Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

Kundetilfredshed software

Kundetilfredshed software giver virksomheder mulighed for at indsamle, organisere og administrere kundefeedback. Disse applikationer har spørgeskemaundersøgelses-, klagesporings- og opkaldsrapporteringskapaciteter. Kundetilfredshed software kan integreres med Customer Relationship Management og Product Management-løsninger for at hjælpe med at anvende den erhvervede feedback til forretningsinteraktioner og produktudvikling.

17 resultater

Man behøver ikke bare at sende endnu en kedelig feedbackundersøgelse: Typeform kan gøre feedback sjovt med smukke, interaktive formularer. Læs mere om Typeform
Hvad hvis det kunne være sjovt for kunderne at give feedback, mens man får bedre data? Lyder det for godt til at være sandt? Svaret kan være Typeform: smukke, responsive formularer, som man kan tilpasse til sit eget brand. Når formularen føles mere behagelig, vil kunderne åbne mere op. Feedback sendes derefter automatisk til der, hvor man har brug for det, med over 120 integrationer med ens foretrukne apps. Alt sammen med ingen behov for kodning. Læs mere om Typeform

Egenskaber

  • Rapportering/analyse
  • Klageovervågning
  • SMS-beskeder
  • Import/eksport af data
  • Styring af kundeoplevelser
  • CRM
  • Visuelle analyser
  • Tilpasselige skabeloner
  • Trendanalyse
  • Tilpasselige formularer
Start gratis med LiveAgent og giv fremragende kundeservice med den ultimative helpdesk-løsning til virksomheder i alle størrelser. Læs mere om LiveAgent
LiveAgents kundeoplevelsesplatform giver dig mulighed for at udnytte kraften i en fuldt udstyret analysepakke, der giver dig kraftfulde dataanalyse- og rapporteringsværktøjer. Analyser effektiviteten af din kundesupport ved at segmentere data efter en kundeserviceagent eller efter type interaktion. Oplev mere end 150 helpdesk-funktioner, herunder gamification og indbygget CRM. Med LiveAgent er det nemt at opbygge exceptionelle kunderelationer. Start din gratis prøveperiode i dag, der kræves intet kreditkort. Start din 30-dages gratis prøveperiode, intet kreditkort påkrævet. Læs mere om LiveAgent

Egenskaber

  • Rapportering/analyse
  • Klageovervågning
  • SMS-beskeder
  • Import/eksport af data
  • Styring af kundeoplevelser
  • CRM
  • Visuelle analyser
  • Tilpasselige skabeloner
  • Trendanalyse
  • Tilpasselige formularer
Med selvbetjeningsværktøjer, der hjælper kunderne med at finde de svar, de har brug for, kan brugeren øge kundetilfredsheden.
Zendesk gør det nemt for kunderne at få den hjælp, de har brug for, når de skal bruge den. Zendesk er en supportløsning, der hjælper med at holde kontakten med kunderne via deres foretrukne kanaler. Brugeren vil altid foretage den rigtige handling med en samlet kundeoversigt, analyser på dashboardet i verdensklasse og arbejdsgange, der automatiserer og optimerer oplevelsen. Faktisk rapporterer 60 % af kunderne om en stigning i deres CSAT-score efter implementering. Mulighed for at øge kundetilfredshedsscoren allerede i dag. Læs mere om Zendesk Suite

Egenskaber

  • Rapportering/analyse
  • Klageovervågning
  • SMS-beskeder
  • Import/eksport af data
  • Styring af kundeoplevelser
  • CRM
  • Visuelle analyser
  • Tilpasselige skabeloner
  • Trendanalyse
  • Tilpasselige formularer
Med Jotform Enterprise opgraderes kundeoplevelsen. Man kan nemt oprette spørgeskemaer og apps samt indsamle e-underskrifter og opkræve betalinger.
Jotform Enterprise giver mulighed for at opgradere og automatisere kundetilfredshedspraksissen. Brugeren kan tilbyde sine eksisterende og potentielle kunder tjenester på et højt niveau og et organiseret onlinearbejdsområde. Man kan nemt oprette formularer og apps samt indsamle e-underskrifter og opkræve betalinger. Med softwaren kan man nemt generere og tilpasse undersøgelser om kundeengagement for at pleje relationer og få indsigt. Med træk og slip kan man tilpasse formularer og apps, så de repræsenterer brandet nøjagtigt. Der kræves ingen viden om design eller kodning. Læs mere om Jotform

Egenskaber

  • Rapportering/analyse
  • Klageovervågning
  • SMS-beskeder
  • Import/eksport af data
  • Styring af kundeoplevelser
  • CRM
  • Visuelle analyser
  • Tilpasselige skabeloner
  • Trendanalyse
  • Tilpasselige formularer
Brugeren kan skabe engagerende, platformsuafhængige og velpræsenterede undersøgelser. Softwaren giver virksomheder – store som små – samt enkeltpersoner mulighed for at indsamle feedback.
SurveyLegend er næste generation af engagerende, platformsuafhængige og velpræsenterede onlineundersøgelser. Softwaren gør det muligt for virksomheder – store som små – samt enkeltpersoner at skabe mobilvenlige, velpræsenterede undersøgelser. Nu kan brugeren oprette velpræsenterede undersøgelser på sin pc eller tablet, tilpasse udseendet af sin undersøgelse efter ønske samt vise indsamlede data med iøjnefaldende og indsigtsfuld grafik. Oprettelse af spørgeskemaer sker ganske enkelt ved at trække og slippe, og det er ikke nødvendigt at være ekspert i markedsundersøgelser for at bruge værktøjet. Læs mere om SurveyLegend

Egenskaber

  • Rapportering/analyse
  • Klageovervågning
  • SMS-beskeder
  • Import/eksport af data
  • Styring af kundeoplevelser
  • CRM
  • Visuelle analyser
  • Tilpasselige skabeloner
  • Trendanalyse
  • Tilpasselige formularer
monday.com er et skybaseret Work OS, hvor teams driver deres projekter og hverdagsarbejde, uanset om de er på kontoret, hjemme eller på farten.
monday.com er kundetilfredshedssoftware, der hjælper med at styre kundernes oplysninger og tilfredshed. Digitalisering af formularer, og nem omdannelse af svar til arbejdsgang med monday.coms åbne platform uden kodning. Oprettelse af formularer på få minutter, og integration af formular overalt, eller deling af et link for at få feedback fra kunderne med det samme. Alle svar kan samles på en enkel og visuel tavle til analysering af svar. Indsigt kan fås og det kan opdeles efter en lang række forskellige parametre. Læs mere om monday sales CRM

Egenskaber

  • Rapportering/analyse
  • Klageovervågning
  • SMS-beskeder
  • Import/eksport af data
  • Styring af kundeoplevelser
  • CRM
  • Visuelle analyser
  • Tilpasselige skabeloner
  • Trendanalyse
  • Tilpasselige formularer
Yotpo, en e-handelsmarkedsføringsplatform, integrerer datadrevne løsninger til anmeldelser, loyalitet, SMS-markedsføring og meget mere.
Med Yotpo kan du forstå, hvad dine kunder siger om dine produkter og dit brand, og du kan få indsigt, der kan handles på, for at træffe bedre forretningsbeslutninger. Ved hjælp af holdningsanalyse og naturlig sprogbehandling nedbryder Yotpo kundefeedback til stærke forbrugerdata. Ændringer over tid kan spores for at genkende tendenser i forbrugerpræferencer og -tilfredshed. Læs mere om Yotpo

Egenskaber

  • Rapportering/analyse
  • Klageovervågning
  • SMS-beskeder
  • Import/eksport af data
  • Styring af kundeoplevelser
  • CRM
  • Visuelle analyser
  • Tilpasselige skabeloner
  • Trendanalyse
  • Tilpasselige formularer
Automatisering af dine kundetilfredshedsaktiviteter på få minutter med skabeloner, der er klar til brug. Pipefy kan prøves gratis.
Pipefy er én platform med alt, hvad du behøver for at opnå fantastiske resultater med kundetilfredshed. Bedre kundetilfredshed og CSAT-point kan fås med Pipefy ved at standardisere arbejdsgange, automatisere e-mails, strømline kundeanmodninger og optimere din onboarding-proces med en intuitiv, brugervenlig platform uden koder. Pipefy kan prøves gratis. Læs mere om Pipefy

Egenskaber

  • Rapportering/analyse
  • Klageovervågning
  • SMS-beskeder
  • Import/eksport af data
  • Styring af kundeoplevelser
  • CRM
  • Visuelle analyser
  • Tilpasselige skabeloner
  • Trendanalyse
  • Tilpasselige formularer
Pointerpro er en softwareplatform, der giver mulighed for at oprette online evalueringer, som automatisk genererer individualiserede rapporter.
Pointerpro er en softwareplatform til at oprette online evalueringer, der automatisk genererer individualiserede rapporter. Find ud af, hvorfor konsulenter og virksomheder som Capgemini, EDF og Bare International automatiserer leveringen af personlig rådgivning med Pointerpro. Uanset om målet er at skalere virksomheden, generere leads eller spare tid gennem automatisering, gør Pointerpro tingene lettere. Softwaren integrerer med brugerens yndlingsapps, og sender indsamlede data, hvorhen det ønskes. Book en demo i dag. Læs mere om Pointerpro

Egenskaber

  • Rapportering/analyse
  • Klageovervågning
  • SMS-beskeder
  • Import/eksport af data
  • Styring af kundeoplevelser
  • CRM
  • Visuelle analyser
  • Tilpasselige skabeloner
  • Trendanalyse
  • Tilpasselige formularer
Bedre kommunikation med kunder gennem spørgeskemaundersøgelser. Kundeimpulser kan måles med jævne mellemrum, og kundetilfredsheden forbedres.
SurveySparrow hjælper med at oprette interaktive kundefeedbackundersøgelser. Kundetilfredshedsindeks kan måles, problemområder kan identificeres og løses, feedbackloopet kan lukkes og kunderelationer kan problemfrit forbedres. Kundepulsen kan måles med jævne mellemrum med de tilbagevendende undersøgelser, og holde øje med ens CSAT-score (kundetilfredshedsscore). Kunder kan nås med nemme delingsmuligheder via internettet, mobile enheder, sociale medier og e-mail, så man nemt kan indsamle feedback fra kunder, når som helst og hvor som helst. Læs mere om SurveySparrow

Egenskaber

  • Rapportering/analyse
  • Klageovervågning
  • SMS-beskeder
  • Import/eksport af data
  • Styring af kundeoplevelser
  • CRM
  • Visuelle analyser
  • Tilpasselige skabeloner
  • Trendanalyse
  • Tilpasselige formularer
Europas mest fleksible CRM. Efficy er en komplet og fleksibel løsning til styring af kunderelationer, der styrker dine medarbejdere.
Endelig en CRM-løsning, der lever op til din virksomheds behov. Efficy er en stor spiller på det europæiske CRM-marked. Vi har et stort udvalg af fleksible løsninger og allerede 13.500 kunder og 330.000 brugere i 60 lande. Efficy CRM er let at bruge og tilpasse til virksomheder baseret på størrelse og behov. Det betyder, at du kan udvikle din forretning på en struktureret måde. Spild ikke tid på at systematisere data – styrk dine medarbejdere og få din forretning til at vokse med Efficy CRM. Læs mere om Efficy CRM

Egenskaber

  • Rapportering/analyse
  • Klageovervågning
  • SMS-beskeder
  • Import/eksport af data
  • Styring af kundeoplevelser
  • CRM
  • Visuelle analyser
  • Tilpasselige skabeloner
  • Trendanalyse
  • Tilpasselige formularer
Softwaren gør det muligt at måle og forbedre kundetilfredshed med Zonka Feedbacks CSAT-undersøgelser. Brugeren kan få feedback i appen, på tablets, via e-mail eller sms.
Zonka Feedback CSAT-softwaren gør det let at modtage feedback fra kunder i realtid med CSAT-undersøgelser. Brugeren kan spore kundetilfredshed med svar i realtid og vægtige rapporter, identificere utilfredse kunder, træffe foranstaltninger og forhindre dem i at skifte leverandør. Det er muligt at tilpasse undersøgelser med logo, branding, baggrund og spørgsmål. Brugeren får adgang til dybdegående CSAT-rapporter i realtid såsom CSAT-målingsrapport, trendrapport, lokationsbaseret CSAT, tekstanalyse mv. Læs mere om Zonka Feedback

Egenskaber

  • Rapportering/analyse
  • Klageovervågning
  • SMS-beskeder
  • Import/eksport af data
  • Styring af kundeoplevelser
  • CRM
  • Visuelle analyser
  • Tilpasselige skabeloner
  • Trendanalyse
  • Tilpasselige formularer
Engager flere kunder på den personlige måde med interaktive videoer.
Vil du vise dig for dine kunder på en måde, der er lige så personlig, som den er skalerbar? Byd folk velkommen ombord, giv support, få feedback og få dybere forbindelser med VideoAsk. Læs mere om VideoAsk

Egenskaber

  • Rapportering/analyse
  • Klageovervågning
  • SMS-beskeder
  • Import/eksport af data
  • Styring af kundeoplevelser
  • CRM
  • Visuelle analyser
  • Tilpasselige skabeloner
  • Trendanalyse
  • Tilpasselige formularer
Mere kundefeedback for levering af en bedre kundeoplevelse. 20 indbyggede integrationer kan bruges til at handle på kundefeedback.
Kundetilfredsheden måles med et nemt og intuitivt værktøj dedikeret til små og mellemstore virksomheder. Survicate er effektiv undersøgelses-, NPS- (net promotionsscore) og feedbackstyringssoftware, der hjælper med at få mere kundefeedback og forbedre kundetilfredsheden. E-mail-, link-, web- og mobilundersøgelser, der indsamler svar på få minutter, kan køres. – Perfekt løsning til SMV'er – Nem integration med Intercom, HubSpot og mere (integreret, kodningsfri) – Mere end 100 forskellige gratis muligheder Læs mere om Survicate

Egenskaber

  • Rapportering/analyse
  • Klageovervågning
  • SMS-beskeder
  • Import/eksport af data
  • Styring af kundeoplevelser
  • CRM
  • Visuelle analyser
  • Tilpasselige skabeloner
  • Trendanalyse
  • Tilpasselige formularer
Opret kunderejsekort, personas og interessentkort online. Samarbejd og del rejser med kolleger og præsenter dem for kunder.
Smaply er et rejsekortlægningsværktøj til virksomheder af alle størrelser, der ønsker at forbedre deres kundeoplevelse og udbrede designtænkning i deres organisation. Fleksible redaktører | samarbejde | live deling | feedback mode | professionel eksport | flere personas | dataintegrationer | API | kurser | Support | Indkøb | Coaching timer | Pr. brugerpris | Engelsk & spansk | Link lane | Journey map templates | Persona templates | Skabeloner & branchespecifikke eksempler Læs mere om Smaply

Egenskaber

  • Rapportering/analyse
  • Klageovervågning
  • SMS-beskeder
  • Import/eksport af data
  • Styring af kundeoplevelser
  • CRM
  • Visuelle analyser
  • Tilpasselige skabeloner
  • Trendanalyse
  • Tilpasselige formularer
Prime AI
Prime AI leverer nøjagtige størrelses- og pasformfinderløsninger drevet af kunstig intelligens teknologi til detailhandlere inden for beklædning, lingeri, bh'er, badetøj og fodtøj. Dækker alle køn Mænd, Kvinder, Unisex, Børneprodukter. En skræddersyet løsning til din virksomhed, 100% tilpasselig, ingen begrænsninger for produkter eller mærker. Pasformfinderen hjælper online shoppere med at købe den rigtige størrelse ved at matche hver enkelt kunde til produkt-ID. Anmod om demo nu. Læs mere om Prime AI

Egenskaber

  • Rapportering/analyse
  • Klageovervågning
  • SMS-beskeder
  • Import/eksport af data
  • Styring af kundeoplevelser
  • CRM
  • Visuelle analyser
  • Tilpasselige skabeloner
  • Trendanalyse
  • Tilpasselige formularer
Det nemmeste værktøj til sporing af kundetilfredshed i realtid baseret på NPS (Net Promoter Score).
RapidNPS tilbyder et enkelt dashboard til sporing af kundetilfredshed på tværs af forskellige lokationer pr. forskellige sporingskilder (medarbejdere, salgskanaler eller produktgrupper) udover at forbedre Google Anmeldelser-bedømmelsen. Det har nyttige funktioner, herunder standard flersproget NPS-undersøgelse, klar til at dele links og QR-koder, intelligent omdømmeforbedring og sporing af placering og kilde. Læs mere om RapidNPS

Egenskaber

  • Rapportering/analyse
  • Klageovervågning
  • SMS-beskeder
  • Import/eksport af data
  • Styring af kundeoplevelser
  • CRM
  • Visuelle analyser
  • Tilpasselige skabeloner
  • Trendanalyse
  • Tilpasselige formularer