3 resultater
Zendesk tilbyder et fuldt integreret callcenter, der er indbygget direkte i supportplatformen.
Zendesk tilbyder et fuldt integreret callcenter, der er indbygget direkte i supportplatformen. Repræsentanter kan håndtere opkald i det samme arbejdsområde som alle andre kanaler. Denne supportplatfor m i skyen giver medarbejderne fuld kontekst vedrørende kundens historik, så de hurtigere kan løse de mest komplekse og presserende problemer. Teams, der bruger Zendesk, oplever et fald i supportomkostninger på 20 % og en stigning i repræsentanternes produktivitet på 27 %. En bruger, der allerede har et callcenter, kan problemfrit integrere det med en API-forbindelse til Zendesks helpdesk. Læs mere om Zendesk Suite

Egenskaber

  • Telefonnøgleindtastning
  • Opkaldsoptagelse
  • Telefonsvarer
  • Kundecenterstyring
  • Opkaldslogging
  • Opkaldsdirigering
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Automatisk opkaldsfordeling
Bitrix24 – gratis erhvervstelefonsystem og CRM i ét, som bruges af otte millioner virksomheder over hele verden
Bitrix24 – gratis erhvervstelefonsystem og CRM i ét. Indgående og udgående opkald, IVR-system (interaktiv stemmerespons), telemarketing, robocalling, telefonsvarer, optagelse af opkald, routing af opkald, indenrigs og international udlejning af telefonnumre. Bruges af mere end otte millioner virksomheder verden over. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Telefonnøgleindtastning
  • Opkaldsoptagelse
  • Telefonsvarer
  • Kundecenterstyring
  • Opkaldslogging
  • Opkaldsdirigering
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Automatisk opkaldsfordeling
Talegenkendelse. Forståelse. Tale, der lyder menneskeligt. Brugerdefinerede menuer. Visuel IVR. Flersprogede muligheder.
Routee er en web- og API-løsning i skyen, der reducerer digitale omkostninger, øger konverteringsrater, genererer nye leads og gør krydsning og mersalg nemt. Det ovenstående opnås ved hjælp af beskeder, stemme, bekræftelse, telefonnumre. Brug af IVR (interaktiv stemmerespons) i skyen er en effektiv måde at forbedre kundekommunikation på, hvilket kan betyde højere konverteringsniveauer. Kunder kan tale med denne IVR, indsamle nyttig viden og maksimere callcenter-performance. Læs mere om ROUTEE

Egenskaber

  • Telefonnøgleindtastning
  • Opkaldsoptagelse
  • Telefonsvarer
  • Kundecenterstyring
  • Opkaldslogging
  • Opkaldsdirigering
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Automatisk opkaldsfordeling