Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

Lønsystemer

Software til lønsystemer automatiserer administrationen af medarbejderes løn, bonusser og fradrag, og virksomheder får nemmere ved at spore afspadsering, optjening af feriedage, personalegoder og pensionskonti. Disse applikationer gør det muligt at holde lønadministrationen internt i virksomheden. Software til lønsystemer kan bruges enkeltstående, men integreres ofte med en organisations regnskabssoftware og er relateret til HR-software, software til Clocking Systems og Workforce Management Software.

7 resultater

Administrering og betaling af globale entreprenører og medarbejdere med blot nogle få klik i den brugervenlige globale HR- og lønplatform. Læs mere om Remote
Remote kan gøre det nemt at køre en global fjernorganisation. Den enkle men effektive platform giver mulighed for at gå fra at få lønestimater til at udstede de første lønsedler med nogle få klik. Desuden kan den strømlinede dokumentation, anmodninger om fridage og godkendelsessystemer gøre administration af lønudbetalinger enkel, så man kan fokusere på at få virksomheden til at vokse. Læs mere om Remote

Egenskaber

  • 401(k)-sporing
  • Tidsregistrering
  • Udskrivning af check
  • Direkte indbetaling
  • Selvbetjeningsportal
  • Sporing af ferie/orlov
  • W-2-forberedelse
  • Løntilbageholdelse
  • Medarbejderdatabase
  • Rapportering og statistik
  • Kompensationsstyring
Med BambooHR gøres det nemt, hurtigt og stressfrit at administrere løn ved at tilbyde en enkelt datakilde, omfattende lønningsløsning.
Med BambooHR gøres det nemt, hurtigt og stressfrit at administrere løn, i stedet for at bruge timer hver måned på manuelt at overføre data og bekymre sig om nøjagtigheden. Dataopdateringer i BambooHR overføres automatisk til lønningslisten for stort set at eliminere dobbelt indtastning af data. Og med omfattende rapportering af lønningslister, overlegen kundesupport og fuld-service skatteindberetning sparer man tid og bekymringer vedrørende lønningslister, så man kan fokusere på andre vigtige initiativer. Læs mere om BambooHR

Egenskaber

  • 401(k)-sporing
  • Tidsregistrering
  • Udskrivning af check
  • Direkte indbetaling
  • Selvbetjeningsportal
  • Sporing af ferie/orlov
  • W-2-forberedelse
  • Løntilbageholdelse
  • Medarbejderdatabase
  • Rapportering og statistik
  • Kompensationsstyring
NetSuite, der er blandt verdens førende skybaserede ERP'er, giver brugerne det overblik og den kontrol, de behøver for at kunne tage informerede beslutninger og være sikre i deres evne til at vækste.
NetSuite er en skybaseret alt-i-én-løsning til forretningsstyring, der hjælper mere end 32.000 organisationer med at styrke effektiviteten via automatisering af centrale processer og indsigt i realtid i operationelle og økonomiske resultater. Med én samlet, integreret pakke af applikationer til styring af regnskab, ordrebehandling, lagerbeholdning, produktion samt forsyningskæde og lageraktiviteter giver NetSuite virksomheder det fulde overblik og kontrol over deres forretningsaktiviteter. Læs mere om NetSuite

Egenskaber

  • 401(k)-sporing
  • Tidsregistrering
  • Udskrivning af check
  • Direkte indbetaling
  • Selvbetjeningsportal
  • Sporing af ferie/orlov
  • W-2-forberedelse
  • Løntilbageholdelse
  • Medarbejderdatabase
  • Rapportering og statistik
  • Kompensationsstyring
Løn og ansættelsesadministration bygget til den globale arbejdsstyrke. Teams kan betales med et-kliksbetalinger, og Deel kan håndtere skatter og fordele.
Deel er et globalt løn- og ansættelsesadministrationssystem bygget til geografisk spredte teams, hvor alle, overalt, kan blive ansat og betalt. Øjeblikkelig ansættelse af fuldtidsansatte eller uafhængige kontrahenter over hele verden på få minutter. Med Deel tager virksomheder sig af lønudbetalinger og opretter lokale juridiske kontrakter i over 150 lande ved hjælp af en teknologiaktiveret selvbetjeningsproces. Deel betjener mere end 4.000 kunder, fra SMV’er til børsnoterede virksomheder. Læs mere om Deel

Egenskaber

  • 401(k)-sporing
  • Tidsregistrering
  • Udskrivning af check
  • Direkte indbetaling
  • Selvbetjeningsportal
  • Sporing af ferie/orlov
  • W-2-forberedelse
  • Løntilbageholdelse
  • Medarbejderdatabase
  • Rapportering og statistik
  • Kompensationsstyring
Centraliseret HR-platform, der udfører alle centrale HR-job, som er nøglen til enhver virksomheds succes: HRM (ledelsesstrategi), rekruttering, løn og meget mere.
Vedligeholdelse af medarbejderdata centralt for at gøre lønforberedelse så ligetil som muligt. Den problemfri integration mellem DATEVs lønsoftware og Personio giver en større effektivitet og fuldstændig datasikkerhed, så vigtige løndata kan sendes med et enkelt klik på en knap. Læs mere om Personio

Egenskaber

  • 401(k)-sporing
  • Tidsregistrering
  • Udskrivning af check
  • Direkte indbetaling
  • Selvbetjeningsportal
  • Sporing af ferie/orlov
  • W-2-forberedelse
  • Løntilbageholdelse
  • Medarbejderdatabase
  • Rapportering og statistik
  • Kompensationsstyring
Omfattende HCM-system med fordele, uddannelse, rekruttering, løn- og ansættelsesløsninger samt komplette rapporterings- og analysemuligheder.
Sage People gør det muligt for mellemstore virksomheder at administrere deres højt værdsatte arbejdsstyrker gennem det omfattende HCM-systemet (menneskelig kapitalstyring) i skyen. Det gør det muligt for organisationer at transformere den måde, de erhverver, engagerer, administrerer og udvikler deres medarbejdere på, fra en lokal til en multinational skala. Sage People er bygget på en stærk Salesforce-platform og bakket op af mere end 30 års Sage-erfaring inden for HR-IT-administration. Det kan hurtigt implementeres – typisk på ca. 90 dage – og er nemt at bruge og tilpasse. Læs mere om Sage People

Egenskaber

  • 401(k)-sporing
  • Tidsregistrering
  • Udskrivning af check
  • Direkte indbetaling
  • Selvbetjeningsportal
  • Sporing af ferie/orlov
  • W-2-forberedelse
  • Løntilbageholdelse
  • Medarbejderdatabase
  • Rapportering og statistik
  • Kompensationsstyring
niikiis er en konfigurerbar alt-i-en-medarbejderoplevelsessoftware til små og mellemstore virksomheder.
niikiis er en konfigurerbar alt-i-en-software til medarbejderoplevelser for små og mellemstore virksomheder. Med den kan medarbejderens processer og tidsforbruget på timesedler til intern kommunikation strømlines. niikiis dækker alle SMV’ers behov for at håndtere folk, fra rekruttering til afslutningsinterviewet. niikiis kan gøre små og mellemstore virksomheder mere effektive med en intuitiv plug&play-løsning, der kan spare tid og penge både individuelt og på virksomhedsniveau. Læs mere om niikiis

Egenskaber

  • 401(k)-sporing
  • Tidsregistrering
  • Udskrivning af check
  • Direkte indbetaling
  • Selvbetjeningsportal
  • Sporing af ferie/orlov
  • W-2-forberedelse
  • Løntilbageholdelse
  • Medarbejderdatabase
  • Rapportering og statistik
  • Kompensationsstyring