18 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software

Telefoni software

Software til telefoni automatiserer elektronisk styring af opkald og data, hvilket ofte forbedrer effektiteten af et callcenter. Disse applikationer gør det muligt for alle slags organisationer at opnå øget fleksibilitet i håndteringen af ind- og udgående opkald, mens de også får adgang til funktioner, som understøtter styring af fax- og datakommunikation. Udover optimering af en organisations drift tilbyder denne software også udvidede muligheder for håndtering af kunderettede aktiviteter, mens brugerne tilbydes en infrastruktur til administration af callcentre, styring af helpdesk-opgaver, applikationer til forslag til nummervalg samt CRM- og telemarketing-løsninger.

3 resultater
Zendesk er en komplet kundeserviceløsning, der er nem at bruge og kan tilpasses den enkelte virksomhed.
Zendesk Suite er en kundeserviceløsning, der er nem at bruge og kan tilpasses den enkelte virksomhed. Virksomheder, der bruger Zendesk, øger i gennemsnit kundetilfredsheden med 25 % og repræsentanternes produktivitet med 30 % – uanset skala. Kundeinteraktionerne foregår i en enkelt interface med funktioner som webwidgets, foruddefinerede svar på anmodninger og meget mere. Det er hurtigt at oprette og komme i gang. Zendesk Suite omfatter anmodningssystem, hjælpecenter, fællesskabsforum, messaging, samtale, Explore og Sunshine Conversations. Læs mere om Zendesk Suite

Egenskaber

  • Opkaldsoverførsel
  • Automatisk opkaldsfordeling
  • Telefonsvarer
  • Opkaldsoptagelse
  • VoIP
  • Opkalds-ID
  • Integration af computertelefoni
  • Rapportering/analyse
  • Opkaldsovervågning
Bitrix24 – gratis telefonisystem i skyen til virksomheder, CRM og telemarketingløsning, der bruges af otte millioner virksomheder verden over.
På udkig efter et gratis system til IP-telefoni til mindre virksomheder, så kan Bitrix24 være det, der er brug for. I modsætning til andre løsninger for systemer til IP-telefoni, fungerer Bitrix24 både som dit interne PBX-system og som kontaktcenter for indgående og udgående opkald. Det er også et af de eneste gratis systemer til IP-telefoni, der leveres med fuldt udstyret gratis CRM. Det er vigtigt at bemærke, at når kunder ringer fra et telefonnummer, der er optaget i CRM, vil de blive identificeret, forbundet til den tildelte leder, og deres telefonopkald vil blive logget og optaget. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Opkaldsoverførsel
  • Automatisk opkaldsfordeling
  • Telefonsvarer
  • Opkaldsoptagelse
  • VoIP
  • Opkalds-ID
  • Integration af computertelefoni
  • Rapportering/analyse
  • Opkaldsovervågning
Sikker og omkostningseffektiv talekommunikation. Nemt at føje til beskeder via alle mobilkanaler med den enkle platform.
Lav, modtag og automatiser virksomhedsopkald. Reducer omkostningerne og bliv mere effektiv med VoIP-løsninger fra CM.com. Skalér nemt antallet af aktive kanaler og opkaldsopsætninger pr. sekund. CM.com kan håndtere både din indgående og udgående kapacitet. Få adgang til detaljerede oplysninger om hvert opkald for at bekæmpe svindel, f.eks. tidsstempler, destinationer, gebyrer m.m. Kom i gang med opkald på få minutter. Og tilføj derefter beskeder via alle mobilkanaler vha. den enkle platform. Læs mere om CM.com Communications Platform

Egenskaber

  • Opkaldsoverførsel
  • Automatisk opkaldsfordeling
  • Telefonsvarer
  • Opkaldsoptagelse
  • VoIP
  • Opkalds-ID
  • Integration af computertelefoni
  • Rapportering/analyse
  • Opkaldsovervågning