17 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software

Kontraktstyring software

Software til kontraktstyring automatiserer oprettelsen, sporingen og overvågningen af kontrakter og aftaler. Software til kontraktstyring gør det også muligt at dele kontraktdokumenter på virksomhedsniveau og administrere forskellige dokumentversioner. Disse applikationer til kontraktstyring giver også ofte mulighed for topstyring og overvågning af kontraktstatusser, vigtige datoer og personaleansvar. Software til kontraktstyring er relateret til CRM Software.

8 resultater

Brugeren kan oprette, dele og e-underskrive dokumenter på få minutter med Jotform Sign. Arbejdsgangen kan automatiseres med juridisk bindende dokumenter.
Jotform Sign er den automatiserede e-underskriftsoplevelse, der er designet til at strømline arbejdsgangen. Med feltregistrering, en intuitiv generator og integrationer med fantastiske automatiseringsværktøjer er Jotform Sign en af de mest effektive måder at indsamle e-underskrifter på. Læs mere om Jotform

Egenskaber

  • Elektronisk signatur
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Søgning i fuld tekst
  • Versionskontrol
  • Styring af arbejdsgange
  • Teamsamarbejde
Løn og ansættelsesadministration bygget til den globale arbejdsstyrke.
Deel er et globalt løn- og ansættelsesadministrationssystem bygget til geografisk spredte teams, hvor alle, overalt, kan blive ansat og betalt. Øjeblikkelig ansættelse af fuldtidsansatte eller uafhængige kontrahenter over hele verden på få minutter. Med Deel tager virksomheder sig af lønudbetalinger og opretter lokale juridiske kontrakter i over 150 lande ved hjælp af en teknologiaktiveret selvbetjeningsproces. Deel betjener mere end 3.500 kunder, fra SMV’er til børsnoterede virksomheder. Læs mere om Deel

Egenskaber

  • Elektronisk signatur
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Søgning i fuld tekst
  • Versionskontrol
  • Styring af arbejdsgange
  • Teamsamarbejde
Dokumenter kan opbygges, spores og e-signeres på ét sted ved hjælp af juridisk bindende online signaturer.
PandaDoc kan strømline kontraktstyring fra salgsprocessen hele vejen til kontraktudførelse og fornyelse. Indbyggede samarbejdsmuligheder, versionskontrol, dokumenthistorik og elektronisk signaturer kan gøre det nemmere at udarbejde, forhandle og underskrive kontrakter. Læs mere om PandaDoc

Egenskaber

  • Elektronisk signatur
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Søgning i fuld tekst
  • Versionskontrol
  • Styring af arbejdsgange
  • Teamsamarbejde
Tidsbesparelse på registrering af regninger, scanning af kontrakter og godkendelse af dokumenter. Risici kan undgås, man kan blive papirløs, og ROI (investeringsafkast) kan øges med Odoo Sign.
Bedre ansættelsesprocesser kan fås, salgscyklusser kan reduceres, og der kan holdes styr på alle kontrakter med Odoos brugervenlige, fuldt integrerede e-signaturløsning. Odoo Sign er en hurtig og nem måde at sende, underskrive og godkende dokumenter på. Brugerne kan hurtigt forberede rene, finpudsede kontrakter ved blot at trække og slippe kasser, der skal udfyldes af de involverede parter, indsende underskriftsanmodninger på få sekunder, omhyggeligt spore status for sendte kontrakter og nemt overføre vigtige PDF-filer – takket være Odoo Sign. Læs mere om Odoo

Egenskaber

  • Elektronisk signatur
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Søgning i fuld tekst
  • Versionskontrol
  • Styring af arbejdsgange
  • Teamsamarbejde
Brugeren kan oprette, dele og e-underskrive dokumenter på få minutter med Jotform Sign. Arbejdsgangen kan automatiseres med juridisk bindende dokumenter.
Jotform Sign er den automatiserede e-underskriftsoplevelse, der er designet til at strømline arbejdsgangen. Med feltregistrering, en intuitiv generator og integrationer med fantastiske automatiseringsværktøjer er Jotform Sign en af de mest effektive måder at indsamle e-underskrifter på. Læs mere om Jotform Sign

Egenskaber

  • Elektronisk signatur
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Søgning i fuld tekst
  • Versionskontrol
  • Styring af arbejdsgange
  • Teamsamarbejde
Vi er den førende CLM til kontraktstyring fra start til slut i Latam, højt integrerbar, fremmer samarbejde og optimerer processer med generativ AI.
Vi er førende inden for kontraktstyring i Latinamerika, med tilstedeværelse i 13 lande og over 600 kunder. Vi forbinder organisationer digitalt for at fremme retfærdige, effektive og gennemsigtige forretningsforhold. Vores end-to-end CLM, drevet af generativ kunstig intelligens, bruger en virtuel assistent til at forbedre effektiviteten i gennemgang og analyse af kontrakter. Dette system digitaliserer og optimerer hver fase af kontrakten: fra anmodning gennem automatiserede arbejdsgange, der forbinder de ansvarlige områder med gennemgang, forhandling, samarbejde, godkendelse og underskrivelse af kontrakter, og centraliserer alt på ét sted. Vi er højt integrerbare med de systemer, som vores kunder allerede bruger, såsom Salesforce, WhatsApp og Power BI. Vi tilpasser os lokale regler med godkendte elektroniske underskriftsudbydere i hvert land, hvilket sikrer overholdelse af lovgivningen. Læs mere om Webdox

Egenskaber

  • Elektronisk signatur
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Søgning i fuld tekst
  • Versionskontrol
  • Styring af arbejdsgange
  • Teamsamarbejde
Europas mest fleksible CRM. Efficy er en komplet og fleksibel løsning til styring af kunderelationer, der styrker dine medarbejdere.
Endelig en CRM-løsning, der lever op til din virksomheds behov. Efficy er en stor spiller på det europæiske CRM-marked. Vi har et stort udvalg af fleksible løsninger og allerede 13.500 kunder og 330.000 brugere i 60 lande. Efficy CRM er let at bruge og tilpasse til virksomheder baseret på størrelse og behov. Det betyder, at du kan udvikle din forretning på en struktureret måde. Spild ikke tid på at systematisere data – styrk dine medarbejdere og få din forretning til at vokse med Efficy CRM. Læs mere om Efficy CRM

Egenskaber

  • Elektronisk signatur
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Søgning i fuld tekst
  • Versionskontrol
  • Styring af arbejdsgange
  • Teamsamarbejde
Kontraktstyringsplatform med høj standard for sikkerhed og digital signatur for alle filformater.
Platform for kontraktstyring og digital signatur. INHUBBER giver uovertruffen sikkerhed og en yderst effektiv måde at organisere og administrere kontrakter på. AI'en udtrækker de relevante oplysninger, hjælper med at oprette rapporteringer, finde eller sammenligne oplysninger indenfor få sekunder. INHUBBER forenkler kontrakter og gør dem forståelige, interaktive, nemme at administrere og automatiserede. Det reducerer den tid, de omkostninger og de risici, der er forbundet med forhandling, oprettelse, godkendelse og forvaltning af kontrakter. Læs mere om INHUBBER

Egenskaber

  • Elektronisk signatur
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Søgning i fuld tekst
  • Versionskontrol
  • Styring af arbejdsgange
  • Teamsamarbejde