Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

Planlægning software

Planlægningssoftware automatiserer planlægning af begivenheder, medarbejdere, rum og andre ressourcer. Organisationer bruger disse applikationer til at styre planlægningen af interne og eksterne aktiviteter. Planlægningssoftware har for det meste værktøjer såsom en delt kalender til at håndtere projekt-, opgave-, personale- og ressourceplanlægning i realtid samt en række prognose-, allokerings- og ressourceadministrationsfunktioner. Ofte kan andre detaljer, såsom ressourcekategorisering, lokationsdetaljer, timeseddeloptegnelser og medarbejderkompetencer redigeres, opdateres og administreres fra planlægningsgrænsefladen. Planlægningssoftware er relateret til Employee Scheduling software, Facility Management software og Appointment Scheduling software.

Danmark Vis lokale produkter

9 resultater

Håndtér projekter og forbedr arbejdsgange med Wrikes arbejdsstyringssoftware. Fjern barrierer, find klarhed og overgå mål.
Skab en bedre måde at arbejde på med Wrike arbejdsstyringssoftware. Automatiser tidskrævende administrative opgaver, så du kan fokusere på det arbejde, der betyder mest. Få projekter og arbejdsgange i gang med færdigbyggede skabeloner, øg samarbejdet med intuitive kommunikationsværktøjer og øg synligheden med forskellige projektvisninger. Visualiser projekter med Gantt-diagrammer eller Kanban-tavler og hold interessenter informeret med automatiseret rapportering og statusopdateringer. Alt er muligt med Wrike ved din fingerspids. Læs mere om Wrike

Egenskaber

  • Gruppeplanlægning
  • Automatiseret planlægning
  • Aftaleplanlægning
  • Beskeder/meddelelser
  • Styring af tidsrapport
  • Kundedatabase
  • Selvbetjeningsportal
  • Mobil adgang
  • Påmindelser
  • Kalendersynkronisering
NetSuite, der er blandt verdens førende skybaserede ERP'er, giver brugerne det overblik og den kontrol, de behøver for at kunne tage informerede beslutninger og være sikre i deres evne til at vækste.
NetSuite er en skybaseret alt-i-én-løsning til forretningsstyring, der hjælper mere end 32.000 organisationer med at styrke effektiviteten via automatisering af centrale processer og indsigt i realtid i operationelle og økonomiske resultater. Med én samlet, integreret pakke af applikationer til styring af regnskab, ordrebehandling, lagerbeholdning, produktion samt forsyningskæde og lageraktiviteter giver NetSuite virksomheder det fulde overblik og kontrol over deres forretningsaktiviteter. Læs mere om NetSuite

Egenskaber

  • Gruppeplanlægning
  • Automatiseret planlægning
  • Aftaleplanlægning
  • Beskeder/meddelelser
  • Styring af tidsrapport
  • Kundedatabase
  • Selvbetjeningsportal
  • Mobil adgang
  • Påmindelser
  • Kalendersynkronisering
Brug for gratis, ubegrænset aftaleplanlægning? Bitrix24, er et af de forende, gratis CRM-systemer med delte kalendere og planlægningssystem.
Brug for gratis, ubegrænset aftaleplanlægning? Bitrix24, er et af de forende, gratis CRM-systemer med delte kalendere og planlægningssystem. Tilgængelig i skyen og lokalt med åben kildekode-adgang. Bruges af mere end otte millioner virksomheder på verdensplan Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Gruppeplanlægning
  • Automatiseret planlægning
  • Aftaleplanlægning
  • Beskeder/meddelelser
  • Styring af tidsrapport
  • Kundedatabase
  • Selvbetjeningsportal
  • Mobil adgang
  • Påmindelser
  • Kalendersynkronisering
Med Sage HR skal man blot oprette og redigere vagter efter behov og derefter underrette sine medarbejdere med et klik på en knap.
Et paradigmeskift, hvor der er tale om vagtplanlægning, kan opleves. Nej, det behøver ikke at være kedeligt. Man kan blot oprette og redigere vagter og derefter give sine medarbejdere besked med et klik på en knap. Alle har adgang til deres tidsplaner fra både web- og mobilapps. Android- og iOS-apps er tilgængelige. Læs mere om Sage HR

Egenskaber

  • Gruppeplanlægning
  • Automatiseret planlægning
  • Aftaleplanlægning
  • Beskeder/meddelelser
  • Styring af tidsrapport
  • Kundedatabase
  • Selvbetjeningsportal
  • Mobil adgang
  • Påmindelser
  • Kalendersynkronisering
Den nye normale kan gøres nemt med en effektiv app, der giver mulighed for at administrere kunder, aftaler og betalinger online. En gratis prøveperiode kan startes i dag.
Man kan sige farvel til spildt tid og frustrerede kunder, og sige goddag til ubesværet onlineplanlægning. Kunder kan selv planlægge en gratis konsultation, reservere og betale for tjenester og tilmelde sig begivenheder online - døgnet rundt fra enhver enhed. vcita leveres med en brugerdefinerbar planlægningsside, hvor kunder kan se ens tjenester og opdateret tilgængelighed samt en personlig klientportal. vcita kan tilføjes til ens hjemmeside, e-mail og sociale medier – så man kan få dobbelt så mange reservationer på den halve tid. Læs mere om vcita

Egenskaber

  • Gruppeplanlægning
  • Automatiseret planlægning
  • Aftaleplanlægning
  • Beskeder/meddelelser
  • Styring af tidsrapport
  • Kundedatabase
  • Selvbetjeningsportal
  • Mobil adgang
  • Påmindelser
  • Kalendersynkronisering
Danmark Lokalt produkt
Den førende platform til styring, strømlining og dokumentation af den daglige drift i en flyvetræningsorganisation.
FlightLogger er en platform til styring af luftfartsskoler, hvor man kan administrere alle de daglige aktiviteter i en flyvetræningsorganisation. Med FlightLogger kan burgeren håndtere alle de vigtige opgaver i en pilotskole med en digital one-stop-løsning, der inkluderer: - Administration af elever, instruktører, personale og besætning - Planlægning af flyvetimer, teoriundervisning, eksamener og fremgangsprøver - Reservation af fly, klasselokaler og andre ressourcer - Udførelse af flyregistrering ved hjælp af enhver enhed - Oprettelse af rapporter og dataeksport Læs mere om FlightLogger

Egenskaber

  • Gruppeplanlægning
  • Automatiseret planlægning
  • Aftaleplanlægning
  • Beskeder/meddelelser
  • Styring af tidsrapport
  • Kundedatabase
  • Selvbetjeningsportal
  • Mobil adgang
  • Påmindelser
  • Kalendersynkronisering
Kalena er den omfattende software til administration og reservation af hybride arbejdsområder og alle dine virksomhedsressourcer.
Kalena er den omfattende software til administration og reservation af hybride arbejdsområder. Alt dette på en centraliseret måde og fra en enkelt grænseflade. Kalena tillader reservation af arbejdspladser, skriveborde, mødelokaler, spisevagter, parkeringspladser, og derudover integrerer Kalena en lang række kalendere og visninger, dynamiske kort over besættelsen af ​​pladser, adgangskontrol og e-mail-kommunikation til alle brugere. Læs mere om KALENA

Egenskaber

  • Gruppeplanlægning
  • Automatiseret planlægning
  • Aftaleplanlægning
  • Beskeder/meddelelser
  • Styring af tidsrapport
  • Kundedatabase
  • Selvbetjeningsportal
  • Mobil adgang
  • Påmindelser
  • Kalendersynkronisering
EQUP er en software til kundestyring i skyen, der hjælper med at automatisere markedsføring, salg og fakturering.
EQUP er en software til kundestyring i skyen, der hjælper med at automatisere markedsføring, salg og fakturering. EQUP er designet til at bygge bro mellem nuværende tilgængelige løsninger og mindre virksomheders behov. Ting, som ikke almindeligvis tilbydes andetsteds: samkøring af lagerbeholdning, gratis version uden begrænsninger i funktionerne, dedikerede ressourcer til at administrere kontoen, branchespecifikke løsninger. Læs mere om EQUP

Egenskaber

  • Gruppeplanlægning
  • Automatiseret planlægning
  • Aftaleplanlægning
  • Beskeder/meddelelser
  • Styring af tidsrapport
  • Kundedatabase
  • Selvbetjeningsportal
  • Mobil adgang
  • Påmindelser
  • Kalendersynkronisering
Danmark Lokalt produkt
Smartplan

Smartplan

(0) Danmark Lokalt produkt
Smartplan hjælper virksomheder væk fra Excel og over i et online vagtplanlægningssystem. Derudover tilbyder Smartplan både kommunikation, tidsregistrering, lønkørsel og meget mere.
Smartplan er et intuitivt, cloud-baseret vagtplanlægningsværktøj med stor fokus på brugervenlighed. I Smartplan er der gode muligheder for kommunikation mellem medarbejdere og administratorer, fraværshåndtering i form af eksempelvis ferie, sygdom eller afspadsering samt lønkørsel til en række forskellige lønsystemer. Derudover giver Smartplans stempelur en sikkerhed i forhold til, at medarbejdernes tidsregistrering altid er korrekt. Medarbejderne stempler blot ind og ud, når de møder og går hjem. Læs mere om Smartplan

Egenskaber

  • Gruppeplanlægning
  • Automatiseret planlægning
  • Aftaleplanlægning
  • Beskeder/meddelelser
  • Styring af tidsrapport
  • Kundedatabase
  • Selvbetjeningsportal
  • Mobil adgang
  • Påmindelser
  • Kalendersynkronisering