Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år
Brand Management Software
Brand Management Software omfatter en række værktøjer til oprettelse, samling, opdatering og lagring af produktinformation. Blandt funktionerne i denne software kan nævnes produktion af reklamer, kravstyring, distribution af produktmaterialer og kommunikationsstyring. Se Marketing Automation Software og Digital Asset Management Software for relateret sofware. Læs mere Læs mindre
Filtrer resultater (7)
Tilgængelige lande
Lande, hvor produktet er tilgængeligt. Bemærk: Kundeservice er måske ikke tilgængelig i dette land.
Danmark
Prismuligheder
Produkttype
7 resultater
Asana tilbyder en af de enkleste måder at organisere og administrere arbejde på tværs af teams. Her vises, hvorfor Asana er blandt den software, der klarer sig bedst på Capterra.
Med Asana er det muligt at organisere arbejdet på tværs af teams i stor skala – fra daglige opgaver til strategiske tværfaglige initiativer. Asana er en af de eneste arbejdsstyringsplatforme, der omsætter mål til handling og nedbryder siloer mellem teams. Mere end 135.000 betalende kunder og millioner af gratis organisationer i 190 lande bruger Asana til at administrere alt fra virksomhedsmål til digital transformation, produktlanceringer og markedsføringskampagner.
Læs mere om Asana
...
Læs mere
Egenskaber
- Styring af ændringer
- Kunstværkstyring
- Projektledelse
- Styring af arbejdsgange
- Kampagnestyring
- Kontrol over godkendelsesproces
- Indholdsstyring
- Integration af sociale medier
- Billedredigering
- Tilpasselige skabeloner
- Tilpasset branding
På monday.com kan marketingteams håndtere kreative anmodninger og planlægge strategi på en fleksibel platform for bedre at skalere deres brand.
På monday.coms kode-fri platform kan marketingsledere opbygge overordnede oversigter til deres team. Diskussion af strategi, logging af kreative anmodninger, og tildeling af opgaver til forskellige teammedlemmer, så alle ved præcis, hvad de skal prioritere. Fremgang og kampagneperformance kan derefter analyseres på brugertilpassede dashboards for nemt at skalere sit eget brand. Med monday.com er det nemt for teams i alle størrelser at styre alle aspekter af deres brand, fra idéer til eksekvering.
Læs mere om monday.com
...
Læs mere
Egenskaber
- Styring af ændringer
- Kunstværkstyring
- Projektledelse
- Styring af arbejdsgange
- Kampagnestyring
- Kontrol over godkendelsesproces
- Indholdsstyring
- Integration af sociale medier
- Billedredigering
- Tilpasselige skabeloner
- Tilpasset branding
Håndtér projekter og forbedr arbejdsgange med Wrikes arbejdsstyringssoftware. Fjern barrierer, find klarhed og overgå mål.
Skab en bedre måde at arbejde på med Wrike arbejdsstyringssoftware. Automatiser tidskrævende administrative opgaver, så du kan fokusere på det arbejde, der betyder mest. Få projekter og arbejdsgange i gang med færdigbyggede skabeloner, øg samarbejdet med intuitive kommunikationsværktøjer og øg synligheden med forskellige projektvisninger. Visualiser projekter med Gantt-diagrammer eller Kanban-tavler og hold interessenter informeret med automatiseret rapportering og statusopdateringer. Alt er muligt med Wrike ved din fingerspids.
Læs mere om Wrike
...
Læs mere
Egenskaber
- Styring af ændringer
- Kunstværkstyring
- Projektledelse
- Styring af arbejdsgange
- Kampagnestyring
- Kontrol over godkendelsesproces
- Indholdsstyring
- Integration af sociale medier
- Billedredigering
- Tilpasselige skabeloner
- Tilpasset branding
Yotpo, en e-handelsmarkedsføringsplatform, integrerer datadrevne løsninger til anmeldelser, loyalitet, SMS-markedsføring og meget mere.
Yotpo, en af de førende e-handelsmarkedsføringsplatforme, hjælper tusindvis af brands med at accelerere direkte-til-forbruger vækst. Vores tilgang med en samlet platform integrerer datadrevne løsninger til anmeldelser, loyalitet, SMS-markedsføring og meget mere. Mærker med Yotpo har mulighed for at skabe smartere, mere konverterende oplevelser, der skaber og opretholder kunderelationer. Vi integrerer med de værktøjer, du bruger hver dag, herunder Google, Instagram, top e-handelsplatforme og resten af din teknologistak.
Læs mere om Yotpo
...
Læs mere
Egenskaber
- Styring af ændringer
- Kunstværkstyring
- Projektledelse
- Styring af arbejdsgange
- Kampagnestyring
- Kontrol over godkendelsesproces
- Indholdsstyring
- Integration af sociale medier
- Billedredigering
- Tilpasselige skabeloner
- Tilpasset branding
Bynder er en cloud-baseret løsning til marketingprofessionelle, der gerne vil forenkle administration af digitalt indhold via én central portal.
Udnævnt til leder af rapporten "The Forrester Wave Digital Asset Management for Customer Experience" for 1. kvartal i 2022. Bynder er den nemmeste måde at professionelt administrere dine digitale aktiver på. Sørg for, at dine teams samarbejder i realtid med redigering og godkendelse, forenklet fildeling og lagring og automatisk formatering for forskellige kanaler og filtyper. Løsningen giver en central, cloud-baseret portal til alle virksomhedens marketingmaterialer og budskaber.
Læs mere om Bynder
...
Læs mere
Egenskaber
- Styring af ændringer
- Kunstværkstyring
- Projektledelse
- Styring af arbejdsgange
- Kampagnestyring
- Kontrol over godkendelsesproces
- Indholdsstyring
- Integration af sociale medier
- Billedredigering
- Tilpasselige skabeloner
- Tilpasset branding
Kontainer DAM & PIM - sikker og brugervenlig administration af filer og produktdata på en intuitiv platform.
Kontainer er Danmarks førende DAM system. Sikker og brugervenlig håndtering af jeres billeder, videoer, dokumenter, mv. Kontainer forenkler måden, hvorpå du organiserer, beriger og deler dine filer.
Vores tilpasselige plug&play-løsninger integreres med din digitale infrastruktur, så du kan dele dine aktiver på tværs af platforme og kanaler - CMS, CRM, ERP, e-Marketing osv.
Systemet er intuitiv og en god balance mellem mange funktion og enkelt UX-design, som nemt kan tilpasses til dit brand.
Læs mere om Kontainer
...
Læs mere
Egenskaber
- Styring af ændringer
- Kunstværkstyring
- Projektledelse
- Styring af arbejdsgange
- Kampagnestyring
- Kontrol over godkendelsesproces
- Indholdsstyring
- Integration af sociale medier
- Billedredigering
- Tilpasselige skabeloner
- Tilpasset branding
Brancheledende Marketing Work Management-løsninger (MWM), der hjælper interessenter i marketingværdikæden med at samarbejde effektivt.
Encodify er førende inden for marketing work management (MWM). Vi pionerede MarTech i 2001 med en enkel, men genial idé, der banede vej for MWM-kategorien.
Baseret på vores no-code-teknologi har vi siden da bygget brancheførende best-practice MWM-løsninger, der hjælper alle interessenter i marketingværdikæden med at samarbejde effektivt. I dag sætter vi nye standarder ved at konvergere DAM/PIM, workflow, korrekturlæsning og projektstyring for at hjælpe kunderne med at innovere og optimere deres måde at arbejde på.
Læs mere om Encodify
...
Læs mere
Egenskaber
- Styring af ændringer
- Kunstværkstyring
- Projektledelse
- Styring af arbejdsgange
- Kampagnestyring
- Kontrol over godkendelsesproces
- Indholdsstyring
- Integration af sociale medier
- Billedredigering
- Tilpasselige skabeloner
- Tilpasset branding