17 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software

Facility Management Software

Facility Management Software gør det muligt for organisationer mere effektivt at administrere anlæg og anlægsaktiver. Detaljer som f.eks. byggelayouts, aktiver, medarbejdere og kvadratmeter registreres og gøres let tilgængelige. Facility Management-løsninger giver nem adgang til tegninger og diagrammer, rumplanlægning, forebyggende vedligeholdelsesopgaver, arbejdsordrer og optegnelser for udstyr, herunder belysning, sikkerhed, HVAC, elevatorer og brandalarmer. Facility Management Software er relateret til Fixed Asset Management Software, Building Maintenance Software, Equipment Maintenance Software, HVAC-software, Maintenance Management Software, EHS-software, Besøgsstyringssystem software og Planlægning software.

3 resultater
eMaint CMMS hjælper vedligeholdelsesteams med at forbedre effektiviteten og reducere omkostningerne til vedligeholdelsesdrift. Planlæg en gratis demo online i dag.
Konfigurer det skybaserede eMaint CMMS, så det passer til din organisations unikke behov. Optimer arbejdsgange, automatiser PM'er, og sørg for tilgængelighed af reservedele til kommende arbejdsordrer. Generer reguleringsrapporter hurtigt, og brug eMaint-dashboardet til at se arbejdsordrestatus og backlog på en enkelt skærm. Dokumenter løbende forbedringsmilepæle og øget aktivpålidelighed. Få fjernadgang til aktivdata fra hvor som helst ved hjælp af en pc, bærbar computer eller mobilenhed. Læs mere om eMaint CMMS

Egenskaber

  • Pladsstyring
  • Kalenderstyring
  • Styring af leverandører
  • Forebyggende vedligeholdelse
  • Inspektionsstyring
  • Beskeder/meddelelser
  • Håndtering af arbejdsordre
  • Rapportering/analyse
  • Facilitetstidsplan
  • Planlægning af vedligeholdelse
  • Lagerstyring
TOPdesk's Facility Management software helps you perform all your tasks and workflows quickly and easily within one tool.
TOPdesk cloud-based software helps companies offer better services to their customers. With easy-to-use software and over 20 years experience our software helps you manage incidents, create workflows, and keep track of your assets. Make your end users more self-reliant thanks to the Self-Service Portal. More than 4500 organisations worldwide already use TOPdesk to increase efficiency and improve customer satisfaction. Are you looking for service excellence? Let us be your guides. Læs mere om TOPdesk

Egenskaber

  • Pladsstyring
  • Kalenderstyring
  • Styring af leverandører
  • Forebyggende vedligeholdelse
  • Inspektionsstyring
  • Beskeder/meddelelser
  • Håndtering af arbejdsordre
  • Rapportering/analyse
  • Facilitetstidsplan
  • Planlægning af vedligeholdelse
  • Lagerstyring
Forenkle dit kontorliv ved at reservere skriveborde, lokaler og parkeringspladser, og øg den besøgendes oplevelse med én brugervenlig løsning.
TableAir er en brugervenlig løsning til administration af arbejdspladser med skriveborde, mødelokaler, reservation af parkeringspladser og funktioner til administration af besøgende. Administrer dine reservationer via webstedets dashboard eller mobilapplikation, opret reservationer, tjek detaljer eller annuller reservationer – automatiser processen for at spare tid og optimere kontorpladsudnyttelsen gennem analyse af pladsforbrug. TableAir kan integreres med dine Microsoft 365-, Outlook-, Teams- eller Google Calendar-konti for at give dit team klar synlighed på tværs af alle systemer. Læs mere om TableAir

Egenskaber

  • Pladsstyring
  • Kalenderstyring
  • Styring af leverandører
  • Forebyggende vedligeholdelse
  • Inspektionsstyring
  • Beskeder/meddelelser
  • Håndtering af arbejdsordre
  • Rapportering/analyse
  • Facilitetstidsplan
  • Planlægning af vedligeholdelse
  • Lagerstyring