Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

IVR Software

IVR Software gør det muligt for callcentre, helpdesks og andre organisationer at oprette menuer, som kunder og andre, der ringer op, kan navigere i ved hjælp af stemmekommandoer eller deres telefontaster. IVR Software bruges hovedsageligt til systemer, som understøtter valg af oplysninger eller indtastning af data uden behov for assistance. Det gør det også muligt at videresende opkald til de korrekte afdelinger i en organisation ud fra de svar, som gives på indledende spørgsmål.

4 resultater

Enestående kundepleje starter med effektiv kontaktcentersoftware. Skab fantastiske kundeoplevelser med LiveAgent. Læs mere om LiveAgent
LiveAgents cloud-baserede callcenter-løsning hjælper dig med at integrere en indgående callcenter-funktionalitet i en alt-i-en multi-kanal helpdesk-software. Centraliser telefonopkald fra dit websted eller fastnet til en enkelt platform. Vælg din VoIP-udbyder, tilslut ubegrænsede SIP-trunks og lokale numre, opsæt multi-level IVR, diriger opkaldere og optag ubegrænsede opkald. Med LiveAgent er det nemt at levere fremragende kundeservice. Start din 30-dages gratis prøveperiode, intet kreditkort påkrævet. Læs mere om LiveAgent

Egenskaber

  • Opkaldsoptagelse
  • Telefonsvarer
  • Automatisk opkaldsfordeling
  • Automatisk opkald
  • Opkaldsdisposition
  • Multikanal-kommunikation
  • Opkalds-ID
  • Rapportering og statistik
  • Opkaldsovervågning
Zendesk tilbyder et fuldt integreret callcenter, der er indbygget direkte i supportplatformen.
Zendesk tilbyder et fuldt integreret callcenter, der er indbygget direkte i supportplatformen. Repræsentanter kan håndtere opkald i det samme arbejdsområde som alle andre kanaler. Denne supportplatform i skyen giver medarbejderne fuld kontekst vedrørende kundens historik, så de hurtigere kan løse de mest komplekse og presserende problemer. Teams, der bruger Zendesk, oplever et fald i supportomkostninger på 20 % og en stigning i repræsentanternes produktivitet på 27 %. En bruger, der allerede har et callcenter, kan problemfrit integrere det med en API-forbindelse til Zendesks helpdesk. Læs mere om Zendesk Suite

Egenskaber

  • Opkaldsoptagelse
  • Telefonsvarer
  • Automatisk opkaldsfordeling
  • Automatisk opkald
  • Opkaldsdisposition
  • Multikanal-kommunikation
  • Opkalds-ID
  • Rapportering og statistik
  • Opkaldsovervågning
Bitrix24 – gratis erhvervstelefonsystem og CRM i ét, som bruges af otte millioner virksomheder over hele verden
Bitrix24 – gratis erhvervstelefonsystem og CRM i ét. Indgående og udgående opkald, IVR-system (interaktiv stemmerespons), telemarketing, robocalling, telefonsvarer, optagelse af opkald, routing af opkald, indenrigs og international udlejning af telefonnumre. Bruges af mere end otte millioner virksomheder verden over. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Opkaldsoptagelse
  • Telefonsvarer
  • Automatisk opkaldsfordeling
  • Automatisk opkald
  • Opkaldsdisposition
  • Multikanal-kommunikation
  • Opkalds-ID
  • Rapportering og statistik
  • Opkaldsovervågning
Talegenkendelse. Forståelse. Tale, der lyder menneskeligt. Brugerdefinerede menuer. Visuel IVR. Flersprogede muligheder.
Routee er en web- og API-løsning i skyen, der reducerer digitale omkostninger, øger konverteringsrater, genererer nye leads og gør krydsning og mersalg nemt. Det ovenstående opnås ved hjælp af beskeder, stemme, bekræftelse, telefonnumre. Brug af IVR (interaktiv stemmerespons) i skyen er en effektiv måde at forbedre kundekommunikation på, hvilket kan betyde højere konverteringsniveauer. Kunder kan tale med denne IVR, indsamle nyttig viden og maksimere callcenter-performance. Læs mere om ROUTEE

Egenskaber

  • Opkaldsoptagelse
  • Telefonsvarer
  • Automatisk opkaldsfordeling
  • Automatisk opkald
  • Opkaldsdisposition
  • Multikanal-kommunikation
  • Opkalds-ID
  • Rapportering og statistik
  • Opkaldsovervågning