optegnelser, salgsautomatisering, telefoni og e-mailmarketing. Bitrix24 bruges af over otte millioner virksomheder. Bitrix24 er tilgængelig i skyen og lokalt med åben kildekode-adgang. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Rørledningsstyring
  • Kalenderstyring
  • Kontaktstyring
  • Styring af muligheder
  • Markedsføringsautomatisering
  • Styring af arbejdsgange
  • E-mailstyring
  • Segmentering
  • Påmindelser
  • Rapportering/analyse
  • Kvalificering af kundeemne
  • Opgavestyring
Agile CRM er en komplet salgs-, markedsførings- og servicepakke, der er designet til at lade SMB’er sælge og markedsføre som Fortune 500.
Agile CRM er en alt-i-en CRM med salgs-, markedsførings- og serviceautomatisering i en enkelt platform. Den har salgssporing, kontaktstyring, marketingautomatisering, webanalyse, tovejs-e-mails, telefoni og helpdesk med en enkel, ren og moderne interface. Læs mere om Agile CRM

Egenskaber

  • Rørledningsstyring
  • Kalenderstyring
  • Kontaktstyring
  • Styring af muligheder
  • Markedsføringsautomatisering
  • Styring af arbejdsgange
  • E-mailstyring
  • Segmentering
  • Påmindelser
  • Rapportering/analyse
  • Kvalificering af kundeemne
  • Opgavestyring
monday.com, en online CRM-software, ideel til styring af kunderelationer med et meget sikkert miljø til kundedata.
monday.com, en online CRM-software, er en ideel løsning til styring af kunderelationer med et meget sikkert og pålideligt miljø til kunders data og privatliv. Dens brugervenlighed betyder problemfri onboarding og hurtig implementering for teamet. Nem administrering af kunderelationer på ens egen måde med effektive automatiseringer, integrationer, kontrolpaneler, brugerdefinerbare arbejdsgange og flere datavisninger. Kunder tilbydes en god service og oplevelse med en enkel, men effektiv software. Læs mere om monday CRM

Egenskaber

  • Rørledningsstyring
  • Kalenderstyring
  • Kontaktstyring
  • Styring af muligheder
  • Markedsføringsautomatisering
  • Styring af arbejdsgange
  • E-mailstyring
  • Segmentering
  • Påmindelser
  • Rapportering/analyse
  • Kvalificering af kundeemne
  • Opgavestyring
Man kan få det mest ud af sine samtaler – kontakter kan samles ét sted, og administration af alle kundeinteraktioner i en enkel onlineløsning.
Kunderelationer kan vokse med en effektiv CRM-app fra vcita: >> Opbevaring, administration og markering af kundeemner, kontakter og kunder i én centraliseret online hub. >> Et fugleperspektiv over dine kunders tidligere aftaler, betalinger, fakturaer, dokumenter og samtaler. >> Alle oplysningerne er ved hånden, uanset hvor man er, og hvornår man har brug for dem, med en venlig mobilapp. >> Man kan nemt samarbejde med et team og tildele kunder, aftaler og indkommende anmodninger til medarbejdere. Læs mere om vcita

Egenskaber

  • Rørledningsstyring
  • Kalenderstyring
  • Kontaktstyring
  • Styring af muligheder
  • Markedsføringsautomatisering
  • Styring af arbejdsgange
  • E-mailstyring
  • Segmentering
  • Påmindelser
  • Rapportering/analyse
  • Kvalificering af kundeemne
  • Opgavestyring
Caspio er en af verdens førende platforme, der ikke kræver meget kodning til opbygning af online databaseapplikationer.
Caspio er en af verdens førende lav-kodningsplatforme til opbygning af brugerdefinerede online CRM-applikationer (kunderelationsstyrings-applikationer) uden meget kodning. Alt-i-en-platformen har alt, hvad man behøver for at transformere forretningsdrift og arbejdsgange digitalt. Den omfatter en integreret database i skyen, en visuel applikationsbygger, sikkerhed i virksomhedsklassen, overholder lovgivning og har en skalerbar global infrastruktur. Se hvorfor over 15.000 virksomheder verden over stoler på Caspio. Det kan prøves gratis. Læs mere om Caspio

Egenskaber

  • Rørledningsstyring
  • Kalenderstyring
  • Kontaktstyring
  • Styring af muligheder
  • Markedsføringsautomatisering
  • Styring af arbejdsgange
  • E-mailstyring
  • Segmentering
  • Påmindelser
  • Rapportering/analyse
  • Kvalificering af kundeemne
  • Opgavestyring
Europas mest fleksible CRM. Efficy er en komplet og fleksibel løsning til styring af kunderelationer, der styrker dine medarbejdere.
Endelig en CRM-løsning, der lever op til din virksomheds behov. Efficy er en stor spiller på det europæiske CRM-marked. Vi har et stort udvalg af fleksible løsninger og allerede 13.500 kunder og 330.000 brugere i 60 lande. Efficy CRM er let at bruge og tilpasse til virksomheder baseret på størrelse og behov. Det betyder, at du kan udvikle din forretning på en struktureret måde. Spild ikke tid på at systematisere data – styrk dine medarbejdere og få din forretning til at vokse med Efficy CRM. Læs mere om Efficy CRM

Egenskaber

  • Rørledningsstyring
  • Kalenderstyring
  • Kontaktstyring
  • Styring af muligheder
  • Markedsføringsautomatisering
  • Styring af arbejdsgange
  • E-mailstyring
  • Segmentering
  • Påmindelser
  • Rapportering/analyse
  • Kvalificering af kundeemne
  • Opgavestyring
#1 Action-fokuseret salg CRM for små virksomheder. Fokuser på den næste handling, opfølgning med enhver føring og hold dig i kontrol over dit salg.
OnePageCRM er den første actionfokuserede salg CRM, der hjælper små og mellemstore virksomheder med at holde kontrol over deres salg. Fokuser på, hvad der skal gøres næste, opfølgning med enhver føring, hold teamet på samme side og luk flere tilbud, en salgsaktion ad gangen. Spar tid og automatiser din administrator og dataindtastning. Generer kundeemner i et klik fra hvor som helst på nettet. Høste CRM -fordelene på farten med iOS- og Android -mobile apps. Nogen spørgsmål? Vi tilbyder support via e -mail, telefon og chat. Læs mere om OnePageCRM

Egenskaber

  • Rørledningsstyring
  • Kalenderstyring
  • Kontaktstyring
  • Styring af muligheder
  • Markedsføringsautomatisering
  • Styring af arbejdsgange
  • E-mailstyring
  • Segmentering
  • Påmindelser
  • Rapportering/analyse
  • Kvalificering af kundeemne
  • Opgavestyring
Ens CRM (kunderelationsstyring) kan gøres enklere. Alle kontakter, tilbud, kalender, analyse af salgspipeline, alt sammen på ét sted.
Alle kontakter, tilbud, kalender, analyse af salgspipeline, alt sammen på ét sted. Perfekt organiserede data, der kan forenkle arbejde og giver et grundigt overblik over ens virksomhed. RAYNET CRM kan hjælpe sælgere og ledere: Det giver sælgere redskaberne til at vinde, og lederne får redskaberne til at overvåge virksomheden og dens fremtidige perspektiv. Læs mere om RAYNET CRM

Egenskaber

  • Rørledningsstyring
  • Kalenderstyring
  • Kontaktstyring
  • Styring af muligheder
  • Markedsføringsautomatisering
  • Styring af arbejdsgange
  • E-mailstyring
  • Segmentering
  • Påmindelser
  • Rapportering/analyse
  • Kvalificering af kundeemne
  • Opgavestyring
EQUP er en software til kundestyring i skyen, der hjælper med at automatisere markedsføring, salg og fakturering.
EQUP er en software til kundestyring i skyen, der hjælper med at automatisere markedsføring, salg og fakturering. EQUP er designet til at bygge bro mellem nuværende tilgængelige løsninger og mindre virksomheders behov. Ting, som ikke almindeligvis tilbydes andetsteds: samkøring af lagerbeholdning, gratis version uden begrænsninger i funktionerne, dedikerede ressourcer til at administrere kontoen, branchespecifikke løsninger. Læs mere om EQUP

Egenskaber

  • Rørledningsstyring
  • Kalenderstyring
  • Kontaktstyring
  • Styring af muligheder
  • Markedsføringsautomatisering
  • Styring af arbejdsgange
  • E-mailstyring
  • Segmentering
  • Påmindelser
  • Rapportering/analyse
  • Kvalificering af kundeemne
  • Opgavestyring