4 resultater
Dokumenter kan opbygges, spores og e-signeres på ét sted ved hjælp af juridisk bindende online signaturer. Læs mere om PandaDoc
Brug for en måde at kunne udsende nøjagtige forslag, der vil imponere kunder, uden at hvert forslag tager en time eller mere? Med PandaDoc er det muligt at oprette nye tilbud direkte i ens CRM (kunderelationsstyring) med et enkelt klik, spore tilbudsvisninger og -signaturer efter de er sendt, og acceptere betaling via sikre kreditkorttransaktionsfelter. Læs mere om PandaDoc

Egenskaber

  • Kontaktstyring
  • Prisstyring
  • Klientportal
  • Citater/estimater
  • Generering af forslag
  • Skabelonstyring
  • Estimerer
Fuldt integreret, automatiseret og brugervenlig interface, der er designet til at hjælpe brugere med at sælge hurtigere, kommunikere hurtigere og maksimere fortjenesten. Læs mere om Odoo
Hurtigere salg, mere effektiv kommunikation og maksimering af fortjenesten med Odoo Sales. Man kan hurtigt sende finpudsede tilbud med en brugervenlig e-signaturfunktion og online betalingsmuligheder. Odoo Sales er fuldt integreret med andre Odoo-apps og automatiserer en række tidskrævende opgaver, hvilket kan frigøre brugere, så de kan fokusere på kunderelationer og omsætning. Læs mere om Odoo

Egenskaber

  • Kontaktstyring
  • Prisstyring
  • Klientportal
  • Citater/estimater
  • Generering af forslag
  • Skabelonstyring
  • Estimerer
Bitrix24 er gratis CRM med indbyggede tilbud og fakturaer. Ubegrænsede tilbud og fakturaer 100 % gratis. Otte millioner kunder på verdensplan.
På udkig efter gratis tilbud og faktueringssoftware, så er dette det rette sted. Bitrix24 er en gratis CRM med et ubegrænset antal tilbud og fakturaer. I modsætning til andre gratis tilbuds- og faktueringsløsninger tilbyder Bitrix24 fuld brugertilpasning og leveres med kraftfulde værktøjer, såsom understøttelse af flere valutaer, skatter, automatisk nummerering, produktkatalog og e-mailmarketing. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Kontaktstyring
  • Prisstyring
  • Klientportal
  • Citater/estimater
  • Generering af forslag
  • Skabelonstyring
  • Estimerer
EQUP er en software til kundestyring i skyen, der hjælper med at automatisere markedsføring, salg og fakturering.
EQUP er en software til kundestyring i skyen, der hjælper med at automatisere markedsføring, salg og fakturering. EQUP er designet til at bygge bro mellem nuværende tilgængelige løsninger og mindre virksomheders behov. Ting, som ikke almindeligvis tilbydes andetsteds: samkøring af lagerbeholdning, gratis version uden begrænsninger i funktionerne, dedikerede ressourcer til at administrere kontoen, branchespecifikke løsninger. Læs mere om EQUP

Egenskaber

  • Kontaktstyring
  • Prisstyring
  • Klientportal
  • Citater/estimater
  • Generering af forslag
  • Skabelonstyring
  • Estimerer