17 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software

Restaurant POS Software

Restaurant POS Software tilbyder Point-of-Sale-løsninger, der er specifikt rettet mod restauranter og barer. Denne software understøtter bestilling, betaling, rapportering, bogholderi, registrering af optagede borde og udskrivning af kvitteringer for virksomheder i restaurationsbranchen. Hardware såsom computere, skærme og printere inkluderes ofte som en del af en samlet pakke, når man køber disse applikationer. Restaurant POS Software er relateret til POS-software og Restaurant Management Software.

5 resultater
NetSuite, der er blandt verdens førende skybaserede ERP'er, giver brugerne det overblik og den kontrol, de behøver for at kunne tage informerede beslutninger og være sikre i deres evne til at vækste.
NetSuite er en skybaseret alt-i-én-løsning til forretningsstyring, der hjælper mere end 32.000 organisationer med at styrke effektiviteten via automatisering af centrale processer og indsigt i realtid i operationelle og økonomiske resultater. Med én samlet, integreret pakke af applikationer til styring af regnskab, ordrebehandling, lagerbeholdning, produktion samt forsyningskæde og lageraktiviteter giver NetSuite virksomheder det fulde overblik og kontrol over deres forretningsaktiviteter. Læs mere om NetSuite

Egenskaber

  • Separat kontrol
  • Ordreindtastning
  • Elektroniske betalinger
  • Styring af levering
  • Online bestilling
  • Multiplacering
  • Mobil adgang
  • Tipsadministration
  • Bordstyring
  • Lagerstyring
  • Loyalitetsprogram
Mulighed for at føje onlinebestillinger til restaurantens salgssted og websted på få minutter. Brugeren kan administrere bestillinger, afhentninger og leveringer fra en elegant platform.
Brugeren kan tage imod onlinebestillinger til afhentning, levering og bordservice fra restaurantens salgssted. Brugeren kan opdatere menuer og priser, se salgsrapporter, lancere markedsføringskampagner på tværs af flere restauranter fra enhver webbrowser og problemfrit integrere med salgsstedet Oracle Simphony Essentials for virkelig at få gang i forretningen. Det hele er gjort let og ligetil med GloriaFood. Brugeren kan oprette en gratis konto og føje onlinebestilling til restaurantens websted på få minutter. Læs mere om GloriaFood

Egenskaber

  • Separat kontrol
  • Ordreindtastning
  • Elektroniske betalinger
  • Styring af levering
  • Online bestilling
  • Multiplacering
  • Mobil adgang
  • Tipsadministration
  • Bordstyring
  • Lagerstyring
  • Loyalitetsprogram
Salgstedet Oracle Simphony forbinder alle områder af virksomheden til én enkelt platform til restaurantadministration. POS-hardware kan opdateres for 1 $.
Salgsstedet Oracle Simphony er den komplette POS til restauranten. POS’en baseret i skyen forbinder alle aspekter af driften, så man nemt kan administrere onlineordrer, køkkendrift, lagerbeholdning, menuer, levering, loyalitet og meget mere. Analyser i realtid er inkluderet, så man altid har en finger på pulsen i forhold til salg, omkostninger og personaleperformance. Simphonys åbne API og omfattende markedsplads i skyen giver ubegrænset fleksibilitet, behændighed og skalering. POS-hardware kan opdateres for 1 $. Læs mere om Simphony POS

Egenskaber

  • Separat kontrol
  • Ordreindtastning
  • Elektroniske betalinger
  • Styring af levering
  • Online bestilling
  • Multiplacering
  • Mobil adgang
  • Tipsadministration
  • Bordstyring
  • Lagerstyring
  • Loyalitetsprogram
Best-in-Class POS Solution: Flexible and Frictionless Point-of-Sale, backed by elite support.
Infrasys is an enterprise-level cloud point-of-sale system. With an eye for innovation, Infrasys has all of the features that you need to run a successful operation, and provides a platform to implement new technologies as they emerge. For convenience, Infrasys is designed to work on any hardware device and operating system. It is one of the most versatile, secure, and efficient POS systems on the market today. Læs mere om Infrasys Cloud POS

Egenskaber

  • Separat kontrol
  • Ordreindtastning
  • Elektroniske betalinger
  • Styring af levering
  • Online bestilling
  • Multiplacering
  • Mobil adgang
  • Tipsadministration
  • Bordstyring
  • Lagerstyring
  • Loyalitetsprogram
Behandlingsløsningen er en af de mest komplette og avancerede for alle online- og offline-forhandlere, der ønsker at acceptere kreditkortbetalinger.
Løsningen er ideel til alle online og offline forretningsdrivende (e-handel, detailhandlere, hotelkæder, markedspladser, SaaS, underholdning, mobilapps), der ønsker at acceptere betalinger. PayXpert-platformen forbinder forretningsdrivende direkte med Visa, MasterCard, WeChat Pay, AliPay og alle vigtige betalingsmetoder globalt, hvilket kan gøre det muligt for virksomheder at acceptere betalinger og optimere vækst på tværs af online-, app- og butikskanaler. Over 250 betalingsmetoder understøttes i 187 valutaer og 200 lande og områder. Læs mere om PayXpress

Egenskaber

  • Separat kontrol
  • Ordreindtastning
  • Elektroniske betalinger
  • Styring af levering
  • Online bestilling
  • Multiplacering
  • Mobil adgang
  • Tipsadministration
  • Bordstyring
  • Lagerstyring
  • Loyalitetsprogram