18 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software

Workforce Management Software til Windows

Danmark Vis lokale produkter
10 resultater
Calamari er integreret med Slack, JIRA, G Suite og Office 365. Styring af HR-optegnelser, ferie, ferieafholdelse, deltagelse og administrering af timesedler. Læs mere om Calamari
Calamari allows tracking attendance and leaves what makes workforce management easier. You can add the basic information about your employees and upload and assign documents to the given employees' thanks to the new Core HR module. The app is integrated with project management tools like JIRA, Slack, Office265, GSuite, Microsoft Teams, Basecamp, and Asana. Læs mere om Calamari

Egenskaber

  • Medarbejderstyring
  • Præstationsstyring
  • Sporing af fremmøde
  • Styring af tidsrapport
  • Selvbetjeningsportal
  • Sporing af færdigheder
  • Styring af overholdelse
  • Styring af afspadsering
  • Budgettering/udarbejdelse af prognoser
  • Automatiseret planlægning
  • Rapportering/analyse
  • Lønstyring
Danmark Lokalt produkt
State-of-the-art Professional Services Automation: Projektstyring, fakturering, rapportering og fremragende tidsregistrering. Læs mere om TimeLog
Er du på udkig efter en løsning, der løfter dine forretningsprocesser fra aftale til faktura? TimeLog er den førende PSA-software til projektbaserede virksomheder. Den kombinerer den mest brugervenlige tidsregistrering med avanceret projektstyring, fakturering, ressourcestyring, skudsikker rapportering og meget mere. TimeLog er den mest effektive løsning for konsulentvirksomheder, der er på udkig efter den bedste software med integrationer til førende løn- og økonomisystemer. Læs mere om TimeLog

Egenskaber

  • Medarbejderstyring
  • Præstationsstyring
  • Sporing af fremmøde
  • Styring af tidsrapport
  • Selvbetjeningsportal
  • Sporing af færdigheder
  • Styring af overholdelse
  • Styring af afspadsering
  • Budgettering/udarbejdelse af prognoser
  • Automatiseret planlægning
  • Rapportering/analyse
  • Lønstyring
Asana hjælper mere end 11.000 kunder med at organisere og planlægge deres arbejde på tværs af teams via bl.a. vores værktøj til arbejdsstyrkeledelse.
Asana er et værktøj til arbejdsstyrkeledelse, der hjælper teams med at organisere deres arbejde, lige fra daglige opgaver til strategiske initiativer. Med Asana er det muligt at samle alt arbejdet og alle teams på ét sted, uanset hvor man er. Mulighed for at organisere arbejdet som man helst vil have det, lige fra lister til tavler, kalendere og gantt-diagrammer. Brugeren slutter sig til mere end 135.000 betalende organisationer og millioner af teams i 190 lande, der bruger Asana til at få mere fra hånden. Det tager blot et par minutter at komme i gang med at prøve Asana. Læs mere om Asana

Egenskaber

  • Medarbejderstyring
  • Præstationsstyring
  • Sporing af fremmøde
  • Styring af tidsrapport
  • Selvbetjeningsportal
  • Sporing af færdigheder
  • Styring af overholdelse
  • Styring af afspadsering
  • Budgettering/udarbejdelse af prognoser
  • Automatiseret planlægning
  • Rapportering/analyse
  • Lønstyring
BambooHR automatiserer driftsopgaver og frigør HR, så de kan udføre projekter for den store helhed, der gør en forskel.
Med BambooHRs evner til administration af arbejdsstyrken kan man skabe brugerdefinerede arbejdsgange, så man kan være mere effektiv i beslutningsprocesser og beskytte dataenes integritet. Eliminering af flaskehalser ved at gøre godkendelser nemme at administrere og endnu nemmere at udføre, hvilket baner vejen for, at virksomheden kan vokse hurtigere. Læs mere om BambooHR

Egenskaber

  • Medarbejderstyring
  • Præstationsstyring
  • Sporing af fremmøde
  • Styring af tidsrapport
  • Selvbetjeningsportal
  • Sporing af færdigheder
  • Styring af overholdelse
  • Styring af afspadsering
  • Budgettering/udarbejdelse af prognoser
  • Automatiseret planlægning
  • Rapportering/analyse
  • Lønstyring
Bitrix24 – gratis software til administration af arbejdsstyrke, som over otte millioner virksomheder verden over stoler på.
Bitrix24 er gratis software til administration af arbejdsstyrken med en social twist. Ja, det har firmaregister, intranet, orlovsanmodninger, fraværskalender, medarbejderprofiler, meddelelser for hele firmaet, selvbetjeningsportal og andre traditionelle HR-styringsværktøjer. Men det har også med et socialt netværk for virksomheder, gruppechats og et internt videokonferencesystem, der giver medarbejderne mulighed for at samarbejde og arbejde mere effektivt. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Medarbejderstyring
  • Præstationsstyring
  • Sporing af fremmøde
  • Styring af tidsrapport
  • Selvbetjeningsportal
  • Sporing af færdigheder
  • Styring af overholdelse
  • Styring af afspadsering
  • Budgettering/udarbejdelse af prognoser
  • Automatiseret planlægning
  • Rapportering/analyse
  • Lønstyring
Lanteria er et alt-i-et HR-administrationssystem, som integreres perfekt med Office 365 og SharePoint.
En af de bedst HR-softwarevalg for Lufthansa, Leica, Acronis, Sega, Lockheed Martin, Warner Bros. Lanteria HR er fokuseret på at levere administrationsløsninger til menneskelig kapital til mellemstore virksomheder, hvilket giver mulighed for at skabe et samarbejdsmiljø, hvor medarbejdere og ledere kan samarbejde. Lanteria HR håndterer alle HR-opgaver i en virksomhed med fem løsninger: kerne-HR, tid og deltagelse, rekruttering, performance og læring. Alle disse moduler kan bruges separat eller hele Lanteria HR-systemet kan fås. Læs mere om Lanteria HR

Egenskaber

  • Medarbejderstyring
  • Præstationsstyring
  • Sporing af fremmøde
  • Styring af tidsrapport
  • Selvbetjeningsportal
  • Sporing af færdigheder
  • Styring af overholdelse
  • Styring af afspadsering
  • Budgettering/udarbejdelse af prognoser
  • Automatiseret planlægning
  • Rapportering/analyse
  • Lønstyring
Sympa automatiserer arbejdsstyring, effektiviserer dataoverførsler, sikrer GDPR-overholdelse og tilbyder skalerbare HR-løsninger.
Sympas arbejdsstyringssystem effektiviserer HR-processer ved at automatisere dataoverførsler til løn, tidsregistrering, arbejdsstyring og rejseomkostningssystemer, hvilket sikrer problemfri drift. Sympas skalerbare platform giver et komplet overblik over fravær og ferie, så HR-team og ledere kan planlægge effektivt. Med flere tidsregistreringsintegrationer forenkler Sympa arbejdsstyring og sikrer nem koordinering på tværs af afdelinger. Sympa er bygget med fokus på sikkerhed og sikrer fuld GDPR-overholdelse. Data hostes sikkert i Europa, og processer er dækket af ISO 9001- og 27001-certificeringer. Det betyder, at arbejdsstyrkedata både er effektivt administreret og fuldt beskyttet. Sympas værktøjer tilbyder fleksibilitet og skalerbarhed til at administrere globale teams, hvilket gør det nemt at håndtere alt fra daglige HR-opgaver til større operationelle behov – på én sikker og brugervenlig platform. Læs mere om Sympa

Egenskaber

  • Medarbejderstyring
  • Præstationsstyring
  • Sporing af fremmøde
  • Styring af tidsrapport
  • Selvbetjeningsportal
  • Sporing af færdigheder
  • Styring af overholdelse
  • Styring af afspadsering
  • Budgettering/udarbejdelse af prognoser
  • Automatiseret planlægning
  • Rapportering/analyse
  • Lønstyring
niikiis er en konfigurerbar alt-i-en-medarbejderoplevelsessoftware til små og mellemstore virksomheder.
niikiis er en konfigurerbar alt-i-en-software til medarbejderoplevelser for små og mellemstore virksomheder. Med den kan medarbejderens processer og tidsforbruget på timesedler til intern kommunikation strømlines. niikiis dækker alle SMV’ers behov for at håndtere folk, fra rekruttering til afslutningsinterviewet. niikiis kan gøre små og mellemstore virksomheder mere effektive med en intuitiv plug&play-løsning, der kan spare tid og penge både individuelt og på virksomhedsniveau. Læs mere om niikiis

Egenskaber

  • Medarbejderstyring
  • Præstationsstyring
  • Sporing af fremmøde
  • Styring af tidsrapport
  • Selvbetjeningsportal
  • Sporing af færdigheder
  • Styring af overholdelse
  • Styring af afspadsering
  • Budgettering/udarbejdelse af prognoser
  • Automatiseret planlægning
  • Rapportering/analyse
  • Lønstyring
Danmark Lokalt produkt
TimePlan

TimePlan

(0) Danmark Lokalt produkt
Workforce Management - Vagtplanlægning, Tidsregistrering, ferie- og fraværsadministration, budgettering, kommunikation og lønberegning. Vi tilpasser løsningen til dit behov.
TimePlan - Tidsregistrering og Vagtplanlægning TimePlan Workforce Management er en effektiv og økonomisk løsning for dig. Vi tilbyder vagtplanlægning og tidsregistrering med let integration til dit lønsystem. Vores softwareløsninger reducerer lønomkostninger, respekterer medarbejdernes tid og sikrer overholdelse af arbejdsregler og aftaler. Én løsning til alle dine behov inden for vagtplanlægning, tidsstyring, ferie- og fraværsadministration, budgettering, kommunikation og lønberegning. TimePlan har mere end 27 års erfaring med kunder i over 25 lande på mere end 20 sprog. Vi supporterer kunder med alt fra 10 til flere tusinde medarbejdere, og vi tilpasser os også dine behov. TimePlan tilbyder automatisk vagtplanlægning og overholder alle arbejdsregler og overenskomster. Hos TimePlan Software har vi brugt næsten tre årtier på at fokusere på innovation inden for Workforce Management (WFM) med det klare mål at respektere og værdsætte din tid. Vi ser frem til at høre fra dig. Læs mere om TimePlan

Egenskaber

  • Medarbejderstyring
  • Præstationsstyring
  • Sporing af fremmøde
  • Styring af tidsrapport
  • Selvbetjeningsportal
  • Sporing af færdigheder
  • Styring af overholdelse
  • Styring af afspadsering
  • Budgettering/udarbejdelse af prognoser
  • Automatiseret planlægning
  • Rapportering/analyse
  • Lønstyring
Danmark Lokalt produkt
Smartplan

Smartplan

(0) Danmark Lokalt produkt
Smartplan hjælper virksomheder væk fra Excel og over i et online vagtplanlægningssystem. Derudover tilbyder Smartplan både kommunikation, tidsregistrering, lønkørsel og meget mere.
Smartplan er et intuitivt, cloud-baseret vagtplanlægningsværktøj med stor fokus på brugervenlighed. I Smartplan er der gode muligheder for kommunikation mellem medarbejdere og administratorer, fraværshåndtering i form af eksempelvis ferie, sygdom eller afspadsering samt lønkørsel til en række forskellige lønsystemer. Derudover giver Smartplans stempelur en sikkerhed i forhold til, at medarbejdernes tidsregistrering altid er korrekt. Medarbejderne stempler blot ind og ud, når de møder og går hjem. Læs mere om Smartplan

Egenskaber

  • Medarbejderstyring
  • Præstationsstyring
  • Sporing af fremmøde
  • Styring af tidsrapport
  • Selvbetjeningsportal
  • Sporing af færdigheder
  • Styring af overholdelse
  • Styring af afspadsering
  • Budgettering/udarbejdelse af prognoser
  • Automatiseret planlægning
  • Rapportering/analyse
  • Lønstyring