17 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software

Call Recording Software

Call Recording Software gør det muligt for organisationer at indsamle optagelser af ansattes interaktioner med kunder. Denne software giver mulighed for løbende, tilfældigt eller på anmodning at optage opkald, mens de ansatte kan gemme, organisere og finde optagelser på deres computere. Se også Call Centre Software, Customer Service-software og Help Desk Software for relaterede løsninger.

4 resultater

Zendesk er en komplet kundeserviceløsning, der er nem at bruge og kan tilpasses den enkelte virksomhed.
Zendesk Suite er en kundeserviceløsning, der er nem at bruge og kan tilpasses den enkelte virksomhed. Virksomheder, der bruger Zendesk, øger i gennemsnit kundetilfredsheden med 25 % og repræsentanternes produktivitet med 30 % – uanset skala. Kundeinteraktionerne foregår i en enkelt interface med funktioner som webwidgets, foruddefinerede svar på anmodninger og meget mere. Det er hurtigt at oprette og komme i gang. Zendesk Suite omfatter anmodningssystem, hjælpecenter, fællesskabsforum, messaging, samtale, Explore og Sunshine Conversations. Læs mere om Zendesk Suite

Egenskaber

  • Opkaldsmærkning
  • Automatisk opkaldsfordeling
  • Kundecenterstyring
  • Filoverførsel
  • Optagelse
  • Dashboard for aktivitet
  • Begivenhedsudløste handlinger
  • Integration af computertelefoni
  • Sporing af interaktion
  • Opkaldstransskription
  • Opkaldsovervågning
  • IVR Software
Enestående kundepleje starter med effektiv kontaktcentersoftware. Skab fantastiske kundeoplevelser med LiveAgent.
LiveAgent tilbyder kraftfulde funktioner til problemfrit at administrere hele din helpdesk-proces. Optag indgående opkald og send dem direkte til voicemail, e-mail, fax, SMS eller enhver anden kanal, du vælger. Du kan også modtage live opkaldsoptagelser i et enkelt dashboard. Foretag derefter opfølgende opkald direkte fra appen. Opsætningen er hurtig og enkel — Administrer indgående kontakter hvor som helst via enhver enhed, og skift nemt udbyder uden at miste optagede data. Se hvorfor LiveAgent er lig med fremragende kundeservice. Læs mere om LiveAgent

Egenskaber

  • Opkaldsmærkning
  • Automatisk opkaldsfordeling
  • Kundecenterstyring
  • Filoverførsel
  • Optagelse
  • Dashboard for aktivitet
  • Begivenhedsudløste handlinger
  • Integration af computertelefoni
  • Sporing af interaktion
  • Opkaldstransskription
  • Opkaldsovervågning
  • IVR Software
Online-CRM med opkaldsoptagelse. Over otte millioner virksomheder bruger Bitrix24 som deres skybaserede PBX og CRM.
Søger man efter CRM med stemmeoptagelse? Det er Bitrix24. Bitrix24 optager både indgående og udgående telefonopkald. Hvis man ønsker at viderestille telefonopkald til eget nummer eller egen mobiltelefon og alligevel have samtalen optaget kan man gøre det. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Opkaldsmærkning
  • Automatisk opkaldsfordeling
  • Kundecenterstyring
  • Filoverførsel
  • Optagelse
  • Dashboard for aktivitet
  • Begivenhedsudløste handlinger
  • Integration af computertelefoni
  • Sporing af interaktion
  • Opkaldstransskription
  • Opkaldsovervågning
  • IVR Software
EQUP er en software til kundestyring i skyen, der hjælper med at automatisere markedsføring, salg og fakturering.
EQUP er en software til kundestyring i skyen, der hjælper med at automatisere markedsføring, salg og fakturering. EQUP er designet til at bygge bro mellem nuværende tilgængelige løsninger og mindre virksomheders behov. Ting, som ikke almindeligvis tilbydes andetsteds: samkøring af lagerbeholdning, gratis version uden begrænsninger i funktionerne, dedikerede ressourcer til at administrere kontoen, branchespecifikke løsninger. Læs mere om EQUP

Egenskaber

  • Opkaldsmærkning
  • Automatisk opkaldsfordeling
  • Kundecenterstyring
  • Filoverførsel
  • Optagelse
  • Dashboard for aktivitet
  • Begivenhedsudløste handlinger
  • Integration af computertelefoni
  • Sporing af interaktion
  • Opkaldstransskription
  • Opkaldsovervågning
  • IVR Software