Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

Facility Management Software

Facility Management Software gør det muligt for organisationer mere effektivt at administrere anlæg og anlægsaktiver. Detaljer som f.eks. byggelayouts, aktiver, medarbejdere og kvadratmeter registreres og gøres let tilgængelige. Facility Management-løsninger giver nem adgang til tegninger og diagrammer, rumplanlægning, forebyggende vedligeholdelsesopgaver, arbejdsordrer og optegnelser for udstyr, herunder belysning, sikkerhed, HVAC, elevatorer og brandalarmer. Facility Management Software er relateret til Fixed Asset Management Software, Building Maintenance Software, Equipment Maintenance Software, HVAC-software, Maintenance Management Software, EHS-software, Besøgsstyringssystem software og Planlægning software.

2 resultater

IT Service Management-løsning, der kombinerer et klar-til-brug ITSM-værktøj med interne eksperter – her for at få service til at ske siden 1993. Læs mere om TOPdesk
TOPdesk er det eneste ITSM-værktøj, der kombinerer en hurtig opsætning med personlig vejledning. Kom godt i gang med brugervenlige funktioner og bedste praksis til at administrere billetter, spore aktiver og dele viden, så dine slutbrugere oplever 5* tjenester hver dag. Takket være vores trin-for-trin tilgang kan selv travle serviceteams slå kaosset og finde tid til forbedringer. Du behøver ikke en kodningsguide for at vedligeholde værktøjet – lover. Vil du have mere hjælp? Vores 900 interne specialister er kun et telefonopkald væk. Læs mere om TOPdesk

Egenskaber

  • Håndtering af arbejdsordre
  • Inspektionsstyring
  • Pladsstyring
  • Facilitetstidsplan
  • Forebyggende vedligeholdelse
  • Styring af leverandører
  • Rapportering/analyse
  • Kalenderstyring
  • Beskeder/meddelelser
  • Planlægning af vedligeholdelse
  • Lagerstyring
eMaint CMMS hjælper vedligeholdelsesteams med at forbedre effektiviteten og reducere omkostningerne til vedligeholdelsesdrift. Planlæg en gratis demo online i dag.
Konfigurer det skybaserede eMaint CMMS, så det passer til din organisations unikke behov. Optimer arbejdsgange, automatiser PM'er, og sørg for tilgængelighed af reservedele til kommende arbejdsordrer. Generer reguleringsrapporter hurtigt, og brug eMaint-dashboardet til at se arbejdsordrestatus og backlog på en enkelt skærm. Dokumenter løbende forbedringsmilepæle og øget aktivpålidelighed. Få fjernadgang til aktivdata fra hvor som helst ved hjælp af en pc, bærbar computer eller mobilenhed. Læs mere om eMaint CMMS

Egenskaber

  • Håndtering af arbejdsordre
  • Inspektionsstyring
  • Pladsstyring
  • Facilitetstidsplan
  • Forebyggende vedligeholdelse
  • Styring af leverandører
  • Rapportering/analyse
  • Kalenderstyring
  • Beskeder/meddelelser
  • Planlægning af vedligeholdelse
  • Lagerstyring