Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

Web Analytics Tools

Software til Web Analytics Tools gør det muligt for organisationer at spore og analysere oplysninger om dem, der besøger deres websted, herunder hvem de er, hvordan de fandt webstedet, hvilken vej de følger gennem webstedet, og hvilke handlinger de udfører, mens de er der. Brug af disse målinger kan hjælpe organisationer med at måle effektiviteten af deres markedsførings- og annonceringsindsats, samt hvor effektivt deres websted fungerer som et salgsværktøj. Web Analytic-applikationer kan også hjælpe med at annoncere på internettet ved at evaluere populariteten og effektiviteten af søgeord. Software til Web Analytics Tools er relateret til Campaign Management Software og Marketing Automation Software.

5 resultater

Agile CRM er en komplet salgs-, markedsførings- og servicepakke, der er designet til at lade SMB’er sælge og markedsføre som Fortune 500.
Agile CRM-analyser giver god indsigt i kundeadfærd og hjemmesidens ydeevne. Man kan fa handlingsrettet indsigt i kundeemner og potentielle kunders aktiviteter på hjemmesiden eller mobilappen. Ved hjælp af Agile CRM-analyse, kan man analysere kundeinteresser og webengagementsmønstre med aktivitetsrapporter, tidslinjer og advarsler i realtid. Læs mere om Agile CRM

Egenskaber

  • Sporing af tid på sted
  • Sporing af webstedssøgning
  • Sporing af sidevisninger
  • Henvisningssporing
  • Kampagnestyring
  • Målsætning/sporing
  • Sporing af brugerinteraktion
  • Rapportering af webtrafik
  • Sporing af søgeord
  • Varmekort
Et komplet værktøj til kundeengagement med livechat, sporing af besøgende på webstedet og analysefunktioner.
Zoho SalesIQ er en komplet, AI-drevet platform til livechat og analyse, der hjælper virksomheder med at styrke engagementet med deres kunder. Platformen leverer livechat, chatbots og integration med chatkanaler, CRM, helpdesk-software og meget mere for at kommunikere med alle besøgende på webstedet på ethvert trin i kundens livscyklus. Læs mere om Zoho SalesIQ

Egenskaber

  • Sporing af tid på sted
  • Sporing af webstedssøgning
  • Sporing af sidevisninger
  • Henvisningssporing
  • Kampagnestyring
  • Målsætning/sporing
  • Sporing af brugerinteraktion
  • Rapportering af webtrafik
  • Sporing af søgeord
  • Varmekort
Zoho Marketing Automation er en alt-i-én marketingautomatiseringssoftware, der bruges til at styre marketingaktiviteter på tværs af flere kanaler
Zoho Marketing Automation er en cloud-baseret software udviklet specifikt til virksomheder, der leder efter en marketing automation-løsning. Denne software fungerer som et vigtigt hverdagsmarkedsføringsværktøj, der tilbyder marketing- og salgsfunktioner såsom generering af leads og kvalificering. Det tilbyder også omfattende funktioner til dataanalyse og webadfærdsmarkedsføring samt forskellige marketingkampagnestrategier fra SMS-marketing til sociale kampagner. Læs mere om Zoho Marketing Automation

Egenskaber

  • Sporing af tid på sted
  • Sporing af webstedssøgning
  • Sporing af sidevisninger
  • Henvisningssporing
  • Kampagnestyring
  • Målsætning/sporing
  • Sporing af brugerinteraktion
  • Rapportering af webtrafik
  • Sporing af søgeord
  • Varmekort
EQUP er en software til kundestyring i skyen, der hjælper med at automatisere markedsføring, salg og fakturering.
EQUP er en software til kundestyring i skyen, der hjælper med at automatisere markedsføring, salg og fakturering. EQUP er designet til at bygge bro mellem nuværende tilgængelige løsninger og mindre virksomheders behov. Ting, som ikke almindeligvis tilbydes andetsteds: samkøring af lagerbeholdning, gratis version uden begrænsninger i funktionerne, dedikerede ressourcer til at administrere kontoen, branchespecifikke løsninger. Læs mere om EQUP

Egenskaber

  • Sporing af tid på sted
  • Sporing af webstedssøgning
  • Sporing af sidevisninger
  • Henvisningssporing
  • Kampagnestyring
  • Målsætning/sporing
  • Sporing af brugerinteraktion
  • Rapportering af webtrafik
  • Sporing af søgeord
  • Varmekort
Software til indsamling af førstepartsdata, som giver dig bedre markedsføringsdata og attribution, mens den sikrer databeskyttelse.
TraceDock er en software til indsamling af førstepartsdata, som gør det muligt for dig at få op til 30 % flere marketingdata i Google Analytics og Meta Ads Manager og knytte alle transaktioner til de rigtige kanaler og kampagner, mens forbrugernes data beskyttes. TraceDock giver dig fuld indsigt i tilbagevendende besøgende, kunderejser og indtægter, så du kan optimere din marketingstrategi og øge omsætningen online. En plug-and-play-løsning, der er klar på kun 20 minutter. Læs mere om TraceDock

Egenskaber

  • Sporing af tid på sted
  • Sporing af webstedssøgning
  • Sporing af sidevisninger
  • Henvisningssporing
  • Kampagnestyring
  • Målsætning/sporing
  • Sporing af brugerinteraktion
  • Rapportering af webtrafik
  • Sporing af søgeord
  • Varmekort