17 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software

Workflow Management Software

Workflow Management Software hjælper med koordinering af arbejdsgange og sikrer, at ændringer implementeres efter hensigten. Disse løsninger tilbyder et samarbejdsfokuseret miljø, der nemt lader virksomheder ovevåge og evaluere deres processer. Organisationer bruger Workflow Management Software til at koordinere deres opgaver, muliggøre øjeblikkelig adgang til præcise og opdaterede data om projekter og performance, planlægge og synkronisere ændringer samt afprøve effektiviteten af forretningsstrategier. Workflow Management Software er relateret til Business Process Management Software, Software til kravstyring og Projektstyringssoftware.

Danmark Vis lokale produkter
20 resultater
Asana til styring af arbejdsgange. Skab processer, der kører af sig selv, så dine teams kan opnå resultater hurtigere. Læs mere om Asana
Asana er et værktøj til styring af arbejdsgange, der hjælper teams med at organisere deres arbejde, lige fra daglige opgaver til strategiske initiativer. Med Asana er det muligt at samle alt arbejdet og alle teams på ét sted, uanset hvor man er. Mulighed for at organisere arbejdet som man helst vil have det, lige fra lister til tavler, kalendere og gantt-diagrammer. Brugeren slutter sig til mere end 135.000 betalende organisationer og millioner af teams i 190 lande, der bruger Asana til at få mere fra hånden. Det tager blot et par minutter at komme i gang med at prøve Asana. Læs mere om Asana

Egenskaber

  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Samarbejdsværktøjer
  • Formularstyring
  • Rapportering/analyse
  • Sporing af overholdelse
  • Træk og slip
  • Dokumentstyring
  • Søgning/filter
  • Tredjepartsintegrationer
Et visuelt samarbejdsværktøj, der skaber et fælles perspektiv for teamet på et hvilket som helst projekt på en sjov, fleksibel og givende måde.
Fra salg og marketing til HR og drift kan teams designe og tilpasse Trello til deres unikke behov og arbejdsmetoder. Og med mere end 100 integrationer med andre vigtige værktøjer som Google Drive, Slack, Jira og meget mere er Trello et levende projektcenter for samarbejde på tværs af teamet, uanset hvor arbejdet foregår. Trello bringer glæde til teamsamarbejdet ved at gøre det åbent og nemt at dele på tværs af tavler og teams. Læs mere om Trello

Egenskaber

  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Samarbejdsværktøjer
  • Formularstyring
  • Rapportering/analyse
  • Sporing af overholdelse
  • Træk og slip
  • Dokumentstyring
  • Søgning/filter
  • Tredjepartsintegrationer
Oprettelse af brugerdefinerede og automatiske arbejdsgange for at strømline teamets processer med monday.coms åbne platform.
monday.com Work OS er en nem måde at øge produktiviteten på, og det er en sandhedskilde i realtid, som teams kan stole på i alle deres daglige processer. Med automatisering uden kodning kan man sætte teamets arbejdsgang på autopilot, så de kan fokusere på meningsfuldt arbejde. Samtidig vil tilpassede advarsler, automatiske statusopdateringer og projektflow holde teamet afstemt om prioriteter, så man aldrig overskrider deadlines. Læs mere om monday.com

Egenskaber

  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Samarbejdsværktøjer
  • Formularstyring
  • Rapportering/analyse
  • Sporing af overholdelse
  • Træk og slip
  • Dokumentstyring
  • Søgning/filter
  • Tredjepartsintegrationer
Håndtér projekter og forbedr arbejdsgange med Wrikes arbejdsstyringssoftware. Fjern barrierer, find klarhed og overgå mål.
Skab en bedre måde at arbejde på med Wrike arbejdsstyringssoftware. Automatiser tidskrævende administrative opgaver, så du kan fokusere på det arbejde, der betyder mest. Få projekter og arbejdsgange i gang med færdigbyggede skabeloner, øg samarbejdet med intuitive kommunikationsværktøjer og øg synligheden med forskellige projektvisninger. Visualiser projekter med Gantt-diagrammer eller Kanban-tavler og hold interessenter informeret med automatiseret rapportering og statusopdateringer. Alt er muligt med Wrike ved din fingerspids. Læs mere om Wrike

Egenskaber

  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Samarbejdsværktøjer
  • Formularstyring
  • Rapportering/analyse
  • Sporing af overholdelse
  • Træk og slip
  • Dokumentstyring
  • Søgning/filter
  • Tredjepartsintegrationer
Den er ideel til virksomheder i alle størrelser og er et formularværktøj, der hjælper brugerne med at oprette undersøgelsesformularer, mens de også gennemgår indsendelser.
Over 18 millioner brugere har tillid til Jotforms formulargenerator, som er en enkel måde til at oprette og udgive onlineformularer fra enhver enhed. Virksomheden tilbyder over 10.000 færdige formularskabeloner, mere end 100 integrationer til tredjepartsapps samt avancerede designfunktioner, der gør den til en af de førende online formulargeneratorer for organisationer verden over. Softwaren anvendes ofte til at oprette betalingsformularer, formularer til generering af kundeemner, registreringsformularer, kontaktformularer, ansøgningsformularer og meget mere. Læs mere om Jotform

Egenskaber

  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Samarbejdsværktøjer
  • Formularstyring
  • Rapportering/analyse
  • Sporing af overholdelse
  • Træk og slip
  • Dokumentstyring
  • Søgning/filter
  • Tredjepartsintegrationer
En af de førende onlineplatforme med samarbejdsbaserede whiteboards, hvor teams får klaret arbejdet.
Miro er en af de førende platforme med samarbejdsorienterede whiteboards til teams af enhver størrelse og anvendes af mere end 30 millioner brugere verden over. Mulighed for at skabe en enkel måde at administrere processen på og gentage den hurtigere uden begrænsninger. Brugere kan samarbejde og holde alle i teamet oplyste og på linje, organisere arbejdsgangen online, følge udviklingen, og holde alle i teamet på samme side. Softwaren kommer med mere end 250 skabeloner og interaktive rammer, så det er hurtigt at komme i gang med teamsamarbejdet. Læs mere om Miro

Egenskaber

  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Samarbejdsværktøjer
  • Formularstyring
  • Rapportering/analyse
  • Sporing af overholdelse
  • Træk og slip
  • Dokumentstyring
  • Søgning/filter
  • Tredjepartsintegrationer
Med PandaDoc-software til automatisering af arbejdsgange kan virksomheder vokse, og driften skaleres på en hurtigere og mere intelligent måde.
Skal farten på styring af arbejdsgange sættes op? Med PandaDoc kan man forbedre hver afdelings arbejdsgang og holde virksomheden i gang. Med PandaDoc kan man oprette, sende, spore, e-signere og gemme alle sine virksomhedsdokumenter på ét sted. Ideel til marketing, salg, HR, drift, IT, juridisk afdeling og produktteams på over ti personer. En mere skalerbar salgsorganisation kan opbygges gennem automatisering af dokumenthåndtering med PandaDoc-software til automatisering af arbejdsgange. Læs mere om PandaDoc

Egenskaber

  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Samarbejdsværktøjer
  • Formularstyring
  • Rapportering/analyse
  • Sporing af overholdelse
  • Træk og slip
  • Dokumentstyring
  • Søgning/filter
  • Tredjepartsintegrationer
Bitrix24 er enkel og økonomisk software til styring af arbejdsgange, som er tilgængelig i skyen og lokalt med åben kildekode-adgang.
På udkig efter gratis eller økonomisk software til styring af arbejdsgange (BPM), så dette det rette sted. Prisen er ikke den eneste fordel ved Bitrix24. Et sæt standard forretningsprocesser, der ikke kræver opsætning, såsom ferieanmodninger, forretningsrejser, udgifter, køb, generelle anmodninger (intern helpdesk). Disse er baseret på ens egen virksomhedsstruktur og kan let ændres, hvis det er nødvendigt. Med forretningsprocesdesigneren kan enhver brugerdefineret forretningsproces skabes. Skybaseret, mobil og open source. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Samarbejdsværktøjer
  • Formularstyring
  • Rapportering/analyse
  • Sporing af overholdelse
  • Træk og slip
  • Dokumentstyring
  • Søgning/filter
  • Tredjepartsintegrationer
Automatisering af dine arbejdsgange fra HR til økonomi, marketing til CS, og styrkelse af din driftseffektivitet med Pipefy, en kodefri-platform.
Øgning af teameffektiviteten med Pipefys software til automatisering af arbejdsgange. Værktøjet kan gøre det nemt at integrere, automatisere og booste din driftseffektivitet i afdelinger som HR, Økonomi, Marketing og CS bl.a. Pipefys intuitive platform giver dig mulighed for at centralisere og strømline dine arbejdsgange ved at automatisere manuelle opgaver, forbinde processer og oprette standarder på en platform uden kodning. Hvordan Pipefy kan ændre den måde, du administrerer arbejdsgange på, kan ses her. Kom gratis i gang. Læs mere om Pipefy

Egenskaber

  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Samarbejdsværktøjer
  • Formularstyring
  • Rapportering/analyse
  • Sporing af overholdelse
  • Træk og slip
  • Dokumentstyring
  • Søgning/filter
  • Tredjepartsintegrationer
Caspio er en af verdens førende platforme, der ikke kræver meget kodning til opbygning af online databaseapplikationer.
Caspio er en af verdens førende lav-kodningsplatforme til opbygning af applikationer til styring af arbejdsgange uden meget kodning. Alt-i-en-platformen har alt, hvad man behøver for at transformere forretningsdrift og arbejdsgange digitalt. Den omfatter en integreret database i skyen, en visuel applikationsbygger, sikkerhed i virksomhedsklassen, overholder lovgivning og har en skalerbar global infrastruktur. Se hvorfor over 15.000 virksomheder verden over stoler på Caspio. Det kan prøves gratis. Læs mere om Caspio

Egenskaber

  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Samarbejdsværktøjer
  • Formularstyring
  • Rapportering/analyse
  • Sporing af overholdelse
  • Træk og slip
  • Dokumentstyring
  • Søgning/filter
  • Tredjepartsintegrationer
Mobilapp til udførelse af inspektioner, revisioner, sikkerhedsrapporter, ordrer og mange andre opgaver. Let at bruge og i virksomhedsklasse.
Forms On Fire er mobilappen til nøjagtige inspektioner, revisioner, sikkerhedsrapporter, ordrer og mange andre opgaver. Brugeren sparer tid med allerede udfyldte felter ved hjælp af data fra systemerne. Det er således muligt at spare tid ved ikke at skulle frem og tilbage til kontoret. Løsningen gør det muligt at spare 100 % af den tid, det tager at genindtaste, genmontere, arkivere og distribuere formularer til dem, der har brug for dem. Med sikkerhed i virksomhedsklasse, forbindelser til tusindvis af systemer og ekstrem hjælpsom kundeservice er softwaren til stor glæde for ledelsesteam. Læs mere om Forms On Fire

Egenskaber

  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Samarbejdsværktøjer
  • Formularstyring
  • Rapportering/analyse
  • Sporing af overholdelse
  • Træk og slip
  • Dokumentstyring
  • Søgning/filter
  • Tredjepartsintegrationer
Brugeren kan starte en GRATIS PRØVEPERIODE og slutte sig til 25.000 organisationer, der bruger den kodefri formularbygger til at automatisere vigtige arbejdsgange. Abonnementer starter ved 50 $/måned.
Brugeren kan slutte sig til mere end 25.000 virksomheder med en GRATIS PRØVEPERIODE på Formstack Forms, en online træk og slip-formularbygger, og opnå optimal digital modenhed som beskrevet i State of Digital Maturity 2022: Rapport om fremme af automatisering af arbejdsgange. Der kan spares op til 18 timer om ugen ved at give alle i organisationen mulighed for at oprette onlineformularer, indsamle data og automatisere processer uden kode. Softwaren understøtter HIPAA-overholdelse og tilbyder hundredevis af skabeloner og integrationer til apps som Salesforce, MailChimp og PayPal. Abonnementer starter ved 50 $/mdr. Læs mere om Formstack Forms

Egenskaber

  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Samarbejdsværktøjer
  • Formularstyring
  • Rapportering/analyse
  • Sporing af overholdelse
  • Træk og slip
  • Dokumentstyring
  • Søgning/filter
  • Tredjepartsintegrationer
Kodefri løsning til digitalisering af arbejdsgange og processer. Opgavestyring, forretningsprocesser, samarbejde og analyse.
YOOBIC er en kodefri løsning til at digitalisere virksomhedens processer og arbejdsgange. Det er enkelt at oprette brugerdefinerede formularer, designe arbejdsgange på et øjeblik med en visual creator samt analysere data i automatiserede og konsoliderede dashboards. Med softwaren strømlines alle processer, samarbejdet styrkes og produktiviteten øges. YOOBIC bruges af mere end 200 virksomheder over hele verden, herunder Boots, Halfords, Lloyds Pharmacy, Peloton, Domino's Pizza, Puma, Lacoste og Sanofi. Læs mere om YOOBIC

Egenskaber

  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Samarbejdsværktøjer
  • Formularstyring
  • Rapportering/analyse
  • Sporing af overholdelse
  • Træk og slip
  • Dokumentstyring
  • Søgning/filter
  • Tredjepartsintegrationer
Dokumentarbejdsgang udnytter det sikre FileHold dokumentlager til sikkert at distribuere de rigtige dokumenter til de rigtige personer.
Arbejdsgange en del af FileHold softwaren til dokumenthåndtering for store virksomheder, der også skal købes. FileHold kan give et sikkert, centraliseret, revideret, versionstyret og søgebart dokumentlager. Fakturaer, købsanmodninger, rejseudgifter osv. kan tages fra biblioteket og indgå i en anmeldelses- eller godkendelsesproces. Arbejdsgang udløses automatisk, når et dokument føjes til biblioteket. Understøttelse af mobile enheder hvor som helst, der er adgang til internettet. Læs mere om FileHold

Egenskaber

  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Samarbejdsværktøjer
  • Formularstyring
  • Rapportering/analyse
  • Sporing af overholdelse
  • Træk og slip
  • Dokumentstyring
  • Søgning/filter
  • Tredjepartsintegrationer
Danmark Lokalt produkt
En integreret platform med de værktøjer, man har brug for, for at få succes med forretningsprocesser, arbejdsinstruktioner, opgaver, cases og formularer.
Gluu hjælper virksomheder med at få kontrol over deres kompleksitet, før den slår vækst ihjel. Med Gluu får hver medarbejder et enkelt interface til de rigtige opgaver og instruktioner på det rigtige tidspunkt. Det giver mulighed for at undgå nye systemer for hver nye forretningsproces, så tid og energi kan frigøres til vækst. Gluu kombinerer alle de bevægelige dele af processtyring. På få minutter kan et flow kortlægges og blive udført af frontline-medarbejdere via Android- og iOS-apps. Læs mere om Gluu

Egenskaber

  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Samarbejdsværktøjer
  • Formularstyring
  • Rapportering/analyse
  • Sporing af overholdelse
  • Træk og slip
  • Dokumentstyring
  • Søgning/filter
  • Tredjepartsintegrationer
Dokumentering af processer, uddannelse og onboarding. Brugervenligt værktøj med gratis rådgivning, der hjælper med at håndtere ens største udfordringer.
AirManual hjælper teams med at dokumentere deres processer, uddannelse og onboarding. For at gøre dette kombineres et brugervenligt værktøj med gratis rådgivning – der ydes hjælp til at prioritere og håndtere ens største udfordringer. Som følge heraf frigøres kunders tid, kvaliteten forbedres, der er hurtigere vækst, og det er muligt at tage længere ferier. Læs mere om AirManual

Egenskaber

  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Samarbejdsværktøjer
  • Formularstyring
  • Rapportering/analyse
  • Sporing af overholdelse
  • Træk og slip
  • Dokumentstyring
  • Søgning/filter
  • Tredjepartsintegrationer
Brugeren kan strømline sine processer, oprette smarte skabeloner, og indsætte dem hvor som helst med en tastaturgenvej
Text Blaze giver brugerne mulighed for at gemme smarte udsnit og indsætte dem hvor som helst ved hjælp af tastaturgenveje. Text Blaze er praktisk for alle, der før har været nødt til at gentage den samme besked eller arbejdsgang (takke-e-mails, feedback, svar på spørgsmål osv.). Det er blot at skrive den relevante genvej, og så klarer Text Blaze resten. Deling af skabeloner er med til at sikre ensartet kommunikation. Skabeloner kan indeholde dynamisk indhold (f.eks. dags dato), pladsholdere, formler, betinget tekst og meget mere. Mulighed for at prøve det allerede i dag. Læs mere om Text Blaze

Egenskaber

  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Samarbejdsværktøjer
  • Formularstyring
  • Rapportering/analyse
  • Sporing af overholdelse
  • Træk og slip
  • Dokumentstyring
  • Søgning/filter
  • Tredjepartsintegrationer
Danmark Lokalt produkt
Brancheledende Marketing Work Management-løsninger (MWM), der hjælper interessenter i marketingværdikæden med at samarbejde effektivt.
Encodify er førende inden for marketing work management (MWM). Vi pionerede MarTech i 2001 med en enkel, men genial idé, der banede vej for MWM-kategorien. Baseret på vores no-code-teknologi har vi siden da bygget brancheførende best-practice MWM-løsninger, der hjælper alle interessenter i marketingværdikæden med at samarbejde effektivt. I dag sætter vi nye standarder ved at konvergere DAM/PIM, workflow, korrekturlæsning og projektstyring for at hjælpe kunderne med at innovere og optimere deres måde at arbejde på. Læs mere om Encodify

Egenskaber

  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Samarbejdsværktøjer
  • Formularstyring
  • Rapportering/analyse
  • Sporing af overholdelse
  • Træk og slip
  • Dokumentstyring
  • Søgning/filter
  • Tredjepartsintegrationer
Low-code-platform, som gør det muligt at skabe interne værktøjer og forretningsapps baseret på eksisterende datakilder.
Hvad er UI Bakery, og hvad kan det bruges til? UI Bakery er et brugervenligt UI-byggeværktøj, der giver mulighed for at skabe interne værktøjer og forretningsapps. Det giver brugeren adgang til en række skabeloner, faste widgets og andre UI-komponenter, som kan bruges i opbygningen af apps. Med dataforbindelse og API-integration kan brugeren nemt forbinde den front-end, der er oprettet i UI Bakery, med sine databaser, API'er og tredjepartstjenester. UI Bakery håndterer også alt, der har med UI-biblioteker at gøre. Læs mere om UI Bakery

Egenskaber

  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Samarbejdsværktøjer
  • Formularstyring
  • Rapportering/analyse
  • Sporing af overholdelse
  • Træk og slip
  • Dokumentstyring
  • Søgning/filter
  • Tredjepartsintegrationer
Danmark Lokalt produkt
ProjectFlow 365

ProjectFlow 365

(0) Danmark Lokalt produkt
Ved behov for en enkel løsning til projektstyring og porteføljestyring. ProjectFlow 365 – effektivt, enkelt og skalerbart.
Dansk: ProjectFlow 365 er et fleksibelt værktøj til projekt- og porteføljestyring med tæt kobling til Microsoft Office 365. Softwaren giver overblik og gør det nemt at træffe bedre beslutninger om nye projekter. Værktøjet støtter projektlederne og skaber værdi i deres dagligdag. Ressourcestyring i ProjectFlow 365 giver kontrol med kapaciteten og ressourceanvendelsen på projekter og drift. Engelsk: ProjectFlow 365 er et værktøj til projekt- og porteføljestyring med Microsoft Office-integration. Læs mere om ProjectFlow 365

Egenskaber

  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Samarbejdsværktøjer
  • Formularstyring
  • Rapportering/analyse
  • Sporing af overholdelse
  • Træk og slip
  • Dokumentstyring
  • Søgning/filter
  • Tredjepartsintegrationer