18 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software

Mental Health Software

Mental Health Software hjælper med aktiviteter såsom journalføring, fakturering og planlægning i psykiatriske institutioner. Typisk tilbyder disse applikationer en rækkke fleksible funktioner, der hjælper med administration og organisering af patientjournaler, statusnotater og fakturering samt arbejdsfordeling og aftaleplanlægning. Psykiatriske institutioner bruger disse applikationer til at centralisere og automatisere essentielle processer vedrørende patientpleje og andre organisationsprocesser, herunder generering af patient- og behandlingsjournaler, debitorbogholderi, behandling af betalinger, deling af patientdata, dokumenthåndtering, håndtering af elektronisk indgivede patientklager, opkrævning og finansrapportering. Mental Health Software er relateret til Human Services-software, Electronic Medical Records Software, Medical Billing Software, Medical Software, Medical Scheduling Software og Transcription Software Medical.

2 resultater
Den er ideel til virksomheder i alle størrelser og er et formularværktøj, der hjælper brugerne med at oprette undersøgelsesformularer, mens de også gennemgår indsendelser.
Over 18 millioner brugere har tillid til Jotforms formulargenerator, som er en enkel måde til at oprette og udgive onlineformularer fra enhver enhed. Virksomheden tilbyder over 10.000 færdige formularskabeloner, mere end 100 integrationer til tredjepartsapps samt avancerede designfunktioner, der gør den til en af de førende online formulargeneratorer for organisationer verden over. Softwaren anvendes ofte til at oprette betalingsformularer, formularer til generering af kundeemner, registreringsformularer, kontaktformularer, ansøgningsformularer og meget mere. Læs mere om Jotform

Egenskaber

  • HIPAA-kompatibel
  • Kortlægning
  • Sikre meddelelser
  • Confirmations/Reminders
  • E-ordination
  • Indledende vurderinger
  • Medicinsk fakturering
  • Kravstyring
  • Patientportal
  • Dokumentstyring
Farvel til endeløse telefonopkald og kedeligt papirarbejde, hej skudsikker kundeloyalitet. Ens praksis kan vokse med alt-i-en appen.
vcita er designet specielt til sundhedspersonale for at gøre det nemt at drive egen klinik: >> Kunderne gives mulighed for at booke, betale, dele papirarbejde og kontakte vcita via en sikker og venlig kundeportal. >> Reducering af udeblivelse og fastholdelse af kontakten med automatiserede påmindelser og opfølgninger om aftaler. >> Kunder kan inviteres til at booke og betale for aftaler eller gruppesessioner online. >> Digitalisering af eget arkivskab: administrering og deling af papirarbejde og dokumentation i skyen på en sikker måde. Læs mere om vcita

Egenskaber

  • HIPAA-kompatibel
  • Kortlægning
  • Sikre meddelelser
  • Confirmations/Reminders
  • E-ordination
  • Indledende vurderinger
  • Medicinsk fakturering
  • Kravstyring
  • Patientportal
  • Dokumentstyring