3 resultater
Zendesk er en komplet kundeserviceløsning, der er nem at bruge og kan tilpasses den enkelte virksomhed.
Zendesk Suite er en kundeserviceløsning, der er nem at bruge og kan tilpasses den enkelte virksomhed. Virksomheder, der bruger Zendesk, øger i gennemsnit kundetilfredsheden med 25 % og repræsentantern es produktivitet med 30 % – uanset skala. Kundeinteraktionerne foregår i en enkelt interface med funktioner som webwidgets, foruddefinerede svar på anmodninger og meget mere. Det er hurtigt at oprette og komme i gang. Zendesk Suite omfatter anmodningssystem, hjælpecenter, fællesskabsforum, messaging, samtale, Explore og Sunshine Conversations. Læs mere om Zendesk Suite

Egenskaber

  • Optagelse
  • On-demand optagelse
  • Planlagt optagelse
  • Arkivering og opbevaring
  • Opkaldsoptagelse
Online-CRM med opkaldsoptagelse. Over otte millioner virksomheder bruger Bitrix24 som deres skybaserede PBX og CRM.
Søger man efter CRM med stemmeoptagelse? Det er Bitrix24. Bitrix24 optager både indgående og udgående telefonopkald. Hvis man ønsker at viderestille telefonopkald til eget nummer eller egen mobiltelef on og alligevel have samtalen optaget kan man gøre det. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Optagelse
  • On-demand optagelse
  • Planlagt optagelse
  • Arkivering og opbevaring
  • Opkaldsoptagelse
EQUP er en software til kundestyring i skyen, der hjælper med at automatisere markedsføring, salg og fakturering.
EQUP er en software til kundestyring i skyen, der hjælper med at automatisere markedsføring, salg og fakturering. EQUP er designet til at bygge bro mellem nuværende tilgængelige løsninger og mindre virksomheders behov. Ting, som ikke almindeligvis tilbydes andetsteds: samkøring af lagerbeholdning, gratis version uden begrænsninger i funktionerne, dedikerede ressourcer til at administrere kontoen, branchespecifikke løsninger. Læs mere om EQUP

Egenskaber

  • Optagelse
  • On-demand optagelse
  • Planlagt optagelse
  • Arkivering og opbevaring
  • Opkaldsoptagelse