Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

Inspektionssoftware

Inspektionssoftware automatiserer processer relateret til inspektionen af bolig- eller erhvervsejendomme via tjeklister, dataindsamling, inspektionsrapporter og værktøjer til aftalestyring. Disse applikationer muliggør effektiv styring af kundeaftaler, hvilke understøtter hurtig planlægning og automatisk flytning af aftaler samt optimering af arbejdseffektviteten og indægtsskabelsen. Løsninger i denne kategori tilbyder også en række funktioner til fastholdelse af kunder såsom automatiserede mailinglister og værktøjer til sammenfletning af mails. Andre traditionelle virksomhedsrettede funktioner såsom bogholderi og lønstyring er ofte også inkluderet.

2 resultater

Et brugerdefineret mobilt system til inspektion og arbejdsgang, der er nemt at oprette og tilslutte, og som er pålideligt og sikkert. Mulighed for at sætte sit eget aftryk på systemet.
Mulighed for at udføre inspektioner præcis som man ønsker det. Den fleksible platform gør det nemt at designe enkle eller komplekse inspektioner med beregninger. Færdige rapporter vil være identiske med brugerens aktuelle designs ved hjælp af Word/Excel-skabeloner. Det er muligt at tilføje billeder, annoteringer, GPS, signaturer, lyd/video og meget mere. Løsningen gør det enkelt at håndhæve virksomhedsregler og øge synlighed i felten. Brugeren får analyse og scoring i realtid ved hjælp af softwarens motor for virksomhedslogik. Softwaren inkluderer automatiseret (RPA) dokumentsamling, distribution, arkivering og notifikation. Læs mere om Forms On Fire

Egenskaber

  • Kundedatabase
  • Afsendelsesstyring
  • Skabeloner til rapport
  • Mislykket inspektionssporing
  • Billedoptagelse
  • CAPA (korrigerende og forebyggende handlinger)
  • Mobil adgang
  • Styring af overholdelse
  • Realtidsdata
  • Formularstyring
  • Beskeder/meddelelser
  • Håndtering af arbejdsordre
Mulighed for at digitalisere hele kvalitetskontrolprocessen for at gøre den effektiv og systematisk. Procesopbygning, rapportering og analyse.
YOOBIC digitaliserer hele kvalitetsinspektionsprocessen. Fra procesopbygning til problemrapportering og godkendelsesproces, understøttet af effektiv rapportering og analyse. Med softwaren sparer brugeren tid, reducerer fejl og forbedrer forholdet til leverandørerne. YOOBIC bruges af mere end 200 virksomheder over hele verden, herunder Boots, Halfords, Lloyds Pharmacy, Peloton, Domino's Pizza, Puma, Lacoste og Sanofi. Læs mere om YOOBIC

Egenskaber

  • Kundedatabase
  • Afsendelsesstyring
  • Skabeloner til rapport
  • Mislykket inspektionssporing
  • Billedoptagelse
  • CAPA (korrigerende og forebyggende handlinger)
  • Mobil adgang
  • Styring af overholdelse
  • Realtidsdata
  • Formularstyring
  • Beskeder/meddelelser
  • Håndtering af arbejdsordre