18 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software

IT Asset Management Software

IT Asset Management Software tilbyder fortegnelse og levetidsforvaltning af software- og hardwareaktiver for hele koncernen. Dette kan omfatte vedligeholdelseshistorik for aktiver, brugertilladelser, budgetprognose for indkøb og overholdelse af softwarelicenser. Denne type software gør det muligt for it-ledere at forbedre kontrol med omkostninger og nøjagtigt spore IT's forretningsværdi i hele organisationen.

5 resultater
TeamViewer giver brugeren mulighed for at oprette forbindelse til enhver enhed for at støtte enhver person, enhver proces eller hvad som helst – hvor som helst og når som helst.
TeamViewer er en førende global teknologivirksomhed og tilbyder en sikker platform til fjernadgang, hvor brugeren kan tilgå, kontrollere, administrere, overvåge og yde support til enhver enhed – på tværs af platforme – uanset hvor man er. TeamViewer har mere end 600.000 kunder og er gratis til privat, ikke-kommercielt brug og er blevet installeret på mere end 2,5 milliarder enheder. TeamViewer fornyes løbende inden for fjernadgang, augmented reality, tingenes internet og digitalt kundeengagement. Læs mere om TeamViewer Remote

Egenskaber

  • Håndtering af supportbillet
  • Kontrakt-/licensstyring
  • Indkøbsstyring
  • Omkostningssporing
  • Vedligeholdelsesledelse
  • Konfigurationsstyring
  • Revisionsstyring
  • Sporing af overholdelse
  • Leverandørstyring
Løn og ansættelsesadministration bygget til den globale arbejdsstyrke.
Deel er et globalt løn- og ansættelsesadministrationssystem bygget til geografisk spredte teams, hvor alle, overalt, kan blive ansat og betalt. Øjeblikkelig ansættelse af fuldtidsansatte eller uafhængige kontrahenter over hele verden på få minutter. Med Deel tager virksomheder sig af lønudbetalinger og opretter lokale juridiske kontrakter i over 150 lande ved hjælp af en teknologiaktiveret selvbetjeningsproces. Deel betjener mere end 3.500 kunder, fra SMV’er til børsnoterede virksomheder. Læs mere om Deel

Egenskaber

  • Håndtering af supportbillet
  • Kontrakt-/licensstyring
  • Indkøbsstyring
  • Omkostningssporing
  • Vedligeholdelsesledelse
  • Konfigurationsstyring
  • Revisionsstyring
  • Sporing af overholdelse
  • Leverandørstyring
Jira Service Management er en ITSM-software, der frigør højhastighedsteams til hurtigt og sammen at levere fantastiske serviceoplevelser.
Jira Service Management er en ITSM-løsning, der frigør højhastigheds IT-, udviklings-, drifts- og forretningsteams. Styrkede teams kan levere fantastiske serviceoplevelser uden kompleksiteten ved traditionel ITSM og koordinere indsatsen for endnu større effekt gennem Jiras åbne samarbejdsplatform. Strømlinede arbejdsgange, automatiseringsregler, køer, SLA'er og en selvbetjeningsportal styrker alle IT-, udviklings-, drifts- og forretningsteams til at levere exceptionel servicestyring i stor skala uden siloer. Læs mere om JIRA Service Management

Egenskaber

  • Håndtering af supportbillet
  • Kontrakt-/licensstyring
  • Indkøbsstyring
  • Omkostningssporing
  • Vedligeholdelsesledelse
  • Konfigurationsstyring
  • Revisionsstyring
  • Sporing af overholdelse
  • Leverandørstyring
IT Service Management-løsning, der kombinerer et ready-to-use ITSM-værktøj med interne eksperter – har hjulpet med at forbedre services siden 1993.
TOPdesk er det eneste ITSM-værktøj, der kombinerer en hurtig opsætning med personlig vejledning. Kom i gang med at anvende brugervenlige features og best practices til at håndtere sager, spore assets og dele viden, så dine slutbrugere oplever en 5-stjernede service hver dag. Takket være vores step-by-step tilgang kan selv travle serviceteams besejre kaosset og finde tid til forbedringer. Du behøver ikke en kodningsekspert for at vedligeholde værktøjet - det lover vi. Vil du have mere hjælp? Vores 900 interne specialister er kun et telefonopkald væk. Læs mere om TOPdesk

Egenskaber

  • Håndtering af supportbillet
  • Kontrakt-/licensstyring
  • Indkøbsstyring
  • Omkostningssporing
  • Vedligeholdelsesledelse
  • Konfigurationsstyring
  • Revisionsstyring
  • Sporing af overholdelse
  • Leverandørstyring
RMM Central forener endpoint management og netværksovervågning for MSP'er og hjælper med at automatisere hele IT fra en enkelt konsol.
RMM Central er en samlet løsning, der hjælper MSP'er med at administrere og overvåge flere klientnetværk fra en enkelt konsol. Med funktioner, der forenkler de daglige administrationsrutiner for MSP'er, herunder patch-administration, fjernadgang og ydeevneovervågning, sikrer RMM Centrals holistiske tilgang, at ressourcer og indsats minimeres, og investeringsafkastet maksimeres. Læs mere om ManageEngine RMM Central

Egenskaber

  • Håndtering af supportbillet
  • Kontrakt-/licensstyring
  • Indkøbsstyring
  • Omkostningssporing
  • Vedligeholdelsesledelse
  • Konfigurationsstyring
  • Revisionsstyring
  • Sporing af overholdelse
  • Leverandørstyring