Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

Business Management Software

Business Management Software dækker over løsninger, som i én samlet pakke giver adgang til applikationer til bogholderi, styring af kontakter og kundeforhold, ERP og HR-aktiviteter. Business Management Software kombinerer fordelene ved flere forskellige softwareprodukter i én applikation, hvilket forenkler oplærings- og implementeringsprocesser for små og mellemstore virksomheder.

Danmark Vis lokale produkter

12 resultater

Asana tilbyder en af de enkleste måder at organisere og administrere arbejde på tværs af teams. Her vises, hvorfor Asana er blandt den software, der klarer sig bedst på Capterra. Læs mere om Asana
Med Asana er det muligt at organisere arbejdet på tværs af teams i stor skala – fra daglige opgaver til strategiske tværfaglige initiativer. Asana er en af de eneste arbejdsstyringsplatforme, der omsætter mål til handling og nedbryder siloer mellem teams. Mere end 135.000 betalende kunder og millioner af gratis organisationer i 190 lande bruger Asana til at administrere alt fra virksomhedsmål til digital transformation, produktlanceringer og markedsføringskampagner. Læs mere om Asana

Egenskaber

  • Lagerstyring
  • Markedsføringsautomatisering
  • Indkøb og modtagelse
  • Sporing af tid og omkostning
  • Fakturering og regninger
  • Træningsledelse
  • Ordrestyring
  • Projektledelse
  • Planlægning
  • Regnskabsførelse
  • Styring af kunder
  • Opgavestyring
Trello er et samarbejdsværktøj, der organiserer projekter på tavler. Trello viser på et øjeblik, hvad der arbejdes på. Læs mere om Trello
"Organiser alting sammen." Trello er et samarbejdsværktøj, der organiserer projekter på tavler. Trello viser på et øjeblik, hvad der arbejdes på, hvem der arbejder på hvad, og hvor noget befinder sig i en proces. Alle projekter, opgaver og medarbejdere – organiseret, redegjort for og let synligt på et øjeblik. Nye brugere forstår straks liste- og kortmetaforen og kan arbejde på Trello på bare få minutter. Læs mere om Trello

Egenskaber

  • Lagerstyring
  • Markedsføringsautomatisering
  • Indkøb og modtagelse
  • Sporing af tid og omkostning
  • Fakturering og regninger
  • Træningsledelse
  • Ordrestyring
  • Projektledelse
  • Planlægning
  • Regnskabsførelse
  • Styring af kunder
  • Opgavestyring
Ens CRM (kunderelationsstyring) kan gøres enklere. Alle kontakter, tilbud, kalender, analyse af salgspipeline, alt sammen på ét sted. Læs mere om RAYNET CRM
Alle kontakter, tilbud, kalender, analyse af salgspipeline, alt sammen på ét sted. Perfekt organiserede data, der kan forenkle arbejde og giver et grundigt overblik over ens virksomhed. RAYNET CRM kan hjælpe sælgere og ledere: Det giver sælgere redskaberne til at vinde, og lederne får redskaberne til at overvåge virksomheden og dens fremtidige perspektiv. Læs mere om RAYNET CRM

Egenskaber

  • Lagerstyring
  • Markedsføringsautomatisering
  • Indkøb og modtagelse
  • Sporing af tid og omkostning
  • Fakturering og regninger
  • Træningsledelse
  • Ordrestyring
  • Projektledelse
  • Planlægning
  • Regnskabsførelse
  • Styring af kunder
  • Opgavestyring
monday.com er en intuitiv platform, der giver mulighed for at skabe unikke løsninger til alle aspekter af virksomheden på ét sted.
monday.com er en intuitiv platform, der giver mulighed for at skabe unikke løsninger til alle aspekter af virksomheden på ét sted. Man kan begynde med færdiglavede skabeloner og tilpasse dem fuldt ud til ens egne arbejdsgange. Så hele teamet kan spore lagerbeholdningen, onboarde nye medarbejdere, føre tilsyn med projekter, opdatere statusser på vigtige opgaver og administrere salgs- og marketingkampagner. Man kan slippe af med irriterende lange e-mailtråde og skære ned på møder, og samtidig få endnu mere lavet med denne samarbejdende løsning. Læs mere om monday.com

Egenskaber

  • Lagerstyring
  • Markedsføringsautomatisering
  • Indkøb og modtagelse
  • Sporing af tid og omkostning
  • Fakturering og regninger
  • Træningsledelse
  • Ordrestyring
  • Projektledelse
  • Planlægning
  • Regnskabsførelse
  • Styring af kunder
  • Opgavestyring
Håndtér projekter og forbedr arbejdsgange med Wrikes arbejdsstyringssoftware. Fjern barrierer, find klarhed og overgå mål.
Skab en bedre måde at arbejde på med Wrike arbejdsstyringssoftware. Automatiser tidskrævende administrative opgaver, så du kan fokusere på det arbejde, der betyder mest. Få projekter og arbejdsgange i gang med færdigbyggede skabeloner, øg samarbejdet med intuitive kommunikationsværktøjer og øg synligheden med forskellige projektvisninger. Visualiser projekter med Gantt-diagrammer eller Kanban-tavler og hold interessenter informeret med automatiseret rapportering og statusopdateringer. Alt er muligt med Wrike ved din fingerspids. Læs mere om Wrike

Egenskaber

  • Lagerstyring
  • Markedsføringsautomatisering
  • Indkøb og modtagelse
  • Sporing af tid og omkostning
  • Fakturering og regninger
  • Træningsledelse
  • Ordrestyring
  • Projektledelse
  • Planlægning
  • Regnskabsførelse
  • Styring af kunder
  • Opgavestyring
NetSuites funktioner til virksomhedsstyring gør det muligt at styre økonomi, CRM, lagerbeholdning, forsyningskæde og omnichannel-salg via ét fuldt integreret system.
NetSuite automatiserer centrale processer såsom regnskab, lager- og ordrestyring, kundeadministration, projektledelse og meget mere. Brugerne får en samlet, skybaseret platform, der til enhver tid og fra ethvert sted sikkert giver dem mulighed for at tilgå de funktioner og data, de behøver for at styre deres virksomhed. Takket være fleksibel rapportering, dashboards og Business Intelligence-værktøjer, der giver indsigt i realtid, hjælper NetSuite organisationer af alle størrelser og fra alle brancher med at styre deres omkostninger, eliminere ineffektivitet og styrke de økonomiske resultater. Læs mere om NetSuite

Egenskaber

  • Lagerstyring
  • Markedsføringsautomatisering
  • Indkøb og modtagelse
  • Sporing af tid og omkostning
  • Fakturering og regninger
  • Træningsledelse
  • Ordrestyring
  • Projektledelse
  • Planlægning
  • Regnskabsførelse
  • Styring af kunder
  • Opgavestyring
Bitrix24 er en af de største gratis virksomhedsstyringspakker, og bruges af otte millioner virksomheder. CRM, opgaver, projekter, dokumenter, e-mail og meget mere.
Bitrix24 er samlet software til virksomhedsstyring, som er 100 % gratis. Mere end 35 gratis værktøjer, såsom CRM, opgaver, dokumenthåndtering, projektstyring, tidsstyring, automatisering af forretningsprocesser, fakturering, samarbejde, fraværsstyring, e-mailmarketing, virtuel PBX, delte kalendere, virksomhedsadresseliste, HR-styring og meget mere. Den er tilgængelig i skyen og som software, kan installeres på egen server, og er klar til brug på mindre end 30 sekunder. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Lagerstyring
  • Markedsføringsautomatisering
  • Indkøb og modtagelse
  • Sporing af tid og omkostning
  • Fakturering og regninger
  • Træningsledelse
  • Ordrestyring
  • Projektledelse
  • Planlægning
  • Regnskabsførelse
  • Styring af kunder
  • Opgavestyring
En åben kildekode-pakke af integrerede apps til administration af CRM, POS, Websted, ehandel, Salg, Regnskab, Lager, HR, Marketing og mere.
Odoo er en fuldt integreret, alt-i-én open source-software, der kan tilpasses og er fyldt med hundredvis af professionelt designede forretningsprogrammer. Odoo tilbyder alt, hvad en virksomhed behøver for at køre effektivt, såsom CRM, Salg, Projekt, Produktion, Lagerbeholdning og Regnskab, bare for at nævne nogle få. Med deres brede udvalg af effektive, brugervenlige erhvervsløsninger, er Odoo skræddersyet til at hjælpe virksomheder med at vokse uanset størrelse eller budget. Læs mere om Odoo

Egenskaber

  • Lagerstyring
  • Markedsføringsautomatisering
  • Indkøb og modtagelse
  • Sporing af tid og omkostning
  • Fakturering og regninger
  • Træningsledelse
  • Ordrestyring
  • Projektledelse
  • Planlægning
  • Regnskabsførelse
  • Styring af kunder
  • Opgavestyring
Opbevaring, administration og markering af kundeemner, kontakter og kunder i én centraliseret online hub. En gratis prøveperiode kan startes i dag.
Med en effektiv forretningsstyringsapp fra vcita kan kunderelationer udvikles: >> Opbevaring, administration og markering af kundeemner, kontakter og kunder i én centraliseret online hub. >> Et fugleperspektiv over dine kunders tidligere aftaler, betalinger, fakturaer, dokumenter og samtaler. >> Alle oplysningerne er ved hånden, uanset hvor man er, og hvornår man har brug for dem, med en venlig mobilapp. >> Man kan nemt samarbejde med et team og tildele kunder, aftaler og indkommende anmodninger til medarbejdere. Læs mere om vcita

Egenskaber

  • Lagerstyring
  • Markedsføringsautomatisering
  • Indkøb og modtagelse
  • Sporing af tid og omkostning
  • Fakturering og regninger
  • Træningsledelse
  • Ordrestyring
  • Projektledelse
  • Planlægning
  • Regnskabsførelse
  • Styring af kunder
  • Opgavestyring
Projektstyring, ressourceplanlægning og projektregnskab i virksomhedskvalitet. Rimelige samlede ejeromkostninger samt hurtig værditilvækst.
Til dem, hvis selvfremstillede system er forældet, hvis app-rod ikke producerer de data, der er brug for, eller dem, der er vokset fra deres produktpakke: VOGSY er vejen frem! Solid projektstyring, ressourceplanlægning, tidssporing og fakturering. Projektregnskab integreret med brugerens økonomisystem. Rapportering fra lead til profit. Skalerbar software, som hurtigt kan tilpasse brugerens skiftende behov. Sikkerhed og pålidelighed i virksomhedskvalitet. Smidig onboarding og hurtig værditilvækst. Ingen forstyrrelser i forretningsførelsen. Læs mere om VOGSY

Egenskaber

  • Lagerstyring
  • Markedsføringsautomatisering
  • Indkøb og modtagelse
  • Sporing af tid og omkostning
  • Fakturering og regninger
  • Træningsledelse
  • Ordrestyring
  • Projektledelse
  • Planlægning
  • Regnskabsførelse
  • Styring af kunder
  • Opgavestyring
EQUP er en software til kundestyring i skyen, der hjælper med at automatisere markedsføring, salg og fakturering.
EQUP er en software til kundestyring i skyen, der hjælper med at automatisere markedsføring, salg og fakturering. EQUP er designet til at bygge bro mellem nuværende tilgængelige løsninger og mindre virksomheders behov. Ting, som ikke almindeligvis tilbydes andetsteds: samkøring af lagerbeholdning, gratis version uden begrænsninger i funktionerne, dedikerede ressourcer til at administrere kontoen, branchespecifikke løsninger. Læs mere om EQUP

Egenskaber

  • Lagerstyring
  • Markedsføringsautomatisering
  • Indkøb og modtagelse
  • Sporing af tid og omkostning
  • Fakturering og regninger
  • Træningsledelse
  • Ordrestyring
  • Projektledelse
  • Planlægning
  • Regnskabsførelse
  • Styring af kunder
  • Opgavestyring
Danmark Lokalt produkt
ProjectFlow

ProjectFlow

(0) Danmark Lokalt produkt
Ved behov for en enkel løsning til projektstyring og porteføljestyring. ProjectFlow 365 – effektivt, enkelt og skalerbart.
Dansk: ProjectFlow 365 er et fleksibelt værktøj til projekt- og porteføljestyring med tæt kobling til Microsoft Office 365. Softwaren giver overblik og gør det nemt at træffe bedre beslutninger om nye projekter. Værktøjet støtter projektlederne og skaber værdi i deres dagligdag. Ressourcestyring i ProjectFlow 365 giver kontrol med kapaciteten og ressourceanvendelsen på projekter og drift. Engelsk: ProjectFlow 365 er et værktøj til projekt- og porteføljestyring med Microsoft Office-integration. Læs mere om ProjectFlow

Egenskaber

  • Lagerstyring
  • Markedsføringsautomatisering
  • Indkøb og modtagelse
  • Sporing af tid og omkostning
  • Fakturering og regninger
  • Træningsledelse
  • Ordrestyring
  • Projektledelse
  • Planlægning
  • Regnskabsførelse
  • Styring af kunder
  • Opgavestyring