Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

Attendance Tracking Software

Attendance Tracking Software hjælper organisationer med at styre, hvor deres medarbejdere befinder sig. Disse applikationer sporer en medarbejders ferie, sygdom, overtid og fravær. Softwaren søger også efter mønstre i fravær. Attendance Tracking Software er relateret til HR software, software til lønsystemer og software til Clocking Systems.

Danmark Vis lokale produkter

11 resultater

Calamari er integreret med Slack, JIRA, G Suite og Office 365. Styring af HR-optegnelser, ferie, ferieafholdelse, deltagelse og administration af timesedler. Læs mere om Calamari
Calamari is an HR management software that makes people management easier. You can track attendance using QR codes and iBeacons. You can get notification about upcoming absences and time-off requests. Calamari supports companies with offices based in multiple countries and locations and supports role-based security. The app is integrated with project management tools like JIRA, Slack, Office265, GSuite, Microsoft Teams, Basecamp, and Asana. Læs mere om Calamari

Egenskaber

  • Sporing af ferie/orlov
  • Biometrisk genkendelse
  • Styring af tidsrapport
  • Kalenderstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Overtidsberegning
  • Medarbejderdatabase
  • Rapportering/analyse
  • Medarbejderplanlægning
Team Management for developers. Simplified and automated Læs mere om Teamplify
Teamplify is a productivity suite for software development teams. Know your team's pulse with Team Analytics. Save precious meeting time with Smart Daily Standup. Always know how long tasks take with Effortless Time Tracking. Plan ahead with time off in mind, thanks to built-in Time Off management. Works with your existing team tools - GitHub, Jira, Slack, Zoom, Google, and others - 12 integrations included. Læs mere om Teamplify

Egenskaber

  • Sporing af ferie/orlov
  • Biometrisk genkendelse
  • Styring af tidsrapport
  • Kalenderstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Overtidsberegning
  • Medarbejderdatabase
  • Rapportering/analyse
  • Medarbejderplanlægning
BambooHRs tidssporingssoftware kan gøre tidsindtastningsoplevelsen enkel og nøjagtig for både medarbejdere og ledere.
BambooHRs tidssporingssoftware kan gøre tidsindtastningsoplevelsen enkel og nøjagtig for både medarbejdere og ledere. Adgang til indbyggede rapporter for at forstå, hvor mange timer der arbejdes, hvilke projekter der arbejdes på og af hvem. Medarbejdere kan spore timer arbejdet på internettet eller i mobilappen for hurtig og nøjagtig tidsregistrering, og ledelsen kan se og få adgang døgnet rundt. Læs mere om BambooHR

Egenskaber

  • Sporing af ferie/orlov
  • Biometrisk genkendelse
  • Styring af tidsrapport
  • Kalenderstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Overtidsberegning
  • Medarbejderdatabase
  • Rapportering/analyse
  • Medarbejderplanlægning
Bitrix24 er en af de bedste gratis HR- og samarbejdsplatforme. Sporing af fremmøde og administration af orlov. Otte millioner kunder på verdensplan.
Bitrix24 er en gratis HR-platform, der bruges af over otte millioner virksomheder verden over. Bitrix24 er tids- og fremmødesoftware, lokalt og i skyen, der er udviklet specielt til små og mellemstore virksomheder. Det er ekstremt fleksibelt. Måske er de påkrævet at, ens medarbejdere skal tidsregistrere sig. Det er ikke sikkert, at medarbejderne tillades at arbejde hjemmefra. Man kan oprette en minimumsvarighed af arbejdsdagen og timerne, hvorved medarbejdere skal ankomme og tage hjem. Skybaserede, mobile og åbne kildekode-versioner. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Sporing af ferie/orlov
  • Biometrisk genkendelse
  • Styring af tidsrapport
  • Kalenderstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Overtidsberegning
  • Medarbejderdatabase
  • Rapportering/analyse
  • Medarbejderplanlægning
Løn og ansættelsesadministration bygget til den globale arbejdsstyrke.
Deel er et globalt løn- og ansættelsesadministrationssystem bygget til geografisk spredte teams, hvor alle, overalt, kan blive ansat og betalt. Øjeblikkelig ansættelse af fuldtidsansatte eller uafhængige kontrahenter over hele verden på få minutter. Med Deel tager virksomheder sig af lønudbetalinger og opretter lokale juridiske kontrakter i over 150 lande ved hjælp af en teknologiaktiveret selvbetjeningsproces. Deel betjener mere end 3.500 kunder, fra SMV’er til børsnoterede virksomheder. Læs mere om Deel

Egenskaber

  • Sporing af ferie/orlov
  • Biometrisk genkendelse
  • Styring af tidsrapport
  • Kalenderstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Overtidsberegning
  • Medarbejderdatabase
  • Rapportering/analyse
  • Medarbejderplanlægning
Sage HRs alsidige tidssporingssystem er tilpasset en livsstil på farten og støtter medarbejdere, der ikke er bundet til skrivebordet.
Det at logge timer er mere end blot at stemple ind og ud. Den er bygget til at hjælpe små og mellemstore virksomheder med at forblive fleksible, og tilbyder vigtige funktioner som 360-feedback, medarbejderplanlægning, mål, udgifter, performancevurdering, tidssporing og teamoversigt. Sage HRs brugervenlige navigation og brugerdefinerbare dashboard kan stoles på for problemfri automatisering af opgaver, eliminering af afhængighed af Excel-ark, fremmelse af softwareanvendelse og reducering af e-mailhyppighed. Android- og iOS-apps er tilgængelige. Læs mere om Sage HR

Egenskaber

  • Sporing af ferie/orlov
  • Biometrisk genkendelse
  • Styring af tidsrapport
  • Kalenderstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Overtidsberegning
  • Medarbejderdatabase
  • Rapportering/analyse
  • Medarbejderplanlægning
Centraliseret HR-platform, der udfører alle centrale HR-job, som er nøglen til enhver virksomheds succes: HRM (ledelsesstrategi), rekruttering, løn og meget mere.
Personio er en alt-i-en HR-software til små og mellemstore virksomheder. Baseret i München, Madrid, London, Amsterdam og Dublin er det Personios mission at gøre HR-processer så gennemsigtige og effektive som muligt, så HR kan fokusere på de mest værdifulde aktiver i virksomheden: medarbejderne. Personio-løsningen omfatter HR, rekruttering og lønningslister, og understøtter alle centrale HR-processer, som alle virksomheder skal udføre. Mere end 4.000 kunder i over 100 lande bruger Personio. Læs mere om Personio

Egenskaber

  • Sporing af ferie/orlov
  • Biometrisk genkendelse
  • Styring af tidsrapport
  • Kalenderstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Overtidsberegning
  • Medarbejderdatabase
  • Rapportering/analyse
  • Medarbejderplanlægning
Onlinesystem til effektiv styring af medarbejderfravær, arbejdstider og personlige filer.
HRnest er en intuitiv software, der understøtter det daglige arbejde i HR-afdelingerne. Med det gøres det muligt for medarbejdere nemt at indsende deres ferieanmodninger, mens arbejdsgiveren kan overvåge brugen af orlov, registrere arbejdstid, oprette tidsplaner for hele virksomheden og administrere medarbejdernes personlige filer. Databasen er fuldt kompatibel med verdens førende datasikkerhedsstandarder (herunder GDPR) og kan tilgås døgnet rundt fra enhver lokation eller enhed. Læs mere om HRnest

Egenskaber

  • Sporing af ferie/orlov
  • Biometrisk genkendelse
  • Styring af tidsrapport
  • Kalenderstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Overtidsberegning
  • Medarbejderdatabase
  • Rapportering/analyse
  • Medarbejderplanlægning
Virksomhedens fraværspolitikker kan oprettes, medarbejderorlovsoptegnelser kan spores og godkendes, og den tid, der bruges på forskellige aktiviteter, kan registreres med Lan.
Virksomhedsdækkende orlovspolitikker og regler kan oprettes, tid brugt på forskellige projekter og aktiviteter kan spores, arbejdsgange for fraværsgodkendelse og en global fraværskalender kan oprettes ved hjælp af Lanterias Time and Attendance-løsning. Et godt værktøj til fraværsstyring i internationale virksomheder. Lanterias Time and Attendance integreres med SharePoint 2013, 2016 og 2019, Office 365 og enhver tredjepartssoftware. Også tilgængelig som en mobilapp. Læs mere om Lanteria HR

Egenskaber

  • Sporing af ferie/orlov
  • Biometrisk genkendelse
  • Styring af tidsrapport
  • Kalenderstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Overtidsberegning
  • Medarbejderdatabase
  • Rapportering/analyse
  • Medarbejderplanlægning
niikiis er en konfigurerbar alt-i-en-medarbejderoplevelsessoftware til små og mellemstore virksomheder.
niikiis er en konfigurerbar alt-i-en-software til medarbejderoplevelser for små og mellemstore virksomheder. Med den kan medarbejderens processer og tidsforbruget på timesedler til intern kommunikation strømlines. niikiis dækker alle SMV’ers behov for at håndtere folk, fra rekruttering til afslutningsinterviewet. niikiis kan gøre små og mellemstore virksomheder mere effektive med en intuitiv plug&play-løsning, der kan spare tid og penge både individuelt og på virksomhedsniveau. Læs mere om niikiis

Egenskaber

  • Sporing af ferie/orlov
  • Biometrisk genkendelse
  • Styring af tidsrapport
  • Kalenderstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Overtidsberegning
  • Medarbejderdatabase
  • Rapportering/analyse
  • Medarbejderplanlægning
Danmark Lokalt produkt
Smartplan

Smartplan

(0) Danmark Lokalt produkt
Smartplan hjælper virksomheder væk fra Excel og over i et online vagtplanlægningssystem. Derudover tilbyder Smartplan både kommunikation, tidsregistrering, lønkørsel og meget mere.
Smartplan er et intuitivt, cloud-baseret vagtplanlægningsværktøj med stor fokus på brugervenlighed. I Smartplan er der gode muligheder for kommunikation mellem medarbejdere og administratorer, fraværshåndtering i form af eksempelvis ferie, sygdom eller afspadsering samt lønkørsel til en række forskellige lønsystemer. Derudover giver Smartplans stempelur en sikkerhed i forhold til, at medarbejdernes tidsregistrering altid er korrekt. Medarbejderne stempler blot ind og ud, når de møder og går hjem. Læs mere om Smartplan

Egenskaber

  • Sporing af ferie/orlov
  • Biometrisk genkendelse
  • Styring af tidsrapport
  • Kalenderstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Overtidsberegning
  • Medarbejderdatabase
  • Rapportering/analyse
  • Medarbejderplanlægning