Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

Knowledge Management Software

Knowledge Management Software tilbyder funktioner til optimering af intellektuel kapital og immaterielle aktiver ved at registrere, lagre og organisere institutionel viden i et målbart format. Disse løsninger gør det muligt at dele og replikere succesfulde strategier på tværs af en organisation. Implementeringen kan have et internt fokus med vægt på hurtigere læring, skabelse af ny viden og innovation, mens den også kan målrettes eksterne formål ved at give kunder adgang til selvbetjente funktioner. Knowledge Management Software er relateret til software til BI-værktøjer og Document Management Software.

13 resultater

IT Service Management-løsning, der kombinerer et ready-to-use ITSM-værktøj med interne eksperter – har hjulpet med at forbedre services siden 1993. Læs mere om TOPdesk
TOPdesk er det eneste ITSM-værktøj, der kombinerer en hurtig opsætning med personlig vejledning. Kom i gang med at anvende brugervenlige features og best practices til at håndtere sager, spore assets og dele viden, så dine slutbrugere oplever en 5-stjernede service hver dag. Takket være vores step-by-step tilgang kan selv travle serviceteams besejre kaosset og finde tid til forbedringer. Du behøver ikke en kodningsekspert for at vedligeholde værktøjet - det lover vi. Vil du have mere hjælp? Vores 900 interne specialister er kun et telefonopkald væk. Læs mere om TOPdesk

Egenskaber

  • Katalogisering/kategorisering
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Samarbejdsværktøjer
  • Import/eksport af data
  • Selvbetjeningsportal
  • Indholdsstyring
  • Redigering af tekst
  • Dokumentstyring
  • Kommentarer/notater
  • Diskussioner/fora
Slack samler al kommunikation på ét sted. Moderne teams får beskeder, arkivering og søgning i realtid.
Slack er en samarbejdshub, der gør det lettere at få arbejdet gjort ved at sørge for, at de rette oplysninger sendes til de rette personer. Når teamet skal sparke et projekt i gang, ansætte nye medarbejdere, implementere kode, gennemgå salgskontrakter, færdiggøre næste års budget, måle A/B-test, planlægge den næste kontoråbning og meget mere, dækker Slack alle behov. Teamet har mulighed for at prøve Slack gratis. Læs mere om Slack

Egenskaber

  • Katalogisering/kategorisering
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Samarbejdsværktøjer
  • Import/eksport af data
  • Selvbetjeningsportal
  • Indholdsstyring
  • Redigering af tekst
  • Dokumentstyring
  • Kommentarer/notater
  • Diskussioner/fora
Det er muligt at oprette en dynamisk informationsdatabase, som hele teamet kan bidrage til, mens de arbejder med fleksibel videnforvaltningssoftware.
Det er muligt at oprette en dynamisk informationsdatabase, som hele teamet kan bidrage til, mens de arbejder med fleksibel videnforvaltningssoftware. På den måde går vigtigt materiale aldrig tabt, når folk bevæger sig mellem teams eller roller, og teamretningslinjerne og aktiveringsdokumenterne er altid opdaterede. Derefter er det nemt at navigere i videnbasen med brugerdefinerede statusser, hashtags og filtre for at finde præcis, hvad der er brug for på få sekunder. Læs mere om monday.com

Egenskaber

  • Katalogisering/kategorisering
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Samarbejdsværktøjer
  • Import/eksport af data
  • Selvbetjeningsportal
  • Indholdsstyring
  • Redigering af tekst
  • Dokumentstyring
  • Kommentarer/notater
  • Diskussioner/fora
Zendesk tilbyder en smart vidensbase til selvbetjening, der integreres problemfrit i dets helpdesk-software.
Zendesk tilbyder en smart vidensbase til selvbetjening, der integreres problemfrit i dets helpdesk-software. Den kan bruges internt af repræsentanter til hurtige løsninger og eksternt af kunder til at løse deres egne problemer på enhver platform. Virksomheder, der bruger Zendesks vidensbasesoftware, kan forbedre repræsentanters effektivitet og reducere supportomkostningerne med 50 %. Denne brancheførende kundesupportløsning er nem at implementere og samtidig fleksibel nok til at kunne tilpasses den enkeltes behov. Læs mere om Zendesk Suite

Egenskaber

  • Katalogisering/kategorisering
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Samarbejdsværktøjer
  • Import/eksport af data
  • Selvbetjeningsportal
  • Indholdsstyring
  • Redigering af tekst
  • Dokumentstyring
  • Kommentarer/notater
  • Diskussioner/fora
Start gratis med LiveAgent og giv fremragende kundeservice med den ultimative helpdesk-løsning til virksomheder i alle størrelser.
LiveAgent er en cloud-baseret Help Desk-software med over 200+ kompatible integrationer. Strømlin alle kundekommunikationskanaler og administrer dem fra en enkelt delt virksomhedsindbakke. Nyd integration af sociale medier, ubegrænset billethistorik, opkaldsoptagelser, hybride billetstreams og mere. Virksomheder som BMW, Yamaha, Huawei, Orange eller Forbesfone bruger LiveAgent til at levere kundewow til 150 millioner slutbrugere verden over. Start med en 30-dages gratis prøveperiode, uden brug af kreditkort. Læs mere om LiveAgent

Egenskaber

  • Katalogisering/kategorisering
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Samarbejdsværktøjer
  • Import/eksport af data
  • Selvbetjeningsportal
  • Indholdsstyring
  • Redigering af tekst
  • Dokumentstyring
  • Kommentarer/notater
  • Diskussioner/fora
Bitrix24 er en gratis social vidensstyrings- og samarbejdsplatform, der bruges af mere end otte millioner virksomheder verden over.
Bitrix24 er en gratis social vidensstyrings- og samarbejdsplatform, der bruges af mere end otte millioner virksomheder verden over. Tilgængelig i skyen og lokalt med åben kildekode-adgang. Deling og drøftelse af ideer, styring af viden, styring af projekter. Man kan gøre mere med Bitrix24. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Katalogisering/kategorisering
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Samarbejdsværktøjer
  • Import/eksport af data
  • Selvbetjeningsportal
  • Indholdsstyring
  • Redigering af tekst
  • Dokumentstyring
  • Kommentarer/notater
  • Diskussioner/fora
Caspio er en af verdens førende lav-kodningsplatforme til opbygning af online databaseapplikationer uden behov for at skulle skrive kode.
Caspio er en af verdens førende lav-kodningsplatforme til opbygning af en online vidensbase uden kodning. Alt-i-en-platformen har alt, hvad man behøver for at transformere forretningsdrift og arbejdsgange digitalt. Den omfatter en integreret database i skyen, en visuel applikationsbygger, sikkerhed i virksomhedsklassen, overholder lovgivning og har en skalerbar global infrastruktur. Se hvorfor over 15.000 virksomheder verden over stoler på Caspio. Det kan prøves gratis. Læs mere om Caspio

Egenskaber

  • Katalogisering/kategorisering
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Samarbejdsværktøjer
  • Import/eksport af data
  • Selvbetjeningsportal
  • Indholdsstyring
  • Redigering af tekst
  • Dokumentstyring
  • Kommentarer/notater
  • Diskussioner/fora
Til større organisationer med mere end 20 brugere. Compliance versionskontrol, arbejdsgang, web, desktop- og mobilklar. Gratis API
Compliance er baseret på FileHolds software til dokumenthåndtering for mere end 20 brugere. FileHold kan skaleres for at understøtte tusindvis af brugere og millioner af dokumenter. Installert på lokation eller i skyen, desktop- og mobilklar. Automatisering af dokumentarbejdsgang og godkendelsesprocesser. MS Office-integration, versionsstyring, sikre brugergrupper, god søgefunktion, dokumentscanning med OCR. Gratis dokumenteret API (applikationsprogrammeringsinterface), valgfri AD-integration, SharePoint, e-signaturer og mulighed for tofaktorgodkendelse. Læs mere om FileHold

Egenskaber

  • Katalogisering/kategorisering
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Samarbejdsværktøjer
  • Import/eksport af data
  • Selvbetjeningsportal
  • Indholdsstyring
  • Redigering af tekst
  • Dokumentstyring
  • Kommentarer/notater
  • Diskussioner/fora
Dokumentering af processer, uddannelse og onboarding. Brugervenligt værktøj med gratis rådgivning, der hjælper med at håndtere ens største udfordringer.
AirManual hjælper teams med at dokumentere deres processer, uddannelse og onboarding. For at gøre dette kombineres et brugervenligt værktøj med gratis rådgivning – der ydes hjælp til at prioritere og håndtere ens største udfordringer. Som følge heraf frigøres kunders tid, kvaliteten forbedres, der er hurtigere vækst, og det er muligt at tage længere ferier. Læs mere om AirManual

Egenskaber

  • Katalogisering/kategorisering
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Samarbejdsværktøjer
  • Import/eksport af data
  • Selvbetjeningsportal
  • Indholdsstyring
  • Redigering af tekst
  • Dokumentstyring
  • Kommentarer/notater
  • Diskussioner/fora
Brugeren kan skabe og administrere engagerende indhold på flere sprog, der kan publiceres på tværs af intern eller ekstern vidensbase, LMS eller hjemmeside.
Med softwaren er det muligt at skabe og administrere engagerende indhold, som på flere sprog kan deles på tværs af organisationen eller kundekredsen. Redskaber til cloud-oprettelse og publicering gør det hurtigt at skabe interaktivt indhold, som formår at levere viden, der hænger ved. Brugeren kan udgive materiale til en vidensbase, LMS eller web-URL'er. Softwaren gør det enkelt at fastholde brandkonsistens med centralt hostede aktiver, der gør det lettere at administrere grafik på tværs af alle outputs fra ét enkelt sted. Softwaresimulering og interaktivt indhold er alt sammen i overensstemmelse med WCAG Læs mere om dominKnow | ONE

Egenskaber

  • Katalogisering/kategorisering
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Samarbejdsværktøjer
  • Import/eksport af data
  • Selvbetjeningsportal
  • Indholdsstyring
  • Redigering af tekst
  • Dokumentstyring
  • Kommentarer/notater
  • Diskussioner/fora
Frigør salgsbrillansen med Klyck - en dynamisk platform til indholdsstyring, playbooks og problemfri samarbejde.
Frigør salgsbrillansen med Klyck - en dynamisk platform til indholdsstyring, playbooks og problemfri samarbejde. Find nemt det rette indhold til enhver situation, del det problemfrit med potentielle kunder og teammedlemmer, og få indsigt i, hvordan dit indhold klarer sig. Klyck sikrer, at dine samtaler forløber problemfrit, at aftaler skrider hurtigere frem, og at tiden ikke spildes. Indholdsarkivet gør det nemt at organisere indhold med filtre, tags, kategorier og mere. Udnyt indholdsanalyse til at få indsigt i engagement og brug, og følg, hvordan potentielle kunder interagerer med dit indhold. Giv dit team redskaberne til succes med organiserede trin til salg og centralisér aftaler med vores digitale salgsrum. Læs mere om Klyck

Egenskaber

  • Katalogisering/kategorisering
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Samarbejdsværktøjer
  • Import/eksport af data
  • Selvbetjeningsportal
  • Indholdsstyring
  • Redigering af tekst
  • Dokumentstyring
  • Kommentarer/notater
  • Diskussioner/fora
Plek is a community and collaboration platform: easy-to-use, fast, smart and secure.
Plek is a community and collaboration platform: easy-to-use, fast, smart and secure. A social intranet, community portal and knowledge-sharing platform, with all the essential functionalities: news, profiles, groups, messages, calendars, documents and messaging. Plek helps you break through silos, stimulating co-operation and knowledge sharing. Involve people with Plek, internally or across organizational boundaries: employees, partners, freelancers, volunteers, stakeholders, consumers... Læs mere om Plek

Egenskaber

  • Katalogisering/kategorisering
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Samarbejdsværktøjer
  • Import/eksport af data
  • Selvbetjeningsportal
  • Indholdsstyring
  • Redigering af tekst
  • Dokumentstyring
  • Kommentarer/notater
  • Diskussioner/fora
Et effektivt værktøj til udarbejdelse og publicering af e-læring, der gør det muligt at lave JIT-uddannelse i samarbejde
Generator er Global eTrainings kraftfulde kursusopretter, der skaber hurtige, intuitive e-læringsmoduler, som kan køre på ethvert læringsstyringssystem, kan oversættes til ethvert sprog og kan opdateres i realtid. Brugeren kan oprette læringsindhold til proprietær software, onboarding af medarbejdere, compliance, sundhed og sikkerhed, menneskelige ressourcer, kvalitetskontrol og meget mere. Mulighed for at dele flere oplysninger på tværs af organisationen med Generator, så man nemt kan registrere, administrere og overføre de mest relevante oplysninger. Læs mere om The Generator

Egenskaber

  • Katalogisering/kategorisering
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Samarbejdsværktøjer
  • Import/eksport af data
  • Selvbetjeningsportal
  • Indholdsstyring
  • Redigering af tekst
  • Dokumentstyring
  • Kommentarer/notater
  • Diskussioner/fora