Danmark Vis lokale produkter
9 resultater
Centraliseret HR-platform, der udfører alle centrale HR-job, som er nøglen til enhver virksomheds succes: HRM (ledelsesstrategi), rekruttering, løn og meget mere. Læs mere om Personio
Personio er en alt-i-en HR-software til små og mellemstore virksomheder. Baseret i München, Madrid, London, Amsterdam og Dublin er det Personios mission at gøre HR-processer så gennemsigtige og effektive som muligt, så HR kan fokusere på de mest værdifulde aktiver i virksomheden: medarbejderne. Personio-løsningen omfatter HR, rekruttering og lønningslister, og understøtter alle centrale HR-processer, som alle virksomheder skal udføre. Mere end 4.000 kunder i over 100 lande bruger Personio. Læs mere om Personio

Egenskaber

  • Medarbejderplanlægning
  • Overtidsberegning
  • Tidsregistrering
  • Rapportering/analyse
  • Kalenderstyring
Calamari er integreret med Slack, JIRA, G Suite og Office 365. Styring af HR-optegnelser, ferie, ferieafholdelse, deltagelse og administration af timesedler. Læs mere om Calamari
Calamari er en HR-styringssoftware, der gør det nemmere at administrere medarbejdere. Det gør det muligt at planlægge og spore alle typer fravær. Sporing af deltagelse ved hjælp af QR-koder og iBeacons. Man kan få besked om kommende fravær og anmodninger om fridage. Calamari støtter virksomheder med kontorer i flere lande og på flere lokaliteter og understøtter rollebaseret sikkerhed. Appen er integreret med projektstyringsværktøjer som JIRA, Slack, Office265, GSuite, Microsoft Teams, Basecamp og Asana. Læs mere om Calamari

Egenskaber

  • Medarbejderplanlægning
  • Overtidsberegning
  • Tidsregistrering
  • Rapportering/analyse
  • Kalenderstyring
Onlinesystem til effektiv styring af medarbejderfravær, arbejdstider og personlige filer. Læs mere om HRnest
HRnest er en intuitiv software, der understøtter det daglige arbejde i HR-afdelingerne. Med det gøres det muligt for medarbejdere nemt at indsende deres ferieanmodninger, mens arbejdsgiveren kan overvåge brugen af orlov, registrere arbejdstid, oprette tidsplaner for hele virksomheden og administrere medarbejdernes personlige filer. Databasen er fuldt kompatibel med verdens førende datasikkerhedsstandarder (herunder GDPR) og kan tilgås døgnet rundt fra enhver lokation eller enhed. Læs mere om HRnest

Egenskaber

  • Medarbejderplanlægning
  • Overtidsberegning
  • Tidsregistrering
  • Rapportering/analyse
  • Kalenderstyring
BambooHRs tidssporingssoftware kan gøre tidsindtastningsoplevelsen enkel og nøjagtig for både medarbejdere og ledere.
BambooHRs tidssporingssoftware kan gøre tidsindtastningsoplevelsen enkel og nøjagtig for både medarbejdere og ledere. Adgang til indbyggede rapporter for at forstå, hvor mange timer der arbejdes, hvilke projekter der arbejdes på og af hvem. Medarbejdere kan spore timer arbejdet på internettet eller i mobilappen for hurtig og nøjagtig tidsregistrering, og ledelsen kan se og få adgang døgnet rundt. Læs mere om BambooHR

Egenskaber

  • Medarbejderplanlægning
  • Overtidsberegning
  • Tidsregistrering
  • Rapportering/analyse
  • Kalenderstyring
Bitrix24 er en af de bedste gratis HR- og samarbejdsplatforme. Sporing af fremmøde og administration af orlov. Otte millioner kunder på verdensplan.
Bitrix24 er en gratis HR-platform, der bruges af over otte millioner virksomheder verden over. Bitrix24 er tids- og fremmødesoftware, lokalt og i skyen, der er udviklet specielt til små og mellemstore virksomheder. Det er ekstremt fleksibelt. Måske er de påkrævet at, ens medarbejdere skal tidsregistrere sig. Det er ikke sikkert, at medarbejderne tillades at arbejde hjemmefra. Man kan oprette en minimumsvarighed af arbejdsdagen og timerne, hvorved medarbejdere skal ankomme og tage hjem. Skybaserede, mobile og åbne kildekode-versioner. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Medarbejderplanlægning
  • Overtidsberegning
  • Tidsregistrering
  • Rapportering/analyse
  • Kalenderstyring
Sage HRs alsidige tidssporingssystem er tilpasset en livsstil på farten og støtter medarbejdere, der ikke er bundet til skrivebordet.
Det at logge timer er mere end blot at stemple ind og ud. Den er bygget til at hjælpe små og mellemstore virksomheder med at forblive fleksible, og tilbyder vigtige funktioner som 360-feedback, medarbejderplanlægning, mål, udgifter, performancevurdering, tidssporing og teamoversigt. Sage HRs brugervenlige navigation og brugerdefinerbare dashboard kan stoles på for problemfri automatisering af opgaver, eliminering af afhængighed af Excel-ark, fremmelse af softwareanvendelse og reducering af e-mailhyppighed. Android- og iOS-apps er tilgængelige. Læs mere om Sage HR

Egenskaber

  • Medarbejderplanlægning
  • Overtidsberegning
  • Tidsregistrering
  • Rapportering/analyse
  • Kalenderstyring
Virksomhedens fraværspolitikker kan oprettes, medarbejderorlovsoptegnelser kan spores og godkendes, og den tid, der bruges på forskellige aktiviteter, kan registreres med Lan.
Virksomhedsdækkende orlovspolitikker og regler kan oprettes, tid brugt på forskellige projekter og aktiviteter kan spores, arbejdsgange for fraværsgodkendelse og en global fraværskalender kan oprettes ved hjælp af Lanterias Time and Attendance-løsning. Et godt værktøj til fraværsstyring i internationale virksomheder. Lanterias Time and Attendance integreres med SharePoint 2013, 2016 og 2019, Office 365 og enhver tredjepartssoftware. Også tilgængelig som en mobilapp. Læs mere om Lanteria HR

Egenskaber

  • Medarbejderplanlægning
  • Overtidsberegning
  • Tidsregistrering
  • Rapportering/analyse
  • Kalenderstyring
niikiis er en konfigurerbar alt-i-en-medarbejderoplevelsessoftware til små og mellemstore virksomheder.
niikiis er en konfigurerbar alt-i-en-software til medarbejderoplevelser for små og mellemstore virksomheder. Med den kan medarbejderens processer og tidsforbruget på timesedler til intern kommunikatio n strømlines. niikiis dækker alle SMV’ers behov for at håndtere folk, fra rekruttering til afslutningsinterviewet. niikiis kan gøre små og mellemstore virksomheder mere effektive med en intuitiv plug&play-løsning, der kan spare tid og penge både individuelt og på virksomhedsniveau. Læs mere om niikiis

Egenskaber

  • Medarbejderplanlægning
  • Overtidsberegning
  • Tidsregistrering
  • Rapportering/analyse
  • Kalenderstyring
Danmark Lokalt produkt
Smartplan

Smartplan

(0) Danmark Lokalt produkt
Smartplan hjælper virksomheder væk fra Excel og over i et online vagtplanlægningssystem. Derudover tilbyder Smartplan både kommunikation, tidsregistrering, lønkørsel og meget mere.
Smartplan er et intuitivt, cloud-baseret vagtplanlægningsværktøj med stor fokus på brugervenlighed. I Smartplan er der gode muligheder for kommunikation mellem medarbejdere og administratorer, fraværshåndtering i form af eksempelvis ferie, sygdom eller afspadsering samt lønkørsel til en række forskellige lønsystemer. Derudover giver Smartplans stempelur en sikkerhed i forhold til, at medarbejdernes tidsregistrering altid er korrekt. Medarbejderne stempler blot ind og ud, når de møder og går hjem. Læs mere om Smartplan

Egenskaber

  • Medarbejderplanlægning
  • Overtidsberegning
  • Tidsregistrering
  • Rapportering/analyse
  • Kalenderstyring