Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

IT Asset Management Software

IT Asset Management Software tilbyder fortegnelse og levetidsforvaltning af software- og hardwareaktiver for hele koncernen. Dette kan omfatte vedligeholdelseshistorik for aktiver, brugertilladelser, budgetprognose for indkøb og overholdelse af softwarelicenser. Denne type software gør det muligt for it-ledere at forbedre kontrol med omkostninger og nøjagtigt spore IT's forretningsværdi i hele organisationen.

2 resultater

IT Service Management-løsning, der kombinerer et ready-to-use ITSM-værktøj med interne eksperter – har hjulpet med at forbedre services siden 1993.
TOPdesk er det eneste ITSM-værktøj, der kombinerer en hurtig opsætning med personlig vejledning. Kom i gang med at anvende brugervenlige features og best practices til at håndtere sager, spore assets og dele viden, så dine slutbrugere oplever en 5-stjernede service hver dag. Takket være vores step-by-step tilgang kan selv travle serviceteams besejre kaosset og finde tid til forbedringer. Du behøver ikke en kodningsekspert for at vedligeholde værktøjet - det lover vi. Vil du have mere hjælp? Vores 900 interne specialister er kun et telefonopkald væk. Læs mere om TOPdesk

Egenskaber

  • Håndtering af supportbillet
  • Kontrakt-/licensstyring
  • Indkøbsstyring
  • Omkostningssporing
  • Vedligeholdelsesledelse
  • Konfigurationsstyring
  • Revisionsstyring
  • Sporing af overholdelse
  • Leverandørstyring
RMM Central forener endpoint management og netværksovervågning for MSP'er og hjælper med at automatisere hele IT fra en enkelt konsol.
RMM Central er en samlet løsning, der hjælper MSP'er med at administrere og overvåge flere klientnetværk fra en enkelt konsol. Med funktioner, der forenkler de daglige administrationsrutiner for MSP'er, herunder patch-administration, fjernadgang og ydeevneovervågning, sikrer RMM Centrals holistiske tilgang, at ressourcer og indsats minimeres, og investeringsafkastet maksimeres. Læs mere om ManageEngine RMM Central

Egenskaber

  • Håndtering af supportbillet
  • Kontrakt-/licensstyring
  • Indkøbsstyring
  • Omkostningssporing
  • Vedligeholdelsesledelse
  • Konfigurationsstyring
  • Revisionsstyring
  • Sporing af overholdelse
  • Leverandørstyring