Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år
Knowledge Management Software
Knowledge Management Software tilbyder funktioner til optimering af intellektuel kapital og immaterielle aktiver ved at registrere, lagre og organisere institutionel viden i et målbart format. Disse løsninger gør det muligt at dele og replikere succesfulde strategier på tværs af en organisation. Implementeringen kan have et internt fokus med vægt på hurtigere læring, skabelse af ny viden og innovation, mens den også kan målrettes eksterne formål ved at give kunder adgang til selvbetjente funktioner. Knowledge Management Software er relateret til software til BI-værktøjer og Document Management Software. Læs mere Læs mindre
Filtrer resultater (11)
Tilgængelige lande
Lande, hvor produktet er tilgængeligt. Bemærk: Kundeservice er måske ikke tilgængelig i dette land.
Danmark
Prismuligheder
11 resultater
Start gratis med LiveAgent og giv fremragende kundeservice med den ultimative helpdesk-løsning til virksomheder i alle størrelser.
Læs mere om LiveAgent
LiveAgent er en cloud-baseret Help Desk-software med over 200+ kompatible integrationer.
Strømlin alle kundekommunikationskanaler og administrer dem fra en enkelt delt virksomhedsindbakke.
Nyd integration af sociale medier, ubegrænset billethistorik, opkaldsoptagelser, hybride billetstreams og mere.
Virksomheder som BMW, Yamaha, Huawei, Orange eller Forbesfone bruger LiveAgent til at levere kundewow til 150 millioner slutbrugere verden over.
Start med en 30-dages gratis prøveperiode, uden brug af kreditkort.
Læs mere om LiveAgent
...
Læs mere
Egenskaber
- Katalogisering/kategorisering
- Samarbejdsværktøjer
- Diskussioner/fora
- Selvbetjeningsportal
- Indholdsstyring
- Adgangskontrolelementer/tilladelser
- Redigering af tekst
- Import/eksport af data
- Kommentarer/notater
- Dokumentstyring
Slack samler al kommunikation på ét sted. Moderne teams får beskeder, arkivering og søgning i realtid.
Slack er en samarbejdshub, der gør det lettere at få arbejdet gjort ved at sørge for, at de rette oplysninger sendes til de rette personer. Når teamet skal sparke et projekt i gang, ansætte nye medarbejdere, implementere kode, gennemgå salgskontrakter, færdiggøre næste års budget, måle A/B-test, planlægge den næste kontoråbning og meget mere, dækker Slack alle behov. Teamet har mulighed for at prøve Slack gratis.
Læs mere om Slack
...
Læs mere
Egenskaber
- Katalogisering/kategorisering
- Samarbejdsværktøjer
- Diskussioner/fora
- Selvbetjeningsportal
- Indholdsstyring
- Adgangskontrolelementer/tilladelser
- Redigering af tekst
- Import/eksport af data
- Kommentarer/notater
- Dokumentstyring
Det er muligt at oprette en dynamisk informationsdatabase, som hele teamet kan bidrage til, mens de arbejder med fleksibel videnforvaltningssoftware.
Det er muligt at oprette en dynamisk informationsdatabase, som hele teamet kan bidrage til, mens de arbejder med fleksibel videnforvaltningssoftware. På den måde går vigtigt materiale aldrig tabt, når folk bevæger sig mellem teams eller roller, og teamretningslinjerne og aktiveringsdokumenterne er altid opdaterede. Derefter er det nemt at navigere i videnbasen med brugerdefinerede statusser, hashtags og filtre for at finde præcis, hvad der er brug for på få sekunder.
Læs mere om monday.com
...
Læs mere
Egenskaber
- Katalogisering/kategorisering
- Samarbejdsværktøjer
- Diskussioner/fora
- Selvbetjeningsportal
- Indholdsstyring
- Adgangskontrolelementer/tilladelser
- Redigering af tekst
- Import/eksport af data
- Kommentarer/notater
- Dokumentstyring
Zendesk tilbyder en smart vidensbase til selvbetjening, der integreres problemfrit i dets helpdesk-software.
Zendesk tilbyder en smart vidensbase til selvbetjening, der integreres problemfrit i dets helpdesk-software. Den kan bruges internt af repræsentanter til hurtige løsninger og eksternt af kunder til at løse deres egne problemer på enhver platform. Virksomheder, der bruger Zendesks vidensbasesoftware, kan forbedre repræsentanters effektivitet og reducere supportomkostningerne med 50 %. Denne brancheførende kundesupportløsning er nem at implementere og samtidig fleksibel nok til at kunne tilpasses den enkeltes behov.
Læs mere om Zendesk Suite
...
Læs mere
Egenskaber
- Katalogisering/kategorisering
- Samarbejdsværktøjer
- Diskussioner/fora
- Selvbetjeningsportal
- Indholdsstyring
- Adgangskontrolelementer/tilladelser
- Redigering af tekst
- Import/eksport af data
- Kommentarer/notater
- Dokumentstyring
Bitrix24 er en gratis social vidensstyrings- og samarbejdsplatform, der bruges af mere end otte millioner virksomheder verden over.
Bitrix24 er en gratis social vidensstyrings- og samarbejdsplatform, der bruges af mere end otte millioner virksomheder verden over. Tilgængelig i skyen og lokalt med åben kildekode-adgang. Deling og drøftelse af ideer, styring af viden, styring af projekter. Man kan gøre mere med Bitrix24.
Læs mere om Bitrix24
...
Læs mere
Egenskaber
- Katalogisering/kategorisering
- Samarbejdsværktøjer
- Diskussioner/fora
- Selvbetjeningsportal
- Indholdsstyring
- Adgangskontrolelementer/tilladelser
- Redigering af tekst
- Import/eksport af data
- Kommentarer/notater
- Dokumentstyring
TalentLMS er et LMS, der er udviklet til vellykket undervisning. Det er nemt at administrere og en fornøjelse at bruge, så medarbejderne tager undervisningen til sig fra det allerførste klik.
TalentLMS er et LMS, der er udviklet til vellykket undervisning. Det er designet til at få et ja fra alle, og det er her gode medarbejdere går hen for at vokse. Med en oplevelse, der kan tilpasses helt og er nem at styre, kan medarbejderne tage undervisningen til sig, mens de føler sig hjemme. TalentLMS gør det nemt at give den rigtige undervisning til enhver gruppe og enhver brug, samtidig med at der gives ekspertvejledning og støtte hele vejen igennem. TalentLMS er på en mission for at demokratisere undervisning og betjener allerede over 70.000 teams over hele verden.
Læs mere om TalentLMS
...
Læs mere
Egenskaber
- Katalogisering/kategorisering
- Samarbejdsværktøjer
- Diskussioner/fora
- Selvbetjeningsportal
- Indholdsstyring
- Adgangskontrolelementer/tilladelser
- Redigering af tekst
- Import/eksport af data
- Kommentarer/notater
- Dokumentstyring
Caspio er en af verdens førende lav-kodningsplatforme til opbygning af online databaseapplikationer uden behov for at skulle skrive kode.
Caspio er en af verdens førende lav-kodningsplatforme til opbygning af en online vidensbase uden kodning. Alt-i-en-platformen har alt, hvad man behøver for at transformere forretningsdrift og arbejdsgange digitalt. Den omfatter en integreret database i skyen, en visuel applikationsbygger, sikkerhed i virksomhedsklassen, overholder lovgivning og har en skalerbar global infrastruktur. Se hvorfor over 15.000 virksomheder verden over stoler på Caspio. Det kan prøves gratis.
Læs mere om Caspio
...
Læs mere
Egenskaber
- Katalogisering/kategorisering
- Samarbejdsværktøjer
- Diskussioner/fora
- Selvbetjeningsportal
- Indholdsstyring
- Adgangskontrolelementer/tilladelser
- Redigering af tekst
- Import/eksport af data
- Kommentarer/notater
- Dokumentstyring
Til større organisationer med mere end 20 brugere. Compliance versionskontrol, arbejdsgang, web, desktop- og mobilklar. Gratis API
Compliance er baseret på FileHolds software til dokumenthåndtering for mere end 20 brugere. FileHold kan skaleres for at understøtte tusindvis af brugere og millioner af dokumenter. Installert på lokation eller i skyen, desktop- og mobilklar. Automatisering af dokumentarbejdsgang og godkendelsesprocesser. MS Office-integration, versionsstyring, sikre brugergrupper, god søgefunktion, dokumentscanning med OCR. Gratis dokumenteret API (applikationsprogrammeringsinterface), valgfri AD-integration, SharePoint, e-signaturer og mulighed for tofaktorgodkendelse.
Læs mere om FileHold
...
Læs mere
Egenskaber
- Katalogisering/kategorisering
- Samarbejdsværktøjer
- Diskussioner/fora
- Selvbetjeningsportal
- Indholdsstyring
- Adgangskontrolelementer/tilladelser
- Redigering af tekst
- Import/eksport af data
- Kommentarer/notater
- Dokumentstyring
Dokumentering af processer, uddannelse og onboarding. Brugervenligt værktøj med gratis rådgivning, der hjælper med at håndtere ens største udfordringer.
AirManual hjælper teams med at dokumentere deres processer, uddannelse og onboarding. For at gøre dette kombineres et brugervenligt værktøj med gratis rådgivning – der ydes hjælp til at prioritere og håndtere ens største udfordringer. Som følge heraf frigøres kunders tid, kvaliteten forbedres, der er hurtigere vækst, og det er muligt at tage længere ferier.
Læs mere om AirManual
...
Læs mere
Egenskaber
- Katalogisering/kategorisering
- Samarbejdsværktøjer
- Diskussioner/fora
- Selvbetjeningsportal
- Indholdsstyring
- Adgangskontrolelementer/tilladelser
- Redigering af tekst
- Import/eksport af data
- Kommentarer/notater
- Dokumentstyring
Gør mere, hurtigere med dominKnow | ONE.
Med dominKnow | ONE, vores cloud-baserede eLearning Authoring System, kan designere, udviklere og teams nemt optimere og opbygge flere former for digital læring ved hjælp af færre værktøjer, ved at administrere indhold centralt, genbruge aktiver og samarbejde som et team. Gør mere, hurtigere med dominKnow | ONE.
Læs mere om dominKnow | ONE
...
Læs mere
Egenskaber
- Katalogisering/kategorisering
- Samarbejdsværktøjer
- Diskussioner/fora
- Selvbetjeningsportal
- Indholdsstyring
- Adgangskontrolelementer/tilladelser
- Redigering af tekst
- Import/eksport af data
- Kommentarer/notater
- Dokumentstyring
Et effektivt værktøj til udarbejdelse og publicering af e-læring, der gør det muligt at lave JIT-uddannelse i samarbejde
Generator er Global eTrainings kraftfulde kursusopretter, der skaber hurtige, intuitive e-læringsmoduler, som kan køre på ethvert læringsstyringssystem, kan oversættes til ethvert sprog og kan opdateres i realtid. Brugeren kan oprette læringsindhold til proprietær software, onboarding af medarbejdere, compliance, sundhed og sikkerhed, menneskelige ressourcer, kvalitetskontrol og meget mere. Mulighed for at dele flere oplysninger på tværs af organisationen med Generator, så man nemt kan registrere, administrere og overføre de mest relevante oplysninger.
Læs mere om The Generator
...
Læs mere
Egenskaber
- Katalogisering/kategorisering
- Samarbejdsværktøjer
- Diskussioner/fora
- Selvbetjeningsportal
- Indholdsstyring
- Adgangskontrolelementer/tilladelser
- Redigering af tekst
- Import/eksport af data
- Kommentarer/notater
- Dokumentstyring