9 resultater
Zendesk er en komplet kundeserviceløsning, der er nem at bruge og kan tilpasses den enkelte virksomhed.
Zendesk Suite er en kundeserviceløsning, der er nem at bruge og kan tilpasses den enkelte virksomhed. Virksomheder, der bruger Zendesk, øger i gennemsnit kundetilfredsheden med 25 % og repræsentantern es produktivitet med 30 % – uanset skala. Kundeinteraktionerne foregår i en enkelt interface med funktioner som webwidgets, foruddefinerede svar på anmodninger og meget mere. Det er hurtigt at oprette og komme i gang. Zendesk Suite omfatter anmodningssystem, hjælpecenter, fællesskabsforum, messaging, samtale, Explore og Sunshine Conversations. Læs mere om Zendesk Suite

Egenskaber

  • Vidensstyring
  • Katalogisering/kategorisering
  • Kundesupport
  • Kontrol af e-mailsvar
  • Præstationsmåling
  • Søgning/filter
  • Selvbetjeningsportal
Ved en afstemning blev Bitrix24 kåret som en af de bedste, gratis online CRM-software i 2016, 2017 og 2018. 100 % gratis med ubegrænsede optegnelser, salgsautomatisering, e-mailmarketing.
Ved en afstemning blev Bitrix24 kåret som en af de bedste online CRM-software i 2016, 2017 og 2018. 100 % gratis med ubegrænsede optegnelser, salgsautomatisering, telefoni og e-mailmarketing. Bitrix24 bruges af over otte millioner virksomheder. Bitrix24 er tilgængelig i skyen og lokalt med åben kildekode-adgang. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Vidensstyring
  • Katalogisering/kategorisering
  • Kundesupport
  • Kontrol af e-mailsvar
  • Præstationsmåling
  • Søgning/filter
  • Selvbetjeningsportal
En åben kildekode-pakke af integrerede apps til administration af CRM, POS, Websted, ehandel, Salg, Regnskab, Lager, HR, Marketing og mere.
Odoo er en fuldt integreret, brugerdefinerbar åben kildekode-software, der er fyldt med professionelt designede, brugervenlige forretningsprogrammer. Odoos intuitive database er i stand til at opfylde et flertal af forretningsbehov, såsom CRM, Salg, Projekt, Produktion, Lagerbeholdning og Regnskab, bare for at nævne nogle få. Odoo er en alt-i-en softwareløsning, der er designet til at opfylde behovene i enhver virksomhed, uanset størrelse (eller budget). Læs mere om Odoo

Egenskaber

  • Vidensstyring
  • Katalogisering/kategorisering
  • Kundesupport
  • Kontrol af e-mailsvar
  • Præstationsmåling
  • Søgning/filter
  • Selvbetjeningsportal
Agile CRM er en komplet salgs-, markedsførings- og servicepakke, der er designet til at lade SMB’er sælge og markedsføre som Fortune 500.
Agile CRM er en alt-i-en CRM med salgs-, markedsførings- og serviceautomatisering i en enkelt platform. Den har salgssporing, kontaktstyring, marketingautomatisering, webanalyse, tovejs-e-mails, telefoni og helpdesk med en enkel, ren og moderne interface. Læs mere om Agile CRM

Egenskaber

  • Vidensstyring
  • Katalogisering/kategorisering
  • Kundesupport
  • Kontrol af e-mailsvar
  • Præstationsmåling
  • Søgning/filter
  • Selvbetjeningsportal
monday.com, en online CRM-software, ideel til styring af kunderelationer med et meget sikkert miljø til kundedata.
monday.com, en online CRM-software, er en ideel løsning til styring af kunderelationer med et meget sikkert og pålideligt miljø til kunders data og privatliv. Dens brugervenlighed betyder problemfri onboarding og hurtig implementering for teamet. Nem administrering af kunderelationer på ens egen måde med effektive automatiseringer, integrationer, kontrolpaneler, brugerdefinerbare arbejdsgange og flere datavisninger. Kunder tilbydes en god service og oplevelse med en enkel, men effektiv software. Læs mere om monday sales CRM

Egenskaber

  • Vidensstyring
  • Katalogisering/kategorisering
  • Kundesupport
  • Kontrol af e-mailsvar
  • Præstationsmåling
  • Søgning/filter
  • Selvbetjeningsportal
Man kan få det mest ud af sine samtaler – kontakter kan samles ét sted, og administration af alle kundeinteraktioner i en enkel onlineløsning.
Kunderelationer kan vokse med en effektiv CRM-app fra vcita: >> Opbevaring, administration og markering af kundeemner, kontakter og kunder i én centraliseret online hub. >> Et fugleperspektiv over dine kunders tidligere aftaler, betalinger, fakturaer, dokumenter og samtaler. >> Alle oplysningerne er ved hånden, uanset hvor man er, og hvornår man har brug for dem, med en venlig mobilapp. >> Man kan nemt samarbejde med et team og tildele kunder, aftaler og indkommende anmodninger til medarbejdere. Læs mere om vcita

Egenskaber

  • Vidensstyring
  • Katalogisering/kategorisering
  • Kundesupport
  • Kontrol af e-mailsvar
  • Præstationsmåling
  • Søgning/filter
  • Selvbetjeningsportal
Caspio er en af verdens førende platforme, der ikke kræver meget kodning til opbygning af online databaseapplikationer.
Caspio er en af verdens førende lav-kodningsplatforme til opbygning af brugerdefinerede online CRM-applikationer (kunderelationsstyrings-applikationer) uden meget kodning. Alt-i-en-platformen har alt, hvad man behøver for at transformere forretningsdrift og arbejdsgange digitalt. Den omfatter en integreret database i skyen, en visuel applikationsbygger, sikkerhed i virksomhedsklassen, overholder lovgivning og har en skalerbar global infrastruktur. Se hvorfor over 15.000 virksomheder verden over stoler på Caspio. Det kan prøves gratis. Læs mere om Caspio

Egenskaber

  • Vidensstyring
  • Katalogisering/kategorisering
  • Kundesupport
  • Kontrol af e-mailsvar
  • Præstationsmåling
  • Søgning/filter
  • Selvbetjeningsportal
Ens CRM (kunderelationsstyring) kan gøres enklere. Alle kontakter, tilbud, kalender, analyse af salgspipeline, alt sammen på ét sted.
Alle kontakter, tilbud, kalender, analyse af salgspipeline, alt sammen på ét sted. Perfekt organiserede data, der kan forenkle arbejde og giver et grundigt overblik over ens virksomhed. RAYNET CRM kan hjælpe sælgere og ledere: Det giver sælgere redskaberne til at vinde, og lederne får redskaberne til at overvåge virksomheden og dens fremtidige perspektiv. Læs mere om RAYNET CRM

Egenskaber

  • Vidensstyring
  • Katalogisering/kategorisering
  • Kundesupport
  • Kontrol af e-mailsvar
  • Præstationsmåling
  • Søgning/filter
  • Selvbetjeningsportal
EQUP er en software til kundestyring i skyen, der hjælper med at automatisere markedsføring, salg og fakturering.
EQUP er en software til kundestyring i skyen, der hjælper med at automatisere markedsføring, salg og fakturering. EQUP er designet til at bygge bro mellem nuværende tilgængelige løsninger og mindre virksomheders behov. Ting, som ikke almindeligvis tilbydes andetsteds: samkøring af lagerbeholdning, gratis version uden begrænsninger i funktionerne, dedikerede ressourcer til at administrere kontoen, branchespecifikke løsninger. Læs mere om EQUP

Egenskaber

  • Vidensstyring
  • Katalogisering/kategorisering
  • Kundesupport
  • Kontrol af e-mailsvar
  • Præstationsmåling
  • Søgning/filter
  • Selvbetjeningsportal