Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

Digital Asset Management Software

Digital Asset Management Software automatiserer håndteringen af billeder og andet grafisk materiale. Disse applikationer giver adgang til kraftfulde og fleksible værktøjer til udvikling, organisering og distribution af digitalt indhold på tværs af lokationer og arbejdsområder. Disse løsninger sikrer den optimale udnyttelse af en organisations billed- og lydbaserede aktiver såsom reklamer, produktbilleder, salgsmateriale samt lyd og videofiler. Digital Asset Management Software er relateret til Document Management-software.

Danmark Vis lokale produkter
7 resultater
Automatisering af arbejdsgange, samarbejde med teammedlemmer, sporing af statusopdateringer og analysering af strategiske KPI’er på én intuitiv platform. Læs mere om monday.com
På monday.com kan ledere styrer alle digitale aktiver på én brugerdefinerbar platform, der giver øjeblikkelig synlighed over deres igangværende kampagner. Projekter kan tildeles direkte på platformen, så alle ved nøjagtigt, hvilke opgaver de skal udføre. Statusnotifikationer og gentagne processer kan derefter automatiseres, så man kan slippe af med endeløse møder og fokusere på meningsfyldt arbejde. monday.com hjælper med hurtigt at træffe bedre datadrevne beslutninger, lige fra idéskabelse af nye kampagner til analyse af vigtige KPI’er (nøgleperformanceindikatorer). Læs mere om monday.com

Egenskaber

  • Versionskontrol
  • Metadatastyring
  • Aktivkategorisering
  • Tilpasset branding
  • Styring af arbejdsgange
  • Rapportering/analyse
  • Mappestyring
  • Samarbejdsværktøjer
  • Indholdsstyring
  • Dokumentstyring
Bynder er en cloud-baseret løsning til marketingprofessionelle, der gerne vil forenkle administration af digitalt indhold via én central portal. Læs mere om Bynder
Udnævnt til leder af rapporten "The Forrester Wave Digital Asset Management for Customer Experience" for 1. kvartal i 2022. Bynder er den nemmeste måde at professionelt administrere dine digitale aktiver på. Sørg for, at dine teams samarbejder i realtid med redigering og godkendelse, forenklet fildeling og lagring og automatisk formatering for forskellige kanaler og filtyper. Løsningen giver en central, cloud-baseret portal til alle virksomhedens marketingmaterialer og budskaber. Læs mere om Bynder

Egenskaber

  • Versionskontrol
  • Metadatastyring
  • Aktivkategorisering
  • Tilpasset branding
  • Styring af arbejdsgange
  • Rapportering/analyse
  • Mappestyring
  • Samarbejdsværktøjer
  • Indholdsstyring
  • Dokumentstyring
Danmark Lokalt produkt
Kontainer DAM & PIM - sikker og brugervenlig administration af filer og produktdata på en intuitiv platform. Læs mere om Kontainer
Kontainer er Danmarks førende DAM system. Sikker og brugervenlig håndtering af jeres billeder, videoer, dokumenter, mv. Kontainer forenkler måden, hvorpå du organiserer, beriger og deler dine filer. Vores tilpasselige plug&play-løsninger integreres med din digitale infrastruktur, så du kan dele dine aktiver på tværs af platforme og kanaler - CMS, CRM, ERP, e-Marketing osv. Systemet er intuitiv og en god balance mellem mange funktion og enkelt UX-design, som nemt kan tilpasses til dit brand. Læs mere om Kontainer

Egenskaber

  • Versionskontrol
  • Metadatastyring
  • Aktivkategorisering
  • Tilpasset branding
  • Styring af arbejdsgange
  • Rapportering/analyse
  • Mappestyring
  • Samarbejdsværktøjer
  • Indholdsstyring
  • Dokumentstyring
Håndtér projekter og forbedr arbejdsgange med Wrikes arbejdsstyringssoftware. Fjern barrierer, find klarhed og overgå mål.
Skab en bedre måde at arbejde på med Wrike arbejdsstyringssoftware. Automatiser tidskrævende administrative opgaver, så du kan fokusere på det arbejde, der betyder mest. Få projekter og arbejdsgange i gang med færdigbyggede skabeloner, øg samarbejdet med intuitive kommunikationsværktøjer og øg synligheden med forskellige projektvisninger. Visualiser projekter med Gantt-diagrammer eller Kanban-tavler og hold interessenter informeret med automatiseret rapportering og statusopdateringer. Alt er muligt med Wrike ved din fingerspids. Læs mere om Wrike

Egenskaber

  • Versionskontrol
  • Metadatastyring
  • Aktivkategorisering
  • Tilpasset branding
  • Styring af arbejdsgange
  • Rapportering/analyse
  • Mappestyring
  • Samarbejdsværktøjer
  • Indholdsstyring
  • Dokumentstyring
En af de førende onlineplatforme med samarbejdsbaserede whiteboards, hvor teams får klaret arbejdet.
Miro er en af de førende platforme med samarbejdsorienterede whiteboards til teams af enhver størrelse og anvendes af mere end 30 millioner brugere verden over. Det er nemt og enkelt at samarbejde, idéudvikle og centralisere kommunikationen for alt det tværfaglige teamarbejde. Mulighed for at afprøve de dybe integrationer med Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch og meget mere for at gøre teamsamarbejdet mere produktivt. Brugeren kan udforske mere end 250 skabeloner og interaktive rammer og hurtigt komme i gang med teamsamarbejdet Læs mere om Miro

Egenskaber

  • Versionskontrol
  • Metadatastyring
  • Aktivkategorisering
  • Tilpasset branding
  • Styring af arbejdsgange
  • Rapportering/analyse
  • Mappestyring
  • Samarbejdsværktøjer
  • Indholdsstyring
  • Dokumentstyring
Kaltura Video Experience Cloud tilbyder live-, realtids- og on-demand-videoprodukter til tusindvis af organisationer i hele verden.
Kalturas mission er at give mulighed for enhver videooplevelse for enhver organisation. Vores Video Experience Cloud tilbyder live-, realtids- og on-demand-videoprodukter samt specialiserede brancheløsninger til uddannelse samt medier og telekommunikation. Andre platforme i skyen og virksomheder bruger også vores medietjenester til at give mulighed for videooplevelser og arbejdsgange for deres egne produkter. Førende brands bruger Kalturas Video Experience Cloud til at nå millioner af brugere, uanset hvor de er, med enhver slags videooplevelse. Læs mere om Kaltura Video Platform

Egenskaber

  • Versionskontrol
  • Metadatastyring
  • Aktivkategorisering
  • Tilpasset branding
  • Styring af arbejdsgange
  • Rapportering/analyse
  • Mappestyring
  • Samarbejdsværktøjer
  • Indholdsstyring
  • Dokumentstyring
Danmark Lokalt produkt
Brancheledende Marketing Work Management-løsninger (MWM), der hjælper interessenter i marketingværdikæden med at samarbejde effektivt.
Encodify er førende inden for marketing work management (MWM). Vi pionerede MarTech i 2001 med en enkel, men genial idé, der banede vej for MWM-kategorien. Baseret på vores no-code-teknologi har vi siden da bygget brancheførende best-practice MWM-løsninger, der hjælper alle interessenter i marketingværdikæden med at samarbejde effektivt. I dag sætter vi nye standarder ved at konvergere DAM/PIM, workflow, korrekturlæsning og projektstyring for at hjælpe kunderne med at innovere og optimere deres måde at arbejde på. Læs mere om Encodify

Egenskaber

  • Versionskontrol
  • Metadatastyring
  • Aktivkategorisering
  • Tilpasset branding
  • Styring af arbejdsgange
  • Rapportering/analyse
  • Mappestyring
  • Samarbejdsværktøjer
  • Indholdsstyring
  • Dokumentstyring