18 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software
Telefoni software
Software til telefoni automatiserer elektronisk styring af opkald og data, hvilket ofte forbedrer effektiteten af et callcenter. Disse applikationer gør det muligt for alle slags organisationer at opnå øget fleksibilitet i håndteringen af ind- og udgående opkald, mens de også får adgang til funktioner, som understøtter styring af fax- og datakommunikation. Udover optimering af en organisations drift tilbyder denne software også udvidede muligheder for håndtering af kunderettede aktiviteter, mens brugerne tilbydes en infrastruktur til administration af callcentre, styring af helpdesk-opgaver, applikationer til forslag til nummervalg samt CRM- og telemarketing-løsninger. Læs mere Læs mindre
Egenskaber
- Opkaldsoverførsel
- Automatisk opkaldsfordeling
- Telefonsvarer
- Opkaldsoptagelse
- VoIP
- Opkalds-ID
- Integration af computertelefoni
- Rapportering/analyse
- Opkaldsovervågning
Egenskaber
- Opkaldsoverførsel
- Automatisk opkaldsfordeling
- Telefonsvarer
- Opkaldsoptagelse
- VoIP
- Opkalds-ID
- Integration af computertelefoni
- Rapportering/analyse
- Opkaldsovervågning
Egenskaber
- Opkaldsoverførsel
- Automatisk opkaldsfordeling
- Telefonsvarer
- Opkaldsoptagelse
- VoIP
- Opkalds-ID
- Integration af computertelefoni
- Rapportering/analyse
- Opkaldsovervågning