18 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software

Ordrehåndtering software

Software til ordrehåndtering gør det muligt at håndtere ordrer lige fra bestilling til levering af færdige produkter. Disse applikationer giver adgang til værktøjer, som kan tilpasse en virksomheds arbejdsgange, forretningsregler, integrationsbehov, krav om dataregistrering, markedsføringsteknikker og strategier for multi-channel-salg. Løsninger til ordrehåndtering tilbyder typisk også mulighed for tidstro integration med systemer til lagerstyring, ordrebehandling, betaling, markedsføring og styring af kundeforhold, hvilket hjælper med at optimere omkostningerne og øge effektiviteten. Software til ordrehåndtering er relateret til eCommerce Software og Order Entry Software.

8 resultater
Et visuelt samarbejdsværktøj, der skaber et fælles perspektiv for teamet på et hvilket som helst projekt på en sjov, fleksibel og givende måde.
Fra salg og marketing til HR og drift kan teams designe og tilpasse Trello til deres unikke behov og arbejdsmetoder. Og med mere end 100 integrationer med andre vigtige værktøjer som Google Drive, Slack, Jira og meget mere er Trello et levende projektcenter for samarbejde på tværs af teamet, uanset hvor arbejdet foregår. Trello bringer glæde til teamsamarbejdet ved at gøre det åbent og nemt at dele på tværs af tavler og teams. Læs mere om Trello

Egenskaber

  • Styring af restordre
  • Styring af e-handel
  • Styring af forsendelser
  • Multiplacering
  • Real-Time Data
  • Returneringsstyring
  • Fakturering og regninger
  • Kundestyring
  • Rapportering/analyse
  • Lagerstyring
monday.com er et skybaseret Work OS, hvor teams driver deres projekter og hverdagsarbejde, uanset om de er på kontoret, hjemme eller på farten.
monday.coms CRM-software vil hjælpe med nemt at spore alle ordrer fra den første bekræftelse til forsendelsen af de færdige varer. Med farverige visninger kan man altid vide, hvordan alle ordrer står, og hvad der skal gøres. Kontrol af alle faser i forsyningskæden, sporing af ordrestatus, leveringstider, pipelines eller andet ved hjælp af rapporter og kontrolpaneler, ingen kodning nødvendig. Læs mere om monday.com

Egenskaber

  • Styring af restordre
  • Styring af e-handel
  • Styring af forsendelser
  • Multiplacering
  • Real-Time Data
  • Returneringsstyring
  • Fakturering og regninger
  • Kundestyring
  • Rapportering/analyse
  • Lagerstyring
NetSuites ordrestyring automatiserer styringen af ordrer, retursager og ombytninger, hvilket understøtter en gnidningsfri, fleksibel strategi til ordreopfyldelse.
NetSuites funktioner til ordrehåndtering understøtter muligheden for at give kunderne en altomfattende oplevelse, der lader dem foretage køb, få leveret ordrer og foretage returneringer, uanset hvor de befinder sig. Garantér effektive ordrehåndteringsprocesser på tværs af alle kanaler samt muligheder for opfyldelse i hele ordrecyklussen, så kundeforventningerne opfyldes, og profitten maksimeres. Automatiser hele ordreprocessen, herunder validering og indsamling af ordrer, ordrefrigivelse, leveringsbekræftelse, kundekommunikation og ordreafslutning. Læs mere om NetSuite

Egenskaber

  • Styring af restordre
  • Styring af e-handel
  • Styring af forsendelser
  • Multiplacering
  • Real-Time Data
  • Returneringsstyring
  • Fakturering og regninger
  • Kundestyring
  • Rapportering/analyse
  • Lagerstyring
Automatisering af RFQ’er og købsordrer baseret på lagerniveauer (eller salgsordrer). Man kan fa detaljerede oplysninger for at holde styr på indgående forsendelser og mere.
Odoos altomfattende forretningsløsning kan gøre det muligt for virksomheder at holde styr på tilbud, antallet af ordrer, ordrestatus, samt forventede leveringsdatoer nemt og enkelt. Værdifuld tidssparring med oprettelse af specifikke regler, som automatisk sender RFQ’er (anmodningen om tilbud) og købsordrer til leverandører baseret på lagerniveauer. Læs mere om Odoo

Egenskaber

  • Styring af restordre
  • Styring af e-handel
  • Styring af forsendelser
  • Multiplacering
  • Real-Time Data
  • Returneringsstyring
  • Fakturering og regninger
  • Kundestyring
  • Rapportering/analyse
  • Lagerstyring
Caspio er en af verdens førende platforme, der ikke kræver meget kodning til opbygning af online databaseapplikationer.
Caspio er en af verdens førende lav-kodningsplatforme til bygning af ordrestyringsapplikationer uden meget kodning. Alt-i-en-platformen har alt, hvad man behøver for at transformere forretningsdrift og arbejdsgange digitalt. Den omfatter en integreret database i skyen, en visuel applikationsbygger, sikkerhed i virksomhedsklassen, overholder lovgivning og har en skalerbar global infrastruktur. Se hvorfor over 15.000 virksomheder verden over stoler på Caspio. Det kan prøves gratis. Læs mere om Caspio

Egenskaber

  • Styring af restordre
  • Styring af e-handel
  • Styring af forsendelser
  • Multiplacering
  • Real-Time Data
  • Returneringsstyring
  • Fakturering og regninger
  • Kundestyring
  • Rapportering/analyse
  • Lagerstyring
Webbaseret software til udlejning af udstyr med mobilapps. Det er en udlejningsløsning, der kan spore alt udstyr
EZRentOut, skybaseret software til ordreadministration, er designet til at spore alle lejeordrer, samtidig med at maksimere ROI og øge produktivitetsniveauet. Denne go-to software leveres med dybdegående kundestyring og et kontrolpanel til rapportering for at lette datadrevne forretningsbeslutninger. Kundesuccesteamet står hele tiden til rådighed døgnet rundt for at hjælpe. Læs mere om EZRentOut

Egenskaber

  • Styring af restordre
  • Styring af e-handel
  • Styring af forsendelser
  • Multiplacering
  • Real-Time Data
  • Returneringsstyring
  • Fakturering og regninger
  • Kundestyring
  • Rapportering/analyse
  • Lagerstyring
Ens CRM (kunderelationsstyring) kan gøres enklere. Alle kontakter, tilbud, kalender, analyse af salgspipeline, alt sammen på ét sted.
Alle kontakter, tilbud, kalender, analyse af salgspipeline, alt sammen på ét sted. Perfekt organiserede data, der kan forenkle arbejde og giver et grundigt overblik over ens virksomhed. RAYNET CRM kan hjælpe sælgere og ledere: Det giver sælgere redskaberne til at vinde, og lederne får redskaberne til at overvåge virksomheden og dens fremtidige perspektiv. Læs mere om RAYNET CRM

Egenskaber

  • Styring af restordre
  • Styring af e-handel
  • Styring af forsendelser
  • Multiplacering
  • Real-Time Data
  • Returneringsstyring
  • Fakturering og regninger
  • Kundestyring
  • Rapportering/analyse
  • Lagerstyring
Do Your Order: Den mest mobilvenlige restaurantstyringsløsning med selv-onboarding, tilgængelig på 22 sprog og i 175 markeder.
Do Your Order (DOYO) er en innovativ SaaS-platform, der revolutionerer restaurantdrift med en hardwarefri og brugervenlig tilgang. Den tilbyder en omfattende værktøjspakke, herunder digitale menuer på 22 sprog, selvbetjeningsfunktioner, Kitchen Display Systems (KDS) og en robust Point of Sale (POS)-løsning. En vigtig differentieringsfaktor er dens selv-onboarding-funktion, der gør det muligt for restauranter hurtigt og ubesværet at sætte platformen op og tage den i brug. Med automatiserede instruktioner og tips, der er tilpasset brugeradfærd, sikrer denne funktion en glidende og uafhængig opsætningsproces, der minimerer nedetid og behovet for support. Hvad der virkelig adskiller Do Your Order er dens fleksibilitet og tilgængelighed. I modsætning til traditionelle systemer, der kræver dyr hardware, fungerer platformen problemfrit på dagligdags enheder som smartphones eller tablets, hvilket reducerer omkostningerne og fremmer bæredygtighed. Læs mere om Do Your Order

Egenskaber

  • Styring af restordre
  • Styring af e-handel
  • Styring af forsendelser
  • Multiplacering
  • Real-Time Data
  • Returneringsstyring
  • Fakturering og regninger
  • Kundestyring
  • Rapportering/analyse
  • Lagerstyring